Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 182 takie materiały
    SUV od Range Rovera w towarzystwie pięknej pani – Modelka wydaje się doklejona ale i tak nieźle się prezentuje.
    Modelka wydaje się doklejona ale i tak nieźle się prezentuje.
    11 czerwca 2014, 22:40 przez HuNteR_72 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    10 kwietnia 2014, 21:01 przez dawid360 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Jeep Cherokee – Szykując Cherokee'a KL, Jeep postanowił pójść z duchem czasu i swoją rasową terenówkę zamienił na modnego SUV-a. Auto otrzymało platformę techniczną znaną z Alfy Romeo Giulietty, niezależne zawieszenie obu osi, wspomagany elektroniką napęd na cztery koła, nowocześnie urządzone wnętrze oraz obłą karoserię z futurystycznym, acz budzącym kontrowersje pasem przednim.
    Szykując Cherokee'a KL, Jeep postanowił pójść z duchem czasu i swoją rasową terenówkę zamienił na modnego SUV-a. Auto otrzymało platformę techniczną znaną z Alfy Romeo Giulietty, niezależne zawieszenie obu osi, wspomagany elektroniką napęd na cztery koła, nowocześnie urządzone wnętrze oraz obłą karoserię z futurystycznym, acz budzącym kontrowersje pasem przednim.
    3 kwietnia 2014, 21:33 przez arekschab (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Jeep Grand Cherokee – To nie zwyczajny SUV!
Tani(w porównaniu do Bmw i Mercedesów), luksusowy i szybki!

Szczególnie w wersji SRT8 od 0-100km/h wystarczy mu 4,9s
    To nie zwyczajny SUV!
    Tani(w porównaniu do Bmw i Mercedesów), luksusowy i szybki!

    Szczególnie w wersji SRT8 od 0-100km/h wystarczy mu 4,9s
    14 marca 2014, 23:23 przez Konto usunięte | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Nowy Jeep Renegade – mały miejski SUV z napędem na 4 koła i reduktorem – Nowy, miejski Jeep Renegade: silnik 1.4, napęd na przód, płyta podłogowa z Fiata 500X. Jednak spokojnie, dla ortodoksyjnych fanów jest też wersja z 2-litrowym dieslem o mocy 168 KM, stałym napędem na 4 koła i reduktorem.

Równie urodzajnie sprawy mają się w przypadku skrzyni biegów. Do dyspozycji mamy dwie skrzynie ręczne: 5- i 6 -biegowe. Jest także 2-sprzęgłowy automat DDCT lub automatyczna skrzynia biegów o 9 przełożeniach – pierwszy raz montowana w aucie tej klasy.
    Nowy, miejski Jeep Renegade: silnik 1.4, napęd na przód, płyta podłogowa z Fiata 500X. Jednak spokojnie, dla ortodoksyjnych fanów jest też wersja z 2-litrowym dieslem o mocy 168 KM, stałym napędem na 4 koła i reduktorem.

    Równie urodzajnie sprawy mają się w przypadku skrzyni biegów. Do dyspozycji mamy dwie skrzynie ręczne: 5- i 6 -biegowe. Jest także 2-sprzęgłowy automat DDCT lub automatyczna skrzynia biegów o 9 przełożeniach – pierwszy raz montowana w aucie tej klasy.
    Opel Scamp II – Prototypowy SUV na bazie Corsy z 94'
    Prototypowy SUV na bazie Corsy z 94'
    7 lutego 2014, 15:51 przez karol1994 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Range Rover Sport – Niby zwykły SUV, a na tego gif'a i tak można patrzeć bez końca.
    Niby zwykły SUV, a na tego gif'a i tak można patrzeć bez końca.
    29 stycznia 2014, 0:51 przez pio2852 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Porsche Macan – W li­sto­pa­dzie roku 2013 pod­czas Tar­gów Mo­to­ry­za­cyj­nych w Los An­ge­les Po­rsche za­pre­zen­to­wa­ło długo wy­cze­ki­wa­ne­go SUV-a o na­zwie Macan. Mniej­szy brat Cay­en­ne ruszy do sprze­da­ży już w tym roku, a ceny będą się za­czy­nać od nie­speł­na 67 ty­się­cy euro. Na co klient nie­miec­kiej marki może li­czyć w za­mian za tą sumę? Przede wszyst­kim na ja­kość wy­ko­na­nia, pew­ność pro­wa­dze­nia i mocny sil­nik.
Naj­tań­szy model bę­dzie na­pę­dza­ny dwoma wa­rian­ta­mi 3-li­tro­wej V-szóst­ki. W pierw­szym mowa o 340-kon­nym ben­zy­nia­ku, a w dru­gim o 258-kon­nym die­slu. Praw­dzi­wą grat­ką będą 400-kon­ne wer­sje Turbo. W ich przy­pad­ku przy­spie­sze­nie do pierw­szej setki zaj­mu­je za­le­d­wie 4,8 se­kun­dy! Pa­trząc na ogrom­ny suk­ces Cay­en­ne, można się spo­dzie­wać, że Macan także na­mie­sza na rynku.
    W li­sto­pa­dzie roku 2013 pod­czas Tar­gów Mo­to­ry­za­cyj­nych w Los An­ge­les Po­rsche za­pre­zen­to­wa­ło długo wy­cze­ki­wa­ne­go SUV-a o na­zwie Macan. Mniej­szy brat Cay­en­ne ruszy do sprze­da­ży już w tym roku, a ceny będą się za­czy­nać od nie­speł­na 67 ty­się­cy euro. Na co klient nie­miec­kiej marki może li­czyć w za­mian za tą sumę? Przede wszyst­kim na ja­kość wy­ko­na­nia, pew­ność pro­wa­dze­nia i mocny sil­nik.
    Naj­tań­szy model bę­dzie na­pę­dza­ny dwoma wa­rian­ta­mi 3-li­tro­wej V-szóst­ki. W pierw­szym mowa o 340-kon­nym ben­zy­nia­ku, a w dru­gim o 258-kon­nym die­slu. Praw­dzi­wą grat­ką będą 400-kon­ne wer­sje Turbo. W ich przy­pad­ku przy­spie­sze­nie do pierw­szej setki zaj­mu­je za­le­d­wie 4,8 se­kun­dy! Pa­trząc na ogrom­ny suk­ces Cay­en­ne, można się spo­dzie­wać, że Macan także na­mie­sza na rynku.
    28 stycznia 2014, 12:01 przez AwesomeMuscule (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    NAJSZYBSZY SUV NA ŚWIECIE – Firma Brabus zaprezentowała model GLK V12, który został oficjalnie ochrzczony najszybszym dopuszczonym do ruchu ulicznego SUV-em na świecie, osiągając maksymalną prędkość 322,3 km/h na włoskim torze Nardo. Pod maską GLK V12 umieszczono ogromny, 6,3-litrowy, dwunastocylindrowy silnik twin turbo, który produkuje 750 KM przy 5 500 obr./min. oraz aż 1 350 Nm maksymalnego momentu obrotowego przy zaledwie 2 100 obr./min. Przyspieszenie od 0 do 100 km/h zajmuje 4,2 sekundy, podczas gdy sprint do 200 km/h trwa 12,8 sekundy. Moc przekazywana jest na tylne koła za pośrednictwem 5-biegowej przekładni automatycznej, której działanie usprawnia mechanizm różnicowy o ograniczonym poślizgu. Ceny Brabusa GLK V12 rozpoczynają się od 397 000 Euro.
    Firma Brabus zaprezentowała model GLK V12, który został oficjalnie ochrzczony najszybszym dopuszczonym do ruchu ulicznego SUV-em na świecie, osiągając maksymalną prędkość 322,3 km/h na włoskim torze Nardo. Pod maską GLK V12 umieszczono ogromny, 6,3-litrowy, dwunastocylindrowy silnik twin turbo, który produkuje 750 KM przy 5 500 obr./min. oraz aż 1 350 Nm maksymalnego momentu obrotowego przy zaledwie 2 100 obr./min. Przyspieszenie od 0 do 100 km/h zajmuje 4,2 sekundy, podczas gdy sprint do 200 km/h trwa 12,8 sekundy. Moc przekazywana jest na tylne koła za pośrednictwem 5-biegowej przekładni automatycznej, której działanie usprawnia mechanizm różnicowy o ograniczonym poślizgu. Ceny Brabusa GLK V12 rozpoczynają się od 397 000 Euro.
    28 stycznia 2014, 13:46 przez AwesomeMuscule (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Powiadasz SUV? – Infiniti FX 45
    Infiniti FX 45
    20 stycznia 2014, 16:35 przez Czary (PW) | Do ulubionych | Skomentuj