Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 10 takich materiałów
    Aston Martin DB10 – Samochód sportowy klasy wyższej wyprodukowany przez brytyjską markę Aston Martin w 2014 roku, zaprezentowany na Paris Motor Show 2014. Samochód został stworzony na potrzeby filmu James Bond Spectre w 2014 roku. Wyprodukowany tylko w liczbie 10 sztuk, z czego większość z nich zostało uszkodzonych lub zniszczonych. Jeden z egzemplarzy miał zostać w rękach producenta filmu, a kolejny miał trafić do kolekcji Aston Martina. Jedyna sztuka, którą pojawiła się na rynku, została sprzedana na licytacji prowadzonej przez dom aukcyjny Chrisrie's w połowie lutego 2016 roku za kwotę 2,43 miliona funtów. Wykonaną w całości z włókna węglowego karoserię zainstalowano na podwoziu modelu V8 Vantage. Silnik DB10 to 4,7-litrowe V8 o mocy 430 KM i momencie obrotowym 490 Nm. Prędkość maksymalna wynosi 305 km/h, a przyspieszenie 0-100 km/h trwa 4,7 sekund. Następcą samochodu został DB11 zaprezentowany w marcu 2016 roku w Genewie.
    Samochód sportowy klasy wyższej wyprodukowany przez brytyjską markę Aston Martin w 2014 roku, zaprezentowany na Paris Motor Show 2014. Samochód został stworzony na potrzeby filmu James Bond Spectre w 2014 roku. Wyprodukowany tylko w liczbie 10 sztuk, z czego większość z nich zostało uszkodzonych lub zniszczonych. Jeden z egzemplarzy miał zostać w rękach producenta filmu, a kolejny miał trafić do kolekcji Aston Martina. Jedyna sztuka, którą pojawiła się na rynku, została sprzedana na licytacji prowadzonej przez dom aukcyjny Chrisrie's w połowie lutego 2016 roku za kwotę 2,43 miliona funtów. Wykonaną w całości z włókna węglowego karoserię zainstalowano na podwoziu modelu V8 Vantage. Silnik DB10 to 4,7-litrowe V8 o mocy 430 KM i momencie obrotowym 490 Nm. Prędkość maksymalna wynosi 305 km/h, a przyspieszenie 0-100 km/h trwa 4,7 sekund. Następcą samochodu został DB11 zaprezentowany w marcu 2016 roku w Genewie.
    Samochód marki Aston Martin produkowany od 1963 do 1965 roku. Jest ulepszoną wersją modelu DB4. DB5 był pierwszym samochodem agenta Jamesa Bonda. Pojawił się w filmach Goldfinger, Operacja Piorun, GoldenEye, Jutro nie umiera nigdy, Casino Royale, Skyfall, Spectre i Auta 2.
    31 października 2020, 19:41 przez kjkibi (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Aston Martn DB5, który pojawił się w takich filmach jak Goldfinger (1964), Operacja Piorun (1965), Goldeneye (1995), Jutro nie umiera nigdy (1997), Skyfall (2012) i Spectre (2015). Ma pojawić się w nadchodzącym filmie o roboczym tytule Bond 25.
    Camaro Supercharger 79’ – Chevrolet Camaro 5.7 (350CID) Supercharger Silnik: Fabrycznie nowy silnik, wyprodukowany przez GM w 2004r, na częściach GM PERFORMANCE PARTS, SB 350 cid, 5700cm3, głowice VORTEC, kompresja 9,1:1. Dołożony został SUPERCHARGER-WEIAND 142-PRO STREET, gaźnik HOLLEY 750 cfm, skalibrowany do Superchargera. Zaupłon MALLORY, pompa paliwa mechaniczna EDELBROCK STREET, dla silników do 500KM. Cały ten układ został zestrojony na paliwie SHELL V-POWER RACING, z dodatkiem do paliwa PRO-BLEND i dało to moc 495 KM. Bestia obecnie tankowana jest na paliwie Shell V-Power Nitro Cała przebudowa auta miała miejsce w 2006 roku. Wnętrze oryginalne, nigdy nie było naprawiane. Samochód u obecnego właściciela od 1989 roku. Skrzynia Biegów: Nowa skrzynia biegów firmy B&M STREET z konwenterem B&M, wzmocniona i o przełożeniach do street racingu, oraz B&M QUICK SHIFTER - QUICK SILVER. Wał Napędowy: Seryjny, wzmocniony krzyżakami firmy LAKEWOOD. Most Tylny: Seryjny, dodatkowo blokada mechanizmu różnicowego POWERTRAX, firmy RICHMOND, oraz Tractions Bars, firmy LAKEWOOD. Zawieszenie Pełny zeslaw zawieszenia firmy HOTCHKIS: Sprężyny, resory, stabilizatory ,polibusze i HI- JACKER'S tył. Hamulce: Tarcze hamulcowe przód, wiercone i klocki firmy EBC Wydech: Headers-y firmy EDELBROCK, 2 tłumiki przelotowe EDELBROCK TRUE FLOW, końcówki ukł. wyd. Firmy MAGNAFLOW. Koła: Felgi chromowane firmy CRAGAR, model SUPER SPOKE 8”x15” i 10”x15” Opony tył: MICKEY & THOMPSON ET STREET RADIAL Nadwozie: Seryjne, jedynie aby ukryć zmiany pod maską, założona została maska z tworzywa firmy HARWOOD. Obecnie na miejsce wróciła maska oryginalna. Pozostałe zastosowane części: APC GTS STREET GLOW RUSSEL ACCEL MSD SPECTRE AUTO METER MR. GASKET FLEX-A-LITE TRANS DAPT ENERGY SUSPENSION REDLINE PLASTIC COLOR
    Chevrolet Camaro 5.7 (350CID) Supercharger Silnik: Fabrycznie nowy silnik, wyprodukowany przez GM w 2004r, na częściach GM PERFORMANCE PARTS, SB 350 cid, 5700cm3, głowice VORTEC, kompresja 9,1:1. Dołożony został SUPERCHARGER-WEIAND 142-PRO STREET, gaźnik HOLLEY 750 cfm, skalibrowany do Superchargera. Zaupłon MALLORY, pompa paliwa mechaniczna EDELBROCK STREET, dla silników do 500KM. Cały ten układ został zestrojony na paliwie SHELL V-POWER RACING, z dodatkiem do paliwa PRO-BLEND i dało to moc 495 KM. Bestia obecnie tankowana jest na paliwie Shell V-Power Nitro Cała przebudowa auta miała miejsce w 2006 roku. Wnętrze oryginalne, nigdy nie było naprawiane. Samochód u obecnego właściciela od 1989 roku. Skrzynia Biegów: Nowa skrzynia biegów firmy B&M STREET z konwenterem B&M, wzmocniona i o przełożeniach do street racingu, oraz B&M QUICK SHIFTER - QUICK SILVER. Wał Napędowy: Seryjny, wzmocniony krzyżakami firmy LAKEWOOD. Most Tylny: Seryjny, dodatkowo blokada mechanizmu różnicowego POWERTRAX, firmy RICHMOND, oraz Tractions Bars, firmy LAKEWOOD. Zawieszenie Pełny zeslaw zawieszenia firmy HOTCHKIS: Sprężyny, resory, stabilizatory ,polibusze i HI- JACKER'S tył. Hamulce: Tarcze hamulcowe przód, wiercone i klocki firmy EBC Wydech: Headers-y firmy EDELBROCK, 2 tłumiki przelotowe EDELBROCK TRUE FLOW, końcówki ukł. wyd. Firmy MAGNAFLOW. Koła: Felgi chromowane firmy CRAGAR, model SUPER SPOKE 8”x15” i 10”x15” Opony tył: MICKEY & THOMPSON ET STREET RADIAL Nadwozie: Seryjne, jedynie aby ukryć zmiany pod maską, założona została maska z tworzywa firmy HARWOOD. Obecnie na miejsce wróciła maska oryginalna. Pozostałe zastosowane części: APC GTS STREET GLOW RUSSEL ACCEL MSD SPECTRE AUTO METER MR. GASKET FLEX-A-LITE TRANS DAPT ENERGY SUSPENSION REDLINE PLASTIC COLOR
    Co sądzicie? – O nowym modelu dla Bonda AM DB10?
    O nowym modelu dla Bonda AM DB10?
    Spectre –
    8 marca 2014, 17:13 przez Argaris (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Mało znane / zapomnianie Spectre R42 – Model R42 z silnikiem 4.6 V8 sprzedawany od roku 1997. Masa własna wynosiła 280 kg. Ta jednostka napędowa jest w stanie wytworzyć maksymalną moc 360 PS przy 5900 rpm i maksymalnym momencie obrotowym 463 Nm przy 4850 rpm. R42 4.6 V8 idzie od 0 do 100 km/h  w 4.0 sekundy i jest w stanie osiągnąć maksymalną prędkość 285 km/h.
    Model R42 z silnikiem 4.6 V8 sprzedawany od roku 1997. Masa własna wynosiła 280 kg. Ta jednostka napędowa jest w stanie wytworzyć maksymalną moc 360 PS przy 5900 rpm i maksymalnym momencie obrotowym 463 Nm przy 4850 rpm. R42 4.6 V8 idzie od 0 do 100 km/h w 4.0 sekundy i jest w stanie osiągnąć maksymalną prędkość 285 km/h.
    4 stycznia 2014, 20:13 przez Chlodny (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (7)

    1