Szukaj
Znalazłem 65 takich materiałów
Nadszedł ten czas kiedy w końcu podjąłem decyzje o kupnie POLSKIEJ ślicznotki, o której marzyłem od dziecka.
W dużym skrócie:
Gaźnik robiony wg Pana Inżyniera Mazika
Hamulce przód od SC Sporting
Wydech Michelin
Nowa podłoga
Fabrycznie nowe klosze wszystkich lamp
Felgi Polonez 13"
Polerka
Fiat Seicento 1.1
Moc jakaś tam jest
Modyfikacje
- Przelotowy układ wydechowy z rury kwasoodpornej od początku do końca oparty na końcowym tłumiku przelotowym. (śr. 2cale)
- Sportowy zawias MTS na sprężynach FK automotive co dało najlepsze obniżenie (70/70)
- Dolot powietrza oparty na filtrze stożkowym
- Światła postojowe w kierunkach (USDM)
- koło rzadko spotykane Borbet Atiwe 13' 7j na oponach 175/50 fulda carat przód i 175/50 dunlop sp sport tył
- Czarna podsufitka i zasłoneczniki
- Pasy czerwone z wersji sporting
- Skrzynia biegów z krótkimi przełożeniami 5-cio biegowa z Abartha
- Odelżone koło zamachowe do 3,9 kg (fabryka 7kg)
- zaślepiona tylna wycieraczka
i wiele wiele innych pierdół i smaczków.
Co do planów
- Turbo (już kupione przykryte kocem czeka)
- 15calowe kółka z Alfy Romeo
i co do głowy wpadnie się zrobi.
Pozdrawiam wszystkich motokillerów!
Pamiętajcie: z każdego auta da się coś ukręcić... no chyba że to jest Multipla
Silnik: 899 ccm
Moc: 40 KM
Rok: 1996
Modyfikacje i naprawy wykonane w moim przydomowym garażu,
w ciągu ostatnich 2 lat eksploatacji:
WNĘTRZE:
Podłokietniki przednich foteli, pokrowce ROCO szyte na miarę, prędkościomierz
zmieniony z cc sporting z obrotomierzem, półka na tunelu środkowym, skórzane obszycia
drążka zmiany biegów i hamulca ręcznego, kratki nawiewów pomalowane pod kolor auta,
podświetlanie drzwi podłączone pod oświetlenie wewnętrznego lusterka (zapala się po
otwarciu drzwi), światło w bagażniku, filcowe obicia drzwi. Wnętrze wygłuszone.
ZEWNĄTRZ:
Przód reflektory malowane na wzór sportinga, żarówki OSRAM +90 % światła do tego białe
postojówki ledowe, białe kierunkowskazy z przodu, halogeny przeciwmgielne.
Spryskiwacze na ramionach wycieraczki, znaczek fiata pomalowany na
czarno,przyciemniane szyby tylne, centralny zamek, alarm, podgrzewane
lusterka,podłączone pod ogrzewanie szyby tylnej, lampy tył zmienione na lampy ze
sportinga. Alufelgi ze sportinga, zaciski i bębny malowane na srebrny kolor.
Spód i progi zabezpieczone podkładem oraz Bitgumem.
AUDIO
radio SONY XPLOD, 3 drożne głośniki tył SONY XS o mocy szczytowej 420W,
na przodzie MAGNATY 120W.
SILNIK
Nowa uszczelka pod głowicą wymienione uszczelniacze zaworowe, świece, kable cewki,
termostat, uszczelka pod pokrywą zaworów, uszczelka pod miską oleju, filtry oleju,
powietrza paliwa w tym gazu, przedmuchany układ chłodzenia
pod ciśnieniem, nowe płyny ustrojowe.
UKŁAD NAPĘDOWY
Wymienione:
simeringi na wale oraz uszczelniacz skrzyni biegów, uszczelniacze półosi,
nowe sprzęgło LUK-a.
UKŁAD WYDECHOWY
Katalizator zastąpiony puszką z rurką przelotową, tłumik końcowy z fiata 125p dający
miły, nie za głośny pomruk.
UKŁAD HAMULCOWY
Wymienione:
tarcze hamulcowe przód + klocki i cylinderki z uszczelkami , z tyłu tarcze kotwiczne,
bębny i szczęki hamulcowe, korektory siły hamowania, pompa hamulcowa, nowa linka
hamulca ręcznego.
ZAWIESZENIE
Wymienione:
amortyzatory przód, poduszki amortyzatorów, amortyzatory tył, nowe tuleje metalowo
gumowe.
POZDRO
‹ pierwsza < 1 2 3 4 5 6 7 > ostatnia ›