Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 116 takich materiałów
    Volkswagen T3 –
    23 stycznia 2014, 18:10 przez duszek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (6)
    VW T3 –
    19 stycznia 2014, 19:28 przez duszek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Mój VW T3 rok 1979 – Dla mnie to idealne auto na wypady plenerowe, zloty i w ogóle na WSZYSTKO!
    Dla mnie to idealne auto na wypady plenerowe, zloty i w ogóle na WSZYSTKO!
    5 stycznia 2014, 15:58 przez POPEK (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    własne

    VW Doka T3 –
    30 grudnia 2013, 17:41 przez ~mateo006 | Do ulubionych | Skomentuj
    Google maps moje niezawodne t3 –
    23 grudnia 2013, 8:19 przez ~Golczas | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Zapraszamy do obejrzenia testu Volvo V40 z benzynowym silnikiem T3 1.6 150 koni mechanicznych.

    Zachęcamy do subskrybowania naszego kanału dostępnego w źródle.
    Kwadrat – czyli Volkswagen T3
    Czyli Volkswagen T3
    25 listopada 2013, 18:20 przez duszek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    Renault 5 Turbo – Mały, ale wariat

Silnik: R4 1397 ccm OHV 8V (umieszczony centralnie)
Turbosprężarka: Garrett T3
Moc: 162 KM przy 6000 obr./min.
Moment obr.: 221 Nm przy 3250 obr./min.
Masa własna: 970 kg
0-100 km/h: 6.6s
    Mały, ale wariat

    Silnik: R4 1397 ccm OHV 8V (umieszczony centralnie)
    Turbosprężarka: Garrett T3
    Moc: 162 KM przy 6000 obr./min.
    Moment obr.: 221 Nm przy 3250 obr./min.
    Masa własna: 970 kg
    0-100 km/h: 6.6s
    23 października 2013, 14:06 przez Ronin (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Lancia Hyena HF – Przez niektórych samochód w ogóle nieznany

Kilka danych:

Silnik: 1995ccm DOHC R4 16v
Moc: 250 KM przy 5750 obr./min. 
Moment obr.: 300 Nm przy 3500 obr./min.
Turbodoładowanie: Garrett T3
Masa własna: 1149 kg
Napęd: 4x4
Przyspieszenie: 0-100 km/h - 5.4s
    Przez niektórych samochód w ogóle nieznany

    Kilka danych:

    Silnik: 1995ccm DOHC R4 16v
    Moc: 250 KM przy 5750 obr./min.
    Moment obr.: 300 Nm przy 3500 obr./min.
    Turbodoładowanie: Garrett T3
    Masa własna: 1149 kg
    Napęd: 4x4
    Przyspieszenie: 0-100 km/h - 5.4s
    19 października 2013, 16:09 przez Ronin (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Honda Civic EG5 – Honda civic EG5 1994r. SILNIK:B18c6 moc 315 koni i 330 Nm
-tloki CP, 
-korby Eagle, 
-wszystko skrecone na srubach ARP 
-wtryski 450ccm 
-gruuuba miedziana chlodnica wykonana na zamowienie z wiatrakiem SPAL'a 
-- regulator cisnienia paliwa 
- resistor box 
UKLAD DOLOTOWY: 
-turbo Garrett T3 
-filtr K&N 
- blow off 
-intercooler 
UKLAD WYDECHOWY: 
-orurowanie by promotor 
-kolektor by promotor 
- 3' uklad na 1 tlumiku by promotor 
-wastegate 
ELEKTRONIKA: 
- ecu p28 + crome 
- wskazniki boost/egt, cisnienie/temperatura 
-El.szyby,szyberdach 
UKLAD NAPĘDOWY 
-Skrzynia S4C z LSD 
-sprzeglo i docisk ACT (wzmocniony docisk i organiczna tarcza - bardzo neutralna praca sprzegla) 
ZAWIESZENIE: 
- zawieszanie gwintowane KONI 1150 (regulacja wysokosci i sily tlumienia) 
-przednia rozporka MUGEN 
-c-pillar 
-tylnia dolna megan racing 
UKLAD HAMULCOWY 
- hamulce przod Wilwood 11" 4 tloczki 
-tył tarcze 240mm 
-klocki EBC RedStuff 
-wydajniejsza pompa i serwo od vti 
BODY-KIT: 
-lakier złoto-żółty z pt cruiser 
-Lotka spoon 
-maska laminat 
-burta usdm 
-lusterka spoon 
-dokładka type-r 
- Lampy przod TYC 
-lampy tył clear 
-ksenon 8000k 
-felgi Drag dr9 black 
-opony przód Toyo r888 225/45 16' 
-opony tył uniroyal rainsport 2 205/45 16' 
Srodek: 
-fotele kubełkowe mirco 
-całe czarne wnetrze, 
-kiera omp 
-pasy 3pkt sparco 
-słupek na zegary 
-tarcze spoon 
-gałka mugen 
Car audio: brak
    Honda civic EG5 1994r. SILNIK:B18c6 moc 315 koni i 330 Nm
    -tloki CP,
    -korby Eagle,
    -wszystko skrecone na srubach ARP
    -wtryski 450ccm
    -gruuuba miedziana chlodnica wykonana na zamowienie z wiatrakiem SPAL'a
    -- regulator cisnienia paliwa
    - resistor box
    UKLAD DOLOTOWY:
    -turbo Garrett T3
    -filtr K&N
    - blow off
    -intercooler
    UKLAD WYDECHOWY:
    -orurowanie by promotor
    -kolektor by promotor
    - 3' uklad na 1 tlumiku by promotor
    -wastegate
    ELEKTRONIKA:
    - ecu p28 + crome
    - wskazniki boost/egt, cisnienie/temperatura
    -El.szyby,szyberdach
    UKLAD NAPĘDOWY
    -Skrzynia S4C z LSD
    -sprzeglo i docisk ACT (wzmocniony docisk i organiczna tarcza - bardzo neutralna praca sprzegla)
    ZAWIESZENIE:
    - zawieszanie gwintowane KONI 1150 (regulacja wysokosci i sily tlumienia)
    -przednia rozporka MUGEN
    -c-pillar
    -tylnia dolna megan racing
    UKLAD HAMULCOWY
    - hamulce przod Wilwood 11" 4 tloczki
    -tył tarcze 240mm
    -klocki EBC RedStuff
    -wydajniejsza pompa i serwo od vti
    BODY-KIT:
    -lakier złoto-żółty z pt cruiser
    -Lotka spoon
    -maska laminat
    -burta usdm
    -lusterka spoon
    -dokładka type-r
    - Lampy przod TYC
    -lampy tył clear
    -ksenon 8000k
    -felgi Drag dr9 black
    -opony przód Toyo r888 225/45 16'
    -opony tył uniroyal rainsport 2 205/45 16'
    Srodek:
    -fotele kubełkowe mirco
    -całe czarne wnetrze,
    -kiera omp
    -pasy 3pkt sparco
    -słupek na zegary
    -tarcze spoon
    -gałka mugen
    Car audio: brak
    16 października 2013, 15:39 przez Leon_Zawodowiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (11)
    Źródło:

    Własne