Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 16 takich materiałów
    Honda RVF750R RC45 – Honda RVF750R RC45 był w pełni prześwitującym motocyklem wyścigowym stworzonym do celów homologacji na Mistrzostwa Świata Superbike przez Honda Racing Corporation . RVF750R był następcą VFR750R RC30 (nie mylić ze sportowo-turystycznym VFR750F ). Podobnie jak jego poprzednik, RVF750R posiadał chłodzony cieczą 4-suwowy silnik V4 DOHC z krzywkami napędzanymi zębatkami i jednostronnym wahaczem , ale w przeciwieństwie do RC30 wykorzystywał elektroniczny wtrysk paliwa , w konfiguracji bardzo podobnej do produkcji NR750 z 1992 roku. Amerykański silnik miał pojemność 749,2 cm3 i został oceniony na 101 moc ; wersja europejska została oceniona na 118 koni mechanicznych. Prosta modyfikacja okablowania w skrzynce PGM-FI zwiększyła moc w amerykańskim silniku do 118 KM. Był produkowany od 1994 do 1995 roku i sprzedawany w ograniczonej liczbie (Stany Zjednoczone otrzymały model tylko w pierwszym roku), a następnie VTR1000R SP-1 RC51 w 2000 roku. W przeciwieństwie do VFR750R RC30 i VFR750F , z których pierwotnie pochodził silnik napęd zębaty krzywek został przeniesiony ze środka silnika pomiędzy cylindry na jedną stronę, co pozwoliło na nieco węższy silnik.
    Honda RVF750R RC45 był w pełni prześwitującym motocyklem wyścigowym stworzonym do celów homologacji na Mistrzostwa Świata Superbike przez Honda Racing Corporation . RVF750R był następcą VFR750R RC30 (nie mylić ze sportowo-turystycznym VFR750F ). Podobnie jak jego poprzednik, RVF750R posiadał chłodzony cieczą 4-suwowy silnik V4 DOHC z krzywkami napędzanymi zębatkami i jednostronnym wahaczem , ale w przeciwieństwie do RC30 wykorzystywał elektroniczny wtrysk paliwa , w konfiguracji bardzo podobnej do produkcji NR750 z 1992 roku. Amerykański silnik miał pojemność 749,2 cm3 i został oceniony na 101 moc ; wersja europejska została oceniona na 118 koni mechanicznych. Prosta modyfikacja okablowania w skrzynce PGM-FI zwiększyła moc w amerykańskim silniku do 118 KM. Był produkowany od 1994 do 1995 roku i sprzedawany w ograniczonej liczbie (Stany Zjednoczone otrzymały model tylko w pierwszym roku), a następnie VTR1000R SP-1 RC51 w 2000 roku. W przeciwieństwie do VFR750R RC30 i VFR750F , z których pierwotnie pochodził silnik napęd zębaty krzywek został przeniesiony ze środka silnika pomiędzy cylindry na jedną stronę, co pozwoliło na nieco węższy silnik.
    Wypadki, radość, smutek, złość... Tak wiele emocji zawartych w jednym, krótkim filmiku.
    21 października 2015, 22:16 przez Fenek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Tu Scott Russell - kilkukrotny mistrz świata AMA Superbike oraz World Superbike, wielokrotny zwycięzca wyścigu Daytona 200, zwycięzca Suzuka 8h oraz uczestnik GP500.
    23 września 2014, 14:56 przez Fenek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    British Superbike Championship (BSB) 2014 knockhill – niedzielny wypad na GP
    Niedzielny wypad na GP
    1 lipca 2014, 23:33 przez stivopl (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    British Superbike Championship (BSB) 2014 knockhill – kolejna focia z GP
    Kolejna focia z GP
    1 lipca 2014, 23:38 przez stivopl (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Jest to motocykl z napędem turbinowym, MTT Turbine Superbike lub znany pod krótką nazwą Y2K. Jego silnik najczęściej napędza śmigłowce oraz nieduże samoloty. W tym przypadku napęd przenoszony jest za pomocą automatycznej, 2-biegowej skrzyni oraz klasycznego łańcucha z zębatkami. Moc maksymalna to 320 KM, dzięki którym Y2K rozpędza się do ponad 320 km/h. Za to gdy stoi na światłach, jak powiedział Jay Leno, jest w stanie stopić zderzaki aut stojących za nim…
    Producent pracuje już nad nową wersją, Y2K 420R o mocy 420 KM…
    11 marca 2014, 20:41 przez Cortez (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    motormania.com.pl

    Irek Sikora – Rozpoczął karierę motocyklową w roku 1999. Od sześciu lat ściga się na profesjonalnie przygotowanych motocyklach w klasie Superbike.

Uczestniczył m.in. w takich wyścigach jak: Le Mans, Boldor, Boxer Cup, BMW Power Cup, Alpe Adria Cup, Mistrzostwa Polski (Mistrz Polski 2007), IDM Mistrzostwa Niemiec. W roku 2007 zorganizował po raz pierwszy w Europie puchar markowy BMW F800 Cup, natomiast w kolejnych latach stworzył prestiżowy markowy puchar BMW S1000RR Cup

Obecnie najszybszy i jedyny polski motocyklista mogący konkurować z europejską czołówką na litrowych motocyklach. 
Gratki
    Rozpoczął karierę motocyklową w roku 1999. Od sześciu lat ściga się na profesjonalnie przygotowanych motocyklach w klasie Superbike.

    Uczestniczył m.in. w takich wyścigach jak: Le Mans, Boldor, Boxer Cup, BMW Power Cup, Alpe Adria Cup, Mistrzostwa Polski (Mistrz Polski 2007), IDM Mistrzostwa Niemiec. W roku 2007 zorganizował po raz pierwszy w Europie puchar markowy BMW F800 Cup, natomiast w kolejnych latach stworzył prestiżowy markowy puchar BMW S1000RR Cup

    Obecnie najszybszy i jedyny polski motocyklista mogący konkurować z europejską czołówką na litrowych motocyklach.
    Gratki
    23 października 2013, 15:52 przez Chlodny (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    MTT Y2K – MTT Superbike Y2K to dziwny motocykl. Zastanawiający i raczej ohydny z wyglądu. Jest przy tym absurdalnie drogi i kompletnie bezużyteczny dla przeciętnego motocyklisty. Ma jednak coś, za co fanatycy prędkości daliby się pokroić.
    MTT Superbike Y2K to dziwny motocykl. Zastanawiający i raczej ohydny z wyglądu. Jest przy tym absurdalnie drogi i kompletnie bezużyteczny dla przeciętnego motocyklisty. Ma jednak coś, za co fanatycy prędkości daliby się pokroić.
    19 września 2013, 19:24 przez Lo3ek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)