Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 189 takich materiałów
    Nie wiadomo kto był VIPem ale... "BMW był w środku i zapewne to była osoba przewożona. Jechali tak ok. 80 km mając prawy pas pusty, którym mogli się poruszać, a tak jechali 110km/h lewym całkowicie blokując trasę. Od czasu do czasu używali sygnałów wizualnych i dźwiękowych gdy ktoś ośmielił się wjechać przed nich... taki pojazd zjeżdżał na prawy i był wyprzedzany... Generalnie cała droga dla naszej władzy "

    Volkswagen Transporter T6 to najprawdopodobniej
    Centralny Pododdział Kontr terrorystyczny Policji „BOA” - CPKP BOA

    6.11.2023 S19 trasa Rzeszów - Warszawa
    8 listopada 2023, 22:47 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Funkcjonariusze Wydziału Ruchu Drogowego Komendy Miejskiej Policji w Jeleniej Górze bezpośrednio po zdarzeniu zatrzymali 34-letniego jeleniogórzanina podejrzanego o kradzież pojazdu oraz o niezatrzymanie się do kontroli drogowej.

    13 lutego 2023 roku, około godziny 12.00 oficer dyżurny Komendy Miejskiej Policji w Jeleniej Górze został powiadomiony o kradzieży pojazdu marki VW Transporter. Do zdarzenia doszło na parkingu pod jednym z dyskontów spożywczych w Mysłakowicach. Kierowca busa jechał wraz z grupą kolarzy, a gdy jeden z nich źle się poczuł, mężczyzna na parkingu wysiadł na chwilę z auta, aby sprawdzić co dzieje się z rowerzystą. Ten moment wykorzystał 34-latek, wsiadł do auta i odjechał. Wartość skradzionego auta oszacowano na ponad 40 tysięcy złotych.

    Dyżurny o przestępstwie powiadomił patrole, które rozpoczęły poszukiwanie pojazdu i mężczyzny podejrzewanego o jego kradzież. Kilkanaście minut po zgłoszeniu funkcjonariusze poszukiwany pojazd zauważyli na drodze krajowej nr 3 w Radomierzu i dali kierującemu sygnał do zatrzymania. Ten jednak nie zareagował i nadal kontynuował jazdę. Kilka minut później uderzył w pojazd jadący przed nim, a zaraz po tym został zatrzymany. Kierującym okazał się 34-letni jeleniogórzanin. Jego zachowanie wskazywało, że mógł on być pod działaniem środków odurzających. Mężczyzna nie posiadał również uprawnień do kierowania.

    Źródło: KMP Jelenia Góra
    15 lutego 2023, 17:20 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Po wielu miesiącach udało mi się skompletować zestaw marzeń, czyli Jelcz, Zremb i transporter opancerzony. BRDM2 to pływający transporter produkcji zsrr. Jak się nim jeździ jeszcze nie wiem...
    Wóz po długoletnim postoju wreszcie wyjechał z garażu i trafił na lawetę za Jelczem.
    30 listopada 2022, 14:09 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Subaru BRAT – Wersja pick-up modelu Subaru Leone II generacji produkowana przez japońską firmę Subaru w latach 1978-1993. Nazwa BRAT to skrót od Bi-drive Recreational All-terrain Transporter. BRAT na rynku australijskim był dostępny pod nazwą Brunby, a w Wielkiej Brytanii jako Shifter. Samochód oparto  bezpośrednio na wersji kombi z napędem na 4 koła. Pierwsze egzemplarze trafiły do sprzedaży w 1978 roku. Nadwozie było oryginalnie dwumiejscowe, jednak na rynku amerykańskim, z uwagi na przepisy celne BRAT był dostępny z dodatkowymi dwoma miejscami w przestrzeni bagażowej. Wszystkie modele BRAT posiadały stały napęd na 4 koła i były wyposażone w czterocylindrowe silniki typu bokser z rodziny EA. Początkowo BRAT był wyposażony w silnik o pojemności 1,6 l i mocy 69 KM. W roku 1981 został on zastąpiony mocniejszym silnikiem o pojemności 1,8 l i mocy 74 KM. W 1983 do oferty włączono turbodoładowany silnik 1,8 l generujący moc 95 KM. Modele wolnossące posiadały 4-biegowe skrzynie manualne, zaś model turbodoładowany wyposażony był w 3-biegowy automat. Dodatkowo od 1981 roku wersje wyposażeniowe GL posiadały reduktor.
    Wersja pick-up modelu Subaru Leone II generacji produkowana przez japońską firmę Subaru w latach 1978-1993. Nazwa BRAT to skrót od Bi-drive Recreational All-terrain Transporter. BRAT na rynku australijskim był dostępny pod nazwą Brunby, a w Wielkiej Brytanii jako Shifter. Samochód oparto bezpośrednio na wersji kombi z napędem na 4 koła. Pierwsze egzemplarze trafiły do sprzedaży w 1978 roku. Nadwozie było oryginalnie dwumiejscowe, jednak na rynku amerykańskim, z uwagi na przepisy celne BRAT był dostępny z dodatkowymi dwoma miejscami w przestrzeni bagażowej. Wszystkie modele BRAT posiadały stały napęd na 4 koła i były wyposażone w czterocylindrowe silniki typu bokser z rodziny EA. Początkowo BRAT był wyposażony w silnik o pojemności 1,6 l i mocy 69 KM. W roku 1981 został on zastąpiony mocniejszym silnikiem o pojemności 1,8 l i mocy 74 KM. W 1983 do oferty włączono turbodoładowany silnik 1,8 l generujący moc 95 KM. Modele wolnossące posiadały 4-biegowe skrzynie manualne, zaś model turbodoładowany wyposażony był w 3-biegowy automat. Dodatkowo od 1981 roku wersje wyposażeniowe GL posiadały reduktor.
    W tym odcinku Robert odwiedza firmę Soul Cars, która zajmuje się renowacją klasycznych Volkswagenów T1. Błażej, manager firmy, pokazuje jak wyglądają poszczególne etapy odnawiania kultowych busów Volkswagen.
    9 maja 2022, 13:59 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    21 marca 2022, 21:10 przez bugibugi (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    moje własne

    21 lipca 2021, 23:57 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Transporter –
    12 lipca 2021, 9:15 przez BMatt (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Prywatne

    Dodge Durango – Nowy transporter rodziny w domu.
    Nowy transporter rodziny w domu.
    Van i pickup produkowany w latach 1990 - 2003.