Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 15 takich materiałów
    Wyścigi kulek zamiast F1? Czemu nie!
    14 marca 2020, 23:46 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Żużlowiec Krystian Rempała nie żyje – Niestety, Krystiana nie zdołano uratować po niefortunnym upadku.. Śmigaj po niebieskich autostradach.
    Niestety, Krystiana nie zdołano uratować po niefortunnym upadku.. Śmigaj po niebieskich autostradach.
    Godzilla – Godzilla na Fuji Speedway. Dla mnie idealny plan na weekend!
    Godzilla na Fuji Speedway. Dla mnie idealny plan na weekend!
    Prawdziwy tuning – Top Fuel Honda S2000 Type RR. Prawdopodobnie najszybsza S2000 na świecie do time attack i jedna z najbardziej niesamowitych maszyn tego typu. W ciągu ostatniego miesiąca, samochód pobił dwa kolejne rekordy, najpierw w klasie samochodów z napędem na jedną oś, na torze Fuji Speedway - 1:39.131 (dla porównania, Lamborghini Aventador uzyskał czas 1:52, a dwa najszybsze seryjne samochody na tym torze czyli Porsche 911 GT2 RS i Nissan GT-R - 1:50). Natomiast kilka tygodni później na torze Okayama International Circuit - 1:27.887 (dla porównania, najwolniejsze bolidy Formuły 1, podczas Grand Prix w 1995 roku, kręciły na tym torze czasy tylko 5 sekund lepsze). Pod maską Top Fuel S2000 oczywiście 4-cylindrowy VTEC, o pojemności 2.2L i mocy ponad 800 koni. Za aerodynamikę odpowiada Voltex.

Polecam http://www.farmofminds.com/ oraz http://thenaritadogfight.com/ Zawsze jest tam mnóstwo informacji na temat tego typu niesamowitych projektów oraz wyścigów.
    Top Fuel Honda S2000 Type RR. Prawdopodobnie najszybsza S2000 na świecie do time attack i jedna z najbardziej niesamowitych maszyn tego typu. W ciągu ostatniego miesiąca, samochód pobił dwa kolejne rekordy, najpierw w klasie samochodów z napędem na jedną oś, na torze Fuji Speedway - 1:39.131 (dla porównania, Lamborghini Aventador uzyskał czas 1:52, a dwa najszybsze seryjne samochody na tym torze czyli Porsche 911 GT2 RS i Nissan GT-R - 1:50). Natomiast kilka tygodni później na torze Okayama International Circuit - 1:27.887 (dla porównania, najwolniejsze bolidy Formuły 1, podczas Grand Prix w 1995 roku, kręciły na tym torze czasy tylko 5 sekund lepsze). Pod maską Top Fuel S2000 oczywiście 4-cylindrowy VTEC, o pojemności 2.2L i mocy ponad 800 koni. Za aerodynamikę odpowiada Voltex.

    Polecam http://www.farmofminds.com/ oraz http://thenaritadogfight.com/ Zawsze jest tam mnóstwo informacji na temat tego typu niesamowitych projektów oraz wyścigów.
    Toyota Corolla Levin E20 – Zdaniem niektórych, Toyota tworzy(ła) nudne samochody. Nic bardziej mylnego, to jest tylko farmazon, który niestety lansowany jest przez zatwardziałych osobników. Oprócz opinii z onetów itp., jest też inny świat. Pośród całej pasji do sportowych Toyot (Supra, Celica, MR2, AE86 itp.), tylnonapędowych driftowozów (Chaser, Mark II, AE86 itp.) czy luksusowych sedanów z silnikami V8 (Celsior, Crown), są również te na pozór zwykłe modele, takie jak np. klasyczna Corolla, które potrafią przyciągać i ciekawić. Nie zagłębiając się w szczegóły, Corolla E20 (druga generacja) produkowana była od 1970 do 1978 roku, posiada napęd na tył, dostępna jest jako kombi, sedan oraz coupe. Spośród nich, jest jedna wersja, która nosi miano kultowej - obok AE86 to jedna z najbardziej znanych, klasycznych Corolli. Mowa tutaj o TE27, czyli coupe z silnikiem 2T-G DOHC 1.6L 115 KM, przy masie samochodu 855 kg. Ten samochód ma wiele twarzy, jak na sportową wersję przystało, w latach 70 używany był na całym świecie w rajdach oraz typowych wyścigach, natomiast dzisiaj jest bazą dla wielu ciekawych projektów. Pięknie odrestaurowane modele, cieszą oko na zlotach klasyków od Japonii, po Malezję, Amerykę a kończąc na Niemczech. Agresywnie zmodyfikowane wersje, z poszerzonymi nadkolami i wysokoobrotowymi silnikami, nadal atakują tory wyścigowe, przypominają lata 70 i pojedynki na Fuji Speedway czy Tsukuba. Niektórzy idą krok dalej i pakują pod maskę silniki V8 z Lexusa, natomiast w Australii czasami wrzucają silnik Wankla i startują takim samochodem w dragach. 
W Japonii i Ameryce nadal można dostać części do modyfikacji silnika 2T-G oraz reszty najważniejszych elementów. Nawet po niemal 45 latach, to usportowione, lekkie i nieskomplikowane w budowie coupe, nadal daje ludziom wiele frajdy.
    Zdaniem niektórych, Toyota tworzy(ła) nudne samochody. Nic bardziej mylnego, to jest tylko farmazon, który niestety lansowany jest przez zatwardziałych osobników. Oprócz opinii z onetów itp., jest też inny świat. Pośród całej pasji do sportowych Toyot (Supra, Celica, MR2, AE86 itp.), tylnonapędowych driftowozów (Chaser, Mark II, AE86 itp.) czy luksusowych sedanów z silnikami V8 (Celsior, Crown), są również te na pozór zwykłe modele, takie jak np. klasyczna Corolla, które potrafią przyciągać i ciekawić. Nie zagłębiając się w szczegóły, Corolla E20 (druga generacja) produkowana była od 1970 do 1978 roku, posiada napęd na tył, dostępna jest jako kombi, sedan oraz coupe. Spośród nich, jest jedna wersja, która nosi miano kultowej - obok AE86 to jedna z najbardziej znanych, klasycznych Corolli. Mowa tutaj o TE27, czyli coupe z silnikiem 2T-G DOHC 1.6L 115 KM, przy masie samochodu 855 kg. Ten samochód ma wiele twarzy, jak na sportową wersję przystało, w latach 70 używany był na całym świecie w rajdach oraz typowych wyścigach, natomiast dzisiaj jest bazą dla wielu ciekawych projektów. Pięknie odrestaurowane modele, cieszą oko na zlotach klasyków od Japonii, po Malezję, Amerykę a kończąc na Niemczech. Agresywnie zmodyfikowane wersje, z poszerzonymi nadkolami i wysokoobrotowymi silnikami, nadal atakują tory wyścigowe, przypominają lata 70 i pojedynki na Fuji Speedway czy Tsukuba. Niektórzy idą krok dalej i pakują pod maskę silniki V8 z Lexusa, natomiast w Australii czasami wrzucają silnik Wankla i startują takim samochodem w dragach.
    W Japonii i Ameryce nadal można dostać części do modyfikacji silnika 2T-G oraz reszty najważniejszych elementów. Nawet po niemal 45 latach, to usportowione, lekkie i nieskomplikowane w budowie coupe, nadal daje ludziom wiele frajdy.
    Nissany na Fuji Speedway – Odpowiednie samochody, w odpowiednim miejscu.
    Odpowiednie samochody, w odpowiednim miejscu.
    R's Meeting 2012 – Coroczny zlot Nissanów Skyline GT-R oraz Nissanów GT-R, na japońskim torze wyścigowym Fuji Speedway.
    Coroczny zlot Nissanów Skyline GT-R oraz Nissanów GT-R, na japońskim torze wyścigowym Fuji Speedway.
    Jedna z najszybszych S2000 na świecie, bardzo gruby i drogi projekt. Typowa Honda przeznaczona na tory wyścigowe, zbudowana do bicia czasów. W porównaniu do poprzedniego roku, pojawiło się trochę usprawnień, jak na przykład nowa turbosprężarka GCG Garrett GTX3582R oraz sekwencyjna skrzynia biegów Holinger RD6S. Również aerodynamika została poprawiona. Samochód ma obecnie moc ponad 800 KM i szykowany jest na World Time Attack Challenge 2013, który odbędzie się w październiku. Na ostatnim teście na torze Fuji Speedway, kierowca wyścigowy Nobuteru Taniguchi, wykręcił Hondą S2000RR niesamowity czas 1:40.90. Dla ciekawości, porównanie do seryjnej czołówki:
    Porsche 911 GT2 RS - 1:50.54,
    Nissan GT-R - 1:50.95,
    Lamborghini Aventador LP700-4 - 1:52.55,
    McLaren MP4-12C - 1:53.20,
    Audi R8 GT - 1:54.80
    2 września 2013, 14:26 przez staryjaponiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Mazda Savanna (RX-3) & Nissan Skyline C110 – Japońskie klasyki w swoim żywiole. Podczas zlotu JCCA Fuji Jamboree, na torze Fuji Speedway.
    Japońskie klasyki w swoim żywiole. Podczas zlotu JCCA Fuji Jamboree, na torze Fuji Speedway.