Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 160 takich materiałów
    Mój pierwszy samochód – Ten niebieski bolid jest mój to zwykłe 0.9 na łańcuchu. Mechanicznie w porządku, blacharsko też jest dobrze,  rdzy praktycznie nie ma. Części tanie, pali też nie za dużo.
    Ten niebieski bolid jest mój to zwykłe 0.9 na łańcuchu. Mechanicznie w porządku, blacharsko też jest dobrze, rdzy praktycznie nie ma. Części tanie, pali też nie za dużo.
    Dobre Uno –
    18 grudnia 2014, 16:48 przez ReacherPL (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    TR Uno Fb Fanpage

    Siemanko

    Chciałbym pochwalić się Obecnie Najmocniejszym Fiatem Uno Turbo Mk1 1,4T 8V W Polsce

    Jako baza posłużył 3-drzwiowy Fiat Uno z 1983 roku w dość opłakanym stanie, który znaczną część życia spędził rdzewiejąc w krzakach.
    W 2008 roku przyszedł w końcu czas na reanimację zakrojoną na szerszą skalę. Na pierwszy ogień poszła blacharka i tak po kilku miesiącach dłubania, w maju 2009 udało się zakończyć pierwszy etap odbudowy. Następny w kolejności był silnik, niestety seryjne 0,9 o zabójczej mocy 45KM nie napawało optymizmem. Auto zostało uruchomione z kupionym okazyjnie seryjnym silnikiem 1.4 N/A, który był tylko etapem przejściowym na czas poszukiwania jednostki z Uno Turbo. W drugiej połowie 2010r. po wstępnym skompletowaniu gratów potrzebnych do wspomnianego wcześniej swapa motor doczekał się remontu i przy okazji na małej kuracji wzmacniającej był to STAGE 1 na chwilę obecną Doczekał się STAGE 2 Zapraszam do Lektury

    Marka i Model: Fiat Uno Mk I 1.4 Turbo '83r.

    Silnik:
    - Blok 146A2.000
    - Konwersja z 1301->1372 cm3
    - Układ korbowy Uno 1.4 N/A, nowe panewki, pierścienie
    - Wymieniony kompletny rozrząd, uszczelki, simmeringi,termostat, węże,kable, etc.
    - Świece NGK BCPR7ET
    - Głowica splanowana, dotarte zawory, nowe uszczelniacze
    - Wałek 280°/270°, 10,8/9,65mm - REWAR

    Układ Paliwowy
    -Pompa Zewnętrzna Walbro GSL 392 255l/h
    - Paliwo Shell V Power Nitro + Racing 100
    - Wtryski 385ccm

    Elektronika & Układ zasilania:
    - Seryjne UT Mk I (bez odcinki)
    - Akumulator Exide Premium w bagażniku
    - Ecumaster DET3 + Map Sensor 4b w trybie Fuel Implant

    Układ dolotowy:
    -Orurowanie custom z nierdzewki
    -Intercooler Forge
    - Filtr stożkowy plus dolot 3"
    -Łączniki silikonowe FMIC Performance
    -MBC ProPerfekt
    -BOV ProPerfekt Typ I
    -Przerobiony kolektor ssący (powiększone runnery + większa przepustnica)

    -

    Układ wydechowy:
    -Turbo KKK K16
    -Custom DP 2,78"
    -kolektor wydechowy Punto GT w bandażu termoizolacyjnym
    -Kpl. wydech z nierdzewki 2,37"
    -Tłumik końcowy Custom

    Układ chłodzenia:
    -Nowa chłodnica BEHR
    -Nowa pompa wody, termostat
    -Płyn chłodniczy G12+
    - Chłodnica Oleju Ori UnoTurbo

    Układ napędowy:
    -Skrzynia z UT Mk II (górne wybieranie)
    -Przegląd, nowe uszczelniacze
    -Sprzęgło 215mm z PGT
    -Olej Valvoline DuraBlend 75W90
    -Nowe przeguby Metelli

    Zawieszenie:
    -Amortyzatory OEM Magneti Marelli UnoTurbo
    -Rozpórka tylnych kielichów Wiechers
    - Rozpórka przednia Sparco
    - Klatka Bezpieczeństwa
    -Sprężyny progresywne Power Tech -60/-60mm
    -Nowe wahacze, łączniki, końcówki drążków,łożyska etc.
    -Felgi 15" Fiat Croma
    - Opony 195/50r15 BFGoodrich GForce Profiler

    Układ hamulcowy:
    -Przód z Punto GT Tarcze Brembo Max 258mm (wentylowane)
    -Tył z Punto GT 240mm tarcze nawiercane i nacinane
    -Przód i tył kompletne Zaciski i Jarzma z Punto GT
    -Przewody Ferodo
    -Płyn hamulcowy Ferodo Racing DOT 5.1
    - Korektor Siły Hamowania

    Wnętrze:
    -OEM Look UT Mk I
    -Gałka zmiany biegów OMP
    - Kierownica Momo
    - Dodaktowe Wskaźniki Boost Auto Gauge
    & EGT Greddy
    - Fotele kubełkowe Mirco
    -Pasy szelkowe 4ro punktowe Sabelt

    Body Kit :
    -W trakcie

    Fabryczna Moc i Moment:
    105 KM @ 5750RPM
    146Nm @ 3200RPM

    STAGE 1
    144 Km @ 4600RPM
    230Nm @ 2988RPM

    STAGE2:
    256KM 311Nm
    Masa 800Kg

    Hamownia ->>> https://www.youtube.com/watch?v=a2WXBQhQ4uc

    Więcej zdjęć relacji z Prac Filmów Wykresów itp na oficjalnym Fun Page https://www.facebook.com/ItalianPocketRocket

    Pozdrawiam Adrian
    Stay Tuned!
    8 listopada 2014, 21:57 przez Abarth (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (5)
    Auto klienta - Fiat Uno – Na nasz warsztat przyszedł klient, tłumaczy, że stało mu się coś z kołem - stuka puka i nie może jechać. Nie potrafił opisać co się dokładnie stało, dodam, że tym klientem był starszy Pan w wieku ponad 60 lat. Pojechałem z nim pod auto które stało pod jubilatem i zastał mnie taki widok. Pan mówi, że jechał tak kilka kilometrów aż ludzie coś mu pokazywali i się zatrzymał, nie wiedząc o co chodzi, okazało się, że wszystkie opony są tak stare jak to auto i to okazało się przyczyna - stara opona nie wytrzymała a kiedy spadła sam właściciel auta tego nie wie.
    Na nasz warsztat przyszedł klient, tłumaczy, że stało mu się coś z kołem - stuka puka i nie może jechać. Nie potrafił opisać co się dokładnie stało, dodam, że tym klientem był starszy Pan w wieku ponad 60 lat. Pojechałem z nim pod auto które stało pod jubilatem i zastał mnie taki widok. Pan mówi, że jechał tak kilka kilometrów aż ludzie coś mu pokazywali i się zatrzymał, nie wiedząc o co chodzi, okazało się, że wszystkie opony są tak stare jak to auto i to okazało się przyczyna - stara opona nie wytrzymała a kiedy spadła sam właściciel auta tego nie wie.
    23 września 2014, 18:50 przez komarenko (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    W woli ścisłości – Zainteresował mnie jeden wpis na temat Golfa mk3. W mojej głowie zrodziło się pytanie, "Czemu większość ludzi gnębi, czy też negatywnie ocenia samochód ze względu na markę czy model?". Przecież co wchodzę na stronę to widać chociaż jedno auto z koncernu VW, Fiatów kilka się pokazuje, Hondy itd. itp. I skąd ta nienawiść do jakiś samochodów? Przypuśćmy mam Uno, jestem jego posiadaczem od roku i nie przepadam za autami koncernu BMW jednak, jakbym miał E30 kombi, to bym się cieszył czy inny samochodzik. W każdej marce i w każdym modelu auta jest coś co przyciągnie człowieka do tego pojazdu i najważniejsze jest to co czuje właściciel. Jednak to nie powinno oznaczać jakiejś nienawiści do aut, "Bo co, bo Fiat?". Jeździłeś? Miałeś? Płaciłeś? Naprawiałeś? Nie? To nie hejtuj jak nie masz argumentów przeciwko, komentarz "Bo ja ich nie lubię" jest na poziomie, "nie zjem surówki bo jest z warzyw". To takie moje przemyślenia na temat sytuacji "żenuła". Pozdrawiam mam nadzieję że da do myślenia.
    Zainteresował mnie jeden wpis na temat Golfa mk3. W mojej głowie zrodziło się pytanie, "Czemu większość ludzi gnębi, czy też negatywnie ocenia samochód ze względu na markę czy model?". Przecież co wchodzę na stronę to widać chociaż jedno auto z koncernu VW, Fiatów kilka się pokazuje, Hondy itd. itp. I skąd ta nienawiść do jakiś samochodów? Przypuśćmy mam Uno, jestem jego posiadaczem od roku i nie przepadam za autami koncernu BMW jednak, jakbym miał E30 kombi, to bym się cieszył czy inny samochodzik. W każdej marce i w każdym modelu auta jest coś co przyciągnie człowieka do tego pojazdu i najważniejsze jest to co czuje właściciel. Jednak to nie powinno oznaczać jakiejś nienawiści do aut, "Bo co, bo Fiat?". Jeździłeś? Miałeś? Płaciłeś? Naprawiałeś? Nie? To nie hejtuj jak nie masz argumentów przeciwko, komentarz "Bo ja ich nie lubię" jest na poziomie, "nie zjem surówki bo jest z warzyw". To takie moje przemyślenia na temat sytuacji "żenuła". Pozdrawiam mam nadzieję że da do myślenia.
    27 sierpnia 2014, 10:31 przez Fiat_9 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (20)
    Moje Uno – Moje Uno, podoba się?
    Moje Uno, podoba się?
    25 sierpnia 2014, 22:38 przez bam (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Źródło:

    www.facebook.com/unopolska

    28 lipca 2014, 20:05 przez KamilPsk (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    Fiat Uno 900 –
    18 lipca 2014, 18:32 przez asssd (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Źródło:

    własne