Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 207 takich materiałów
    Kawałek Polskiej historii – typ: S-312C, 4-suwowy, wysokoprężny, chłodzony cieczą,
liczba cylindrów: 2,
pojemność skokowa: 1960 cm³,
Stopień sprężania: 17:1,
moc znamionowa: 22,4 kW (30,5 KM) – (według DIN) przy 2200 obr./min. (35 KM według SAE),
jednostkowe zużycie paliwa przy mocy znamionowej 241 g/KWh,
moment obrotowy: 100 Nm przy 1600-1800 obr./min.
średnica cylindra/skok tłoka: 102/120 mm,
filtr powietrza: mokry z cyklonem,
sprzęgło: cierne, tarczowe, suche, dwustopniowe,
liczba biegów do jazdy w przód: 6,
liczba biegów wstecznych: 2,
skrzynia biegów: mechaniczna, z kołami zazębionymi na stałe oraz reduktorem, niesynchronizowana,
Przełożenie na poszczególnych biegach:

a) Skrzyni przekładniowej:
biegu 3,096
biegu 1,597
biegu 1,000

b) Reduktora:
niskie (I) 4,050
wysokie (II) 1,000
mechanizm różnicowy blokowany mechanicznie,
oś przednia nienapędzana sztywna,
układ kierowniczy dwukrążkowy z przekładnią zębatą,
hamulec mechaniczny, bębnowy, niezależny na oba koła tylne,
prędkość jazdy: 23,44 km/h,
średnie zużycie paliwa: 2.5 l/mth, przy czym 1 mth odpowiada 1 godzinie pracy ciągnika z 1865 obr./min.
    Typ: S-312C, 4-suwowy, wysokoprężny, chłodzony cieczą,
    liczba cylindrów: 2,
    pojemność skokowa: 1960 cm³,
    Stopień sprężania: 17:1,
    moc znamionowa: 22,4 kW (30,5 KM) – (według DIN) przy 2200 obr./min. (35 KM według SAE),
    jednostkowe zużycie paliwa przy mocy znamionowej 241 g/KWh,
    moment obrotowy: 100 Nm przy 1600-1800 obr./min.
    średnica cylindra/skok tłoka: 102/120 mm,
    filtr powietrza: mokry z cyklonem,
    sprzęgło: cierne, tarczowe, suche, dwustopniowe,
    liczba biegów do jazdy w przód: 6,
    liczba biegów wstecznych: 2,
    skrzynia biegów: mechaniczna, z kołami zazębionymi na stałe oraz reduktorem, niesynchronizowana,
    Przełożenie na poszczególnych biegach:

    a) Skrzyni przekładniowej:
    biegu 3,096
    biegu 1,597
    biegu 1,000

    b) Reduktora:
    niskie (I) 4,050
    wysokie (II) 1,000
    mechanizm różnicowy blokowany mechanicznie,
    oś przednia nienapędzana sztywna,
    układ kierowniczy dwukrążkowy z przekładnią zębatą,
    hamulec mechaniczny, bębnowy, niezależny na oba koła tylne,
    prędkość jazdy: 23,44 km/h,
    średnie zużycie paliwa: 2.5 l/mth, przy czym 1 mth odpowiada 1 godzinie pracy ciągnika z 1865 obr./min.
    26 czerwca 2012, 18:41 przez oram_pole (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    URSUS C-385 – Pierwszy traktor z serii ciężkich ciągników Ursusa
Silnik:
typ Z-7501, wysokoprężny, chłodzony cieczą,
moc znamionowa 55,8 kW (76 KM),
max. moment obrotowy 260 Nm przy 1500 obr./min,
liczba cylindrów: 4,
pojemność: 4562 cm³.

Układ napędowy:
sprzęgło cierne suche, jednotarczowe,
skrzynia przekładniowa niesynchronizowana z reduktorem i dwustopniowym wzmacniaczem momentu,
całkowita liczba biegów przód/tył: 16/8,
mechanizm różnicowy blokowany mechanicznie.

Układy jezdne:
oś przednia nienapędzana sztywna lub resorowana,
mechanizm kierowniczy śrubowo-kulkowy wspomagany hydraulicznie,
hamulec zasadniczy tarczowy, hydrauliczny,
prędkość jazdy: 2,37 - 24,68 km/h, przy ogumieniu tylnym 16,9-34,
układ pneumatyczny hamowania przyczep.

Układy agregowania
pompa hydrauliczna o wydajności 31 l/min
regulacja podnośnika: siłowa, pozycyjna, mieszana, ciśnieniowa
TUZ kat. II wg ISO
udźwig na końcach ramion 1700 kg
WOM tylny zależny i niezależny 540 i 1000 obr/min
masa ciągnika suchego z kabiną, bez obciążników 3525 kg
klasa 1,4
    Pierwszy traktor z serii ciężkich ciągników Ursusa
    Silnik:
    typ Z-7501, wysokoprężny, chłodzony cieczą,
    moc znamionowa 55,8 kW (76 KM),
    max. moment obrotowy 260 Nm przy 1500 obr./min,
    liczba cylindrów: 4,
    pojemność: 4562 cm³.

    Układ napędowy:
    sprzęgło cierne suche, jednotarczowe,
    skrzynia przekładniowa niesynchronizowana z reduktorem i dwustopniowym wzmacniaczem momentu,
    całkowita liczba biegów przód/tył: 16/8,
    mechanizm różnicowy blokowany mechanicznie.

    Układy jezdne:
    oś przednia nienapędzana sztywna lub resorowana,
    mechanizm kierowniczy śrubowo-kulkowy wspomagany hydraulicznie,
    hamulec zasadniczy tarczowy, hydrauliczny,
    prędkość jazdy: 2,37 - 24,68 km/h, przy ogumieniu tylnym 16,9-34,
    układ pneumatyczny hamowania przyczep.

    Układy agregowania
    pompa hydrauliczna o wydajności 31 l/min
    regulacja podnośnika: siłowa, pozycyjna, mieszana, ciśnieniowa
    TUZ kat. II wg ISO
    udźwig na końcach ramion 1700 kg
    WOM tylny zależny i niezależny 540 i 1000 obr/min
    masa ciągnika suchego z kabiną, bez obciążników 3525 kg
    klasa 1,4
    26 czerwca 2012, 18:46 przez oram_pole (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Jawa 50 – jawka typ "pancernik"  :)
    Jawka typ "pancernik" :)
    22 czerwca 2012, 16:41 przez orwo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (6)
    Maybach Exelero – Nadwozie samochodu Maybach Exelero zaprojektowała włoska firma Stola z Turynu na bazie modelu 57
typ nadwozia: coupé, 2 miejscowe
długość: 5,89 m
szerokość: 2,14 m
wysokość: 1,39 m
masa: 2660 kg

Silnik
Podstawowa 12-cylindrowa jednostka stosowana w limuzynach Maybacha z doładowaniem Biturbo zmodyfikowana przez specjalistów z Untertürkheim Mercedes Car Group. Po kilku usprawnieniach 12-cylindrowej jednostki Maybacha pojemność silnika zwiększono z 5,6 do 5,9 litra oraz zoptymalizowano zespół turbodoładowania.
typ: V12 biturbo, 3 zawory na cylinder, benzynowy
pojemność: 5,9 dm³ (5908 cm³)
moc maksymalna: 700 KM [514 kW]
maksymalny moment obrotowy: 1020 Nm
prędkość maksymalna: 351,45 km/h
przyspieszenie 0 – 100 km/h: 4,4 s
zużycie paliwa: ok. 50 l/100 km
    Nadwozie samochodu Maybach Exelero zaprojektowała włoska firma Stola z Turynu na bazie modelu 57
    typ nadwozia: coupé, 2 miejscowe
    długość: 5,89 m
    szerokość: 2,14 m
    wysokość: 1,39 m
    masa: 2660 kg

    Silnik
    Podstawowa 12-cylindrowa jednostka stosowana w limuzynach Maybacha z doładowaniem Biturbo zmodyfikowana przez specjalistów z Untertürkheim Mercedes Car Group. Po kilku usprawnieniach 12-cylindrowej jednostki Maybacha pojemność silnika zwiększono z 5,6 do 5,9 litra oraz zoptymalizowano zespół turbodoładowania.
    typ: V12 biturbo, 3 zawory na cylinder, benzynowy
    pojemność: 5,9 dm³ (5908 cm³)
    moc maksymalna: 700 KM [514 kW]
    maksymalny moment obrotowy: 1020 Nm
    prędkość maksymalna: 351,45 km/h
    przyspieszenie 0 – 100 km/h: 4,4 s
    zużycie paliwa: ok. 50 l/100 km
    14 czerwca 2012, 11:06 przez kamilbarnas5 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Piękne dziewczyny i szybkie motory... – ...czy piękne motory i szybkie dziewczyny? Jaki jest Wasz typ?
    ...czy piękne motory i szybkie dziewczyny? Jaki jest Wasz typ?
    12 czerwca 2012, 13:09 przez Mecca33 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    VW Typ 3 –
    30 maja 2012, 22:12 przez lenardzik6 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    JagTiger – Jagdtiger (Sd. Kfz. 186 Panzerjäger Tiger Ausf. B) - niemieckie ciężkie działo pancerne zbudowane na podwoziu czołgu ciężkiego PzKpfw VI B Königstiger (Tiger II). Był to najcięższy pojazd pancerny użyty bojowo podczas II wojny światowej. Jagdtiger był nazywany czasem "samobieżnym bunkrem"


Państwo	 III Rzesza
Producent	Henschel
Porsche
Typ pojazdu	ciężki niszczyciel czołgów
Trakcja	gąsienicowa
Załoga	6 (dowódca, celowniczy, dwóch ładowniczych, strzelec-radiotelegrafista, kierowca)


Prototypy	1943
Produkcja	lipiec 1944 – kwiecień 1945
Wycofanie	1945
Wyprodukowano	85


Silnik	1 silnik gaźnikowy, 12-cylindrowy Maybach HL 230 P30 o mocy 700 KM (515 kW)
Transmisja	mechaniczna
Poj. zb. paliwa	865 l
Pancerz	spawany z płyt stalowych, o grubości: 25 – 250 mm
Długość	7,527 m
Szerokość	3,625 m
Wysokość	2,945 m
Prześwit	0,49 m (na podwoziu typu Henschel)
0,48 m (na podwoziu typu Porsche)
Masa	75 000 kg (na podwoziu typu Henschel)
76 000 kg (na podwoziu typu Porsche)
Moc jedn.	9,3 KM/t


Prędkość	38 km/h (po drodze)
17 km/h (w terenie)
Zasięg	170 km (po drodze)
80 km (w terenie)


Uzbrojenie
1 armata PaK 44/2 L/55 kal. 128 mm
(zapas amunicji- 40szt.)
1 lub 2 karabiny maszynowe MG 34 kal. 7,92 mm
    Jagdtiger (Sd. Kfz. 186 Panzerjäger Tiger Ausf. B) - niemieckie ciężkie działo pancerne zbudowane na podwoziu czołgu ciężkiego PzKpfw VI B Königstiger (Tiger II). Był to najcięższy pojazd pancerny użyty bojowo podczas II wojny światowej. Jagdtiger był nazywany czasem "samobieżnym bunkrem"


    Państwo III Rzesza
    Producent Henschel
    Porsche
    Typ pojazdu ciężki niszczyciel czołgów
    Trakcja gąsienicowa
    Załoga 6 (dowódca, celowniczy, dwóch ładowniczych, strzelec-radiotelegrafista, kierowca)


    Prototypy 1943
    Produkcja lipiec 1944 – kwiecień 1945
    Wycofanie 1945
    Wyprodukowano 85


    Silnik 1 silnik gaźnikowy, 12-cylindrowy Maybach HL 230 P30 o mocy 700 KM (515 kW)
    Transmisja mechaniczna
    Poj. zb. paliwa 865 l
    Pancerz spawany z płyt stalowych, o grubości: 25 – 250 mm
    Długość 7,527 m
    Szerokość 3,625 m
    Wysokość 2,945 m
    Prześwit 0,49 m (na podwoziu typu Henschel)
    0,48 m (na podwoziu typu Porsche)
    Masa 75 000 kg (na podwoziu typu Henschel)
    76 000 kg (na podwoziu typu Porsche)
    Moc jedn. 9,3 KM/t


    Prędkość 38 km/h (po drodze)
    17 km/h (w terenie)
    Zasięg 170 km (po drodze)
    80 km (w terenie)


    Uzbrojenie
    1 armata PaK 44/2 L/55 kal. 128 mm
    (zapas amunicji- 40szt.)
    1 lub 2 karabiny maszynowe MG 34 kal. 7,92 mm
    23 maja 2012, 18:33 przez ~DooLaaR | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Encyklopedia:Mikrus MR-300 – Mikrus MR-300 – polski samochód osobowy o bardzo uproszczonej budowie produkowany w latach 1957-1960 przez WSK Mielec (nadwozie) we współpracy z WSK Rzeszów (silnik). Wyprodukowano 1728 sztuk.

Dane techniczne

silnik umieszczony poprzecznie z tyłu napędza koła tylne:
silnik benzynowy, dwusuwowy, dwucylindrowy, rzędowy, chłodzony powietrzem, umieszczony poprzecznie z tyłu
pojemność skokowa: 296 cm³
stopień sprężania: 6
średnica cylindra x skok tłoka: 58 x 56 [mm]
moc maks.: 14,5 KM (10,7 kW) przy 5100 obr./min
maksymalny moment obrotowy 19,6 Nm przy 3500 obr./min
gaźnik: Bing 1/26/54 lub Jikov 2926 lub Pegaz GM26
napęd:
dwutarczowe sprzęgło mokre na czopie wału korbowego
niesynchronizowana skrzynia biegów o przełożeniach I/II/III/IV/R: 3,96/2,21/1,32/0,93/3,34
przełożenie przekładni głównej: 2,26
instalacja elektryczna
dynamostarter 12V, 130/300W; typ LA2/12/1302R Bosch lub PR-1a ZWE Świdnica
akumulator 12V, 24Ah
nadwozie:samonośne,dwudrzwiowe,czteroosobowe
wymiary:długość: 3025 mm,szerokość: 1315 mm,wysokość: 1350 mm,rozstaw kół: 1025 mm,rozstaw osi: 1850 mm,pojemność bagażnika: 200 dm³,zbiornika paliwa: 27,5 dm³,rozmiar opon: 4,40 * 10,masa własna: 472 kg,ładowność: 228 kg
osiągi:
prędkość maksymalna: 90 km/h
średnica zawracania: 8 m
średnie zużycie paliwa: 5-5,8 (4-6) dm³/100 km
    Mikrus MR-300 – polski samochód osobowy o bardzo uproszczonej budowie produkowany w latach 1957-1960 przez WSK Mielec (nadwozie) we współpracy z WSK Rzeszów (silnik). Wyprodukowano 1728 sztuk.

    Dane techniczne

    silnik umieszczony poprzecznie z tyłu napędza koła tylne:
    silnik benzynowy, dwusuwowy, dwucylindrowy, rzędowy, chłodzony powietrzem, umieszczony poprzecznie z tyłu
    pojemność skokowa: 296 cm³
    stopień sprężania: 6
    średnica cylindra x skok tłoka: 58 x 56 [mm]
    moc maks.: 14,5 KM (10,7 kW) przy 5100 obr./min
    maksymalny moment obrotowy 19,6 Nm przy 3500 obr./min
    gaźnik: Bing 1/26/54 lub Jikov 2926 lub Pegaz GM26
    napęd:
    dwutarczowe sprzęgło mokre na czopie wału korbowego
    niesynchronizowana skrzynia biegów o przełożeniach I/II/III/IV/R: 3,96/2,21/1,32/0,93/3,34
    przełożenie przekładni głównej: 2,26
    instalacja elektryczna
    dynamostarter 12V, 130/300W; typ LA2/12/1302R Bosch lub PR-1a ZWE Świdnica
    akumulator 12V, 24Ah
    nadwozie:samonośne,dwudrzwiowe,czteroosobowe
    wymiary:długość: 3025 mm,szerokość: 1315 mm,wysokość: 1350 mm,rozstaw kół: 1025 mm,rozstaw osi: 1850 mm,pojemność bagażnika: 200 dm³,zbiornika paliwa: 27,5 dm³,rozmiar opon: 4,40 * 10,masa własna: 472 kg,ładowność: 228 kg
    osiągi:
    prędkość maksymalna: 90 km/h
    średnica zawracania: 8 m
    średnie zużycie paliwa: 5-5,8 (4-6) dm³/100 km
    17 maja 2012, 22:43 przez MatiG96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    McLaren F1 – Dane Techniczne McLarena F1
Marka i model	McLaren F1
Lata produkcji: 1994-1998
Ilość egzemplarzy: 100 sztuk
Typ silnika: ( BMW M-Power S70/2 – DOHC 48-zaworowy )
4 katalizatory, układ wydechowy wykonany w całości z tytanu.
Silnik: ( V12, 60° wolnossący, 4 zawory na cylinder )
Pojemność skok cm ³: 6064 cm ³ (6.1 litra)
Średnica cylindra x skok tłoka (mm): 86 × 87,0 mm
Moc kW (KM): 468 kW (627 KM) @ 7400 1/min
Moc z 1 litra cm ³ (KM): 103,3 KM
Max. moment obrotowy: 650 Nm @ 4000 1/min
Stopień sprężania: 10,5 : 1
Przełożenia / skrzynia biegów: 6-biegowa manualna, napęd na tylną oś
1 – 3.23:1, 2 – 2.19:1, 3 – 1.71:1, 4 – 1.39:1, 5 – 1.16:1, 6 – 0.93:1, wsteczny – 2.37:1.
Układ hamulcowy: Aluminiowe tarcze, firmy Brembo
Średnica tarcz – (Przód: Ø 332 mm / Tył: Ø 305 mm)
Karoseria / Nadwozie: Karoseria w całości wykonana z kevlaru
i z niektórymi częściami z tytanu
Rozstaw osi: 2718 mm
Opony: Felgi – z magnezu firmy Speedline
Opony – ( Goodyear F1 – przód: 235 × 45 ZR17 / tył: 315 × 45 ZR17)
Miary D x S x W (mm): 4287 × 1820 x 1140 mm
    Dane Techniczne McLarena F1
    Marka i model McLaren F1
    Lata produkcji: 1994-1998
    Ilość egzemplarzy: 100 sztuk
    Typ silnika: ( BMW M-Power S70/2 – DOHC 48-zaworowy )
    4 katalizatory, układ wydechowy wykonany w całości z tytanu.
    Silnik: ( V12, 60° wolnossący, 4 zawory na cylinder )
    Pojemność skok cm ³: 6064 cm ³ (6.1 litra)
    Średnica cylindra x skok tłoka (mm): 86 × 87,0 mm
    Moc kW (KM): 468 kW (627 KM) @ 7400 1/min
    Moc z 1 litra cm ³ (KM): 103,3 KM
    Max. moment obrotowy: 650 Nm @ 4000 1/min
    Stopień sprężania: 10,5 : 1
    Przełożenia / skrzynia biegów: 6-biegowa manualna, napęd na tylną oś
    1 – 3.23:1, 2 – 2.19:1, 3 – 1.71:1, 4 – 1.39:1, 5 – 1.16:1, 6 – 0.93:1, wsteczny – 2.37:1.
    Układ hamulcowy: Aluminiowe tarcze, firmy Brembo
    Średnica tarcz – (Przód: Ø 332 mm / Tył: Ø 305 mm)
    Karoseria / Nadwozie: Karoseria w całości wykonana z kevlaru
    i z niektórymi częściami z tytanu
    Rozstaw osi: 2718 mm
    Opony: Felgi – z magnezu firmy Speedline
    Opony – ( Goodyear F1 – przód: 235 × 45 ZR17 / tył: 315 × 45 ZR17)
    Miary D x S x W (mm): 4287 × 1820 x 1140 mm
    13 maja 2012, 21:17 przez Erysion (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Fiat Bravo – Ja też mam czym się pochwali.

Silnik 1.6 16V 103 KM
Produkowany 1996 (od 2008 w Polsce kraj pochodzenia Niemcy)
Pojemność skokowa 1581 cm3
Typ silnika: benzynowy
Moc silnika: 103 KM
Montaż silnika:	z przodu, poprzecznie
Liczba cylindrów: 4
Układ cylindrów: rzędowy
Liczba zaworów:	4
Typ wtrysku: wielopunktowy (MPI)
PRZENIESIENIE NAPĘDU
Manualna skrzynia biegów: 5-biegowa
Rodzaj napędu: na przednią oś
OSIĄGI
Prędkość maksymalna: 190 km/h	
Przyspieszenie (0 do 100km/h): 9,7s
(sprawdzany na hamowni)
i na koniec blacha w ocynku tylko na Niemiecki rynek był taki produkowane a reszta to tak jak na zdjeciu.

Urody nie brakuje również wnętrzu kompaktowego Fiata. Co ważne, ładna stylistyka poszła w parze z odpowiednią czytelności i bardzo prostą obsługą. Atutem wnętrza jest również jakość wykończenia – zarówno do spasowania, jak i samych materiałów nie można mieć żadnych zastrzeżeń.
Koszty to kategoria, w której auto ma się czym pochwalić. Kwoty widniejące w cenniku okazują się atrakcyjne, za kupnem przemawia też niezłe wyposażenie: wspomaganie kierownicy, elektryczne szyby i lusterka, centralny zamek na pilota, klimatyzacja, wspomaganie kierownicy.

Proszę o swoje zdanie. Pozdrawiam.
    Ja też mam czym się pochwali.

    Silnik 1.6 16V 103 KM
    Produkowany 1996 (od 2008 w Polsce kraj pochodzenia Niemcy)
    Pojemność skokowa 1581 cm3
    Typ silnika: benzynowy
    Moc silnika: 103 KM
    Montaż silnika: z przodu, poprzecznie
    Liczba cylindrów: 4
    Układ cylindrów: rzędowy
    Liczba zaworów: 4
    Typ wtrysku: wielopunktowy (MPI)
    PRZENIESIENIE NAPĘDU
    Manualna skrzynia biegów: 5-biegowa
    Rodzaj napędu: na przednią oś
    OSIĄGI
    Prędkość maksymalna: 190 km/h
    Przyspieszenie (0 do 100km/h): 9,7s
    (sprawdzany na hamowni)
    i na koniec blacha w ocynku tylko na Niemiecki rynek był taki produkowane a reszta to tak jak na zdjeciu.

    Urody nie brakuje również wnętrzu kompaktowego Fiata. Co ważne, ładna stylistyka poszła w parze z odpowiednią czytelności i bardzo prostą obsługą. Atutem wnętrza jest również jakość wykończenia – zarówno do spasowania, jak i samych materiałów nie można mieć żadnych zastrzeżeń.
    Koszty to kategoria, w której auto ma się czym pochwalić. Kwoty widniejące w cenniku okazują się atrakcyjne, za kupnem przemawia też niezłe wyposażenie: wspomaganie kierownicy, elektryczne szyby i lusterka, centralny zamek na pilota, klimatyzacja, wspomaganie kierownicy.

    Proszę o swoje zdanie. Pozdrawiam.
    8 maja 2012, 15:59 przez ~Jacek44 | Do ulubionych | Skomentuj (5)