Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 207 takich materiałów
    Audi 80 typ 81 –
    13 listopada 2015, 17:20 przez bart98 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    PZInż. Typ 405 - Polskie V8 – Silnik zaprojektowany w 1936r, chłodzony cieczą o pojemności 3888cm³ i mocy 95KM. Miał służyć do napędu luksusowej limuzyny "Lux Sport", a po niewielkich zmianach lekkiego czołgu pływającego "PZInż. 130" i "4TP". Powstało kilka egzemplarzy prototypowych, z czego dziś wiadomo mi o trzech istniejących egzemplarzach. Jeden z nich w zeszłym roku przeszedł remont, w związku z czym miejmy nadzieję, że w końcu usłyszymy bulgot polskiego V8.
    Silnik zaprojektowany w 1936r, chłodzony cieczą o pojemności 3888cm³ i mocy 95KM. Miał służyć do napędu luksusowej limuzyny "Lux Sport", a po niewielkich zmianach lekkiego czołgu pływającego "PZInż. 130" i "4TP". Powstało kilka egzemplarzy prototypowych, z czego dziś wiadomo mi o trzech istniejących egzemplarzach. Jeden z nich w zeszłym roku przeszedł remont, w związku z czym miejmy nadzieję, że w końcu usłyszymy bulgot polskiego V8.
    Mercedes SL R129 AMG 73 – Jak dobrze pamiętam jedyny egzemplarz w Polsce. Silnik widlasty 12-cylindrowy, pojemność: 7291 cm³ moc: 525 KM moment obrotowy: 750 Nm
Silnik typ M120 z modelu SL 73 był wykorzystywany w niektórych wersjach Pagani Zondy.
    Jak dobrze pamiętam jedyny egzemplarz w Polsce. Silnik widlasty 12-cylindrowy, pojemność: 7291 cm³ moc: 525 KM moment obrotowy: 750 Nm
    Silnik typ M120 z modelu SL 73 był wykorzystywany w niektórych wersjach Pagani Zondy.