Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 210 takich materiałów
    Civic VII EP – Muszę przyznać, że na mnie robi wrażenie
    Muszę przyznać, że na mnie robi wrażenie
    18 października 2013, 23:25 przez filipkck (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Babcia z wnuczką – po prawej V gen ST-i
po lewej VII gen VVT-i
    Po prawej V gen ST-i
    po lewej VII gen VVT-i
    17 września 2013, 19:50 przez ~rider016 | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    własne

    HONDA CIVIC VII TYPE R – XIII Rajd Mielecki, ekipa ze Śląska
    XIII Rajd Mielecki, ekipa ze Śląska
    10 września 2013, 18:22 przez Norbi97 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    własne

    HONDA CIVIC VII TYPE R – Z Mielca
    Z Mielca
    3 września 2013, 19:49 przez Norbi97 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Volkswagen Golf GTD? – Jak nowinki to nowinki
 Volkswagen Golf z silnikiem Diesla to samochód wręcz legendarny. Połączenie popularnego hatchbacka z oszczędną jednostką w oczach wielu jest rozwiązaniem idealnym. Niestety takie auta mają jedną wadę, jazda nimi jest równie ekscytująca co przyglądanie się schnącej farbie. Jednak w tej grupie jest jeden wyjątek - model oznaczony GTD, czyli diesel na sportowo.

    Volkswagen Golf VII 2.0 TDI Highline: dla fanów gatunku
    Wyścigowe emocje w Volkswagenach: GTI oraz R na Torze Poznań

„Gran Turismo Diesel” to samochód specyficzny, który praktycznie nie ma konkurencji (przynajmniej do czasu premiery Skody Octavii RS, która dostępna będzie w wersji benzynowej i wysokoprężnej z tym samym napędem co GTD). Hot-hatch z silnikiem Diesla został stworzony do długich podróży zapewniając niezłe osiągi. Jako brat modelu GTI jest do bardzo podobny, ale trudno nazwać GTD jego konkurencją.

To co najważniejsze w GTD, to jego silnik. 2-litrowy diesel dostarcza 184 KM i aż 380 Nm. Dzięki niemu nietypowy Golf zapewnia całkiem dobre osiągi. Rozpędzenie samochodu do 100 km/h zajmuje 7,5 s, a maksymalna prędkość wynosi 230 km/h (228 km/h w wersji ze skrzynią DSG). Wysoki moment obrotowy pozwala też na skuteczne wyprzedzanie - rozpędzenie Golfa od 80 do 120 km/h zajmuje 6 sekund. Takie parametry czynią z GTD stosunkowo szybkie auto, które sprawdzi się podczas codziennego użytkowania. Volkswagen postarał się też, aby było oszczędnie. Według producenta model GTD zużywa średnio 4,2 l/100 km (4,5 l/100 km z DSG). W praktyce, choć bardziej oszczędny, to przy dynamicznej jeździe nie jest już tak oszczędny.
    Jak nowinki to nowinki
    Volkswagen Golf z silnikiem Diesla to samochód wręcz legendarny. Połączenie popularnego hatchbacka z oszczędną jednostką w oczach wielu jest rozwiązaniem idealnym. Niestety takie auta mają jedną wadę, jazda nimi jest równie ekscytująca co przyglądanie się schnącej farbie. Jednak w tej grupie jest jeden wyjątek - model oznaczony GTD, czyli diesel na sportowo.

    Volkswagen Golf VII 2.0 TDI Highline: dla fanów gatunku
    Wyścigowe emocje w Volkswagenach: GTI oraz R na Torze Poznań

    „Gran Turismo Diesel” to samochód specyficzny, który praktycznie nie ma konkurencji (przynajmniej do czasu premiery Skody Octavii RS, która dostępna będzie w wersji benzynowej i wysokoprężnej z tym samym napędem co GTD). Hot-hatch z silnikiem Diesla został stworzony do długich podróży zapewniając niezłe osiągi. Jako brat modelu GTI jest do bardzo podobny, ale trudno nazwać GTD jego konkurencją.

    To co najważniejsze w GTD, to jego silnik. 2-litrowy diesel dostarcza 184 KM i aż 380 Nm. Dzięki niemu nietypowy Golf zapewnia całkiem dobre osiągi. Rozpędzenie samochodu do 100 km/h zajmuje 7,5 s, a maksymalna prędkość wynosi 230 km/h (228 km/h w wersji ze skrzynią DSG). Wysoki moment obrotowy pozwala też na skuteczne wyprzedzanie - rozpędzenie Golfa od 80 do 120 km/h zajmuje 6 sekund. Takie parametry czynią z GTD stosunkowo szybkie auto, które sprawdzi się podczas codziennego użytkowania. Volkswagen postarał się też, aby było oszczędnie. Według producenta model GTD zużywa średnio 4,2 l/100 km (4,5 l/100 km z DSG). W praktyce, choć bardziej oszczędny, to przy dynamicznej jeździe nie jest już tak oszczędny.
    26 sierpnia 2013, 15:52 przez stunter96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    NOWY GOLF VII R – jak dla mnie piękny
    Jak dla mnie piękny
    20 sierpnia 2013, 21:31 przez Damiz (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Mitsubishi Evolution VII – Piękny potwór
    Piękny potwór
    7 sierpnia 2013, 11:38 przez Walki (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    stancenation.com

    Moje marzenie - Lancer EVO VII – Moje marzenie, chciałbym kiedyś sobie takiego kupić albo chociaż w najbliższym czasie mięć możliwość przejechania się.
    Moje marzenie, chciałbym kiedyś sobie takiego kupić albo chociaż w najbliższym czasie mięć możliwość przejechania się.
    5 sierpnia 2013, 0:22 przez 600V (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Volkswagen Golf VII GTI od firmy Oettinger – -pakiet aerodynamiczny i większa moc silnika
    -pakiet aerodynamiczny i większa moc silnika
    31 lipca 2013, 18:29 przez Konto usunięte | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Rune – Spotkany na VII Ogólnopolskim Zlocie Motocyklistów.
    Spotkany na VII Ogólnopolskim Zlocie Motocyklistów.
    21 lipca 2013, 15:30 przez Tommy29 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    własny album