Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 6 takich materiałów
    Nie ma racji i jeszcze pyszczy. I chyba i ja na nią trafiłem na innym rondzie (Słowackiego/Wojska Polskiego). Też miała ten sam problem i machała rękami. I też siwy Golf 5. Jeszcze opuściła szybę, by lepiej było ją widać. Ale ja nie wchodzę w dyskusję z takimi - obtrąbiam i jadę dalej.

    I opis autora:

    Zanim skomentujesz/ocenisz: Zagapić każdy się może i tego nagrania by tu nie było, ale kierująca gestykulowała i krzyczała przez szybę, więc chciałem się dowiedzieć skąd taka reakcja z jej strony. Na dalszym skrzyżowaniu, Pani, która zajechała drogę próbowała mi wmówić, że skoro jechałem lewym pasem to nim powinienem z ronda zjechać! Sugerowała się innym typem ronda, na którym są wymalowane linie prowadzące i strzałki kierunkowe, którym pasem należy jechać. Ale na filmie to rondo "klasyczne" z dwoma niewyznaczonymi pasami ruchu. Nie ma na nim strzałek ani linii prowadzących. Takie rondo powinno się opuszczać tylko z zewnętrzego pasa (jak na załączonej ilustracji) co uczyniłem zmieniając pas z wewnętrznego na zewnętrzny (prawy). Pani nie rozróżnia rond a wymuszając pierwszeństwo miała jeszcze pretensje uważając, że ma rację i strasząc mnie Policją.
    *Na rondzie nagranie urywa się z powodu wyłączenia się wideorejestratora podczas uruchamiania silnika. Pani pojechała pierwsza. Następny plik zedytowałem i rozpoczyna się od spotkania na skrzyżowaniu, żeby nie było widać tablic rejestracyjnych. Początek filmu wyciszony z powodu prywatnych rozmów.
    10 marca 2019, 23:05 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    A Wy z jakim typem klientów się spotkaliście?
    Kolejna S klasa z tym samym typem układu wydechowego, tym razem jednak nowsza generacja -W220. Dźwięk chyba nawet jeszcze lepszy.
    30 maja 2016, 0:59 przez Ltvnsky (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Amerykański samochód – np taki jak ten Camaro. Marzenie wielu z nas. Niestety bardzo ciężkie do spełnienia. Lecz, zawsze są jakieś alternatywy. Można w końcu znaleźć auto które przynajmniej stylizacją będzie przypominać stare amerykańskie auto. Np. moim takim typem jest "Duży Fiat". Podawajcie w komentarzach swoje typy!
    Np taki jak ten Camaro. Marzenie wielu z nas. Niestety bardzo ciężkie do spełnienia. Lecz, zawsze są jakieś alternatywy. Można w końcu znaleźć auto które przynajmniej stylizacją będzie przypominać stare amerykańskie auto. Np. moim takim typem jest "Duży Fiat". Podawajcie w komentarzach swoje typy!
    18 grudnia 2013, 21:12 przez gacek138 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Silnik Wankla – Silnik ten został opracowany przez Felixa Wankla w 1954 roku. Silnik ten jest zbudowany z mimośrodowo umieszczonego w eliptycznym cylindrze tłoka w kształcie trójkąta o lekko zaokrąglonych bokach.

W zależności od kąta obrotu tłoka komory cylindra zmieniają kształt i objętość. W czasie jednego obrotu wału, silnik wykonuje 3 cykle pracy. Silnik dwusuwowy wykonuje w czasie jednego obrotu wału jeden cykl pracy, czterosuwowy zaś na jeden cykl pracy potrzebuje dwóch obrotów wału.
 Przeniesienie ruchu tłoka na wał odbywa się przez przekładnię zębatą o zazębieniu wewnętrznym. Przy czym koło zębate większe jest częścią tłoka, a mniejsze częścią wału napędowego.

zalety	              
małe rozmiary	
zwarta konstrukcja	
ogromna moc jednostkowa
równomierna praca
	wady
duże spalanie paliwa
duże spalanie oleju
problemy z uszczelnieniem
słabe materiały konstrukcyjne

Z powodu dużych wad konstrukcyjnych i technologicznych wszelke próby rozpowszechnienia tego silnika kończyły się niepowodzeniem.

Razem z rozwojem techniki firma Mazda wyprodukowała model RX-7 napędzany tym właśnie typem silnika. Obecnie już nieprodukowany model RX-7 zastąpiony został nowszym modelem RX-8, w którym również zastosowano silnik Wankla o nazwie Renesis. Wielokrotnie zdobył nagrody za najlepszy silnik roku.

Obecnie Mazda testuje ten silnik napędzając go... wodorem (RX-8 Hydrogen RE concept car). Będzie to bardzo ciekawy koncept, o ile ujrzy światło dzienne.
    Silnik ten został opracowany przez Felixa Wankla w 1954 roku. Silnik ten jest zbudowany z mimośrodowo umieszczonego w eliptycznym cylindrze tłoka w kształcie trójkąta o lekko zaokrąglonych bokach.

    W zależności od kąta obrotu tłoka komory cylindra zmieniają kształt i objętość. W czasie jednego obrotu wału, silnik wykonuje 3 cykle pracy. Silnik dwusuwowy wykonuje w czasie jednego obrotu wału jeden cykl pracy, czterosuwowy zaś na jeden cykl pracy potrzebuje dwóch obrotów wału.
    Przeniesienie ruchu tłoka na wał odbywa się przez przekładnię zębatą o zazębieniu wewnętrznym. Przy czym koło zębate większe jest częścią tłoka, a mniejsze częścią wału napędowego.

    zalety
    małe rozmiary
    zwarta konstrukcja
    ogromna moc jednostkowa
    równomierna praca
    wady
    duże spalanie paliwa
    duże spalanie oleju
    problemy z uszczelnieniem
    słabe materiały konstrukcyjne

    Z powodu dużych wad konstrukcyjnych i technologicznych wszelke próby rozpowszechnienia tego silnika kończyły się niepowodzeniem.

    Razem z rozwojem techniki firma Mazda wyprodukowała model RX-7 napędzany tym właśnie typem silnika. Obecnie już nieprodukowany model RX-7 zastąpiony został nowszym modelem RX-8, w którym również zastosowano silnik Wankla o nazwie Renesis. Wielokrotnie zdobył nagrody za najlepszy silnik roku.

    Obecnie Mazda testuje ten silnik napędzając go... wodorem (RX-8 Hydrogen RE concept car). Będzie to bardzo ciekawy koncept, o ile ujrzy światło dzienne.
    13 marca 2013, 19:18 przez kubek_GTI (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)

    1