Szukaj
Znalazłem 10 takich materiałów
Marka: Volkswagen
Model: Jetta
Silnik: 1.8 Turbo
Moc [KM]: 260
Zawieszenie: Gwint Weitec GT, Poliuretanowe tulejki wahaczy, stabilizatora, tylnej belki, Rozpórka przód + tył i spinka wahaczy, Wzmocniona tylna belka
Koła: Artec L 17" przód 9j + 195/40 tył 10j + 225/35
Nadwozie: Pakiet G60, blenda i obrysy US, ori ciemne tylne lampy i lotka GT, brak wgłebienia na tablicę rejestracyjną, komplet znaczków GLI,
Wnętrze: 4 elektryczne szyby, elektryczne i podgrzewane lusterka, skórzane podgrzewane fotele, konsola Votex, dodatkowe zegary VDO w miejscu radia, kierownica Raid Hp, Licznik z MFA wyskalowany do 260 km/h, Tempomat na ori manetce, Czarna podsufitka+składane rączki+ ori czarne słoneczniki+ czarna tylna półka i dywan, podłokietnik, wygłuszenie wnętrza matami bitumicznymi + nowy filc
Audio: Radio i głośniki
Jetta po kilku modyfikacjach, skupiających się głównie na doposażeniu z bogatszych wersji, od niedawna z silnikiem 1.8T wystrojonym na 260km, poza mocniejszym silnikiem kilka innych podzespołów m.in. układ hamulcowy, zawieszenie, układ wydechowy itp.
SILNIK: Fabrycznie 3.2 VR6 , obecnie 3.6 VR6 FSI BLV przez niektórych nazywany R36
MOC: Fabrycznie 241KM, po zmianach powinno być 300+
MODY POD MASKA:
Odnowiona komora silnika, usunięte uszczelnienia z masy gumowej na zgrzewach, usunięto kilka mocowań i otworów. Przerobione kielichy - została zrobiona regulacja kątów pochylenia kół (niestety w seryjnym MK4 nie da się ich ustawić). Podłużnica przygotowana pod duże obniżenia.
Silnik pomalowany na czarno, jak i wszystkie inne elementy typu zbiorniczki itp. Kolektor ssący ze zmienną długością kanałów, dekiel z Audi Q7. Rozwiercona przepustnica. Dolot wykonany ze stali nierdzewnej o średnicy 85mm zintegrowany z przepływomierzem, zakończony suchym filtrem stożkowym Fujita w nadkolu. Mocniejsze poduszki silnika dopasowane z innych mocnych VAG, dolna poduszka z wkładem poliuretanowym. Cały silnik podniesiony 20mm specjalnymi podkładkami pod poduszki.
ZAWIESZENIE:
Przód to nowe zawieszenie gwintowane H&R z wkładami Bilsteina (tzw gruby tłok). Tył amortyzatory Weitec i niższe sprężyny żeby można było go położyć. Do tego rozpórka przednia stalowa z Audi S3.
Zawieszenie zostało rozebrane i odnowione. Elementy typu sanki czy wahacze zostały wypiaskowane i pomalowane proszkowo. Wahacze dostały nowe poliuretanowe tuleje. Zmienione również wszystkie sworznie, łączniku, tuleje i łożyska.
UKLAD HAMULCOWY:
Zaciski zaadaptowane z Porsche Cayenne Turbo, potocznie zwane Brembo 18ZR. Tarcze zostały o seryjnej średnicy 334mm, dodatkowo nawiercone na zamówienie (baza to ori 2 częściowe tarcze VW). Zaciski zamontowane na adapterach firmy Epytec. Nowe klocki Brembo/Pagid. Nowe przewody hamulcowe, płyn ATE typ 200. Tył póki co tarcze wentylowane 256mm + seryjny zacisk.
KOLA:
Koła pochodzą z Porsche. Przednie zostały zwężone z 11 na 9.5 cala. Obecne parametry kół:
Przód: 9.5Jx19 +215/35/19 Hankook S1 EVO
Tył 11x19 + 245/30/10 Dunlop SP 9000
Do tego oczywiście adaptery 5x100 5x130.
NADWOZIE: Seryjne, lakier Sprint Blau LZ5F z RS4, R8. Całość robiona na materiałach Dupont, lampy tył polift, emblematy R36, dokładka leon cupra r, końcówki wydechu 100mm, emblematy WOB w błotnikach
WNETRZE: Wnętrze seryjne R32 czyli pół skórzane czarne fotele Konig + nowa kierownica Golf MK5 R32 + aluminiowy rollbar / półklatka.
AUDIO: Seryjne.
Zmiany przeprowadzone: Auto rozebrane do ostatniej śrubki i kompleksowo składane "od nowa".
- rozpórka DC Sport ze stali węglowej
- Dolot HKS ze stożkiem Jacky
- pompa paliwa Walbro 255
- zawieszenie Weitec -60mm
- Felgi kultowe Keskiny 15” + opony 195/50
- wydech Otto Racing
- Short Shifter stalowy
- Pasy Schroth
- Dokładka Mugen Style
- Kierunki Amber
Silnik może i mały, ale dla mnie jak na razie wystarcza.
Z modyfikacji sprężynki Weitec′a -4cm, stożek Simoty, lekka polerka pokrywy zaworów i kolektora ssącego oraz wlasnoręcznie wypolerowane felgi OZ 15′.
W środku CB Intek M-130, radyjko Sony GT232 z przodu odseparowany zestaw MacAudio, z bagażniku subwoofer i wzmacniacz Blaupunkta :)
MODEL: MK2 Madison 1990r.
SILNIK:- 1.9 TDI AFN przebieg ok 80tys km
MODY POD MASKA: turbo hybryda gt 18/20, wtryski 0.230, stożek simota, down pipe 2,3′ przelot 2,3′ EGR out, FMIC megane, jednomas, sprzegło g60, skrzynia CYP linki + wybierak z toledo, osłona miski olejowej
ZAWIESZENIE: Fk v2, weitec, rozpórka OMP
UKLAD HAMULCOWY:- obecnie 312mm pompa 22mm + tarcze rozstaw 5x100
KOLA:Remotec BBS 8 9x16 opony 195/40R16
WNETRZE:
- Ori madison niebieska wykładzina, stołki typu taboret lol
- Kubełki ibiza 16V i kanapa z zagłówkami
- Recaro MK3 vr6 ori kanapa z zagłówkami.
+ Momo team 28cm, zegary ibiza evo 1 + MFA + Tempomat, wskaźnik boost Auto Gauge.
1
« poprzednia 1 następna »