Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 208 takich materiałów
    Mercedes SL R129 AMG 73 – Jak dobrze pamiętam jedyny egzemplarz w Polsce. Silnik widlasty 12-cylindrowy, pojemność: 7291 cm³ moc: 525 KM moment obrotowy: 750 Nm
Silnik typ M120 z modelu SL 73 był wykorzystywany w niektórych wersjach Pagani Zondy.
    Jak dobrze pamiętam jedyny egzemplarz w Polsce. Silnik widlasty 12-cylindrowy, pojemność: 7291 cm³ moc: 525 KM moment obrotowy: 750 Nm
    Silnik typ M120 z modelu SL 73 był wykorzystywany w niektórych wersjach Pagani Zondy.
    KAWASAKI ER6n 2006 – Typ silnika: Chłodzony cieczą, 4 – suwowy, rzędowy 2 - cylindrowy
Moc maksymalna:53 kW (72.1 KM) / 8,500 rpm
Maksymalny moment obrotowy: 64 Nm / 7,000 rpm
    Typ silnika: Chłodzony cieczą, 4 – suwowy, rzędowy 2 - cylindrowy
    Moc maksymalna:53 kW (72.1 KM) / 8,500 rpm
    Maksymalny moment obrotowy: 64 Nm / 7,000 rpm
    17 grudnia 2014, 12:04 przez Konto usunięte | Do ulubionych | Skomentuj
    SUZUKI GSR600 2006 – Typ silnika: Rzędowy czterocylindrowy
Moc maksymalna: 98.00 KM (71.5 kW) przy 12000 RPM
Maksymalny moment obrotowy: 64.70 Nm przy 9600 RPM
Prędkość maksymalna: 225.0 km/h
    Typ silnika: Rzędowy czterocylindrowy
    Moc maksymalna: 98.00 KM (71.5 kW) przy 12000 RPM
    Maksymalny moment obrotowy: 64.70 Nm przy 9600 RPM
    Prędkość maksymalna: 225.0 km/h
    17 grudnia 2014, 11:51 przez Konto usunięte | Do ulubionych | Skomentuj
    Garbusik – Jedno z moich niespełnionych marzeń
    Jedno z moich niespełnionych marzeń
    16 grudnia 2014, 22:13 przez Sevcenko (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    volksforum.com

    Amfibia od VW – Volkswagen typ 166 Schwimmwagen był projektem opracowanym przez biuro konstrukcyjne Ferdynanda Porsche. Amfibia zbudowana w oparciu VW typ 82 Kübelwagen miała być idealnym lekkim samochodem wojskowym. Skrócony rozstaw osi, napęd 4×4 i skrzynia z reduktorem robiły z niego pojazd zdolny dojechać niemal wszędzie.
    Volkswagen typ 166 Schwimmwagen był projektem opracowanym przez biuro konstrukcyjne Ferdynanda Porsche. Amfibia zbudowana w oparciu VW typ 82 Kübelwagen miała być idealnym lekkim samochodem wojskowym. Skrócony rozstaw osi, napęd 4×4 i skrzynia z reduktorem robiły z niego pojazd zdolny dojechać niemal wszędzie.
    Który z tych projektów wybralibyście jako najciekawszy? – Ten typ nadwozia nazywa się Coupé utility i jest to połączenie pickupa z komfortowym nadwoziem samochodu osobowego.
    Ten typ nadwozia nazywa się Coupé utility i jest to połączenie pickupa z komfortowym nadwoziem samochodu osobowego.
    Kawasaki ZX10R 2012 – Typ silnika: 
Chłodzony cieczą 4-suwowy rzędowy, DOHC
Pojemność skokowa: 
998 cm3
Moc maksymalna: 	
197 KM przy 13000 obr/min
Moment obrotowy: 
112 Nm przy 11500 obr/min
Dawkowanie paliwa:
Wtrysk paliwa
    Typ silnika:
    Chłodzony cieczą 4-suwowy rzędowy, DOHC
    Pojemność skokowa:
    998 cm3
    Moc maksymalna:
    197 KM przy 13000 obr/min
    Moment obrotowy:
    112 Nm przy 11500 obr/min
    Dawkowanie paliwa:
    Wtrysk paliwa
    11 listopada 2014, 10:57 przez Konto usunięte | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Siemanko

    Chciałbym pochwalić się Obecnie Najmocniejszym Fiatem Uno Turbo Mk1 1,4T 8V W Polsce

    Jako baza posłużył 3-drzwiowy Fiat Uno z 1983 roku w dość opłakanym stanie, który znaczną część życia spędził rdzewiejąc w krzakach.
    W 2008 roku przyszedł w końcu czas na reanimację zakrojoną na szerszą skalę. Na pierwszy ogień poszła blacharka i tak po kilku miesiącach dłubania, w maju 2009 udało się zakończyć pierwszy etap odbudowy. Następny w kolejności był silnik, niestety seryjne 0,9 o zabójczej mocy 45KM nie napawało optymizmem. Auto zostało uruchomione z kupionym okazyjnie seryjnym silnikiem 1.4 N/A, który był tylko etapem przejściowym na czas poszukiwania jednostki z Uno Turbo. W drugiej połowie 2010r. po wstępnym skompletowaniu gratów potrzebnych do wspomnianego wcześniej swapa motor doczekał się remontu i przy okazji na małej kuracji wzmacniającej był to STAGE 1 na chwilę obecną Doczekał się STAGE 2 Zapraszam do Lektury

    Marka i Model: Fiat Uno Mk I 1.4 Turbo '83r.

    Silnik:
    - Blok 146A2.000
    - Konwersja z 1301->1372 cm3
    - Układ korbowy Uno 1.4 N/A, nowe panewki, pierścienie
    - Wymieniony kompletny rozrząd, uszczelki, simmeringi,termostat, węże,kable, etc.
    - Świece NGK BCPR7ET
    - Głowica splanowana, dotarte zawory, nowe uszczelniacze
    - Wałek 280°/270°, 10,8/9,65mm - REWAR

    Układ Paliwowy
    -Pompa Zewnętrzna Walbro GSL 392 255l/h
    - Paliwo Shell V Power Nitro + Racing 100
    - Wtryski 385ccm

    Elektronika & Układ zasilania:
    - Seryjne UT Mk I (bez odcinki)
    - Akumulator Exide Premium w bagażniku
    - Ecumaster DET3 + Map Sensor 4b w trybie Fuel Implant

    Układ dolotowy:
    -Orurowanie custom z nierdzewki
    -Intercooler Forge
    - Filtr stożkowy plus dolot 3"
    -Łączniki silikonowe FMIC Performance
    -MBC ProPerfekt
    -BOV ProPerfekt Typ I
    -Przerobiony kolektor ssący (powiększone runnery + większa przepustnica)

    -

    Układ wydechowy:
    -Turbo KKK K16
    -Custom DP 2,78"
    -kolektor wydechowy Punto GT w bandażu termoizolacyjnym
    -Kpl. wydech z nierdzewki 2,37"
    -Tłumik końcowy Custom

    Układ chłodzenia:
    -Nowa chłodnica BEHR
    -Nowa pompa wody, termostat
    -Płyn chłodniczy G12+
    - Chłodnica Oleju Ori UnoTurbo

    Układ napędowy:
    -Skrzynia z UT Mk II (górne wybieranie)
    -Przegląd, nowe uszczelniacze
    -Sprzęgło 215mm z PGT
    -Olej Valvoline DuraBlend 75W90
    -Nowe przeguby Metelli

    Zawieszenie:
    -Amortyzatory OEM Magneti Marelli UnoTurbo
    -Rozpórka tylnych kielichów Wiechers
    - Rozpórka przednia Sparco
    - Klatka Bezpieczeństwa
    -Sprężyny progresywne Power Tech -60/-60mm
    -Nowe wahacze, łączniki, końcówki drążków,łożyska etc.
    -Felgi 15" Fiat Croma
    - Opony 195/50r15 BFGoodrich GForce Profiler

    Układ hamulcowy:
    -Przód z Punto GT Tarcze Brembo Max 258mm (wentylowane)
    -Tył z Punto GT 240mm tarcze nawiercane i nacinane
    -Przód i tył kompletne Zaciski i Jarzma z Punto GT
    -Przewody Ferodo
    -Płyn hamulcowy Ferodo Racing DOT 5.1
    - Korektor Siły Hamowania

    Wnętrze:
    -OEM Look UT Mk I
    -Gałka zmiany biegów OMP
    - Kierownica Momo
    - Dodaktowe Wskaźniki Boost Auto Gauge
    & EGT Greddy
    - Fotele kubełkowe Mirco
    -Pasy szelkowe 4ro punktowe Sabelt

    Body Kit :
    -W trakcie

    Fabryczna Moc i Moment:
    105 KM @ 5750RPM
    146Nm @ 3200RPM

    STAGE 1
    144 Km @ 4600RPM
    230Nm @ 2988RPM

    STAGE2:
    256KM 311Nm
    Masa 800Kg

    Hamownia ->>> https://www.youtube.com/watch?v=a2WXBQhQ4uc

    Więcej zdjęć relacji z Prac Filmów Wykresów itp na oficjalnym Fun Page https://www.facebook.com/ItalianPocketRocket

    Pozdrawiam Adrian
    Stay Tuned!
    8 listopada 2014, 21:57 przez Abarth (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (5)