Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 153 takie materiały
    1926 Maserati Tipo 26 – Tipo 26 był pierwszym samochodem oznaczony trójzębem, w 1926 pozwoliła wejść w świat wielkich producentów i uczestniczyć w słynnym wyscigu Targa Florio, z Alfieri Maserati za kierownicą. Ten samochód łączył lekkośc i moc z doskonałą przyczepnością i hamowaniem. W zalezności od modelu pod maską znajdował sie silink R8 o pojemności od 1100cc do 2500cc.
Silnik 1500cc miał 120/128KM.
    Tipo 26 był pierwszym samochodem oznaczony trójzębem, w 1926 pozwoliła wejść w świat wielkich producentów i uczestniczyć w słynnym wyscigu Targa Florio, z Alfieri Maserati za kierownicą. Ten samochód łączył lekkośc i moc z doskonałą przyczepnością i hamowaniem. W zalezności od modelu pod maską znajdował sie silink R8 o pojemności od 1100cc do 2500cc.
    Silnik 1500cc miał 120/128KM.
    12 września 2014, 16:53 przez Italianiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    własne

    Przez 20 lat Porsche Targa oferowane było z dużym szyberdachem zamiast brezentowego dachu targa i z kultowym pałąkiem. W generacji 991 Porsche powróciło do korzeni w sferze designu, ale dodało skomplikowany mechanizm otwierania dachu. Mechanizm ten jest nie tylko skomplikowany, ale też czyni samochód bardzo seksownym. Gdzieś z tyłu muskuły pręży wolnossący 6-cylindrowy silnik o pojemności 3,8 litra. Ale czy to wszystko uzasadnia duże podbicie i tak już wysokiej ceny?
    12 września 2014, 18:45 przez ~AdamMPower | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    www.youtube.com/garazotwarty

    Porsche 911 Targa –
    21 sierpnia 2014, 14:46 przez PiereLuigi (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Porsche 911 Targa 4S – Według mnie, najładniejsza wersja generacji 991.
    Według mnie, najładniejsza wersja generacji 991.
    VW T1 – Piękna T1, rok produkcji '59 spotkana w Niemczech. Felgi od Porsche. Zawieszenie na hydraulice. W tle Porsche 911 Targa i mój Dux.
    Piękna T1, rok produkcji '59 spotkana w Niemczech. Felgi od Porsche. Zawieszenie na hydraulice. W tle Porsche 911 Targa i mój Dux.
    20 lipca 2014, 16:43 przez Dux92 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Źródło:

    Własne

    911 Targa –
    18 lipca 2014, 16:41 przez Italianiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    911 Targa –
    3 lipca 2014, 16:32 przez Italianiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Ferrari SP America – Najnowsze jednorazowe dzieło Ferrari opracowane przez dział Projektów Specjalnych zostało ujawnione w trakcie dostawy do jego właściciela. Żadne oficjalne informacje na temat samochodu nie zostały jeszcze opublikowane, ale wiemy, że samochód oparty jest na F12 Berlinetta i nazywa się SP America.

Na podstawie zdjęć w internecie można z dużym prawdopodobieństwem zgadywać, że to Ferrari ma nadwozie typu Targa.

Dział Projektów Specjalnych Ferrari jest otwarty tylko dla najbardziej lojalnych klientów włoskiej marki i do tej pory stworzyły sześć innych samochodów, które znamy:
-SP1 oparty na F430
-P540 Superfast Aperta oparty na 599
-612 GTS Pavesi oparty na 599
-Superamerica 45 oparty na 599
-SP12 EC oparty na 458
-SP Arya oparty na 599
-SP FFX oparty na FF
    Najnowsze jednorazowe dzieło Ferrari opracowane przez dział Projektów Specjalnych zostało ujawnione w trakcie dostawy do jego właściciela. Żadne oficjalne informacje na temat samochodu nie zostały jeszcze opublikowane, ale wiemy, że samochód oparty jest na F12 Berlinetta i nazywa się SP America.

    Na podstawie zdjęć w internecie można z dużym prawdopodobieństwem zgadywać, że to Ferrari ma nadwozie typu Targa.

    Dział Projektów Specjalnych Ferrari jest otwarty tylko dla najbardziej lojalnych klientów włoskiej marki i do tej pory stworzyły sześć innych samochodów, które znamy:
    -SP1 oparty na F430
    -P540 Superfast Aperta oparty na 599
    -612 GTS Pavesi oparty na 599
    -Superamerica 45 oparty na 599
    -SP12 EC oparty na 458
    -SP Arya oparty na 599
    -SP FFX oparty na FF
    Lancia Beta (β) 1.6 Spyder – nawet jeśli nazywa się Spider, ma nadwozie typu "targa". 
Mała ciekawostka: Beta Spider nie był budowany bezpośrednio w Lancii. Normalne karoserię Beta Coupe były wysyłane do Zagato, które odpowiednio je modyfikowal. nastepnie wracały do Lancii do montażu części mechanicznych (pod tym względem wersjka Coupe i Spider się nie różniły). Jedyny ślad tej pielgrzymki jest litera "Z", od Zagato który znajduje się przy lewym nadkole.
    Nawet jeśli nazywa się Spider, ma nadwozie typu "targa".
    Mała ciekawostka: Beta Spider nie był budowany bezpośrednio w Lancii. Normalne karoserię Beta Coupe były wysyłane do Zagato, które odpowiednio je modyfikowal. nastepnie wracały do Lancii do montażu części mechanicznych (pod tym względem wersjka Coupe i Spider się nie różniły). Jedyny ślad tej pielgrzymki jest litera "Z", od Zagato który znajduje się przy lewym nadkole.
    6 czerwca 2014, 17:02 przez Italianiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    własne