Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 50 takich materiałów
    2.8 V6 Syncro – Tylko 193 KM z wolnossącej jednostki V6 ale w połączeniu z napędem na 4 koła, sprawia ze zwykły niepozorny Passat nie musi być wolny
    Tylko 193 KM z wolnossącej jednostki V6 ale w połączeniu z napędem na 4 koła, sprawia ze zwykły niepozorny Passat nie musi być wolny
    18 marca 2014, 19:25 przez DBS (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (11)
    Źródło:

    własne

    Nowy nabytek – Mój nowy nabytek, Golf sprzedany wiec pieszo chodzić nie wypada
co prawda 97r le full wypas 2.8 V6 Syncro
    Mój nowy nabytek, Golf sprzedany wiec pieszo chodzić nie wypada
    co prawda 97r le full wypas 2.8 V6 Syncro
    12 marca 2014, 17:23 przez DBS (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (5)
    Źródło:

    własne

    VW GOLF II SYNCRO 4x4 – Piękny, z zewnątrz bez wad egzemplarz spotkany w Krakowie
    Piękny, z zewnątrz bez wad egzemplarz spotkany w Krakowie
    10 marca 2014, 16:46 przez seba8121 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Źródło:

    Własne

    VW Golf mk3 syncro – 90km przy napędzie na 4 koła daje super efekt zimą. Co sądzicie o tym modelu?
    90km przy napędzie na 4 koła daje super efekt zimą. Co sądzicie o tym modelu?
    30 stycznia 2014, 2:59 przez only4me (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Transporter Pickup – 12 miesięcy ciężkiej pracy
2.5 TDI Syncro, ustawiony na 160KM, felga Phaeton, złoty kolor ML W164
Jeździ po Londynie
    12 miesięcy ciężkiej pracy
    2.5 TDI Syncro, ustawiony na 160KM, felga Phaeton, złoty kolor ML W164
    Jeździ po Londynie
    17 listopada 2013, 22:46 przez Car4 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Volkswagen W12 Syncro 6.0 – Moc maksymalna: 600 KM (440 kW) przy 7000 obr/min
Przyspieszenie 0-100 km/h: 3,5 s
Prędkość maksymalna: 350 km/h
    Moc maksymalna: 600 KM (440 kW) przy 7000 obr/min
    Przyspieszenie 0-100 km/h: 3,5 s
    Prędkość maksymalna: 350 km/h
    15 listopada 2013, 20:43 przez cinkal (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (5)
    Pytanie – Czy wie ktoś coś na Temat VW Jetty mk2 Syncro?
    Czy wie ktoś coś na Temat VW Jetty mk2 Syncro?
    3 października 2013, 18:12 przez Konto usunięte | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    VW Transporter Syncro – Ale to już Łódź
    Ale to już Łódź
    20 sierpnia 2013, 17:24 przez Damiannero (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    VW T3 syncro – rysunek pogladowy "ogórka"
    Rysunek pogladowy "ogórka"
    18 lutego 2013, 11:24 przez kacper515 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    Napęd Syncro Montowany w VW i nie tylko – Napęd 4x4 stosowany przez firmę Volkswagen o nazwie syncro był bardzo dobrze zakamuflowany, otóż samochód taki różnił się od pojazdów z napędem na przednią oś jedynie umieszczonym z tyłu pojazdu napisem "syncro".  W rozwiązaniu tym skrzynia biegów została wyposażona w dodatkową przekładnie stożkową, moment poprzez wał przekazywany jest do sprzęgła lepkościowego, a stamtąd trafia do mechanizmu różnicowego osi tylnej. 

  Sprzęgło lepkościowe znalazło zastosowanie także w stosunkowo nowym samochodzie, bo przecież w 2004 roku przedstawiono Fiata Pandę z napędem na cztery koła. Jak na tej klasy samochód jest to rozwiązanie wystarczające, jednak jak sami widzimy więcej było krzyku wokół tych 4x4 niż to wszystko jest warte, bardziej chodzi tutaj o działania marketingowe Fiata i tendencje rozwoju w motoryzacji.

Również zastosowano podobną technologię w Honda Civic Shuttle 4WD gdzie napęd był stały bądź w niektórych egzemplarzach był załączany za pomocą guzika na kokpicie
    Napęd 4x4 stosowany przez firmę Volkswagen o nazwie syncro był bardzo dobrze zakamuflowany, otóż samochód taki różnił się od pojazdów z napędem na przednią oś jedynie umieszczonym z tyłu pojazdu napisem "syncro". W rozwiązaniu tym skrzynia biegów została wyposażona w dodatkową przekładnie stożkową, moment poprzez wał przekazywany jest do sprzęgła lepkościowego, a stamtąd trafia do mechanizmu różnicowego osi tylnej.

    Sprzęgło lepkościowe znalazło zastosowanie także w stosunkowo nowym samochodzie, bo przecież w 2004 roku przedstawiono Fiata Pandę z napędem na cztery koła. Jak na tej klasy samochód jest to rozwiązanie wystarczające, jednak jak sami widzimy więcej było krzyku wokół tych 4x4 niż to wszystko jest warte, bardziej chodzi tutaj o działania marketingowe Fiata i tendencje rozwoju w motoryzacji.

    Również zastosowano podobną technologię w Honda Civic Shuttle 4WD gdzie napęd był stały bądź w niektórych egzemplarzach był załączany za pomocą guzika na kokpicie
    18 lutego 2013, 20:42 przez gonzo10 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (9)