Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 65 takich materiałów
    Sporting –
    20 maja 2014, 21:02 przez vjg (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Takie tam po myciu – maluch kolegi- silnik 1.1 z fiata cc Sporting, skrzynia 5 biegowa ze skody, hamulce z przodu tarcze z cc, felgi R13 6J.
125p mój- silnik 1.6 z Poloneza 87 koni, dopiero czeka na remont.
Wszystko przy tych autach robimy sami
    Maluch kolegi- silnik 1.1 z fiata cc Sporting, skrzynia 5 biegowa ze skody, hamulce z przodu tarcze z cc, felgi R13 6J.
    125p mój- silnik 1.6 z Poloneza 87 koni, dopiero czeka na remont.
    Wszystko przy tych autach robimy sami
    21 kwietnia 2014, 14:15 przez ~Dzaklik | Do ulubionych | Skomentuj (10)
    Źródło:

    własne

    Cinquecento Sporting –
    15 kwietnia 2014, 20:42 przez ~jamnik | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    Źródło:

    P.O.M. 2014

    Fiat Seicento Schumacher – Podobnie jak Sporting skonfigurowana była limitowana wersja Schumacher. Produkowana była od marca 2001 do maja 2003 roku. Sygnowana była ona podpisem Michaela Schumachera, utytułowanego kierowcy Formuły 1. Początkowo miała być to limitowana do 1000 egzemplarzy seria, jednakże duża popularność sprawiła, że Fiat kontynuował produkcję po osiągnięciu zakładanego poziomu. Każdy samochód otrzymywał tabliczkę z unikalnym numerem. Wyposażenie standardowe objęło m.in: wspomaganie układu kierowniczego, stabilizator poprzeczny przedniego zawieszenia, centralny zamek, poduszkę powietrzną kierowcy, felgi ze stopów metali lekkich, dwukolorową tapicerkę oraz ABS. Opcjonalnie dostępna była klimatyzacja manualna.
    Podobnie jak Sporting skonfigurowana była limitowana wersja Schumacher. Produkowana była od marca 2001 do maja 2003 roku. Sygnowana była ona podpisem Michaela Schumachera, utytułowanego kierowcy Formuły 1. Początkowo miała być to limitowana do 1000 egzemplarzy seria, jednakże duża popularność sprawiła, że Fiat kontynuował produkcję po osiągnięciu zakładanego poziomu. Każdy samochód otrzymywał tabliczkę z unikalnym numerem. Wyposażenie standardowe objęło m.in: wspomaganie układu kierowniczego, stabilizator poprzeczny przedniego zawieszenia, centralny zamek, poduszkę powietrzną kierowcy, felgi ze stopów metali lekkich, dwukolorową tapicerkę oraz ABS. Opcjonalnie dostępna była klimatyzacja manualna.
    26 marca 2014, 17:56 przez karol1994 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Moje Seicento – Droga mojego Seja od oryginału, przez tuning lat szkolnych, do wersji po liftingowej. (Brakuje tylko aktualnego zdjęcia z oryginalnymi białymi lampami)
Oryginalne wyposażenie:
Dywaniki w kolorze siwym.
Moja modyfikacja: 
-auto alarm, centralny zamek, cb radio, radio cd mp3 JVC + 4x Herz 10cm/200W, zapalniczka, zdalny zapłon, przycisk start/stop, tunel z golfa 3, skrócony drążek zmiany biegów, skórzany mieszek i gałka zmiany biegów oraz hamulca ręcznego, welurowe dywaniki, nowa tapicerka: fotele z wersji sporting obszyte tapicerką z wersji s. Wymienione zawieszenie (najpierw MTS -70/-70, obecnie przód +20, (1,1 MPI) tył fiat Panda), zregenerowana głowica, nowe pierścienie, skrzynia biegów, i masa innych rzeczy, które w oryginale błagały o wymianę.
    Droga mojego Seja od oryginału, przez tuning lat szkolnych, do wersji po liftingowej. (Brakuje tylko aktualnego zdjęcia z oryginalnymi białymi lampami)
    Oryginalne wyposażenie:
    Dywaniki w kolorze siwym.
    Moja modyfikacja:
    -auto alarm, centralny zamek, cb radio, radio cd mp3 JVC + 4x Herz 10cm/200W, zapalniczka, zdalny zapłon, przycisk start/stop, tunel z golfa 3, skrócony drążek zmiany biegów, skórzany mieszek i gałka zmiany biegów oraz hamulca ręcznego, welurowe dywaniki, nowa tapicerka: fotele z wersji sporting obszyte tapicerką z wersji s. Wymienione zawieszenie (najpierw MTS -70/-70, obecnie przód +20, (1,1 MPI) tył fiat Panda), zregenerowana głowica, nowe pierścienie, skrzynia biegów, i masa innych rzeczy, które w oryginale błagały o wymianę.
    25 marca 2014, 10:35 przez Konto usunięte | Do ulubionych | Skomentuj (8)
    Źródło:

    Własne

    Fiat Cinquecento Sporting – Zostały tylko po nim wspomnienia...
    Zostały tylko po nim wspomnienia...
    2 marca 2014, 18:47 przez Rallycento (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Fita Cinquecento Sporting 1.2 8v –
    10 lutego 2014, 20:31 przez ~arianko123 | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    Sporting –
    9 lutego 2014, 11:22 przez patryko (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Seicento Sporting Abarth – Wspólne zdjęcie z moim zwinnym maluszkiem, który nie dość, że ładnie wygląda, to jeszcze nie pozostawia pustki w portfelu :)
    Wspólne zdjęcie z moim zwinnym maluszkiem, który nie dość, że ładnie wygląda, to jeszcze nie pozostawia pustki w portfelu :)
    4 lutego 2014, 23:57 przez talarr (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Mój Fiat Seicento 900 Sporting WRC Edition – Fiat Seicento 900 Sporting WRC, auto zbudowane od podstaw przy pomocy znanego driftera Adama Walczaka. Auto startuję w rajdach "KJS", "Rallyland Motul Cup".
    Fiat Seicento 900 Sporting WRC, auto zbudowane od podstaw przy pomocy znanego driftera Adama Walczaka. Auto startuję w rajdach "KJS", "Rallyland Motul Cup".
    3 lutego 2014, 20:52 przez ~WRC900 | Do ulubionych | Skomentuj (4)