Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 53 takie materiały
    Do zdarzenia doszło w miniony czwartek o godz. 10:10 na drodze wojewódzkiej nr 254 w Szczepanowie w powiecie mogileńskim. Skierowani na miejsce policjanci dzięki nagraniu z kamery samochodowej jednego z uczestników ustalili, że 23-letni mieszkaniec Warszawy kierując pojazdem marki Volkswagen Passat wykonał manewr wyprzedzania pojazdu Fiat Stilo, po czym bez uzasadnionej przyczyny gwałtownie zahamował, w wyniku czego doprowadził do najechania na tył jego pojazdu.

    - W ocenie funkcjonariuszy zachowanie 23-latka było celowe i złośliwe, a stworzone zagrożenie na drodze bardzo realne, dlatego policjanci podjęli decyzję o zatrzymaniu mu prawa jazdy. Dokumentacja ze zdarzenia wraz z wnioskiem o ukaranie trafi do sądu, który podejmie decyzję o tym, czy mężczyzna zachowa uprawnienia do kierowania pojazdami - informuje asp. szt. Tomasz Bartecki, oficer prasowy KPP w Mogilnie.
    Skrzypienie zawieszenia - co zrobić? – Skrzypienie zawieszenia jest zmartwieniem wielu użytkowników pojazdów, które nie są pierwszej nowości. Najczęściej wywołują je zużyte lub uszkodzone elementy auta, ale każdy z nich da się naprawić.
Zadbanie o samochód wymaga dużo zachodu. Należy nie tylko na bieżąco uzupełniać paliwo czy poziom oleju, ale też wymieniać części, dokonywać napraw i dbać o jego wnętrze. Niestety, wielu kierowców całkowicie zaniedbuje samochody. Stojąc na stanowisku, że dopóki nic od auta nie odpada, to wszystko jest dobrze, idziesz (a właściwie jedziesz) prostą drogą do uszkodzenia, często nieodwracalnego, swojego pojazdu. A czasem, kiedy zawieszenie generuje dziwne w odbiorze dźwięki, problem może nawet zagrażać twojemu życiu, dlatego dobrze jest poświęcić nieco czasu na przyjrzenie się mu.
Gdzie szukać przyczyn skrzypienia?
Dźwięki, wskazujące na potrzebę zareagowania generuje najczęściej układ zawieszenia, a także układ kierowniczy. Stukanie, piszczenie i zgrzyty są powodowane nieraz przez łożyska mocowań kolumn, które są już nadwyrężone długim użytkowaniem. Jeśli sprężyna zawieszenia została uszkodzona, lub też nieprawidłowo zamontowana, najmniejsze nierówności będą generować przykre i sygnalizujące problem dźwięki. Zgrzytanie generować potrafią nawet amortyzatory, które przeszły testy, a jednak nie ujawniły w nich wad. Wtedy przyczyna może być wewnętrzna. W takiej sytuacji powinieneś dokładnie sprawdzić swój układ kierowniczy oraz to, czy w zawieszeniu nie ma luzów.

"W przypadku podpór przednich amortyzatorów, w których zostały uszkodzone łożyska, skrzypienie będzie słyszalne podczas skrętów. Uszkodzenie sworzni wahaczy to kolejny powód zgrzytów, które informują o potrzebie podreperowania stanu swojego auta - dodaje Tomasz Wykowski z portalu motoryzacyjnego motoklub.pl."
Inne przyczyny skrzypienia
Niekiedy podwozie już od samego początku ma po prostu wadę konstrukcyjną. Wówczas wszelkie bardziej nadwyrężające auto nawierzchnie powodują przeciążenie układu i źle wyprofilowane elementy odkształcają się a przez to hałasują. Czasem dzieje się też tak, że skrzynia biegów zostaje uszkodzona. Problem potrafi leżeć również w poduszkach silnika, które są już zwyczajnie zużyte. Nieraz dochodzi do przykrych trzasków z powodu luzu tulei wahacza, drążków kierowniczych oraz przewodów hamulcowych. Układ hydrauliczny, mimo swojej sprawności, także potrafi zaznaczać swoją obecność skrzypieniem. Czasami, podczas jazdy zwyczajnie ocierają o siebie nawzajem różnego rodzaju gumowe i plastikowe elementy, które powodują hałasy dochodzące z dołu pojazdu.
Do kogo jak nie do fachowca?
U mechanika możesz dokonać wszelkich niezbędnych napraw, dzięki czemu hałasy przestaną być problemem i nie będą już zaprzątać ci głowy. Czasami nie są potrzebne gruntowne wymiany i remonty, a wystarczyć będzie jedynie obfite posmarowanie skrzypiących części. Sprawdzenie czy w zawieszeniu nie ma luzu będzie czasami wystarczające i pozwoli dobrze zdefiniować, które miejsce wymaga interwencji.
Jakie mogą być skutki drobnych uszkodzeń?
Niestety, niewielkie uszkodzenia mogą rzutować na pozostałe części pojazdu, powodując większe szkody, dużo bardziej przykre niż tylko stukanie i skrzypienie. Dla przykładu, jeżeli dojdzie do pęknięcia sprężyny zawieszenia, może dojść do uszkodzenia jakiegoś podzespołu lub zniszczenia opony.
Dlaczego eliminować takie dźwięki?
Dobre funkcjonowanie wszystkich części samochodu jest niezbędne do bezpiecznej jazdy.  Poza tym nie bez znaczenia jest też komfort, który zapewnia płynność pojazdu i przyjemność wynikająca z tego faktu. Oprócz tego, aby nie pogorszyć stanu swojego samochodu, tylko zapewnić mu długi żywot, lepiej żebyś w porę lokalizował trzaski, namierzał miejsca w których występują i eliminował je. Aby mieć pewność, że wszystko działa jak należy, powinieneś jak najszybciej reagować i usuwać źródła trzasków w zawieszeniu.
Jak widać, skrzypienie zawieszenia jest spowodowane zużytymi i nadwyrężonymi wiekiem elementami układu zawieszenia. Problemy powoduje też układ kierowniczy. Wszystkie problemy ze swoim skrzypiącym autem usuniesz u mechanika, który zlokalizuje ich źródło i usunie usterki.

    Skrzypienie zawieszenia jest zmartwieniem wielu użytkowników pojazdów, które nie są pierwszej nowości. Najczęściej wywołują je zużyte lub uszkodzone elementy auta, ale każdy z nich da się naprawić.

    Zadbanie o samochód wymaga dużo zachodu. Należy nie tylko na bieżąco uzupełniać paliwo czy poziom oleju, ale też wymieniać części, dokonywać napraw i dbać o jego wnętrze. Niestety, wielu kierowców całkowicie zaniedbuje samochody. Stojąc na stanowisku, że dopóki nic od auta nie odpada, to wszystko jest dobrze, idziesz (a właściwie jedziesz) prostą drogą do uszkodzenia, często nieodwracalnego, swojego pojazdu. A czasem, kiedy zawieszenie generuje dziwne w odbiorze dźwięki, problem może nawet zagrażać twojemu życiu, dlatego dobrze jest poświęcić nieco czasu na przyjrzenie się mu.

    Gdzie szukać przyczyn skrzypienia?

    Dźwięki, wskazujące na potrzebę zareagowania generuje najczęściej układ zawieszenia, a także układ kierowniczy. Stukanie, piszczenie i zgrzyty są powodowane nieraz przez łożyska mocowań kolumn, które są już nadwyrężone długim użytkowaniem. Jeśli sprężyna zawieszenia została uszkodzona, lub też nieprawidłowo zamontowana, najmniejsze nierówności będą generować przykre i sygnalizujące problem dźwięki. Zgrzytanie generować potrafią nawet amortyzatory, które przeszły testy, a jednak nie ujawniły w nich wad. Wtedy przyczyna może być wewnętrzna. W takiej sytuacji powinieneś dokładnie sprawdzić swój układ kierowniczy oraz to, czy w zawieszeniu nie ma luzów.

    "W przypadku podpór przednich amortyzatorów, w których zostały uszkodzone łożyska, skrzypienie będzie słyszalne podczas skrętów. Uszkodzenie sworzni wahaczy to kolejny powód zgrzytów, które informują o potrzebie podreperowania stanu swojego auta - dodaje Tomasz Wykowski z portalu motoryzacyjnego motoklub.pl."

    Inne przyczyny skrzypienia

    Niekiedy podwozie już od samego początku ma po prostu wadę konstrukcyjną. Wówczas wszelkie bardziej nadwyrężające auto nawierzchnie powodują przeciążenie układu i źle wyprofilowane elementy odkształcają się a przez to hałasują. Czasem dzieje się też tak, że skrzynia biegów zostaje uszkodzona. Problem potrafi leżeć również w poduszkach silnika, które są już zwyczajnie zużyte. Nieraz dochodzi do przykrych trzasków z powodu luzu tulei wahacza, drążków kierowniczych oraz przewodów hamulcowych. Układ hydrauliczny, mimo swojej sprawności, także potrafi zaznaczać swoją obecność skrzypieniem. Czasami, podczas jazdy zwyczajnie ocierają o siebie nawzajem różnego rodzaju gumowe i plastikowe elementy, które powodują hałasy dochodzące z dołu pojazdu.

    Do kogo jak nie do fachowca?

    U mechanika możesz dokonać wszelkich niezbędnych napraw, dzięki czemu hałasy przestaną być problemem i nie będą już zaprzątać ci głowy. Czasami nie są potrzebne gruntowne wymiany i remonty, a wystarczyć będzie jedynie obfite posmarowanie skrzypiących części. Sprawdzenie czy w zawieszeniu nie ma luzu będzie czasami wystarczające i pozwoli dobrze zdefiniować, które miejsce wymaga interwencji.

    Jakie mogą być skutki drobnych uszkodzeń?

    Niestety, niewielkie uszkodzenia mogą rzutować na pozostałe części pojazdu, powodując większe szkody, dużo bardziej przykre niż tylko stukanie i skrzypienie. Dla przykładu, jeżeli dojdzie do pęknięcia sprężyny zawieszenia, może dojść do uszkodzenia jakiegoś podzespołu lub zniszczenia opony.

    Dlaczego eliminować takie dźwięki?

    Dobre funkcjonowanie wszystkich części samochodu jest niezbędne do bezpiecznej jazdy. Poza tym nie bez znaczenia jest też komfort, który zapewnia płynność pojazdu i przyjemność wynikająca z tego faktu. Oprócz tego, aby nie pogorszyć stanu swojego samochodu, tylko zapewnić mu długi żywot, lepiej żebyś w porę lokalizował trzaski, namierzał miejsca w których występują i eliminował je. Aby mieć pewność, że wszystko działa jak należy, powinieneś jak najszybciej reagować i usuwać źródła trzasków w zawieszeniu.

    Jak widać, skrzypienie zawieszenia jest spowodowane zużytymi i nadwyrężonymi wiekiem elementami układu zawieszenia. Problemy powoduje też układ kierowniczy. Wszystkie problemy ze swoim skrzypiącym autem usuniesz u mechanika, który zlokalizuje ich źródło i usunie usterki.

    7 stycznia 2021, 14:48 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych
    Tomasz Kuchar wystartuje w... – Tomasz Kuchar pochwalił się na facebooku w jakiej nowej zabawce będzie startował w tym roku. Tomasz Kuchar zamieni w tym sezonie swojego dotychczasowego Citroëna C4 RX na Peugeota 208 RX!

Mistrza Polski w rallycrossie wspierać będą m.in. firmy Circle K i Motul. Tegoroczny cykl Oponeo Mistrzostw Polski Rallycross rozpocznie się od rundy na torze w Słomczynie, gdzie kierowcy będą rywalizować od 7 do 8 kwietnia.


Tomku powodzenia od całej strony motokiller.pl
    Tomasz Kuchar pochwalił się na facebooku w jakiej nowej zabawce będzie startował w tym roku. Tomasz Kuchar zamieni w tym sezonie swojego dotychczasowego Citroëna C4 RX na Peugeota 208 RX!

    Mistrza Polski w rallycrossie wspierać będą m.in. firmy Circle K i Motul. Tegoroczny cykl Oponeo Mistrzostw Polski Rallycross rozpocznie się od rundy na torze w Słomczynie, gdzie kierowcy będą rywalizować od 7 do 8 kwietnia.


    Tomku powodzenia od całej strony motokiller.pl
    Seria "SzybkiStrzał" ma na celu pokazanie krótkich motoryzacyjnych scen z mojego życia oraz ludzi którzy mnie otaczają. Jesteśmy PASJONATAMI i trzymamy się wiernie hasła: Nie Sprzedam, Będę robił !
    Tematy zawarte w Serii "SzybkiStrzał" w przyszłości będą tematami moich odcinków.
    TEN materiał Video został stworzony za pomocą Iphone 5s.

    Dziś przedstawie Wam Tomka !
    Który spełnił swoje marzenie !
    Zbudował własne auto .!

    Parę słów od Tomka :
    Cześć.
    Nazywam się Tomasz Ferdek.
    Chciałem podzielić się z wami moim marzeniem z dzieciństwa czyli autem zaprojektowanym i zbudowanym od zera przeze mnie ale także z pomocą braci i przyjaciół.
    Jest to małe sportowe auto – 750 kg i 175 KM na początek (będzie 300 KM). Auto o klasycznej konstrukcji kit-cara – rama przestrzenna, nadwozie z kompozytów i mechanizmy z auta dawcy. Jeśli uda mi się doprowadzić do produkcji takich zestawów to każdy z was będzie mógł złożyć samemu takie auto we własnym garażu.
    Projekt ten jest wynikiem mojej wielkiej pasji do sportów motorowych, która to pozwoliła mi przezwyciężyć poważne choroby. Rodził się w bólach ale reaktywowany w styczniu po kilkuletniej przerwie dobiega już do końca.
    Zapraszam do oglądania materiału nagranego przez Rado Radosnego

    Zapraszam:
    FACEBOOK : https://www.facebook.com/niesprzedambederobil
    INSTAGRAM : https://www.instagram.com/niesprzedambederobil
    5 stycznia 2018, 18:45 przez rado (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    własne

    722 – Nasz kolega Tomasz Kamiński ma niebywały talent do rysowania aut. To zdjęcie jego rysunku, który jest wystawiony na aukcji charytatywnej.
Więcej jego prac oraz post z linkiem do akcji Pomoc dla Ewelinki w źródle.
    Nasz kolega Tomasz Kamiński ma niebywały talent do rysowania aut. To zdjęcie jego rysunku, który jest wystawiony na aukcji charytatywnej.
    Więcej jego prac oraz post z linkiem do akcji Pomoc dla Ewelinki w źródle.
    25 października 2017, 8:53 przez ~kristekk | Do ulubionych | Skomentuj
    21 lipca 2017, 20:55 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Net-Kam Drift – w201 made by Kajetan Rutyna Net-Kam Drift
zdjęcie Tomasz Jachorek
    W201 made by Kajetan Rutyna Net-Kam Drift
    zdjęcie Tomasz Jachorek
    15 kwietnia 2017, 21:59 przez bart (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    www.facebook.pl/netkamdrift

    Przejechane ponad 30 tys. kilometrów, nagrane ponad 100 wywiadów tak w skrócie można opisać działalność kanału Duży w Maluchu. Niebawem trzecie urodziny kanału stąd warto rzucić okiem na The Best of Duży w Maluchu. Bohaterami odcinka są dobrze znani lektorzy: Tomasz Knapik, Maciej Gudowski, Jacek Brzostyński, a także: Jan Nowicki, Peja, Andrzej Grabowski, Ewa Farna i Basia Kurdej-Szatan.
    12 kwietnia 2017, 18:57 przez ~ipo2 | Do ulubionych | Skomentuj
    Subaru Impreza – Załoga T.Kuchar(QHR), D.Dymurski(Lopez)
    Załoga T.Kuchar(QHR), D.Dymurski(Lopez)
    Prowadzący internetowe talk-show pt. ''Duży w Maluchu'' pokazuje swoim widzom wnętrze Fiata 126p, w którym nagrywane są odcinki. Dotychczas w Maluchu zostało przeprowadzonych ponad sto wywiadów, a wśród gości pojawili się m.in.: Andrzej Grabowski, Tomasz Knapik, Margaret i Janusz Korwin-Mikke.
    1 sierpnia 2016, 22:47 przez ipo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj