Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 37 takich materiałów
    Jaką technikę wykorzystują typowe czujniki parkowania? – Echosondę. Typowe czujniki są ultradźwiękowe. Niekiedy z bliskiej odległości daje się usłyszeć wydawane przez nie trzaski. Istnieją także - mniej popularne - czujniki elektromagnetyczne, których montaż nie wymaga wiercenia otworów w zderzaku. Mają jednak tę istotną wadę, że wykrywają jedynie przedmioty metalowe, a nie np. drzewo czy plastik.
    Echosondę. Typowe czujniki są ultradźwiękowe. Niekiedy z bliskiej odległości daje się usłyszeć wydawane przez nie trzaski. Istnieją także - mniej popularne - czujniki elektromagnetyczne, których montaż nie wymaga wiercenia otworów w zderzaku. Mają jednak tę istotną wadę, że wykrywają jedynie przedmioty metalowe, a nie np. drzewo czy plastik.
    MTSGWVW10 - Zawieszenie Gwintowane MTS-technik VW Golf 4 / Audi A3 8L / Seat Leon / Toledo 1M / Skoda Octavia 1 / VW New Beetle - FWD
    www.MAPET-TUNING.com
    8 października 2018, 15:52 przez MAPET_TUNING (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    www.MAPET-TUNING.com

    Koło i gleba a jak zmienia seryjne E30
    27 sierpnia 2018, 21:30 przez conekfoto (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    www.fb.com/conekfoto

    Video dla MTS-Technik a w nim audi a4 b7
    11 grudnia 2017, 21:13 przez conekfoto (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    www.fb.com/conekfoto

    Wyjątkowy klasyk - Audi 100 C1 w nadwoziu dwudrzwiowym. Auto otrzymało drugie życie dzięki kompletnej renowacji nadwozia i położeniu nowego lakieru. Wnętrze i chromowane elementy zachowano w oryginale. Auto przykuwa wzrok swoją niecodziennością. Dopełnieniem szyku jest customowe zawieszenie oparte o sportowe amortyzatory MTS-Technik
    8 września 2017, 15:42 przez conekfoto (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    www.facebook.com/mtstechnik/

    Wszystko zaczeło się w Japonii, górskie przełęcze, auta z tylnym napędem to wszystko pod osłoną nocy. Można powiedzieć , że Kunimitsu Takahashi to wszystko zapoczątkował. Ten, jako pierwszy zaczął świadomie używać technik driftu w wyścigach i zaraził ją dosłownie wszystkich. Technika szybko zaadaptowała się także w świecie street racingu, a jej sztukę najlepiej opanował młody Keiichi Tsuchiya (występował w Szybkich i Wściekłych: Tokio Drift).

    Pierwszy Drifting Cup Globalnej Federacji Samochodowej odbędzie się w weekend 30.09-1.10 na wyspie Odaiba w Zatoce Tokijskiej.
    26 czerwca 2017, 20:00 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Civic EJ2 by Gruby – Chciałbym przedstawić Wam moja Hanie. 
Gdy ją kupiłem była w średnim stanie ale przy odpowiednim wysiłku udało mi się ją zrobić. W moich rękach jest od nieco ponad pół roku.
Przez ten czas zdążyłem zrobić:
-podświetlenie w środku
-wymiana przednich lamp na Black Clear+Ambery
-tylne lampy USDM
-nowa felga
-z początku obniżające zawieszenie, później Coliover, a po odebraniu od lakiernika czeka już gwint MTS technik v4
-wymienić przedni zderzak
-założyć dokładkę od Espace (którą zdjąłem bo mi zderzak chciało urwać )
-otapicerowanie wnętrza, elementy w stickerbomb (np. Schowek)
-pomalować pokrywę zaworów
-zrobić zabudowę na subwoofer (JBL) i wzmacniacz (Peying) 
Co do silnika to jest to D15B7, w bardzo dobrym stanie, nie bierze ani grama oleju, założony jest układ dolotowy, wydech 4-2-1 zakończony WM Sport. 
Aktualnie mój skarb stoi u lakiernika, co widać po zdjęciu, kolor myślę że będzie się podobał.
Lakiernik porobił wstawki w jednych drzwiach i w blotnikach, założył nowy pas przedni, nowe nadkola, załatał dziury po listwach oraz wszystko zostało dokładnie zakonserwowane w ochronie prze rudą  Do zrobienia zostało mi jeszcze wiele, na następny sezon myślę nad zmianą silnika, ale to się zobaczy
Jeżeli kogoś interesuje, to wszystko o projekcie, dużo więcej zdjęć oraz najświeższe informacje zawarte są na moim Fan Page na Facebooku.
    Chciałbym przedstawić Wam moja Hanie.
    Gdy ją kupiłem była w średnim stanie ale przy odpowiednim wysiłku udało mi się ją zrobić. W moich rękach jest od nieco ponad pół roku.
    Przez ten czas zdążyłem zrobić:
    -podświetlenie w środku
    -wymiana przednich lamp na Black Clear+Ambery
    -tylne lampy USDM
    -nowa felga
    -z początku obniżające zawieszenie, później Coliover, a po odebraniu od lakiernika czeka już gwint MTS technik v4
    -wymienić przedni zderzak
    -założyć dokładkę od Espace (którą zdjąłem bo mi zderzak chciało urwać )
    -otapicerowanie wnętrza, elementy w stickerbomb (np. Schowek)
    -pomalować pokrywę zaworów
    -zrobić zabudowę na subwoofer (JBL) i wzmacniacz (Peying)
    Co do silnika to jest to D15B7, w bardzo dobrym stanie, nie bierze ani grama oleju, założony jest układ dolotowy, wydech 4-2-1 zakończony WM Sport.
    Aktualnie mój skarb stoi u lakiernika, co widać po zdjęciu, kolor myślę że będzie się podobał.
    Lakiernik porobił wstawki w jednych drzwiach i w blotnikach, założył nowy pas przedni, nowe nadkola, załatał dziury po listwach oraz wszystko zostało dokładnie zakonserwowane w ochronie prze rudą Do zrobienia zostało mi jeszcze wiele, na następny sezon myślę nad zmianą silnika, ale to się zobaczy
    Jeżeli kogoś interesuje, to wszystko o projekcie, dużo więcej zdjęć oraz najświeższe informacje zawarte są na moim Fan Page na Facebooku.
    Projekt czas zacząć! – Polonez Caro 1.4 16V. Jest to mój pierwszy samochód. Zakupiony za 900 zł (ale dostałem nowe klocki i filtr oleju to tak jakby za 800 zł). 
Po pierwszej wakacyjnej wypłacie zostanie zrobiony mały przegląd: 
- wymiana płynów i olejów
- wszystkich filtrów
- i załatanie dwóch dziur w podłodze (w miejscach do podnoszenia samochodu-standard w poldku)

Po drugiej wakacyjnej wypłacie zostaną skompletowane graty do obniżenia zawieszenia, koła, jak i kolektor 4-2-1 z rovera + rury i tłumiki do nowego wydechu. Wydech będzie robiony głównie z powodu, że jest nisko zawieszony pod samochodem. Po obniżeniu, mam zamiar maksymalnie wywinąć nadkola i do tego dołożyć poszerzenia plastikowe. Gdy to już będzie zrobione, do tego spasuje szeroką stal. Nadwozie zostawię na później bo nie obędzie się pewnie bez jakiś docinek nadkoli pod plastikowymi poszerzeniami. We wrześniu zacznę szkołę to też projekt będzie realizowany po godzinach, jak i w weekendy. 
Wyzwanie może spore jak na amatora bo w końcu technik informatyk, a nie mechanik, ale zawsze wychodzę z założenia, że chcieć znaczy móc.
    Polonez Caro 1.4 16V. Jest to mój pierwszy samochód. Zakupiony za 900 zł (ale dostałem nowe klocki i filtr oleju to tak jakby za 800 zł).
    Po pierwszej wakacyjnej wypłacie zostanie zrobiony mały przegląd:
    - wymiana płynów i olejów
    - wszystkich filtrów
    - i załatanie dwóch dziur w podłodze (w miejscach do podnoszenia samochodu-standard w poldku)

    Po drugiej wakacyjnej wypłacie zostaną skompletowane graty do obniżenia zawieszenia, koła, jak i kolektor 4-2-1 z rovera + rury i tłumiki do nowego wydechu. Wydech będzie robiony głównie z powodu, że jest nisko zawieszony pod samochodem. Po obniżeniu, mam zamiar maksymalnie wywinąć nadkola i do tego dołożyć poszerzenia plastikowe. Gdy to już będzie zrobione, do tego spasuje szeroką stal. Nadwozie zostawię na później bo nie obędzie się pewnie bez jakiś docinek nadkoli pod plastikowymi poszerzeniami. We wrześniu zacznę szkołę to też projekt będzie realizowany po godzinach, jak i w weekendy.
    Wyzwanie może spore jak na amatora bo w końcu technik informatyk, a nie mechanik, ale zawsze wychodzę z założenia, że chcieć znaczy móc.
    Technik BMW pokazuje jak otworzyć drzwi i maskę, ilu narzędzi do tego potrzeba, oraz co można w trakcie tych skomplikowanych czynności uszkodzić.
    6 stycznia 2015, 22:29 przez GOLass (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)