Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 58 takich materiałów
    Cywilna wersja Peugeota 205 startującego w rajdach Grupy B.
    28 kwietnia 2018, 13:49 przez ~kjkibi | Do ulubionych | Skomentuj
    Peugeot 205 T16 – Dwa lata temu zadałem pytanie czy w Polsce istnieje choć jeden egzemplarz 205 T16. Jak się okazuje istnieje ale przyjechał dopiero na Barbórkę 2015 Jedyna sztuka w Polsce i jest to dokładnie ten egzemplarz, nie żadna replika tylko jeden z 200 egzemplarzy drogowych który był przystosowany przez poprzedniego właściciela do rajdów.

Obecnie auto znajduje się w rękach Pana Jacka Jerschina. Więcej do poczytanie w linku w źródle.
    Dwa lata temu zadałem pytanie czy w Polsce istnieje choć jeden egzemplarz 205 T16. Jak się okazuje istnieje ale przyjechał dopiero na Barbórkę 2015 Jedyna sztuka w Polsce i jest to dokładnie ten egzemplarz, nie żadna replika tylko jeden z 200 egzemplarzy drogowych który był przystosowany przez poprzedniego właściciela do rajdów.

    Obecnie auto znajduje się w rękach Pana Jacka Jerschina. Więcej do poczytanie w linku w źródle.
    2 stycznia 2016, 0:57 przez marekkkkk (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Peugeot 205 T16 – 1 z 200 sztuk na całym świecie. 
Pierwszy raz w Polsce i pierwszy Rajd Barbórka 2015 – OS Bemowo.
    1 z 200 sztuk na całym świecie.
    Pierwszy raz w Polsce i pierwszy Rajd Barbórka 2015 – OS Bemowo.
    16 grudnia 2015, 7:49 przez Nanek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Peugeota 205 T16 – Dwieściepiątka była nie tylko najlepszą konstrukcją tamtych lat, ale i kwintesencją samochodu grupy B i miała wszystko, co zostało w tym okresie wymyślone. Niesamowicie lekka, zwarta, kompaktowa budowa nadwozia w połączeniu z małym, lekkim, ale potwornie mocnym silnikiem umieszczonym centralnie w środku rurowej ramy, na którą nałożono kompozytowe nadwozie. To była prawdziwa maszyna do zwyciężania i niejako wyznacznik standardów dla producentów, którzy chcieli się liczyć w walce.
    Dwieściepiątka była nie tylko najlepszą konstrukcją tamtych lat, ale i kwintesencją samochodu grupy B i miała wszystko, co zostało w tym okresie wymyślone. Niesamowicie lekka, zwarta, kompaktowa budowa nadwozia w połączeniu z małym, lekkim, ale potwornie mocnym silnikiem umieszczonym centralnie w środku rurowej ramy, na którą nałożono kompozytowe nadwozie. To była prawdziwa maszyna do zwyciężania i niejako wyznacznik standardów dla producentów, którzy chcieli się liczyć w walce.
    10 października 2015, 12:58 przez Nanek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Peugeot 205 T16 –
    29 września 2015, 16:28 przez Italianiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj