Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 37 takich materiałów
    Bentley Flying Spur - Dawid Obłój Photogrphy – Brytyjskiej produkcji samochód podczas typowej brytyjskiej pogody tej polskiej jesieni!
    Brytyjskiej produkcji samochód podczas typowej brytyjskiej pogody tej polskiej jesieni!
    Bentley Flying Spur – Gdybym tylko miał ten 1000000 zł
    Gdybym tylko miał ten 1000000 zł
    11 lutego 2014, 17:58 przez Cortez (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    10 stycznia 2014, 20:51 przez Turbinka19 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Magiczne W8 – Silnik tłokowy w układzie W – typ silnika spalinowego.
Występuje w trzech konfiguracjach:
trzy rzędy cylindrów (układ W "klasyczny"),
cztery rzędy cylindrów (jeden wał korbowy),
cztery rzędy cylindrów z dwoma wałami korbowymi.
Liczba cylindrów w każdym rzędzie jest identyczna. Układ W stosowany jest przede wszystkim w silnikach o dużej liczbie cylindrów i dużej pojemności. Największą zaletą układu W jest zwarta budowa takiego silnika w zestawieniu z układem rzędowym "R" lub widlastym "V". W pojazdach samochodowych, silniki z układem "W" stosowane są bardzo rzadko.
Jednym z nielicznych przykładów takiej konstrukcji w dzisiejszych czasach, są silniki koncernu Volkswagen:
W8 (8 cylindrów), pojemność 4 litry, montowany w Volkswagenie Passacie W8,
W12 (12 cylindrów), pojemność 6 litrów, spotykany luksusowych modelach grupy VAG – Audi A8, Volkswagen Phaeton i Touareg oraz Bentley Continental GT i Continental Flying Spur,
W16 (16 cylindrów), pojemność 8 litrów, montowany w samochodach Bugatti 16.4 Veyron.
    Silnik tłokowy w układzie W – typ silnika spalinowego.
    Występuje w trzech konfiguracjach:
    trzy rzędy cylindrów (układ W "klasyczny"),
    cztery rzędy cylindrów (jeden wał korbowy),
    cztery rzędy cylindrów z dwoma wałami korbowymi.
    Liczba cylindrów w każdym rzędzie jest identyczna. Układ W stosowany jest przede wszystkim w silnikach o dużej liczbie cylindrów i dużej pojemności. Największą zaletą układu W jest zwarta budowa takiego silnika w zestawieniu z układem rzędowym "R" lub widlastym "V". W pojazdach samochodowych, silniki z układem "W" stosowane są bardzo rzadko.
    Jednym z nielicznych przykładów takiej konstrukcji w dzisiejszych czasach, są silniki koncernu Volkswagen:
    W8 (8 cylindrów), pojemność 4 litry, montowany w Volkswagenie Passacie W8,
    W12 (12 cylindrów), pojemność 6 litrów, spotykany luksusowych modelach grupy VAG – Audi A8, Volkswagen Phaeton i Touareg oraz Bentley Continental GT i Continental Flying Spur,
    W16 (16 cylindrów), pojemność 8 litrów, montowany w samochodach Bugatti 16.4 Veyron.
    6 czerwca 2013, 9:47 przez Donrobcio (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Bentley Continental Flying Spur –
    23 maja 2013, 15:55 przez PiereLuigi (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Aż przypomina się scena "engine start" z filmu "2012"
    20 lutego 2013, 17:43 przez Maxiking (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    W12 – Zauważyłem że niektórzy nie odróżniają silników V12 od W12. Dlatego niech się dokształcą i przeczytają poniższy tekst skopiowany z Wikipedii:
W12 – oznaczenie silnika widlastego o układzie typu W składającego się z 12 cylindrów. Najczęściej kąt zawarty pomiędzy rzędami cylindrów wynosi 72°. Jednostka W12 przypomina 2 złączone silniki typu V6. Stosowany jest najczęściej do segmentu G, czasami F. Producentem jest Volkswagen i Audi.
Używany jest do Bentleya Continental GT, Audi A8, Volkswagen Phaeton oraz modelu Touareg i Bentley Continental Flying Spur. Zamontowano go również do następujących samochodów koncepcyjnych: Volkswagen W12, Volkswagen Golf GTI W12-650 (z roku 2007). Zaczęto go stosować w latach 90.

I zauważcie jak w silnikach W12 umieszczone są tłoki, a jak są one umieszczone w V12
    Zauważyłem że niektórzy nie odróżniają silników V12 od W12. Dlatego niech się dokształcą i przeczytają poniższy tekst skopiowany z Wikipedii:
    W12 – oznaczenie silnika widlastego o układzie typu W składającego się z 12 cylindrów. Najczęściej kąt zawarty pomiędzy rzędami cylindrów wynosi 72°. Jednostka W12 przypomina 2 złączone silniki typu V6. Stosowany jest najczęściej do segmentu G, czasami F. Producentem jest Volkswagen i Audi.
    Używany jest do Bentleya Continental GT, Audi A8, Volkswagen Phaeton oraz modelu Touareg i Bentley Continental Flying Spur. Zamontowano go również do następujących samochodów koncepcyjnych: Volkswagen W12, Volkswagen Golf GTI W12-650 (z roku 2007). Zaczęto go stosować w latach 90.

    I zauważcie jak w silnikach W12 umieszczone są tłoki, a jak są one umieszczone w V12
    12 lipca 2012, 11:28 przez Cynio (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)