Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 59 takich materiałów
    Kolejne z serii: Napotkane w Inowrocławiu! – Kolega Kuba pokazał mi to zdjęcie i od razu pomyślałem, że to musi trafić na motokiller!
    Kolega Kuba pokazał mi to zdjęcie i od razu pomyślałem, że to musi trafić na motokiller!
    8 stycznia 2014, 20:56 przez Bochatos (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Źródło: Własne
    Model VW Golf VR6 – Nie chodzi mi żeby trafić na główną po prostu chciałem się dowiedzieć czy elektryczny model z napędem na przód da się przerobić, żeby miał napęd na tył i przystosować go do driftu? A jeśli nie czy da się zwiększyć jego moc?
    Nie chodzi mi żeby trafić na główną po prostu chciałem się dowiedzieć czy elektryczny model z napędem na przód da się przerobić, żeby miał napęd na tył i przystosować go do driftu? A jeśli nie czy da się zwiększyć jego moc?
    6 stycznia 2014, 13:09 przez shaman (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (6)
    Romet Jubilat – Witam. Zacznę od tego że zanim mnie "dobijecie" turbodziurą pozwólcie że Przedstawię wam mój nietypowy projekt Polskiego "składaka" Romet Jubilat. Jest to mój rower i jestem jego pierwszym właścicielem i miał trafić na złom lecz mam sentyment do niego i dałem mu nowe życie. Mam go parę lat i przebieg wynosi ok 9 tyś km. Został rozebrany do każdej śrubki, rama wyczyszczona i zakonserwowana, powymieniane wszystkie elementy mechaniczne oraz zalany olejem silnikowym Lotos Alanda 15w40. Aluminiowe pedały mają Castrol Magnatec 10w40. Rower ma widełki od "górala" i hamulce typu V-brake. Lakier Biały połysk, kierownica, rurka od siodełka, uchwyt dynama, uchwyt od kosy, tylna lampa, uchwyt przedniej lampy, korby od przenośni, uchwyt od ochronki,stopka, klamka od składania ramy, bagażnik,włączniki od świateł, licznik i klamka od hamulca zostały oklejone w czarny karbon 3D, czerwone elementy wraz z zaciskami to lakier i pod kolor zrobiłem czerwone kostki jako nakrętki na wentylki.Światła to instalacja dwu obwodowa i na zasadzie świateł pozycyjnych (w samej kierownicy jest 8 kabli)( ringa z przodu z 20 led, licznik( 4 białe diody) i tylna lampa (jedna czerwona)) i mijania dioda cree w przedniej lampie (teraz mam soczewkę ale na zdjęciu jeszcze bez) Dynamo także polakierowane na biało i służy jako alternator do ładowania baterii. Siodełko z roweru górskiego,lakier na szprychach z Matiza dwie warstwy plus bezbarwny ze złotym brokatem (do słońca pięknie się mieni). Zębatki pomalowałem na biało, błotniki mają zrobioną konserwację od spodu i także polakierowane na biało. Ochronka i błotniki mają jak widać Stickerbomb z ok 320 naklejek więc nie jest to jakiś ploter tylko oryginalny stickerbomb własnego pomysłu. Na chwilę obecną stoi w garażu ponieważ mam teraz auto i się nim wożę, a czasem rowerkiem w wolnym czasie :) Rower prowadzi się bardzo przyjemnie i lżej w porównaniu z innymi, wprowadziłem mu clean look z powymyślanymi szczegółami i się wyróżnia na ulicach. Zapraszam do dzielenia się opiniami i sugestiami co do projektu. Pozdrawiam.
    Witam. Zacznę od tego że zanim mnie "dobijecie" turbodziurą pozwólcie że Przedstawię wam mój nietypowy projekt Polskiego "składaka" Romet Jubilat. Jest to mój rower i jestem jego pierwszym właścicielem i miał trafić na złom lecz mam sentyment do niego i dałem mu nowe życie. Mam go parę lat i przebieg wynosi ok 9 tyś km. Został rozebrany do każdej śrubki, rama wyczyszczona i zakonserwowana, powymieniane wszystkie elementy mechaniczne oraz zalany olejem silnikowym Lotos Alanda 15w40. Aluminiowe pedały mają Castrol Magnatec 10w40. Rower ma widełki od "górala" i hamulce typu V-brake. Lakier Biały połysk, kierownica, rurka od siodełka, uchwyt dynama, uchwyt od kosy, tylna lampa, uchwyt przedniej lampy, korby od przenośni, uchwyt od ochronki,stopka, klamka od składania ramy, bagażnik,włączniki od świateł, licznik i klamka od hamulca zostały oklejone w czarny karbon 3D, czerwone elementy wraz z zaciskami to lakier i pod kolor zrobiłem czerwone kostki jako nakrętki na wentylki.Światła to instalacja dwu obwodowa i na zasadzie świateł pozycyjnych (w samej kierownicy jest 8 kabli)( ringa z przodu z 20 led, licznik( 4 białe diody) i tylna lampa (jedna czerwona)) i mijania dioda cree w przedniej lampie (teraz mam soczewkę ale na zdjęciu jeszcze bez) Dynamo także polakierowane na biało i służy jako alternator do ładowania baterii. Siodełko z roweru górskiego,lakier na szprychach z Matiza dwie warstwy plus bezbarwny ze złotym brokatem (do słońca pięknie się mieni). Zębatki pomalowałem na biało, błotniki mają zrobioną konserwację od spodu i także polakierowane na biało. Ochronka i błotniki mają jak widać Stickerbomb z ok 320 naklejek więc nie jest to jakiś ploter tylko oryginalny stickerbomb własnego pomysłu. Na chwilę obecną stoi w garażu ponieważ mam teraz auto i się nim wożę, a czasem rowerkiem w wolnym czasie :) Rower prowadzi się bardzo przyjemnie i lżej w porównaniu z innymi, wprowadziłem mu clean look z powymyślanymi szczegółami i się wyróżnia na ulicach. Zapraszam do dzielenia się opiniami i sugestiami co do projektu. Pozdrawiam.
    23 listopada 2013, 19:16 przez nitro997 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (6)
    Źródło: Własne
    Auta Z Kolekcji ŚP. Tadeusza Tabenckiego – Przepraszam was za słabą jakość zdjęć lecz mimo wszystko chciałem pokazać auta z tej kolekcji, niestety nie wstawiłem wszystkich zdjęć jakie mam jak też nie zrobiłem zdjęć Wszystkim Samochodom, nie było na to czasu, w większości zarośla itp. lecz miejsce jest kosmiczne, tam się czas zatrzymał. mam nadzieje że po części się to podoba. w internecie można trafić na wywiady i historię tych aut oraz informację ile ich było jak i niestety ile zostało. Pozdrawiam wszystkich MotoManiaków
    Przepraszam was za słabą jakość zdjęć lecz mimo wszystko chciałem pokazać auta z tej kolekcji, niestety nie wstawiłem wszystkich zdjęć jakie mam jak też nie zrobiłem zdjęć Wszystkim Samochodom, nie było na to czasu, w większości zarośla itp. lecz miejsce jest kosmiczne, tam się czas zatrzymał. mam nadzieje że po części się to podoba. w internecie można trafić na wywiady i historię tych aut oraz informację ile ich było jak i niestety ile zostało. Pozdrawiam wszystkich MotoManiaków
    8 września 2013, 22:22 przez Pasja126p (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Pomału widać postępy – Wrzucam tutaj parę fotek z remontu mojej E30. Kilku użytkowników prosiło mnie o relacje z tego wydarzenia, więc te zdjęcia dedykuje właśnie im. Nie musi trafić na główną i nawet tego nie oczekuję. Chcę tylko, żeby ludzie wiedzieli, że pomimo młodego jeszcze wieku wiem co robię i czego chcę. No i żeby nie pomyśleli, że stracę zapał do pracy nad ulepszaniem mojej E30. Jednak to i tak dopiero początek jej 'nowego życia'.
    Wrzucam tutaj parę fotek z remontu mojej E30. Kilku użytkowników prosiło mnie o relacje z tego wydarzenia, więc te zdjęcia dedykuje właśnie im. Nie musi trafić na główną i nawet tego nie oczekuję. Chcę tylko, żeby ludzie wiedzieli, że pomimo młodego jeszcze wieku wiem co robię i czego chcę. No i żeby nie pomyśleli, że stracę zapał do pracy nad ulepszaniem mojej E30. Jednak to i tak dopiero początek jej 'nowego życia'.
    29 sierpnia 2013, 0:49 przez sheepster (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (13)
    Źródło: własne
    Alien Trike na VII Ogólnopolskim Zlocie Motocyklistów w Kaliszu – VII Ogólnopolski Zlot Motocyklistów w Kaliszu. Co roku w połowie lipca (w tym roku był to weekend 19-21 lipca) organizowany jest ogólnopolski zlot. Oprócz tracydyjnych motocykli czasem można trafić na prawdziwe perełki motoryzacji lub tak jak to na powyższym zdjęciu na ciekawe stylizacje trajek.
    VII Ogólnopolski Zlot Motocyklistów w Kaliszu. Co roku w połowie lipca (w tym roku był to weekend 19-21 lipca) organizowany jest ogólnopolski zlot. Oprócz tracydyjnych motocykli czasem można trafić na prawdziwe perełki motoryzacji lub tak jak to na powyższym zdjęciu na ciekawe stylizacje trajek.
    21 lipca 2013, 12:50 przez Tommy29 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło: Własny album
    FSO Wars – Wars miał być następcą PF 125p. "Duży Fiat" był konstrukcyjnie przestarzały, dlatego 1981 roku rozpoczęto prace nad Warsem. Projekt pięciodrzwiowego hatchbacka został zatwierdzony rok później. Prace konstrukcyjne zespołu pod przewodnictwem Mirosława Górskiego rozpoczęły się w 1983 roku. Dwa lata później zbudowano model w skali 1:1 oraz dwa egzemplarze prototypowe. Oficjalna prezentacja Warsa odbyła się w 1986 roku na Stadionie X-lecia w Warszawie na wystawie Polska Motoryzacja.

Niestety nawet pozytywne opinie o aucie nie pozwoliły na rozpoczęcie jego seryjnej produkcji. Z powodu braku środków przerwano prace nad projektem. Wyprodukowane prototypy napędzały dwa silniki o mocy 54 i 61 KM. Pod maskę wersji produkcyjnej miał trafić 1.6-litrowy diesel.
    Wars miał być następcą PF 125p. "Duży Fiat" był konstrukcyjnie przestarzały, dlatego 1981 roku rozpoczęto prace nad Warsem. Projekt pięciodrzwiowego hatchbacka został zatwierdzony rok później. Prace konstrukcyjne zespołu pod przewodnictwem Mirosława Górskiego rozpoczęły się w 1983 roku. Dwa lata później zbudowano model w skali 1:1 oraz dwa egzemplarze prototypowe. Oficjalna prezentacja Warsa odbyła się w 1986 roku na Stadionie X-lecia w Warszawie na wystawie Polska Motoryzacja.

    Niestety nawet pozytywne opinie o aucie nie pozwoliły na rozpoczęcie jego seryjnej produkcji. Z powodu braku środków przerwano prace nad projektem. Wyprodukowane prototypy napędzały dwa silniki o mocy 54 i 61 KM. Pod maskę wersji produkcyjnej miał trafić 1.6-litrowy diesel.
    5 lipca 2013, 14:27 przez kondzio15 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    STAR 28 – Dzisiaj miał trafić na złom, może znajdzie się ktoś kto go przed tym uratuje.
    Dzisiaj miał trafić na złom, może znajdzie się ktoś kto go przed tym uratuje.
    1 lipca 2013, 10:46 przez trabanciarz601 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Źródło: Własne
    Samochód Weselny – Niekiedy można trafić na naprawdę ciekawy okaz
    Niekiedy można trafić na naprawdę ciekawy okaz
    1 czerwca 2013, 13:15 przez Kwasny (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Źródło: Własne
    DeLorean DMC-12 – DeLorean powraca! Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami, DeLorean Motor Company potwierdził informacje o wznowieniu produkcji swojego jedynego modelu DMC-12. Największą nowością będzie jednak układ napędowy pojazdu.

DeLorean DMC-12 produkowany w latach 1981-1982, był napędzany przez 2.9-litrowy silnik benzynowy o mocy 130 KM. Teraz, źródłem mocy będzie natomiast motor elektryczny, generujący aż 260 KM. Dodatkowo, litowo-jonowe baterie o pojemności 32 kWh pozwalają na pokonanie nawet 200 km bez potrzeby ich ponownego ładowania. Elektryczny DMC-12 osiąga 100 km/h w czasie 4,9 sekundy.

Auto ma być wytwarzane w Houston, zaś pierwsze egzemplarze powinny trafić do sprzedaży w drugiej połowie 2013 roku. Niestety, cena elektrycznego DeLoreana wynosi 95 tys. dolarów.
    DeLorean powraca! Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami, DeLorean Motor Company potwierdził informacje o wznowieniu produkcji swojego jedynego modelu DMC-12. Największą nowością będzie jednak układ napędowy pojazdu.

    DeLorean DMC-12 produkowany w latach 1981-1982, był napędzany przez 2.9-litrowy silnik benzynowy o mocy 130 KM. Teraz, źródłem mocy będzie natomiast motor elektryczny, generujący aż 260 KM. Dodatkowo, litowo-jonowe baterie o pojemności 32 kWh pozwalają na pokonanie nawet 200 km bez potrzeby ich ponownego ładowania. Elektryczny DMC-12 osiąga 100 km/h w czasie 4,9 sekundy.

    Auto ma być wytwarzane w Houston, zaś pierwsze egzemplarze powinny trafić do sprzedaży w drugiej połowie 2013 roku. Niestety, cena elektrycznego DeLoreana wynosi 95 tys. dolarów.
    17 lutego 2013, 10:00 przez ~kudeke16 | Do ulubionych | Skomentuj (1)