Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 419 takich materiałów
    W dzisiejszym odcinku zaprezentujemy Wam auto, które już jakiś czas temu zapowiadałem...
    Audi TT w iście extremalnym wydaniu!!
    Egzemplarz po totalnej metamorfozie.
    Można powiedzieć, że jest to auto zaprojektowane i zbudowane zupełnie od nowa. Projekt kompleksowo zaplanowany i stworzony z niespotykaną dbałością o najdrobniejsze detale.
    Co ciekawe w całości powstał w Polsce!

    Bezdyskusyjnie jedno z najszybszych aut jakie dotąd pokazywaliśmy na tym kanale, oraz jedno z najszybszych i najskuteczniejszych jakimi dotąd jeździłem.
    Zresztą, żeby nie być gołosłownym - ta sztuka robi 0-200 km/h w nie wiele ponad siedem i pół sekundy!! Czujecie to!?

    Równocześnie jest to jeden z najbardziej dopieszczonych, dopracowanych i przemyślanych projektów z jakimi kiedykolwiek miałem do czynienia!
    Zapewniam Was drodzy widzowie - w tych słowach nie ma ani odrobiny przesady!

    Rozsiądźcie się wygodnie i odpalajcie!
    Ten film ocieka ciekawostkami, smaczkami, niuansami i jak zawsze pięknymi obrazkami...
    Nie zabraknie w nim również wrażeń z jazdy i związanych z nimi emocji!

    Czyste szaleństwo!!
    5 listopada 2022, 2:04 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Audi TT RS –
    14 października 2022, 19:57 przez AwokadoOo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Audi TT RS –
    20 sierpnia 2022, 18:53 przez AwokadoOo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    12 czerwca 2022, 22:31 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    21 maja 2022, 20:06 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Supercar wśród SUVów. Dlaczego? Opowiadam w najnowszym vlogu. Zapraszam serdecznie.

    SPECKA:
    4.0 V8 TT
    640PS
    850Nm
    AWD
    2220kg
    AT 8B Tiptronic S
    PCCB - standard
    RWS - standard
    Tytanowy wydech - standard
    22” kute obręcze
    100km/h w około 3s
    200km/h w około 12s
    312km/h top speed
    90L zbiornik paliwa
    $€£¥: od 987 000 zł ten: 1 136 878 zł
    21 kwietnia 2022, 12:34 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Audi R8 – Audi R8 II po raz pierwszy zostało oficjalnie zaprezentowane podczas targów motoryzacyjnych w Genewie w marcu 2015 roku.

Stylistycznie pojazd nawiązuje zarówno do pierwszej generacji modelu oraz do obecnie produkowanych przez Audi pojazdów. Konstrukcję pojazdu usztywniono i odchudzono[13]. Auto zostało zbudowane na ramie przestrzennej zbudowanej z aluminium i tworzyw sztucznych wzmacnianych włóknami węglowymi[14].

Pojazd otrzymał podobnie jak trzecia generacja modelu TT spłaszczoną atrapę chłodnicy, nowe reflektory laserowe ze światłami do jazdy dziennej oraz wirtualną deskę rozdzielczą (virtual cockpit) z ekranem ciekłokrystalicznym o przekątnej 12,3 cala na której wyświetlać można tradycyjne wskaźniki albo inne informacje, np. komputer pokładowy, system multimedialny, mapę nawigacji. Panelem klimatyzacji kierowca sterować może za pomocą pokręteł umieszczonych w nawiewach
    Audi R8 II po raz pierwszy zostało oficjalnie zaprezentowane podczas targów motoryzacyjnych w Genewie w marcu 2015 roku.

    Stylistycznie pojazd nawiązuje zarówno do pierwszej generacji modelu oraz do obecnie produkowanych przez Audi pojazdów. Konstrukcję pojazdu usztywniono i odchudzono[13]. Auto zostało zbudowane na ramie przestrzennej zbudowanej z aluminium i tworzyw sztucznych wzmacnianych włóknami węglowymi[14].

    Pojazd otrzymał podobnie jak trzecia generacja modelu TT spłaszczoną atrapę chłodnicy, nowe reflektory laserowe ze światłami do jazdy dziennej oraz wirtualną deskę rozdzielczą (virtual cockpit) z ekranem ciekłokrystalicznym o przekątnej 12,3 cala na której wyświetlać można tradycyjne wskaźniki albo inne informacje, np. komputer pokładowy, system multimedialny, mapę nawigacji. Panelem klimatyzacji kierowca sterować może za pomocą pokręteł umieszczonych w nawiewach
    Nissan 300ZX Z32 – Samochód sportowy, produkowany przez japońską firmę Nissan w latach 1989–2000. Pierwsza generacja Nissana 300ZX – Z31 była produkowana w latach 1983–1989. Drugą generację – Z32 produkowano od 1989 roku. Samochód miał zaokrąglone linie nadwozia i charakterystyczne przednie reflektory. Był sprzedawany do 1996 roku i i od tamtej pory długo musiał czekać na następcę, którym został Nissan 350Z. Co kilka lat auto przechodziło delikatne zmiany zarówno we wnętrzu jak i na zewnątrz. Praktycznie wszystkie egzemplarze posiadały wysokiej jakości skórzaną tapicerkę i automatyczną klimatyzację. W wersjach na USA od 1991 roku wszystkie 300ZX posiadały w standardzie poduszkę powietrzną kierowcy, a od 1993 opcjonalnie pasażera. W wersji na rynek europejski zrezygnowano w większości modeli z poduszki kierowcy, jednak w rocznikach po 1994 są często spotykane również jako dla pasażera. Na rynku europejskim Z32 był oferowany do 1995 roku i te roczniki są bardzo rzadko spotykane. Mają jednak pełne wyposażenie jakie oferowano do tego auta w tych latach m.in. tapicerkę pokrytą częściowo alkantarą, podgrzewane i elektrycznie sterowane oba przednie siedzenia i centralny zamek. Samochód wyposażono w silnik typu V6 o pojemności 3 l w układzie 24-zaworowym z 4 wałkami rozrządu. Samochód wyposażony był w dwie wersje silnikowe: bez turbo oraz z dwiema turbinami Garretta wraz z dwoma intercoolerami. Występowały dwie odmiany 300ZX TT: US Twin-turbo o mocy 300 KM i EURO Twin-turbo - 283 KM. Różnica spowodowana była sposobem pomiaru: w US moc mierzono na silniku, w Europie - na kołach napędowych. Samochód z silnikami Twin-turbo osiągał prędkość maksymalną 250 km/h i przyspieszał do 100 km/h w 5,9 sekundy.
    Samochód sportowy, produkowany przez japońską firmę Nissan w latach 1989–2000. Pierwsza generacja Nissana 300ZX – Z31 była produkowana w latach 1983–1989. Drugą generację – Z32 produkowano od 1989 roku. Samochód miał zaokrąglone linie nadwozia i charakterystyczne przednie reflektory. Był sprzedawany do 1996 roku i i od tamtej pory długo musiał czekać na następcę, którym został Nissan 350Z. Co kilka lat auto przechodziło delikatne zmiany zarówno we wnętrzu jak i na zewnątrz. Praktycznie wszystkie egzemplarze posiadały wysokiej jakości skórzaną tapicerkę i automatyczną klimatyzację. W wersjach na USA od 1991 roku wszystkie 300ZX posiadały w standardzie poduszkę powietrzną kierowcy, a od 1993 opcjonalnie pasażera. W wersji na rynek europejski zrezygnowano w większości modeli z poduszki kierowcy, jednak w rocznikach po 1994 są często spotykane również jako dla pasażera. Na rynku europejskim Z32 był oferowany do 1995 roku i te roczniki są bardzo rzadko spotykane. Mają jednak pełne wyposażenie jakie oferowano do tego auta w tych latach m.in. tapicerkę pokrytą częściowo alkantarą, podgrzewane i elektrycznie sterowane oba przednie siedzenia i centralny zamek. Samochód wyposażono w silnik typu V6 o pojemności 3 l w układzie 24-zaworowym z 4 wałkami rozrządu. Samochód wyposażony był w dwie wersje silnikowe: bez turbo oraz z dwiema turbinami Garretta wraz z dwoma intercoolerami. Występowały dwie odmiany 300ZX TT: US Twin-turbo o mocy 300 KM i EURO Twin-turbo - 283 KM. Różnica spowodowana była sposobem pomiaru: w US moc mierzono na silniku, w Europie - na kołach napędowych. Samochód z silnikami Twin-turbo osiągał prędkość maksymalną 250 km/h i przyspieszał do 100 km/h w 5,9 sekundy.
    9 kwietnia 2022, 20:53 przez AwokadoOo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj