Szukaj
Znalazłem 15 takich materiałów
Mody:
- wałek ssący model z SR20DE
- przeprowadzenie porządku pod maską (- EGR, Odma, filtr węglowy)
- zmiana kolektora wydechowego na odpowiednik z SR20DE (4-2-1) do tego układ wydechowy przelotowy fi 57mm by EL-TEC
- CAI z pozbyciem się zwężki jaką stanowiła seryjna obudowa przepływomierza
- odcinek łączący przepustnicę gazu z przepływomierzem zastąpiony na odpowiednik z P11
- zamiana ECU na odpowiednik z Primery GT
- zmodyfikowana przepustnica gazu
- SMT6 + strojenie
- Obrotomierz (Tak, silnik 2.0 a zamiast tego był zegar)
- Drążek rozporowy
- regulowane kółko rozrządu + strojenie SMT6
Moc przed: 120 KM
Moc po: 168 KM i 199 Nm
No to przechodzimy do bebechów. Pod maską kręci się silnik z BMW M3 E46 - R6 o pojemności 3.2 litrów. Został poddany licznym modyfikacjom, praktycznie, to wszystkie części zostały albo zmodyfikowane, albo wymienione na lepsze. Nowe tłoki, cały rozrząd, kolektory dolotowe i wydechowe. Silnik jest turbodoładowany "ślimakiem" PTE 7654 z intercoolerem. Turbo ma 60 mm wastegate, oraz 75 mm zawór upustowy ciśnienia z turbiny (blow off). Aktualnie turbina wystrojona na zaledwie 2 bary, ale daje odpowiedni przyrost mocy, która jest dość imponująca, jak na tak małe ciśnienie doładowania. Paliwo do cylindrów wtryskują wtryskiwacze BOSCH o pojemności aż 1680 cm sześciennych, zasilane 2 pompami paliwowymi. Pracą silnika steruje komputer Electromotive TEC GT ECU.
No to teraz imponujące liczby, które wam wcześniej obiecywałem - moc to równo 1000 koni, a moment obrotowy wynosi 915 niutonometrów.
To teraz trochę o zespole napędowym. Skrzynia biegów pochodzi od BMW serii 5 E39, a dyferencjał z BMW E23 745i. Sprzęgło 3-tarczowe. Wał napędowy produkcji firmy, która jest w nazwie tego materiału i jednocześnie zajmowała się tym rekinem - JAAS.
Parę słów o zawieszeniu. Amortyzatory, to coilovery z BMW E30 na sprężynach z BMW E34 M5 (z przodu).
Za hamowanie odpowiadają hamulce również z BMW E34 M5.
Dużo zmian zaszło we wnętrzu, jak to bywa w autach do sportu - fotele kubełkowe Sparco z 6 punktowymi pasami bezpieczeństwa, kierownica Sabelt, wskaźniki ciśnienia i temperatury oleju, oraz temperatury wody i ciśnienia doładowania, hydrauliczny hamulec ręczny, oraz pedały zamontowanie od podłogi (a nie z góry).
Całość prezentuje się wyśmienicie. Jak na auto zrobione do sportu, o licznych modyfikacjach silnika gwarantujących 1000 galopujących koni mechanicznych, BMW wygląda bardzo dobrze. Ciemno szary lakier daje autu charakteru, razem z felgami BBS RS. Przednie światła oklejone żółtą folią również dobrze wyglądają. Uważam, że Szwedzi odwalili kawał dobrej roboty. Tradycyjnie dla żądnych wiedzy załączam link do artykułu w źródle obrazka
Części jakie w nim siedzą to:
Malossi MHR Replica 70cc ( po portingu kanały wydechowe wszystkie 3 - 188* płuki 134*)
- Wydech Polini 4Race 1 w chromie
- Gaźnik 21mm Tec Racing
- Wał RMS Sport ( spokojnie kręci 14000 obr)
- Łożyska wszystkie SKF na wale są c4 w teflonowym koszyku
- Napęd: Malossi OVERRANGE ( wariator, talerze, pasek i przeciwtalerz)
- Przełożenia Polini Evo
- Do tego odciążony i przestawiony zapłon ;)
Z optyki to zrobiony Custom, Zosatła założona nowa pokrywa przekładni i przemalowany na niebiesko.
Roxi śmiga spokojnie około 120 km/h (vmax nie mierzony) ma około 16km i do setki rozpędza się w 8s. Jak na skuterek to chyba dobrze?
Z miejsca staje na koło
‹ pierwsza < 1 2
« poprzednia 1 2 następna »