Szukaj
Znalazłem 139 takich materiałów
Odpowiedź na to pytanie jest bardzo prosta - "Na takim jakie zaleca producent opon"
Ze względu na to, że rośnie zainteresowanie tego typu wydarzeniami wśród ludzi, a już za dwa tygodnie spotkam się z Wami na Torze Poznań w ramach zawodów Time Attack to już dziś postaram się najlepiej jak potrafię wskazać Wam na co zwracać uwagę i jak w pełni wykorzystać potencjał Waszego ogumienia.
Na koniec filmu taki mały i sentymentalny 2-minutowy hołd, który definitywnie zamyka rozdział związany z tematem silnika, by już za tydzień wrzucić kolejny materiał z serii tych praktycznych poradników rysując kilka obrazków, tabel i wykresów dla każdego, kto planuje wybrać się na tor! :)
- Ręcznym portingu i remoncie głowicy
- Wymianie dołu silnika na inny
Będzie time-lapse, inspekcja 30-sto letniego silnika z przebiegiem 45 tyś km, trochę opowiadania, oraz pierwsze odpalenie - które zakończyło się niepowodzeniem.