Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 41 takich materiałów
    Model samochodu marki Ford. Początek jego produkcji to rok 1939. Pierwszym modelem był Taunus G93A o pojemności 1172cm³. Ostatni model to Taunus TC III produkowany w latach 1979-1982.
    11 marca 2019, 20:46 przez kjkibi (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    youtube.com

    Model samochodu marki Ford. Początek jego produkcji to rok 1939. Pierwszym modelem był Taunus G93A o pojemności 1172cm³. Ostatni model to Taunus TC III produkowany w latach 1979-1982.
    10 marca 2019, 19:38 przez kjkibi (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Taunus from Greymouse –
    26 listopada 2017, 17:05 przez ~Greymouse | Do ulubionych | Skomentuj
    Ford never Die... they go faster... – W starym samochodzie to nie warczy silnik, to głośno mruczy historia
    W starym samochodzie to nie warczy silnik, to głośno mruczy historia
    26 listopada 2017, 17:07 przez ~Greymouse | Do ulubionych | Skomentuj
    Ford RS2000 – Ford Taunus 1982 TC III   RS2000 project 0
    Ford Taunus 1982 TC III RS2000 project 0
    26 listopada 2017, 17:10 przez ~Greymouse | Do ulubionych | Skomentuj
    Fast Ford –
    25 listopada 2017, 17:36 przez ~Greymouse | Do ulubionych | Skomentuj
    Matra 530 – W roku 1965 dyrektor generalny firmy Matra Jean-Luc Lagardère zdecydował się opracować samochód sportowy dostępny dla szerszego grona osób, a voiture des copains (samochód dla przyjaciół), jako następcę Matra Djet projektu René Bonnet. W rezultacie powstał ich pierwszy sportowy samochód - M530 (nazwa odwołuje się do pocisku rakietowego firmy Matra R530), zaprojektowany przez byłego projektanta firmy Simca Philippe'a Guédon. Tak jak poprzednicy, samochód ten był zbudowany na stalowej ramie z poliestrowym nadwoziem, silnik położony pośrodku auta. Rozważano wiele opcji, aby pogodzić koncepcję stworzenia auta o nadwoziu 2+2 z rozsądnym bagażnikiem oraz środkowo lokowanym silnikiem. Ostatecznie, podjęto decyzję o zakupie podwozia od Forda: silnik 1,7 l Ford Taunus V4 oraz skrzynię biegów wywodzącą się od Taunusa 15M TS. Ta konfiguracja jest na tyle kompaktowa, by zmieścić się pomiędzy tylne siedzenia i bagażnik. Innymi interesującymi cechami M530 były jej dach typu targa, podnoszone światła przednie oraz przede wszystkim nieprzeciętny, awangardowy design.
    W roku 1965 dyrektor generalny firmy Matra Jean-Luc Lagardère zdecydował się opracować samochód sportowy dostępny dla szerszego grona osób, a voiture des copains (samochód dla przyjaciół), jako następcę Matra Djet projektu René Bonnet. W rezultacie powstał ich pierwszy sportowy samochód - M530 (nazwa odwołuje się do pocisku rakietowego firmy Matra R530), zaprojektowany przez byłego projektanta firmy Simca Philippe'a Guédon. Tak jak poprzednicy, samochód ten był zbudowany na stalowej ramie z poliestrowym nadwoziem, silnik położony pośrodku auta. Rozważano wiele opcji, aby pogodzić koncepcję stworzenia auta o nadwoziu 2+2 z rozsądnym bagażnikiem oraz środkowo lokowanym silnikiem. Ostatecznie, podjęto decyzję o zakupie podwozia od Forda: silnik 1,7 l Ford Taunus V4 oraz skrzynię biegów wywodzącą się od Taunusa 15M TS. Ta konfiguracja jest na tyle kompaktowa, by zmieścić się pomiędzy tylne siedzenia i bagażnik. Innymi interesującymi cechami M530 były jej dach typu targa, podnoszone światła przednie oraz przede wszystkim nieprzeciętny, awangardowy design.
    18 marca 2017, 16:21 przez jacki7878 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Ford Taunus TCIII – Jedni mają Mustaga, Beczke, Dużego Fiata a ja mam Forda Taunusa. Klasyk mało popularny i chyba niedoceniany, siedzący w cieniu wielki legend. Mi to nie przeszkadza, wręcz jest to dla mnie jego atut, bo nigdy nie lubiłem rzeczy powszechnych.

Samochód jeździ, hamuje i nawet skręca. Powoli go odbudowuję aby odzyskał drugą młodość i świecił swoim blaskiem ponownie na naszych ulicach.
    Jedni mają Mustaga, Beczke, Dużego Fiata a ja mam Forda Taunusa. Klasyk mało popularny i chyba niedoceniany, siedzący w cieniu wielki legend. Mi to nie przeszkadza, wręcz jest to dla mnie jego atut, bo nigdy nie lubiłem rzeczy powszechnych.

    Samochód jeździ, hamuje i nawet skręca. Powoli go odbudowuję aby odzyskał drugą młodość i świecił swoim blaskiem ponownie na naszych ulicach.
    7 marca 2017, 13:58 przez matchless (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    Źródło:

    Własne