Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 207 takich materiałów
    VW Typ 1 – Dzisiaj przenosimy się do czasów II wojny światowej, w kraj, który konflikt spowodował - Niemcy.

VW Typ 1, nazywany częściej Garbusem czy też Beetle. 
Zaprojektowany w 1938 roku przez Ferdinanda Porsche jako "Samochód dla ludu". Zleceniodawcą projektu był Adolf Hitler. Garbus miał być samochodem dla mieszkańców III Rzeszy. Jego konstrukcja w dużej mierze była oparta na Tatrze T97.
Beetle z napędem na tył był napędzany silnikami benzynowymi o pojemnościach od 1.1l do 1.6l. Następcą Typ 1 był VW Golf I oraz wznowione New Beetle w 98 roku.
    Dzisiaj przenosimy się do czasów II wojny światowej, w kraj, który konflikt spowodował - Niemcy.

    VW Typ 1, nazywany częściej Garbusem czy też Beetle.
    Zaprojektowany w 1938 roku przez Ferdinanda Porsche jako "Samochód dla ludu". Zleceniodawcą projektu był Adolf Hitler. Garbus miał być samochodem dla mieszkańców III Rzeszy. Jego konstrukcja w dużej mierze była oparta na Tatrze T97.
    Beetle z napędem na tył był napędzany silnikami benzynowymi o pojemnościach od 1.1l do 1.6l. Następcą Typ 1 był VW Golf I oraz wznowione New Beetle w 98 roku.
    24 sierpnia 2014, 16:52 przez MattiK (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Projekt Zündapp – Najprawdopodobniej to jest Zündapp Mofa 25 typ 434 02, rocznik 1971, dokładnego modelu nie znam, tylko typ. Wyciągnąłem go w końcu z szopy po czterech latach stania u mnie i nie wiadomo ilu u poprzedniego właściciela. Dostałem go za darmo, bo komuś zawadzał. Do remontu idzie wszyściutko, bo nic, kompletnie nie działa, silnik stoi, koła się nie kręcą, zbiornik cały zardzewiały, syfu pełno, jeszcze dodam, że brakuje kilku elementów. Z tego co oglądałem jest bardzo podobny do Komara, tylko szczegółami się różni. Mam 17 lat i myślę, że dam radę go zrobić. Przepraszam za tak długi opis i będę się dzielił przebiegiem prac.
    Najprawdopodobniej to jest Zündapp Mofa 25 typ 434 02, rocznik 1971, dokładnego modelu nie znam, tylko typ. Wyciągnąłem go w końcu z szopy po czterech latach stania u mnie i nie wiadomo ilu u poprzedniego właściciela. Dostałem go za darmo, bo komuś zawadzał. Do remontu idzie wszyściutko, bo nic, kompletnie nie działa, silnik stoi, koła się nie kręcą, zbiornik cały zardzewiały, syfu pełno, jeszcze dodam, że brakuje kilku elementów. Z tego co oglądałem jest bardzo podobny do Komara, tylko szczegółami się różni. Mam 17 lat i myślę, że dam radę go zrobić. Przepraszam za tak długi opis i będę się dzielił przebiegiem prac.
    21 sierpnia 2014, 1:34 przez kulka (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    Źródło:

    Własne

    Volkswagen Kübelwagen (typ 82) – Spot #26 - 13.08.2010

Zdjęcie zrobione w tempie ekspresowym. Nie miałem czasu na ustawienie kadru ani na przemyślenie tego. Od tamtej pory widziałem go tylko raz w 2012r.
    Spot #26 - 13.08.2010

    Zdjęcie zrobione w tempie ekspresowym. Nie miałem czasu na ustawienie kadru ani na przemyślenie tego. Od tamtej pory widziałem go tylko raz w 2012r.
    10 sierpnia 2014, 0:20 przez MarcinWrc (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Mój aparat

    Przekroje samochodów "Nissan 300ZX Z32 TwinTurbo (1989)" – SILNIK
pojemność skokowa:  2960cm3
moc:  280KM
moment obr.:  371Nm
układ silnika, liczba cylindrów:  widlasty, 6
położenie silnika:  przód
ustawienie silnika:  podłużne
średnica x skok tłoka:  87.00mm x 83.00mm
typ:  DOHC - podwójny wałek rozrządu w głowicy
stopień sprężania:  8.50:1

OSIĄGI
przyspieszenie 0-100 km/h:  5.9s
prędkość maksymalna:  250 km/h (ograniczona elektronicznie)
stosunek mocy do masy:  0.178 KM/kg

ZAWIESZENIE
napęd:  na koła tylne
hamulce przód / tył:  tarczowe wentylowane / tarczowe
skrzynia biegów:  liczba biegów: 5, skrzynia biegów: manualna

WYMIARY i WAGI
długość:  4525 mm
szerokość:  1800 mm
wysokość:  1255 mm
rozstaw osi:  2570 mm
prześwit:  130 mm
masa:  1550 kg

CIEKAWOSTKI
-Przednie reflektory 300ZX wykorzystane były w Lamborghini Diablo VT (1999).
-Nissan 300ZX był laureatem amerykańskiego pisma motoryzacyjnego "Car and Driver".
-Tym samym Nissanem jeździł Jerzy Kiler (Cezary Pazura) w filmie "Kiler"
-300ZX mimo dopracowanego układu jezdnego, mocnego widlastego silnika V6, zaawansowanej techniki i niezawodności nie odniósł takiego sukcesu jak np. Nissan Skyline lub Nissan 200SX. Najlepiej sprzedawał się w USA.
    SILNIK
    pojemność skokowa: 2960cm3
    moc: 280KM
    moment obr.: 371Nm
    układ silnika, liczba cylindrów: widlasty, 6
    położenie silnika: przód
    ustawienie silnika: podłużne
    średnica x skok tłoka: 87.00mm x 83.00mm
    typ: DOHC - podwójny wałek rozrządu w głowicy
    stopień sprężania: 8.50:1

    OSIĄGI
    przyspieszenie 0-100 km/h: 5.9s
    prędkość maksymalna: 250 km/h (ograniczona elektronicznie)
    stosunek mocy do masy: 0.178 KM/kg

    ZAWIESZENIE
    napęd: na koła tylne
    hamulce przód / tył: tarczowe wentylowane / tarczowe
    skrzynia biegów: liczba biegów: 5, skrzynia biegów: manualna

    WYMIARY i WAGI
    długość: 4525 mm
    szerokość: 1800 mm
    wysokość: 1255 mm
    rozstaw osi: 2570 mm
    prześwit: 130 mm
    masa: 1550 kg

    CIEKAWOSTKI
    -Przednie reflektory 300ZX wykorzystane były w Lamborghini Diablo VT (1999).
    -Nissan 300ZX był laureatem amerykańskiego pisma motoryzacyjnego "Car and Driver".
    -Tym samym Nissanem jeździł Jerzy Kiler (Cezary Pazura) w filmie "Kiler"
    -300ZX mimo dopracowanego układu jezdnego, mocnego widlastego silnika V6, zaawansowanej techniki i niezawodności nie odniósł takiego sukcesu jak np. Nissan Skyline lub Nissan 200SX. Najlepiej sprzedawał się w USA.
    3 sierpnia 2014, 16:26 przez kubiisz (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Przekroje samochodów "Fiat 126 (1973)" – SILNIK
pojemność skokowa:  594 ccm
moc:  23KM
moment obr.:  39Nm
układ silnika, liczba cylindrów:  rzędowy, 2
położenie silnika:  tył
ustawienie silnika:  podłużnie
średnica x skok tłoka:  73.50mm x 70.00mm
typ:  OHV - zawory w głowicy, wałek rozrządu w bloku silnika
stopień sprężania:  7.50:1

OSIĄGI
przyspieszenie 0-100 km/h:  54s
prędkość maksymalna:  105km/h
stosunek mocy do masy:  0.04 KM/kg

ZAWIESZENIE
napęd:  na koła tylne
hamulce przód / tył:  bębnowe / bębnowe
skrzynia biegów:  liczba biegów: 4, skrzynia biegów: manualna

WYMIARY i WAGI
długość:  3054mm
szerokość:  1378mm
wysokość:  1302mm
rozstaw osi:  1840mm
prześwit:  140mm
masa:  580kg
pojemność zbiornika paliwa:  21 litrów

CIEKAWOSTKI
-Łącznie wyprodukowano 4671586 sztuk Fiatów 126, z czego we Włoszech powstało 1352912 sztuk. W Polsce wyprodukowano łącznie 3318674 sztuk Fiatów 126, z czego w Bielsku-Białej – 1152325, a w Tychach – 2166349.
-W latach 1974-75 austriacka firma Steyr-Daimler-Puch w miejscowości Graz produkowała własną wersję Fiata 126, zwaną Fiat-Steyr 126 lub Steyr-Puch 126, gdzie przychodziły samochody bez silnika i bez kół.Montowany był własny, dwucylindrowy silnik typu bokser,o parametrach i osiągach lepszych niż Fiat 126 600. Pojemność skokowa wynosiła 643 cm³, moc 25 KM, moment obrotowy 41Nm przy, stopień sprężania 7,8. Silnik ten zapewniał wyraźnie lepsze osiągi niż 126p 600, do 100 km/h w zaledwie 37s zamiast 54s. Prędkość maksymalna również wzrosła do ok. 115 km/h (126p - 105 km/h). Spalanie było wyższe o ok. pół litra na 100 km. Samochód seryjnie wyposażony był w niezależne ogrzewanie benzynowe co miało wpływ na wyższą cenę o ok. 23%
    SILNIK
    pojemność skokowa: 594 ccm
    moc: 23KM
    moment obr.: 39Nm
    układ silnika, liczba cylindrów: rzędowy, 2
    położenie silnika: tył
    ustawienie silnika: podłużnie
    średnica x skok tłoka: 73.50mm x 70.00mm
    typ: OHV - zawory w głowicy, wałek rozrządu w bloku silnika
    stopień sprężania: 7.50:1

    OSIĄGI
    przyspieszenie 0-100 km/h: 54s
    prędkość maksymalna: 105km/h
    stosunek mocy do masy: 0.04 KM/kg

    ZAWIESZENIE
    napęd: na koła tylne
    hamulce przód / tył: bębnowe / bębnowe
    skrzynia biegów: liczba biegów: 4, skrzynia biegów: manualna

    WYMIARY i WAGI
    długość: 3054mm
    szerokość: 1378mm
    wysokość: 1302mm
    rozstaw osi: 1840mm
    prześwit: 140mm
    masa: 580kg
    pojemność zbiornika paliwa: 21 litrów

    CIEKAWOSTKI
    -Łącznie wyprodukowano 4671586 sztuk Fiatów 126, z czego we Włoszech powstało 1352912 sztuk. W Polsce wyprodukowano łącznie 3318674 sztuk Fiatów 126, z czego w Bielsku-Białej – 1152325, a w Tychach – 2166349.
    -W latach 1974-75 austriacka firma Steyr-Daimler-Puch w miejscowości Graz produkowała własną wersję Fiata 126, zwaną Fiat-Steyr 126 lub Steyr-Puch 126, gdzie przychodziły samochody bez silnika i bez kół.Montowany był własny, dwucylindrowy silnik typu bokser,o parametrach i osiągach lepszych niż Fiat 126 600. Pojemność skokowa wynosiła 643 cm³, moc 25 KM, moment obrotowy 41Nm przy, stopień sprężania 7,8. Silnik ten zapewniał wyraźnie lepsze osiągi niż 126p 600, do 100 km/h w zaledwie 37s zamiast 54s. Prędkość maksymalna również wzrosła do ok. 115 km/h (126p - 105 km/h). Spalanie było wyższe o ok. pół litra na 100 km. Samochód seryjnie wyposażony był w niezależne ogrzewanie benzynowe co miało wpływ na wyższą cenę o ok. 23%
    1 sierpnia 2014, 16:05 przez kubiisz (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Przekroje samochodów "Lancia Delta HF Integrale (1994)" – SILNIK
pojemność skokowa:  1995cm3
moc:  215KM
moment obr.:  314Nm
układ silnika, liczba cylindrów:  rzędowy, 4
położenie silnika:  przód
ustawienie silnika:  poprzecznie
średnica x skok tłoka:  84.00mm x 90.00mm
typ:  DOHC - dwa wałki rorządu w głowicy
stopień sprężania:  8.00:1

OSIĄGI
przyspieszenie 0-100 km/h:  5.7s
prędkość maksymalna:  220 km/h
stosunek mocy do masy:  0.165 KM/kg

ZAWIESZENIE
napęd:  4x4
średnica zawracania:  10.40 m
hamulce przód / tył:  wentylowane tarczowe / tarczowe , wspomaganie, ABS
skrzynia biegów:  liczba biegów: 5, skrzynia biegów: manualna

WYMIARY i WAGI
długość:  3896mm
szerokość:  1770mm
wysokość:  1364mm
rozstaw osi:  2474mm
masa:  1300kg

CIEKAWOSTKI
-Cywilna wersja Delty została wybrana europejskim samochodem roku 1980.
-Rajdowe odmiany Lancii Delta były jednymi z bardziej udanych samochodów występujących w rajdach samochodowych.
-Kierowcy zasiadający za kierownicą Delty wygrali w sumie 49 eliminacji Rajdowych Mistrzostw Świata (w sezonach 1985-1992)
-Dzięki Delcie, Lancia sześć razy z rzędu otrzymała mistrzostwo świata w kategorii producentów (1987-1992)
    SILNIK
    pojemność skokowa: 1995cm3
    moc: 215KM
    moment obr.: 314Nm
    układ silnika, liczba cylindrów: rzędowy, 4
    położenie silnika: przód
    ustawienie silnika: poprzecznie
    średnica x skok tłoka: 84.00mm x 90.00mm
    typ: DOHC - dwa wałki rorządu w głowicy
    stopień sprężania: 8.00:1

    OSIĄGI
    przyspieszenie 0-100 km/h: 5.7s
    prędkość maksymalna: 220 km/h
    stosunek mocy do masy: 0.165 KM/kg

    ZAWIESZENIE
    napęd: 4x4
    średnica zawracania: 10.40 m
    hamulce przód / tył: wentylowane tarczowe / tarczowe , wspomaganie, ABS
    skrzynia biegów: liczba biegów: 5, skrzynia biegów: manualna

    WYMIARY i WAGI
    długość: 3896mm
    szerokość: 1770mm
    wysokość: 1364mm
    rozstaw osi: 2474mm
    masa: 1300kg

    CIEKAWOSTKI
    -Cywilna wersja Delty została wybrana europejskim samochodem roku 1980.
    -Rajdowe odmiany Lancii Delta były jednymi z bardziej udanych samochodów występujących w rajdach samochodowych.
    -Kierowcy zasiadający za kierownicą Delty wygrali w sumie 49 eliminacji Rajdowych Mistrzostw Świata (w sezonach 1985-1992)
    -Dzięki Delcie, Lancia sześć razy z rzędu otrzymała mistrzostwo świata w kategorii producentów (1987-1992)
    31 lipca 2014, 13:25 przez kubiisz (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Przekroje samochodów "Honda NSX / Acura NSX (1990)" – SILNIK
pojemność skokowa:  2977cm3
moc:  274KM
moment obr.:  285Nm
układ silnika, liczba cylindrów:  widlasty, 6
położenie silnika:  centralnie
ustawienie silnika:  poprzecznie
średnica x skok tłoka:  90.00mm x 78.00mm
typ:  DOHC - dwa wałki rozrządu w głowicy
stopień sprężania:  10.20:1

OSIĄGI
przyspieszenie 0-100 km/h:  5.7s
prędkość maksymalna:  274km/h
stosunek mocy do masy:  0.196KM/kg

ZAWIESZENIE
napęd:  na koła tylne
średnica zawracania:  11.60m
hamulce przód / tył:  wentylowane tarczowe / wentylowane tarczowe , ABS
skrzynia biegów:  liczba biegów: 6, skrzynia biegów: manualna

WYMIARY i WAGI
długość:  4404mm
szerokość:  1811mm
wysokość:  1171mm
rozstaw osi:  2530mm
prześwit:  135mm
masa:  1365kg
pojemność zbiornika paliwa:  70litrów

CIEKAWOSTKI
-Podwozie samochodu zostało zaprojektowane przy pomocy jednego z największych w historii kierowców Formuły 1 - Ayrtona Senny.
-Po testach na torze Nurburgring niemiecki kierowca Hans-Joachim Stuck powiedział – “Ta Honda to najlepsze Ferrari”
-Honda NSX była pierwszym autem na świecie z nadwoziem wykonanym w pełni z aluminium. Z lekkich stopów wykonano także podwozie oraz elementy innowacyjnego niezależnego przedniego i tylnego zawieszenia.
-Po raz pierwszy zastosowano również opracowany przez Hondę silnik ze zmiennymi fazami rozrządu - VTEC.
-Produkcję auta zakończono z powodu nie spełnienia restrykcyjnych norm emisji spalin oraz zmianami w przepisach dotyczących wyposażenia
-Proces nakładania lakieru na Hondę NSX składał się z 23 etapów zapewniając piękny połysk oraz świetną konserwację
    SILNIK
    pojemność skokowa: 2977cm3
    moc: 274KM
    moment obr.: 285Nm
    układ silnika, liczba cylindrów: widlasty, 6
    położenie silnika: centralnie
    ustawienie silnika: poprzecznie
    średnica x skok tłoka: 90.00mm x 78.00mm
    typ: DOHC - dwa wałki rozrządu w głowicy
    stopień sprężania: 10.20:1

    OSIĄGI
    przyspieszenie 0-100 km/h: 5.7s
    prędkość maksymalna: 274km/h
    stosunek mocy do masy: 0.196KM/kg

    ZAWIESZENIE
    napęd: na koła tylne
    średnica zawracania: 11.60m
    hamulce przód / tył: wentylowane tarczowe / wentylowane tarczowe , ABS
    skrzynia biegów: liczba biegów: 6, skrzynia biegów: manualna

    WYMIARY i WAGI
    długość: 4404mm
    szerokość: 1811mm
    wysokość: 1171mm
    rozstaw osi: 2530mm
    prześwit: 135mm
    masa: 1365kg
    pojemność zbiornika paliwa: 70litrów

    CIEKAWOSTKI
    -Podwozie samochodu zostało zaprojektowane przy pomocy jednego z największych w historii kierowców Formuły 1 - Ayrtona Senny.
    -Po testach na torze Nurburgring niemiecki kierowca Hans-Joachim Stuck powiedział – “Ta Honda to najlepsze Ferrari”
    -Honda NSX była pierwszym autem na świecie z nadwoziem wykonanym w pełni z aluminium. Z lekkich stopów wykonano także podwozie oraz elementy innowacyjnego niezależnego przedniego i tylnego zawieszenia.
    -Po raz pierwszy zastosowano również opracowany przez Hondę silnik ze zmiennymi fazami rozrządu - VTEC.
    -Produkcję auta zakończono z powodu nie spełnienia restrykcyjnych norm emisji spalin oraz zmianami w przepisach dotyczących wyposażenia
    -Proces nakładania lakieru na Hondę NSX składał się z 23 etapów zapewniając piękny połysk oraz świetną konserwację
    30 lipca 2014, 19:45 przez kubiisz (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Przekroje samochodów "Ferrari Testarossa 1986" – SILNIK:
pojemność skokowa:  4942cm3
moc:  390KM
moment obr.:  490Nm
układ silnika, liczba cylindrów:  V12
położenie silnika:  centralnie
ustawienie silnika:  podłużnie
średnica x skok tłoka:  82.00mm x 78.00mm
typ:  DOHC - wałek rozrządu w głowicy - dwa wałki rorządu w głowicy
stopień sprężania:  9.30:1

OSIĄGI
przyspieszenie 0-100 km/h:  5.2s
prędkość maksymalna:  275km/h
stosunek mocy do masy:  0.256KM/kg

ZAWIESZENIE
napęd:  na koła tylne
hamulce przód / tył:  wentylowane tarczowe / wentylowane tarczowe
skrzynia biegów:  liczba biegów: 5, skrzynia biegów: manualna

WYMIARY i WAGI
długość:  4485mm
szerokość:  1976mm
wysokość:  1130mm
rozstaw osi:  2550mm
prześwit:  140mm
masa:  1506kg
pojemność zbiornika paliwa:  115litrów

CIEKAWOSTKI:
-Do 1991 roku sprzedano prawie dziesięć tysięcy egzemplarzy Testarossy.
-Nowy Testarossa w 1991 roku kosztował 115 500 funtów.
-Tym samym samochodem można było jeździć w "The Need For Speed" i był to 2, co do osiągów, w tej grze samochód (zaraz po Lamborghini Diablo).
    SILNIK:
    pojemność skokowa: 4942cm3
    moc: 390KM
    moment obr.: 490Nm
    układ silnika, liczba cylindrów: V12
    położenie silnika: centralnie
    ustawienie silnika: podłużnie
    średnica x skok tłoka: 82.00mm x 78.00mm
    typ: DOHC - wałek rozrządu w głowicy - dwa wałki rorządu w głowicy
    stopień sprężania: 9.30:1

    OSIĄGI
    przyspieszenie 0-100 km/h: 5.2s
    prędkość maksymalna: 275km/h
    stosunek mocy do masy: 0.256KM/kg

    ZAWIESZENIE
    napęd: na koła tylne
    hamulce przód / tył: wentylowane tarczowe / wentylowane tarczowe
    skrzynia biegów: liczba biegów: 5, skrzynia biegów: manualna

    WYMIARY i WAGI
    długość: 4485mm
    szerokość: 1976mm
    wysokość: 1130mm
    rozstaw osi: 2550mm
    prześwit: 140mm
    masa: 1506kg
    pojemność zbiornika paliwa: 115litrów

    CIEKAWOSTKI:
    -Do 1991 roku sprzedano prawie dziesięć tysięcy egzemplarzy Testarossy.
    -Nowy Testarossa w 1991 roku kosztował 115 500 funtów.
    -Tym samym samochodem można było jeździć w "The Need For Speed" i był to 2, co do osiągów, w tej grze samochód (zaraz po Lamborghini Diablo).
    29 lipca 2014, 15:07 przez kubiisz (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Przekroje samochodów "Ford GT40 (MkII) (1965)" – SILNIK
pojemność skokowa:  4195 ccm
moc:  355KM
moment obr.:  brak danych
układ silnika, liczba cylindrów:  widlasty, 8
położenie silnika:  centralnie
ustawienie silnika:  podłużnie
średnica x skok tłoka:  95.50mm x 72.90mm
typ:  OHV - zawory w głowicy, wałek rozrządu w bloku silnika

OSIĄGI
przyspieszenie 0-100 km/h:  5.5s
prędkość maksymalna:  225 km/h
stosunek mocy do masy:  0.405 KM/kg


WYMIARY i WAGI
długość:  4026mm
szerokość:  1778mm
wysokość:  1029mm
rozstaw osi:  2413mm
masa:  864kg
pojemność zbiornika paliwa:  125litrów
    SILNIK
    pojemność skokowa: 4195 ccm
    moc: 355KM
    moment obr.: brak danych
    układ silnika, liczba cylindrów: widlasty, 8
    położenie silnika: centralnie
    ustawienie silnika: podłużnie
    średnica x skok tłoka: 95.50mm x 72.90mm
    typ: OHV - zawory w głowicy, wałek rozrządu w bloku silnika

    OSIĄGI
    przyspieszenie 0-100 km/h: 5.5s
    prędkość maksymalna: 225 km/h
    stosunek mocy do masy: 0.405 KM/kg


    WYMIARY i WAGI
    długość: 4026mm
    szerokość: 1778mm
    wysokość: 1029mm
    rozstaw osi: 2413mm
    masa: 864kg
    pojemność zbiornika paliwa: 125litrów
    29 lipca 2014, 0:21 przez kubiisz (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Przekroje samochodów "Ferrari 250 GT SWB Berlinetta (1960)" – Witam serdecznie w mojej serii, która poświęcona będzie przekrojom samochodów. Będę umieszczał w opisie podstawowe dane techniczne i ewentualnie ciekawostki, (jeśli wystąpią). Jest to mój 1 post z tej serii, więc jeśli się "przyjmie" to zacznę dodawać kolejne.

ps. Poniżej jak obiecałem, dane techniczne :)


SILNIK
pojemność skokowa:  2953 cm3
moc:  276KM
moment obr.:  275Nm
układ silnika, liczba cylindrów:  widlasty, 12
położenie silnika:  przód
ustawienie silnika:  podłużnie
średnica x skok tłoka:  73.00mm x 58.80mm
typ:  SOHC - wałek rozrządu w głowicy - pojedynczy wałek rozrządu w głowicy
stopień sprężania:  9.20:1

OSIĄGI
przyspieszenie 0-100 km/h:  6s
prędkość maksymalna:  240 km/h

WYMIARY i WAGI
długość:  4407mm
szerokość:  1753mm
wysokość:  1290mm
rozstaw osi:  2600mm
masa:  960kg
pojemność zbiornika paliwa:  90litrów
    Witam serdecznie w mojej serii, która poświęcona będzie przekrojom samochodów. Będę umieszczał w opisie podstawowe dane techniczne i ewentualnie ciekawostki, (jeśli wystąpią). Jest to mój 1 post z tej serii, więc jeśli się "przyjmie" to zacznę dodawać kolejne.

    ps. Poniżej jak obiecałem, dane techniczne :)


    SILNIK
    pojemność skokowa: 2953 cm3
    moc: 276KM
    moment obr.: 275Nm
    układ silnika, liczba cylindrów: widlasty, 12
    położenie silnika: przód
    ustawienie silnika: podłużnie
    średnica x skok tłoka: 73.00mm x 58.80mm
    typ: SOHC - wałek rozrządu w głowicy - pojedynczy wałek rozrządu w głowicy
    stopień sprężania: 9.20:1

    OSIĄGI
    przyspieszenie 0-100 km/h: 6s
    prędkość maksymalna: 240 km/h

    WYMIARY i WAGI
    długość: 4407mm
    szerokość: 1753mm
    wysokość: 1290mm
    rozstaw osi: 2600mm
    masa: 960kg
    pojemność zbiornika paliwa: 90litrów
    29 lipca 2014, 0:18 przez kubiisz (PW) | Do ulubionych | Skomentuj