Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 11 takich materiałów
    VG30DETT – Silnik, który jako pierwszy w Japonii dobił do 280 KM w 1989 roku (kilka miesięcy przed RB26DETT). Od niego zaczął obowiązywać limit mocy japońskich silników, jeśli ktoś chciałby poczytać co konkretnie do tego doprowadziło, zapraszam do poczytania na blogu:
https://staryjaponiec.blogspot.com/2013/11/282-japonska-motoryzacja-to-03-limit.html
    Silnik, który jako pierwszy w Japonii dobił do 280 KM w 1989 roku (kilka miesięcy przed RB26DETT). Od niego zaczął obowiązywać limit mocy japońskich silników, jeśli ktoś chciałby poczytać co konkretnie do tego doprowadziło, zapraszam do poczytania na blogu:
    https://staryjaponiec.blogspot.com/2013/11/282-japonska-motoryzacja-to-03-limit.html
    Moto Zagadka! – Tak wiem @staryjaponiec że wiesz jaki to samochód ale daj szanse innym.
    Tak wiem @staryjaponiec że wiesz jaki to samochód ale daj szanse innym.
    Honda S800 – Mały samochód sportowy Hondy.
Posiadała silnik o poj. 0.8Li mocy 70 KM kręcący się do 11tys. obrotów!
Mimo małej mocy, dzięki niskiej masie 1/4 mili pokonywała w czasie 16.9s (dla porównania o wiele mocniejszy  Ford Mustang II 5.0L V8 potrzebował 17,7s!).
    Mały samochód sportowy Hondy.
    Posiadała silnik o poj. 0.8Li mocy 70 KM kręcący się do 11tys. obrotów!
    Mimo małej mocy, dzięki niskiej masie 1/4 mili pokonywała w czasie 16.9s (dla porównania o wiele mocniejszy Ford Mustang II 5.0L V8 potrzebował 17,7s!).
    7 grudnia 2015, 6:41 przez uzi43 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    staryjaponiec.blogspot.com/2012/06/124-honda-sports-s360-s500-s600-s800.html

    Toyota Celica A20 i Datsun 240Z – Dwa rasowe japońskie klasyki. Jeśli ktoś miałby ochotę poczytać o Celicy: http://staryjaponiec.blogspot.com/2014/02/299-japonskie-klasyki-08-toyota-celica.html
    Dwa rasowe japońskie klasyki. Jeśli ktoś miałby ochotę poczytać o Celicy: http://staryjaponiec.blogspot.com/2014/02/299-japonskie-klasyki-08-toyota-celica.html
    7 lutego 2014, 18:05 przez staryjaponiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Toyota Chaser X100 – Dwa, piękne Chasery. Czarny - przed faceliftingiem. Biały - po faceliftingu. Najmocniejsze wersje: Avante Four JZX105 z napędem na cztery koła (1JZ-GE 2.5L 200 KM) albo Tourer V JZX100 z napędem na tył (1JZ-GTE 2.5L 280 KM). Nigdy nie sprzedawane z kierownicą po lewej stronie. Jeśli ktoś jest zainteresowany, więcej fotek: http://staryjaponiec.blogspot.com/2012/07/128-zdjecia-041-toyota-x100-chaser-mark.html
    Dwa, piękne Chasery. Czarny - przed faceliftingiem. Biały - po faceliftingu. Najmocniejsze wersje: Avante Four JZX105 z napędem na cztery koła (1JZ-GE 2.5L 200 KM) albo Tourer V JZX100 z napędem na tył (1JZ-GTE 2.5L 280 KM). Nigdy nie sprzedawane z kierownicą po lewej stronie. Jeśli ktoś jest zainteresowany, więcej fotek: http://staryjaponiec.blogspot.com/2012/07/128-zdjecia-041-toyota-x100-chaser-mark.html
    15 października 2013, 19:42 przez staryjaponiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Nissan R382 – Jeden z wielu wyścigowych samochodów Nissana. R382 posiada pierwszy silnik V12 Nissana. Zwyciężył w GP Japonii w 1969 r. Jeśli ktoś chce poczytać więcej: http://staryjaponiec.blogspot.com/2013/09/259-japonskie-wyscigowe-klasyki-02.html
    Jeden z wielu wyścigowych samochodów Nissana. R382 posiada pierwszy silnik V12 Nissana. Zwyciężył w GP Japonii w 1969 r. Jeśli ktoś chce poczytać więcej: http://staryjaponiec.blogspot.com/2013/09/259-japonskie-wyscigowe-klasyki-02.html
    25 września 2013, 16:57 przez staryjaponiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Nissan Silvia S110 – Trzecia generacja Nissana Silvia (S110) produkowana w latach 1979-1983, ma bogate i zaawansowane wyposażenie, swego czasu robiła spore wrażenie jak na przełom lat 70/80 i samochód "klasy średniej". Silvia S110 może posiadać elektrycznie sterowane lusterka i szyby, 6-stopniową regulacje foteli, automatycznie wysuwaną antenę, regulowane podświetlenie wnętrza, doświetlenie komory silnika, spryskiwacze reflektorów, tuner TV (łapie tylko głos, bez obrazu), do tego dobrej klasy sprzęt car audio który jako jeden z pierwszych na świecie posiada system Dolby NR (system redukcji szumów), komputer pokładowy (jeden z pierwszych w japońskim samochodzie) posiadający funkcję Trip, S.W. (stoper), Navi i Cal (kalkulator), a wisienką na torcie jest system rozpoznawania mowy ludzkiej, dzięki któremu za pomocą głosu można sterować... szybami!

Jeśli ktoś chciałby więcej poczytać o Silvia S110 i S12: http://staryjaponiec.blogspot.com/2013/08/240-nissan-silvia-gazelle-200sx-s110-i.html
    Trzecia generacja Nissana Silvia (S110) produkowana w latach 1979-1983, ma bogate i zaawansowane wyposażenie, swego czasu robiła spore wrażenie jak na przełom lat 70/80 i samochód "klasy średniej". Silvia S110 może posiadać elektrycznie sterowane lusterka i szyby, 6-stopniową regulacje foteli, automatycznie wysuwaną antenę, regulowane podświetlenie wnętrza, doświetlenie komory silnika, spryskiwacze reflektorów, tuner TV (łapie tylko głos, bez obrazu), do tego dobrej klasy sprzęt car audio który jako jeden z pierwszych na świecie posiada system Dolby NR (system redukcji szumów), komputer pokładowy (jeden z pierwszych w japońskim samochodzie) posiadający funkcję Trip, S.W. (stoper), Navi i Cal (kalkulator), a wisienką na torcie jest system rozpoznawania mowy ludzkiej, dzięki któremu za pomocą głosu można sterować... szybami!

    Jeśli ktoś chciałby więcej poczytać o Silvia S110 i S12: http://staryjaponiec.blogspot.com/2013/08/240-nissan-silvia-gazelle-200sx-s110-i.html
    Toyota 2000 GT & Sports 800 – Dwa sportowe klasyki Toyoty, z lat 60. Jeśli ktoś miałby ochotę poczytać o tym drugim modelu: http://staryjaponiec.blogspot.com/2012/10/149-japonskie-klasyki-03-toyota-sports.html
    Dwa sportowe klasyki Toyoty, z lat 60. Jeśli ktoś miałby ochotę poczytać o tym drugim modelu: http://staryjaponiec.blogspot.com/2012/10/149-japonskie-klasyki-03-toyota-sports.html
    Mazda MX-5 – "Samochód dla tych, którzy urodzili się za późno, aby doświadczyć szaleństwa brytyjskich roadsterów". To jeden z opisów na jaki trafiłem czytając testy MX-5 przeprowadzane przez dziennikarzy motoryzacyjnych. Jeśli ktoś miałby ochotę poczytać o MX-5: http://staryjaponiec.blogspot.com/2013/07/230-mazda-mx-5-na-nb-nc.html
    "Samochód dla tych, którzy urodzili się za późno, aby doświadczyć szaleństwa brytyjskich roadsterów". To jeden z opisów na jaki trafiłem czytając testy MX-5 przeprowadzane przez dziennikarzy motoryzacyjnych. Jeśli ktoś miałby ochotę poczytać o MX-5: http://staryjaponiec.blogspot.com/2013/07/230-mazda-mx-5-na-nb-nc.html