Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 160 takich materiałów
    Moja wiśniowa strzała – Marka i model: Fiat Uno
Rocznik: 1996
Silnik: 1.4 i.e.S 
Moc: ok 70 KM
Przebieg: 89356 obecnie

Samochód po remoncie spawane były nadkola, progi, podłoga usunięta została rdza co w tym modelu nie jest rzadkością. Efekt widać na obrazku. Maksymalna prędkość z jaką jechałem ok 170 km/h. Sądzę, że powinien zamknąć budzik jeśli dać wystarczająco długą trasę. Samochód ma powalające przyspieszenie. Jak na razie nie mam zamiaru zamieniać go na jakikolwiek inny pojazd. :D
    Marka i model: Fiat Uno
    Rocznik: 1996
    Silnik: 1.4 i.e.S
    Moc: ok 70 KM
    Przebieg: 89356 obecnie

    Samochód po remoncie spawane były nadkola, progi, podłoga usunięta została rdza co w tym modelu nie jest rzadkością. Efekt widać na obrazku. Maksymalna prędkość z jaką jechałem ok 170 km/h. Sądzę, że powinien zamknąć budzik jeśli dać wystarczająco długą trasę. Samochód ma powalające przyspieszenie. Jak na razie nie mam zamiaru zamieniać go na jakikolwiek inny pojazd. :D
    19 czerwca 2012, 22:27 przez tommy1212 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    Źródło:

    Własne

    Jak każdy pokazuje swoje cacka to ja też pokaże :) – Moc 70km
Silnik fiat uno 1.4
Masa około 400kg
Satysfakcja z czegoś co budowało się w garażu ogromna. Szczególnie jak ma sie 17 lat :)
    Moc 70km
    Silnik fiat uno 1.4
    Masa około 400kg
    Satysfakcja z czegoś co budowało się w garażu ogromna. Szczególnie jak ma sie 17 lat :)
    7 czerwca 2012, 18:05 przez kulfon202 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (8)
    Źródło:

    Własne

    Fiat Uno Rat Style – Komu się podoba?
    Komu się podoba?
    Jak wszyscy to ja też – Moje małe Ferrari :) Aktualnie podczas remontu jak widać. Po zakończeniu wstawię lepsze fotki 

Fiat Uno 1.4 i.e.S 
70 KM 89000 km przebiegu rocznik 1996 jak na razie nie narzekam na to autko jedyne co było przy nim robione to wymiana amortyzatorów i rozrusznika ważne, że jeździ.
    Moje małe Ferrari :) Aktualnie podczas remontu jak widać. Po zakończeniu wstawię lepsze fotki

    Fiat Uno 1.4 i.e.S
    70 KM 89000 km przebiegu rocznik 1996 jak na razie nie narzekam na to autko jedyne co było przy nim robione to wymiana amortyzatorów i rozrusznika ważne, że jeździ.
    13 maja 2012, 16:54 przez tommy1212 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Źródło:

    Własne

    Fiat Mille – Prawie jak uno.
    Prawie jak uno.
    20 kwietnia 2012, 15:03 przez ~Gromel | Do ulubionych | Skomentuj
    20 kwietnia 2012, 14:58 przez ~Gromel | Do ulubionych | Skomentuj
    FIAT 127 – Fiat 127 - samochód osobowy klasy niższej, produkowany przez firmę FIAT w latach 1971-1987. W 1972 r. został samochodem roku
Występował jako 2-drzwiowy fastback, 3-drzwiowy hatchback, 5-drzwiowy hatchback i 3-drzwiowe kombi. Napędzany był czterocylindrowymi silnikami benzynowymi o pojemności 903 cm³ (47, 45 KM), 1049 cm³ (50 - 70 KM), 1301 cm³ (75 KM) i dieslem o poj. 1301 cm³ (45 KM). Napęd przekazywany był na koła przednie. Fiat 127 zastąpił model 850. Pierwsza generacja produkowana była w latach 1971 - 1977.

W 1977 roku model przeszedł modyfikacje i zmienił nieznacznie wygląd. Zmieniono linię tylnego bocznego okna, zastosowano plastikowe zderzaki, zmieniono pas przedni, maskę silnika i tylne lampy. W 1981 roku model przeszedł kolejne zmiany (pas przedni i tylny) i w tej postaci dotrwał do końca produkcji. Oficjalnie został zastąpiony przez Fiata Uno w 1983 roku. Fiat 127 produkowany był też w Hiszpanii jako Seat 127/Seat Fura i w Brazylii jako Fiat 147 (1976-1986) oraz montowany w Polsce jako Polski Fiat 127p.

Licencja na model 127 (z nadwoziem Autobianchi) została kupiona przez jugosłowiańskie zakłady Zastava, produkujące go do 2008 roku jako Yugo Koral.
    Fiat 127 - samochód osobowy klasy niższej, produkowany przez firmę FIAT w latach 1971-1987. W 1972 r. został samochodem roku
    Występował jako 2-drzwiowy fastback, 3-drzwiowy hatchback, 5-drzwiowy hatchback i 3-drzwiowe kombi. Napędzany był czterocylindrowymi silnikami benzynowymi o pojemności 903 cm³ (47, 45 KM), 1049 cm³ (50 - 70 KM), 1301 cm³ (75 KM) i dieslem o poj. 1301 cm³ (45 KM). Napęd przekazywany był na koła przednie. Fiat 127 zastąpił model 850. Pierwsza generacja produkowana była w latach 1971 - 1977.

    W 1977 roku model przeszedł modyfikacje i zmienił nieznacznie wygląd. Zmieniono linię tylnego bocznego okna, zastosowano plastikowe zderzaki, zmieniono pas przedni, maskę silnika i tylne lampy. W 1981 roku model przeszedł kolejne zmiany (pas przedni i tylny) i w tej postaci dotrwał do końca produkcji. Oficjalnie został zastąpiony przez Fiata Uno w 1983 roku. Fiat 127 produkowany był też w Hiszpanii jako Seat 127/Seat Fura i w Brazylii jako Fiat 147 (1976-1986) oraz montowany w Polsce jako Polski Fiat 127p.

    Licencja na model 127 (z nadwoziem Autobianchi) została kupiona przez jugosłowiańskie zakłady Zastava, produkujące go do 2008 roku jako Yugo Koral.
    13 kwietnia 2012, 13:00 przez piotrek1585 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    To nie jest zwykły swap silnika. To jest totalna przebudowa auta. Daje radę, oj daje... Czekamy na testy drogowe.
    16 lutego 2012, 12:58 przez Zwolin (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Allroad czy jeszcze uno? –
    26 października 2011, 19:54 przez ~artemus | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Zdjecie z prywatnego telefonu

    Skutki karambolu na autostradzie. Komentarz mojego znajomego "Dali pewnie tego Uno polakom i gdzieś na wsi teraz pomyka"
    30 sierpnia 2011, 16:36 przez Lamborghini (PW) | Do ulubionych | Skomentuj