Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 70 takich materiałów
    Honda Civic EG5 – Honda civic EG5 1994r. SILNIK:B18c6 moc 315 koni i 330 Nm
-tloki CP, 
-korby Eagle, 
-wszystko skrecone na srubach ARP 
-wtryski 450ccm 
-gruuuba miedziana chlodnica wykonana na zamowienie z wiatrakiem SPAL'a 
-- regulator cisnienia paliwa 
- resistor box 
UKLAD DOLOTOWY: 
-turbo Garrett T3 
-filtr K&N 
- blow off 
-intercooler 
UKLAD WYDECHOWY: 
-orurowanie by promotor 
-kolektor by promotor 
- 3' uklad na 1 tlumiku by promotor 
-wastegate 
ELEKTRONIKA: 
- ecu p28 + crome 
- wskazniki boost/egt, cisnienie/temperatura 
-El.szyby,szyberdach 
UKLAD NAPĘDOWY 
-Skrzynia S4C z LSD 
-sprzeglo i docisk ACT (wzmocniony docisk i organiczna tarcza - bardzo neutralna praca sprzegla) 
ZAWIESZENIE: 
- zawieszanie gwintowane KONI 1150 (regulacja wysokosci i sily tlumienia) 
-przednia rozporka MUGEN 
-c-pillar 
-tylnia dolna megan racing 
UKLAD HAMULCOWY 
- hamulce przod Wilwood 11" 4 tloczki 
-tył tarcze 240mm 
-klocki EBC RedStuff 
-wydajniejsza pompa i serwo od vti 
BODY-KIT: 
-lakier złoto-żółty z pt cruiser 
-Lotka spoon 
-maska laminat 
-burta usdm 
-lusterka spoon 
-dokładka type-r 
- Lampy przod TYC 
-lampy tył clear 
-ksenon 8000k 
-felgi Drag dr9 black 
-opony przód Toyo r888 225/45 16' 
-opony tył uniroyal rainsport 2 205/45 16' 
Srodek: 
-fotele kubełkowe mirco 
-całe czarne wnetrze, 
-kiera omp 
-pasy 3pkt sparco 
-słupek na zegary 
-tarcze spoon 
-gałka mugen 
Car audio: brak
    Honda civic EG5 1994r. SILNIK:B18c6 moc 315 koni i 330 Nm
    -tloki CP,
    -korby Eagle,
    -wszystko skrecone na srubach ARP
    -wtryski 450ccm
    -gruuuba miedziana chlodnica wykonana na zamowienie z wiatrakiem SPAL'a
    -- regulator cisnienia paliwa
    - resistor box
    UKLAD DOLOTOWY:
    -turbo Garrett T3
    -filtr K&N
    - blow off
    -intercooler
    UKLAD WYDECHOWY:
    -orurowanie by promotor
    -kolektor by promotor
    - 3' uklad na 1 tlumiku by promotor
    -wastegate
    ELEKTRONIKA:
    - ecu p28 + crome
    - wskazniki boost/egt, cisnienie/temperatura
    -El.szyby,szyberdach
    UKLAD NAPĘDOWY
    -Skrzynia S4C z LSD
    -sprzeglo i docisk ACT (wzmocniony docisk i organiczna tarcza - bardzo neutralna praca sprzegla)
    ZAWIESZENIE:
    - zawieszanie gwintowane KONI 1150 (regulacja wysokosci i sily tlumienia)
    -przednia rozporka MUGEN
    -c-pillar
    -tylnia dolna megan racing
    UKLAD HAMULCOWY
    - hamulce przod Wilwood 11" 4 tloczki
    -tył tarcze 240mm
    -klocki EBC RedStuff
    -wydajniejsza pompa i serwo od vti
    BODY-KIT:
    -lakier złoto-żółty z pt cruiser
    -Lotka spoon
    -maska laminat
    -burta usdm
    -lusterka spoon
    -dokładka type-r
    - Lampy przod TYC
    -lampy tył clear
    -ksenon 8000k
    -felgi Drag dr9 black
    -opony przód Toyo r888 225/45 16'
    -opony tył uniroyal rainsport 2 205/45 16'
    Srodek:
    -fotele kubełkowe mirco
    -całe czarne wnetrze,
    -kiera omp
    -pasy 3pkt sparco
    -słupek na zegary
    -tarcze spoon
    -gałka mugen
    Car audio: brak
    16 października 2013, 15:39 przez Leon_Zawodowiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (11)
    Źródło:

    Własne

    HANIA – Moja Honda Prelude IV Gen. 2.3 USDM
168 KM (seria 160)
Zawieszenie WITEC
Układ wydechowy ULTER
Stożek itp
    Moja Honda Prelude IV Gen. 2.3 USDM
    168 KM (seria 160)
    Zawieszenie WITEC
    Układ wydechowy ULTER
    Stożek itp
    8 października 2013, 16:51 przez pelos (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (5)
    Źródło:

    własne

    ED6 USDM by Michuu – Mało jest ładnych czwórek, i ta do nich należy!
    Mało jest ładnych czwórek, i ta do nich należy!
    1 maja 2013, 22:29 przez matiJDM (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Hania – EJ2 Coupe USDM in progress...
    EJ2 Coupe USDM in progress...
    6 lutego 2013, 14:59 przez ~Groszek493 | Do ulubionych | Skomentuj
    Mazda FC3S – RX-7 II generacji FC, piękna maszyna w stylu USDM
    RX-7 II generacji FC, piękna maszyna w stylu USDM
    6 grudnia 2012, 14:57 przez Th3N4armoo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Piękna FC3S – USDM ale i tak piękna Mazda
    USDM ale i tak piękna Mazda
    5 grudnia 2012, 19:22 przez ~TheN4armoo | Do ulubionych | Skomentuj (5)
    Civic IV – Piękny USDM
    Piękny USDM
    4 grudnia 2012, 12:40 przez Vel (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Mój Civic EG4 – Kupiłem zwieśniaczoną, próbuję przywrócić ją do stanu jej świetności, oraz poprowadzić w kierunku JDM / USDM :)
    Kupiłem zwieśniaczoną, próbuję przywrócić ją do stanu jej świetności, oraz poprowadzić w kierunku JDM / USDM :)
    13 listopada 2012, 21:19 przez ~niuniexPL | Do ulubionych | Skomentuj (6)
    Źródło:

    Własne

    Honda Civic VTEC – Honda Civic EG4 

SILNIK:

D16Z6 zalany olejem Motul 8100+ 5W40
strojenie-wykonano
Panewki głowne ACL RACE -WYKONANO
Panewki korbowe King -WYKONANO
Pierścienie NPR -WYKONANO
Uszczelniacze OEM Honda -WYKONANO
Poskładać cały silnik -WYKONANO


UKLAD DOLOTOWY:

Soft Turbo: -wykonano
+ TE05-12B @ 0,6 BAR
+ IC Mercedes
+ flansza D15Z1
+ BOV - F1-Z

UKLAD WYDECHOWY:

kpl. wydech by by QPX ("Gazda-Tech" Paweł Gazda)
wydech 2,25 ′
tłumik WM Sport
wersja wyścigowa (rurex)
Downpipe
Owinęcie Downpipe′a bandażem ceramicznym

plany:
OBX Twin Loop -wykonać
Owinęcie Turbiny i flanszy bandażem ceramicznym -wykonać

ELEKTRONIKA:

W pełni sprawne PM7 OBD0 VTEC ECU by Turbogenics (ArturVF500)
Vtec @5100 rpm
procedura startowa @3,5 k rpm 
EGT M sport
BOOST AG
OIL TEMP AG

UKLAD NAPĘDOWY:

sprzęgło F1 Racing Stage 3 (350 Nm) 

Skrzynia: -wykonać
3,4 - CRX -w toku
5 ekonomiczna


ZAWIESZENIE:

Obniżenie -60/-40 
Stabil przedni 
Stabil tylny 
Rozpórka od VTI 

plany:

1) Wsadzić Kompletny Zestaw Poliuretanów (Energy suspension):

-Przednie i tylne tuleje wahacza, -wykonać
-Przednie i tylne tuleje amortyzatorów, -wykonać
-Osłona końcówki drążka kierowniczego, -wykonać
-Gumy drążka zmiany biegów, -wykonać
-Gumy układu kierowniczego, -wykonać
-Przednie i tylne gumy stabilizatorów, -Wykonano
-Tuleje poprzeczne w wahaczu tylnym (cukierki). -w toku

3) Gwint TA Technix -wykonać


UKLAD HAMULCOWY:

262 mm z VTi - wykonano
bębny tył

plany:

wymiana tylnych bębnów na Tarcze 239 mm -wykonać

BODY-KIT:

Denji HD-767 przerobione na potrzeby UE 
Alufelgi 15′ 
Tylne Lampy USDM
Ambery przód
Lotka Spoon
Dokładka VTI (Laminat ) -zdjęto
Przemalowanie maski na czarno 
Przemalowanie autka na standardowy kolor (B-62P)
Parę naklejek
Opony Toyo Proxes T1-R

ŚRODEK:

wnętrze od EG5 -wykonano


INNE:

Spryskiwacze od C3
Phillips Blue Vision


Co sądzicie Moi Drodzy - wszystko wykonałem sam - oprócz malowania, bo nie mialem gdzie i poza tym nie umiem hehe ;)
    Honda Civic EG4

    SILNIK:

    D16Z6 zalany olejem Motul 8100+ 5W40
    strojenie-wykonano
    Panewki głowne ACL RACE -WYKONANO
    Panewki korbowe King -WYKONANO
    Pierścienie NPR -WYKONANO
    Uszczelniacze OEM Honda -WYKONANO
    Poskładać cały silnik -WYKONANO


    UKLAD DOLOTOWY:

    Soft Turbo: -wykonano
    + TE05-12B @ 0,6 BAR
    + IC Mercedes
    + flansza D15Z1
    + BOV - F1-Z

    UKLAD WYDECHOWY:

    kpl. wydech by by QPX ("Gazda-Tech" Paweł Gazda)
    wydech 2,25 ′
    tłumik WM Sport
    wersja wyścigowa (rurex)
    Downpipe
    Owinęcie Downpipe′a bandażem ceramicznym

    plany:
    OBX Twin Loop -wykonać
    Owinęcie Turbiny i flanszy bandażem ceramicznym -wykonać

    ELEKTRONIKA:

    W pełni sprawne PM7 OBD0 VTEC ECU by Turbogenics (ArturVF500)
    Vtec @5100 rpm
    procedura startowa @3,5 k rpm
    EGT M sport
    BOOST AG
    OIL TEMP AG

    UKLAD NAPĘDOWY:

    sprzęgło F1 Racing Stage 3 (350 Nm)

    Skrzynia: -wykonać
    3,4 - CRX -w toku
    5 ekonomiczna


    ZAWIESZENIE:

    Obniżenie -60/-40
    Stabil przedni
    Stabil tylny
    Rozpórka od VTI

    plany:

    1) Wsadzić Kompletny Zestaw Poliuretanów (Energy suspension):

    -Przednie i tylne tuleje wahacza, -wykonać
    -Przednie i tylne tuleje amortyzatorów, -wykonać
    -Osłona końcówki drążka kierowniczego, -wykonać
    -Gumy drążka zmiany biegów, -wykonać
    -Gumy układu kierowniczego, -wykonać
    -Przednie i tylne gumy stabilizatorów, -Wykonano
    -Tuleje poprzeczne w wahaczu tylnym (cukierki). -w toku

    3) Gwint TA Technix -wykonać


    UKLAD HAMULCOWY:

    262 mm z VTi - wykonano
    bębny tył

    plany:

    wymiana tylnych bębnów na Tarcze 239 mm -wykonać

    BODY-KIT:

    Denji HD-767 przerobione na potrzeby UE
    Alufelgi 15′
    Tylne Lampy USDM
    Ambery przód
    Lotka Spoon
    Dokładka VTI (Laminat ) -zdjęto
    Przemalowanie maski na czarno
    Przemalowanie autka na standardowy kolor (B-62P)
    Parę naklejek
    Opony Toyo Proxes T1-R

    ŚRODEK:

    wnętrze od EG5 -wykonano


    INNE:

    Spryskiwacze od C3
    Phillips Blue Vision


    Co sądzicie Moi Drodzy - wszystko wykonałem sam - oprócz malowania, bo nie mialem gdzie i poza tym nie umiem hehe ;)
    31 lipca 2012, 20:12 przez ~djj4ck | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    Źródło:

    Własne

    JDM and USDM... – ...Przed Garażem ;]
    ...Przed Garażem ;]
    12 lipca 2012, 0:02 przez xDEMON93x (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (10)