Heikki Kovalainen i Kohei Hirate zdobyli najwięcej punktów w klasyfikacji kierowców klasy GT500 w sezonie 2016, najważniejszej, japońskiej ligi wyścigowej - Super GT, co dało im tytuł mistrza.
Nowa generacja Toyoty Prius, w specyfikacji GT300 do wyścigów Super GT. Pod maską 3.4L V8 (RV8K), który normalnie generuje 600 KM @ 10300 rpm, jednak moc została ograniczona, aby uszanować wymogi specyfikacji GT300.
RX-7 z japońskiej ligi wyścigowej Super GT. W latach 2005-2010, samochód jeździł w klasie GT300. W 2006 r., maszyna RE Amemiya RX-7 zgarnęła tytuł mistrza GT300 w klasyfikacji kierowców i drużynowej.
Maszyna z ligi wyścigowej Super GT. Pod maską hybryda, której najważniejszym elementem jest wolnossący silnik Toyoty - RV8K, czyli V8 o pojemności 3.8L.
Druga generacja Hondy NSX pojawi się w sprzedaży już niedługo, jednak od 2014 r. bierze już udział w najważniejszych, japońskich wyścigach - Super GT. W 2014 r. nastąpiły pewne zmiany w przepisach Super GT, odtąd, między innymi silniki we wszystkich samochodach z klasy GT500, to w pewnym sensie znormalizowana konstrukcja, czyli 2-litry, 4-cylindry, turbo. Było to podyktowane ujednoliceniem z niemiecką serią DTM oraz amerykańską IMSA (jeśli ktoś chce poczytać więcej, polecam wejść na oficjalną stronę Super GT, następnie w zakładkę News, tam po prawej Information i ściągnąć sobie Super GT Funbook). NSX II z wyścigów Super GT posiada silnik HR-414E o mocy ponad 550 KM.