Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 56 takich materiałów
    Ford Capri & Mercedes-Benz W108 – Ford Capri z silnikiem od Subaru i Mercedes-Benz W108 z 4.4 litrowym silnikiem AMG. Już w krótce na Polskich drogach!
    Ford Capri z silnikiem od Subaru i Mercedes-Benz W108 z 4.4 litrowym silnikiem AMG. Już w krótce na Polskich drogach!
    3 maja 2015, 11:12 przez luckymotion (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    www.facebook.com/luckymotion

    Mercedes-Benz W108 Coupe – Piękny samochód, piękna sceneria.
Zawsze miałem słabość do starych Mercedes'ów.
    Piękny samochód, piękna sceneria.
    Zawsze miałem słabość do starych Mercedes'ów.
    Mercedes-Benz 280se W108 - 3.5l V8 – Mój Mercedes W108 3.5 V8 200KM.
    Mój Mercedes W108 3.5 V8 200KM.
    Mercedes-Benz W108 – Wersja amerykańska
    Wersja amerykańska
    7 marca 2015, 21:06 przez Borsucjusz (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    własne foto

    Mercedes 250S W108 – Rocznik 1967. Gdy pojawił się na rynku w połowie lat 60-tych był podstawowym modelem prestiżowej serii W108/W109. Mercedes 250S W108 rezygnował z tylnych płetw, w zamian oferując elegancką sylwetkę i 130 KM uzyskane z sześciocylindrowego silnika M180, powiększonego tu do pojemności 2,5 l. Za jego kształt odpowiadał Francuz – Paul Bracq.
    Rocznik 1967. Gdy pojawił się na rynku w połowie lat 60-tych był podstawowym modelem prestiżowej serii W108/W109. Mercedes 250S W108 rezygnował z tylnych płetw, w zamian oferując elegancką sylwetkę i 130 KM uzyskane z sześciocylindrowego silnika M180, powiększonego tu do pojemności 2,5 l. Za jego kształt odpowiadał Francuz – Paul Bracq.
    Mercedes 280SE W116 – Następca modelu W108 wszedł na rynek z przytupem, zdobywając w plebiscycie na Samochód Roku 1974 pierwsze miejsce. W ciągu ośmiu lat sprzedano ich niemal pół miliona, co biorąc pod uwagę klasę i cenę tej limuzyny było rekordem i ogromnym sukcesem.
    Następca modelu W108 wszedł na rynek z przytupem, zdobywając w plebiscycie na Samochód Roku 1974 pierwsze miejsce. W ciągu ośmiu lat sprzedano ich niemal pół miliona, co biorąc pod uwagę klasę i cenę tej limuzyny było rekordem i ogromnym sukcesem.
    Mercedes 280S W108 – Mercedes W108/109 rocznik 1971 to pierwszy Merc, który zerwał z wszechobecną w latach 60-tych modą na tylne płetwy. Także dach – już nie półokrągły, lecz płaski, zwiastuje nową erę i optycznie wysmukla samochód.
    Mercedes W108/109 rocznik 1971 to pierwszy Merc, który zerwał z wszechobecną w latach 60-tych modą na tylne płetwy. Także dach – już nie półokrągły, lecz płaski, zwiastuje nową erę i optycznie wysmukla samochód.