Szukaj
Znalazłem 110 takich materiałów
Mazda RX-7 - F&F Tokyo Drift
Pewnie każdy z was w pierwszym momencie nie wiedział co to jest.
W roku 1991 zaczęto produkcję trzeciej już generacji sportowego samochodu od Mazdy.
Wyszły 3 drogowe wersje RX-7:
- Type R (261KM i 5 biegowy manual)
- Touring X (252KM i 4 biegowy automat)
- SP (274KM i 5 biegowy manual)
Wersja SP wychodziła tylko na rynek australijski
Mazda wypuściła też wersję Motorsport, która wzięła udział w 24 godzinnym wyścigu LeMans
Model, który pojawił się w filmie została przerobiona przez panów z VeilSide.
Zaczynając od mechaniki. Silnik przeszedł kompletną przebudowę, którą zajęła się firma RE Amemiya.
Wymienione zostały także sprzęgło, hamulce, zawieszenie, wydech od BLITZ Nur Spec i wiele więcej.
Dzięki tym modyfikacjom Mazda osiągnęła okrągłe 370KM. Po przejechaniu 2000km uznali że to jednak za mało. Po kolejnych zmianach (układ chłodzenia, wtryski, turbo i ECU) doszło kolejne 100 kucyków.
Z zewnątrz też się sporo pozmieniało. Zamontowany został body kit VeilSide Fortune zaprojektowany przez Hironao Yokomaku. Felgi to 19" Veilside Andrew Racing Evolution 5.
Piszcie co chcecie zobaczyć w części 5.
W maju 1998 roku model HR/ER/ENR34 przeszedł ogromną liczbę zmian w porównaniu do dwóch poprzednich modeli R32 i R33, pogłębiono w nim sportowy charakter, silnik RB25DET NEO stał się bardziej ekonomiczny, poprzez to bardziej przyjazny środowisku. Produkcja R34 z oznaczeniem GT z silnikiem RB20E została przerwana, w zamian za ten silnik został wprowadzony do produkcji ulepszony silnik RB20DE z modelu R32, dostał on również do oznaczenia NEO. Skyline’a R34 napędzał silnik RB20DE NEO, połączony z 5-biegową skrzynią biegów, 6-cylindrowy rzędowy silnik stał się najbardziej ekonomiczny spośród wszystkich R6 w Skyline'ach. 5-biegowa automatyczna skrzynia biegów dostępna była w niektórych modelach, w poprzednich modelach była niedostępna. Nissan produkował 4-biegową automatyczną przekładnię tiptronic, dla wszystkich automatycznych wersji.
R34 wszedł na rynek w 1999 roku; w porównaniu z poprzednikiem zostało zmodyfikowane podwozie, zmianom uległy również inne elementy. Bardziej wytrzymały blok N1 GT-R został założony we wszystkich GT-R’ach R34, niestety nękał go problem z dość awaryjnymi pompami oleju. Standardowo R34 był zaopatrzony w turbiny ze stalowymi wirnikami. Turbina w R34 N1 została zaopatrzona w łożyska kulkowe. Skrzynia biegów również została wzmocniona. Wałki rozrządu zostały na nowo zestrojone i w dużym stopniu różniły się od tych zamontowanych w RB26DETT. Orurowanie i intercooler zostały dopracowane i ulepszone. Nissan wypuścił także serię udoskonalonych R34 GT-R i nazwał je V-spec II. Powstał także R34 GT-R V-Spec II N1, ale brak części dla Nismo zmusił ich do zaprzestania produkcji samochodu szybszego do V-spec II. Rozsławił się w filmach "Za szybcy, za wściekli" oraz "Szybko i wściekle", a także w serii gier wideo "Gran Turismo".
Modele:
GT – 2.0l RB20DE NEO I6, 140 KM
25 GT, GT-X, GT-V – 2.5l RB25DE NEO I6, 193 KM
GT-FOUR – 2.5F RB25DE NEO I6, 193 KM 4WD
GT-T – 2.5l RB25DET NEO turbo I6, 280 KM, 343 Nm
Modele:
GT-R – 2.6l RB26DETT twin-turbo I6, 332 KM (244 kW, 392 Nm) (reklamowany z mocą 280 KM)
GT-R V-Spec – jw., pokrywa z włókna węglowego.
GT-R N1 – blok N1, wersja "odchudzona": bez klimatyzacji, systemu audio oraz tylnej wycieraczki. (wyprodukowano 45 sztuk)
GT-R M-Spec – wyposażony w skórzaną tapicerkę, bardziej miękkie zawieszenie z systemem tłumienia oraz podgrzewane siedzenia.
GT-R V-Spec II Nür – 2.8l N1 motor, v/max: 300 km/h. (wyprodukowano 750 sztuk)
GT-R M-Spec Nür – patrz: M-Spec + silnik N1 , v/max: 300 km/h. (wyprodukowano 250 sztuk)
GT-R Z-tune – 2.8l RB28DETT Z2 biturbo I6, 500 KM (368 kW, 540 Nm) Z1 i Z2 (wariant wersji Nismo, wyprodukowano 20 sztuk)
GT-R R-tune (wariant wersji Nismo).
6:28 Honda NSX
GYMKHANA
7:24 Evo 8 MR
9:18 Impreza WRX STi
10:53 Skyline GT-R V-Spec II.