Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 181 takich materiałów
    Moja SV 650 po sezonie – SV 650 naked
    SV 650 naked
    7 października 2013, 19:22 przez Nowis (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Źródło:

    Wlasne

    Murciélago SV – SV= SuperVeloce = Super Szybka

Nie będe dużo pisał o tym modelu bo już go znacie

Śilnik 6,5l , 670 KM
0-100 km/h = 3,2 sec.  V max 342 km/h

Jest lżejszy o 100kg od "zwykłej" wersji (1565kg), ma więcej spojlerów i włókna węglowego.
Wyprodukowano 4000 egzemplarze.
    SV= SuperVeloce = Super Szybka

    Nie będe dużo pisał o tym modelu bo już go znacie

    Śilnik 6,5l , 670 KM
    0-100 km/h = 3,2 sec. V max 342 km/h

    Jest lżejszy o 100kg od "zwykłej" wersji (1565kg), ma więcej spojlerów i włókna węglowego.
    Wyprodukowano 4000 egzemplarze.
    28 września 2013, 15:50 przez Italianiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Źródło:

    własne

    Lamborghini Miura – SV
    SV
    18 września 2013, 20:42 przez Norbi97 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Ty teraz przejmiesz pałeczkę – A oto Lamborghini Miura Concept i zwykła Miurka SV
    A oto Lamborghini Miura Concept i zwykła Miurka SV
    6 września 2013, 20:21 przez Gruber123 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (5)
    1 września 2013, 21:25 przez ~thewytieking | Do ulubionych | Skomentuj
    Lamborghini Diablo SV –
    29 sierpnia 2013, 23:27 przez mepsfiu (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Witajcie!! mała zagadka!! – Mała zagadka dla prawdziwych FIATnatyków i znawców tematu co łączy te dwa auta ? (ten zielony to Lamborghini Miura P400S SV z 1969r.)
    Mała zagadka dla prawdziwych FIATnatyków i znawców tematu co łączy te dwa auta ? (ten zielony to Lamborghini Miura P400S SV z 1969r.)
    23 sierpnia 2013, 11:25 przez Dasteri (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (33)
    23 lipca 2013, 15:43 przez ~thewytieking | Do ulubionych | Skomentuj
    Lamborghini Murcielago SV –
    20 lipca 2013, 0:22 przez mepsfiu (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Lamborghini Miura – drugi model ze stajni Lamborghini produkowany od 1966r do 1973. żeby mogłby konkurować Ferrari, Lambroghini musiało być troche szalone, tym razem szaleństwo tkwi w umieszczeniu śilnika, umieszczony centralnie (za siedzeniami i przed tylnią ośią). Modele z tak umieszczonym silnikiem już istniały, ale były to tylko samochody wyścigowe.
Śilnik to jednostka V12 o pojemności 3.9 litra i o mocy 350 KM (wyprodukowano 275 egzemplarze), potem przyszła wersja S z silnikiem o mocy 370 KM (338 egzemplarzy) a na koniec zaprezentowano wersję SV (na zdjęciach) z śilnikiem o mocy 385 KM (150 egzemplarzy).
produkcja zakończyła się w 1973r.
Miura miała też pare wad: zbiornik paliwa, był zamontowany z przodu, co znaczy że jak był pusty to traciło się kontrolę nad samochodem; drugą wadą jest śilnik, miał skłonnosći do....autodestrukcji
    Drugi model ze stajni Lamborghini produkowany od 1966r do 1973. żeby mogłby konkurować Ferrari, Lambroghini musiało być troche szalone, tym razem szaleństwo tkwi w umieszczeniu śilnika, umieszczony centralnie (za siedzeniami i przed tylnią ośią). Modele z tak umieszczonym silnikiem już istniały, ale były to tylko samochody wyścigowe.
    Śilnik to jednostka V12 o pojemności 3.9 litra i o mocy 350 KM (wyprodukowano 275 egzemplarze), potem przyszła wersja S z silnikiem o mocy 370 KM (338 egzemplarzy) a na koniec zaprezentowano wersję SV (na zdjęciach) z śilnikiem o mocy 385 KM (150 egzemplarzy).
    produkcja zakończyła się w 1973r.
    Miura miała też pare wad: zbiornik paliwa, był zamontowany z przodu, co znaczy że jak był pusty to traciło się kontrolę nad samochodem; drugą wadą jest śilnik, miał skłonnosći do....autodestrukcji
    20 lipca 2013, 15:02 przez Italianiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    własne