Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 5 takich materiałów
    TD04HL-19T do mojej Laguny GT – Moja nowa hybryda turbosprężarki od Perun Turbo - z TD04-14T przerobiona na TD04HL-19T. Do kompletu zmiana ICka i temperatura w dolocie niższa o ponad 20 stC.
Teraz tylko trzeba będzie to wszystko wystroić i cieszyć się z jazdy.
    Moja nowa hybryda turbosprężarki od Perun Turbo - z TD04-14T przerobiona na TD04HL-19T. Do kompletu zmiana ICka i temperatura w dolocie niższa o ponad 20 stC.
    Teraz tylko trzeba będzie to wszystko wystroić i cieszyć się z jazdy.
    2,3 16v + td04
    W tej chwili 250Km i 430Nm.
    A to wszystko na silniku za 300zł. Auto kosztowało 700zł, a radości co nie miara. :)
    Moje dwie miłości – Saab 9-3 Aero 2.0t 210KM
Saab 9-5 Vector 2.0t po zmianie turbo na TD04-15t ~230 KM.
    Saab 9-3 Aero 2.0t 210KM
    Saab 9-5 Vector 2.0t po zmianie turbo na TD04-15t ~230 KM.
    Saab 9-3 viggen – wersja Viggen otrzymała silnik R4 2.3 Turbo 230 KM. Przyśpieszenie od 0 do 100 km/h zajmowało mu 6,4 s, a prędkość maksymalna została ograniczona elektronicznie do 250 km/h. Od zwykłej wersji Saaba 9-3 różniła go turbosprężarka Mitsubishi TD04-HL15-5, dzięki której uzyskano ciśnienie do 1,4 bara
    Wersja Viggen otrzymała silnik R4 2.3 Turbo 230 KM. Przyśpieszenie od 0 do 100 km/h zajmowało mu 6,4 s, a prędkość maksymalna została ograniczona elektronicznie do 250 km/h. Od zwykłej wersji Saaba 9-3 różniła go turbosprężarka Mitsubishi TD04-HL15-5, dzięki której uzyskano ciśnienie do 1,4 bara
    14 lutego 2014, 19:43 przez jdm96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj

    1