Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 65 takich materiałów
    Z ciekawymi bonusami.
    21 lipca 2015, 22:02 przez SeicentoSwap (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Jedni mają BMW, drudzy Hondy, ja mam Seicento – Moja zabawka.
    Moja zabawka.
    Fiat Cinquecento 1.1 Sporting – Nowa zabawka na 2015r.
    Nowa zabawka na 2015r.
    Fiat CC Sporting – Sporting w oryginale z czarnymi blachami.
Napotkany w woj. Lubelskim.
    Sporting w oryginale z czarnymi blachami.
    Napotkany w woj. Lubelskim.
    12 marca 2015, 23:07 przez ~JesusApprovedPL | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Zdjęcie własne

    Mój nowy nabytek – Elegancik 98'

Nadszedł ten czas kiedy w końcu podjąłem decyzje o kupnie POLSKIEJ ślicznotki, o której marzyłem od dziecka.

W dużym skrócie:
Gaźnik robiony wg Pana Inżyniera Mazika
Hamulce przód od SC Sporting
Wydech Michelin
Nowa podłoga
Fabrycznie nowe klosze wszystkich lamp
Felgi Polonez 13"
Polerka
    Elegancik 98'

    Nadszedł ten czas kiedy w końcu podjąłem decyzje o kupnie POLSKIEJ ślicznotki, o której marzyłem od dziecka.

    W dużym skrócie:
    Gaźnik robiony wg Pana Inżyniera Mazika
    Hamulce przód od SC Sporting
    Wydech Michelin
    Nowa podłoga
    Fabrycznie nowe klosze wszystkich lamp
    Felgi Polonez 13"
    Polerka
    15 lutego 2015, 16:08 przez TiCo95 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (25)
    Źródło:

    Własne

    Taki tam wielopak z sejakiem – Mam go już parę lat i nie zamierzam na razie zmienić. Zdjęcia mojego seja w wielopaku. Jeszcze trochę przede mną. Jeszcze trochę o nim:

Fiat Seicento 1.1
Moc jakaś tam jest  
Modyfikacje
- Przelotowy układ wydechowy z rury kwasoodpornej od początku do końca oparty na końcowym tłumiku przelotowym. (śr. 2cale) 
- Sportowy zawias MTS na sprężynach FK automotive co dało najlepsze obniżenie (70/70)
- Dolot powietrza oparty na filtrze stożkowym
- Światła postojowe w kierunkach (USDM)
- koło rzadko spotykane Borbet Atiwe 13' 7j na oponach 175/50 fulda carat przód i 175/50 dunlop sp sport tył
- Czarna podsufitka i zasłoneczniki
- Pasy czerwone z wersji sporting
- Skrzynia biegów z krótkimi przełożeniami 5-cio biegowa z Abartha
- Odelżone koło zamachowe do 3,9 kg (fabryka 7kg)
- zaślepiona tylna wycieraczka
i wiele wiele innych pierdół i smaczków.

Co do planów
- Turbo (już kupione przykryte kocem czeka)
- 15calowe kółka z Alfy Romeo
i co do głowy wpadnie się zrobi.

Pozdrawiam wszystkich motokillerów!
Pamiętajcie: z każdego auta da się coś ukręcić... no chyba że to jest Multipla
    Mam go już parę lat i nie zamierzam na razie zmienić. Zdjęcia mojego seja w wielopaku. Jeszcze trochę przede mną. Jeszcze trochę o nim:

    Fiat Seicento 1.1
    Moc jakaś tam jest
    Modyfikacje
    - Przelotowy układ wydechowy z rury kwasoodpornej od początku do końca oparty na końcowym tłumiku przelotowym. (śr. 2cale)
    - Sportowy zawias MTS na sprężynach FK automotive co dało najlepsze obniżenie (70/70)
    - Dolot powietrza oparty na filtrze stożkowym
    - Światła postojowe w kierunkach (USDM)
    - koło rzadko spotykane Borbet Atiwe 13' 7j na oponach 175/50 fulda carat przód i 175/50 dunlop sp sport tył
    - Czarna podsufitka i zasłoneczniki
    - Pasy czerwone z wersji sporting
    - Skrzynia biegów z krótkimi przełożeniami 5-cio biegowa z Abartha
    - Odelżone koło zamachowe do 3,9 kg (fabryka 7kg)
    - zaślepiona tylna wycieraczka
    i wiele wiele innych pierdół i smaczków.

    Co do planów
    - Turbo (już kupione przykryte kocem czeka)
    - 15calowe kółka z Alfy Romeo
    i co do głowy wpadnie się zrobi.

    Pozdrawiam wszystkich motokillerów!
    Pamiętajcie: z każdego auta da się coś ukręcić... no chyba że to jest Multipla
    13 lutego 2015, 16:15 przez mendrys (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (11)
    Źródło:

    Własne

    Fiat 126p – Swap CC Sporting 1.1
    Swap CC Sporting 1.1
    Cento 'Squirtle' #52 – Więcej zdjęć w źródle.
    Więcej zdjęć w źródle.
    Fiat Cinquecento – Fiat Cinquecento S
Silnik: 899 ccm
Moc: 40 KM
Rok: 1996


Modyfikacje i naprawy wykonane w moim przydomowym garażu, 

w ciągu ostatnich 2 lat eksploatacji:


WNĘTRZE:


Podłokietniki przednich foteli, pokrowce ROCO szyte na miarę, prędkościomierz 

zmieniony z cc sporting z obrotomierzem, półka na tunelu środkowym, skórzane obszycia  

drążka zmiany biegów i hamulca ręcznego, kratki nawiewów pomalowane pod kolor auta, 

podświetlanie drzwi podłączone pod oświetlenie wewnętrznego lusterka (zapala się po 

otwarciu drzwi), światło w bagażniku, filcowe obicia drzwi. Wnętrze wygłuszone.


ZEWNĄTRZ:


Przód reflektory malowane na wzór sportinga, żarówki OSRAM +90 % światła do tego białe 

postojówki ledowe, białe kierunkowskazy z przodu, halogeny przeciwmgielne. 

Spryskiwacze na ramionach wycieraczki, znaczek fiata pomalowany na 

czarno,przyciemniane szyby tylne, centralny zamek, alarm, podgrzewane 

lusterka,podłączone pod ogrzewanie szyby tylnej, lampy tył zmienione na lampy ze 

sportinga. Alufelgi ze sportinga, zaciski i bębny malowane na srebrny kolor. 

Spód i progi zabezpieczone podkładem oraz Bitgumem. 


AUDIO


radio SONY XPLOD, 3 drożne głośniki tył SONY XS o mocy szczytowej 420W, 

na przodzie MAGNATY 120W.


SILNIK


Nowa uszczelka pod głowicą wymienione uszczelniacze zaworowe, świece, kable cewki, 

termostat, uszczelka pod pokrywą zaworów, uszczelka pod miską oleju, filtry oleju, 

powietrza paliwa w tym gazu, przedmuchany układ chłodzenia 

pod ciśnieniem, nowe płyny ustrojowe. 


UKŁAD NAPĘDOWY


Wymienione:

simeringi na wale oraz uszczelniacz skrzyni biegów, uszczelniacze półosi, 

nowe sprzęgło LUK-a.


UKŁAD WYDECHOWY


Katalizator zastąpiony puszką z rurką przelotową, tłumik końcowy z fiata 125p dający 

miły, nie za głośny pomruk.


UKŁAD HAMULCOWY


Wymienione:

tarcze hamulcowe przód + klocki i cylinderki z uszczelkami , z tyłu tarcze kotwiczne, 

bębny i szczęki hamulcowe, korektory siły hamowania, pompa hamulcowa, nowa linka 

hamulca ręcznego. 


ZAWIESZENIE


Wymienione:

amortyzatory przód, poduszki amortyzatorów, amortyzatory tył, nowe tuleje metalowo 

gumowe. 


POZDRO
    Fiat Cinquecento S
    Silnik: 899 ccm
    Moc: 40 KM
    Rok: 1996


    Modyfikacje i naprawy wykonane w moim przydomowym garażu,

    w ciągu ostatnich 2 lat eksploatacji:


    WNĘTRZE:


    Podłokietniki przednich foteli, pokrowce ROCO szyte na miarę, prędkościomierz

    zmieniony z cc sporting z obrotomierzem, półka na tunelu środkowym, skórzane obszycia

    drążka zmiany biegów i hamulca ręcznego, kratki nawiewów pomalowane pod kolor auta,

    podświetlanie drzwi podłączone pod oświetlenie wewnętrznego lusterka (zapala się po

    otwarciu drzwi), światło w bagażniku, filcowe obicia drzwi. Wnętrze wygłuszone.


    ZEWNĄTRZ:


    Przód reflektory malowane na wzór sportinga, żarówki OSRAM +90 % światła do tego białe

    postojówki ledowe, białe kierunkowskazy z przodu, halogeny przeciwmgielne.

    Spryskiwacze na ramionach wycieraczki, znaczek fiata pomalowany na

    czarno,przyciemniane szyby tylne, centralny zamek, alarm, podgrzewane

    lusterka,podłączone pod ogrzewanie szyby tylnej, lampy tył zmienione na lampy ze

    sportinga. Alufelgi ze sportinga, zaciski i bębny malowane na srebrny kolor.

    Spód i progi zabezpieczone podkładem oraz Bitgumem.


    AUDIO


    radio SONY XPLOD, 3 drożne głośniki tył SONY XS o mocy szczytowej 420W,

    na przodzie MAGNATY 120W.


    SILNIK


    Nowa uszczelka pod głowicą wymienione uszczelniacze zaworowe, świece, kable cewki,

    termostat, uszczelka pod pokrywą zaworów, uszczelka pod miską oleju, filtry oleju,

    powietrza paliwa w tym gazu, przedmuchany układ chłodzenia

    pod ciśnieniem, nowe płyny ustrojowe.


    UKŁAD NAPĘDOWY


    Wymienione:

    simeringi na wale oraz uszczelniacz skrzyni biegów, uszczelniacze półosi,

    nowe sprzęgło LUK-a.


    UKŁAD WYDECHOWY


    Katalizator zastąpiony puszką z rurką przelotową, tłumik końcowy z fiata 125p dający

    miły, nie za głośny pomruk.


    UKŁAD HAMULCOWY


    Wymienione:

    tarcze hamulcowe przód + klocki i cylinderki z uszczelkami , z tyłu tarcze kotwiczne,

    bębny i szczęki hamulcowe, korektory siły hamowania, pompa hamulcowa, nowa linka

    hamulca ręcznego.


    ZAWIESZENIE


    Wymienione:

    amortyzatory przód, poduszki amortyzatorów, amortyzatory tył, nowe tuleje metalowo

    gumowe.


    POZDRO
    6 listopada 2014, 23:17 przez jaro91andre (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Źródło:

    własne