Samochód sportowy klasy średniej produkowany przez brytyjską markę Aston Martin od 2005 roku. Od 2018 roku produkowana jest druga generacja modelu. Studyjną zapowiedzią był przedstawiony w 2003 roku na Detroit Motor Show prototyp Aston Martin AMV8 Vantage. Model produkcyjny został zaprezentowany w marcu 2005 na Salon International de l'Auto w Genewie. V8 Vantage jest drugim samochodem wykorzystującym technologię spiekania ramy VH Platform. Drugą generację Astona Martina Vantage zaprezentowano po raz pierwszy jesienią 2017 roku. Druga generacja została utrzymana w zupełnie nowym języku stylistycznym marki i dzieli wiele wspólnych części z większym modelem DB11. Nadwozie zyskało bardziej awangardowe kształty, którą zdobią łuki i charakterystyczna "lotka" w tylnej części nadwozia. Atrapa chłodnicy została ulokowana niżej, logo producenta umieszczono nad nią, a reflektory zyskały bardziej strzelisty, wąski kształt. Do napędu modelu został użyty silnik V8 o pojemności 4 litrów, który wytwarza moc 510 KM i moment obrotowy 685 Nm. Silnik ten jest konstrukcji Mercedesa-AMG i współpracuje z 8-biegową automatyczną skrzynią biegów. Samochód osiąga prędkość maksymalną 313 km/h i przyspiesza do 100 km/h w 3,6 sekundy.
DBS to samochód sportowy klasy wyższej produkowany przez brytyjską markę Aston Martin w latach 1967–1972 oraz 1969–1989 jako Aston Martin V8. Dostępny jako 2-drzwiowe coupe oraz w wersji V8 Volante jako 2-drzwiowy kabriolet. W 1977 roku przedstawiono sportową odmianę Vantage. Dostępna była jako 2-drzwiowe coupe lub 2-drzwiowy kabriolet napędzany 5,3-litrowym V8 generującym moc maksymalną 395,5 KM. Moc przenoszona jest na tylne koła poprzez 5-biegową manualną skrzynię biegów. Został zastąpiony przez model Virage/V8 Vantage. Łącznie wyprodukowano 4021 egzemplarzy modelu V8 w tym 534 egzemplarze V8 Vantage.
Samochód sportowy klasy wyższej wyprodukowany przez brytyjską markę Aston Martin w 2014 roku, zaprezentowany na Paris Motor Show 2014. Samochód został stworzony na potrzeby filmu James Bond Spectre w 2014 roku. Wyprodukowany tylko w liczbie 10 sztuk, z czego większość z nich zostało uszkodzonych lub zniszczonych. Jeden z egzemplarzy miał zostać w rękach producenta filmu, a kolejny miał trafić do kolekcji Aston Martina. Jedyna sztuka, którą pojawiła się na rynku, została sprzedana na licytacji prowadzonej przez dom aukcyjny Chrisrie's w połowie lutego 2016 roku za kwotę 2,43 miliona funtów. Wykonaną w całości z włókna węglowego karoserię zainstalowano na podwoziu modelu V8 Vantage. Silnik DB10 to 4,7-litrowe V8 o mocy 430 KM i momencie obrotowym 490 Nm. Prędkość maksymalna wynosi 305 km/h, a przyspieszenie 0-100 km/h trwa 4,7 sekund. Następcą samochodu został DB11 zaprezentowany w marcu 2016 roku w Genewie.
Aston Martin DB3, później nazwany DB3S to sportowy samochód wyścigowy produkowany w latach 50. Mimo tego, że użyto niektórych części z DB2, były one zupełnie inne, zaprojektowane specjalnie do wyścigów. Oryginalne modyfikacje zostały wykonane przez byłego inżyniera Auto Union - Eberana von Eberhorsta, chociaż inni zajmowali się późniejszą pracą DB3S. DB3 został wprowadzony w 1951 roku i posiadał 2,6-litrowy silnik Lagonda straight-6 o mocy 133 KM pochodzący z DB2 Vantage. Samochód nie odniósł sukcesu, więc w czerwcu 1952 wprowadzono większy silnik o pojemności 2,9 l o mocy 163 KM. Samochód zajął 2, 3 i 4 miejsce na torze Silverstone w maju 1952 roku z silnikiem 2,6 l. W latach 1951-1953 wyprodukowano 10 egzemplarzy DB3 o numerach podwozi od DB3/1 do DB3/10. DB3S był lżejszą wersją samochodu, wprowadzoną w 1953 roku. Odniósł nieco większy sukces i był produkowany do 1956 roku. W 1956 zakończono produkcję DB3S i zastąpiono go DBR1.
DB7 to samochód sportowy klasy wyższej produkowany przez brytyjską markę Aston Martin w latach 1994–2003. Zaprojektowany w celu zastąpienia Astona Martina V8. Samochód zbudowano na bazie Jaguara XJS, ale z wieloma zmianami. Pierwsze modele miały sześciocylindrowe silniki, ale w 1999 roku został wprowadzony model V12 Vantage, z potężniejszym sześciolitrowym silnikiem V12 w układzie V. DB7 Zagato to specjalna limitowana edycja modelu DB7, dostępny był jako 2-drzwiowe coupe lub 2-drzwiowy kabriolet. Napędzany jest 5,9-litrowym V12 o mocy 435 KM i momencie obrotowym 556 Nm. Moc przenoszona była na tylną oś poprzez 6-biegową manualną skrzynię biegów. DB7 Zagato osiąga prędkość maksymalną 298 km/h i przyspiesza do 60 mil na godzinę w 4,9 s. Powstało 99 egzemplarzy DB7 Zagato, a samochód został zastąpiony przez DB AR1.
Samochód sportowy klasy średniej produkowany przez brytyjską markę Aston Martin od 2005 roku. Od 2018 roku produkowana jest druga generacja modelu. Pierwsza generacja została przedstawiona po raz pierwszy w 2005 roku. Studyjną zapowiedzią był przedstawiony w 2003 roku na Detroit Motor Show prototyp Aston Martin AMV8 Vantage. Model produkcyjny został zaprezentowany w marcu 2005 na Międzynarodowym Salonie Samochodowym w Genewie. Na salonie samochodowym w Genewie w 2009 roku przedstawiono topową odmianę V12 Vantage. Wyposażony w benzynowy, wolnossący, widlasty, silnik V12 o pojemności 5,9 l i mocy 517 KM. 28 maja 2013 roku Aston Martin ogłosił sportową wersję samochodu - V12 Vantage S. Samochód posiada silnik V12 AM28 o pojemności 5,9 l, który generuje moc 565 KM. Moc przekazywana jest na tylne koła za pomocą nowej 7-biegowej automatycznej manualnej skrzyni biegów. V12 Vantage S waży 1665 kg i jest lżejszy od standardowego V12 Vantage. Pojazd osiąga prędkość maksymalną 330 km/h, a przyspieszenie 0-100 km/h zajmuje 3,9 sekundy, co czyni go najszybszym produkowanym Astonem Martinem w tamtym czasie, wraz z One-77.