Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 22 takie materiały
    Hybrydowe SUVy Toyoty, dlaczego warto je wybrać? – Toyota słynie z innowacji takich jak napędy hybrydowe, które sprawiają, że jest to jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek na rynku motoryzacyjnym. Duże zainteresowanie tą technologią przyczyniło się nie tylko do rozwoju aut kompaktowych, ale także pojawienia się hybrydowych SUV-ów. Jeśli ciekawi Cię, jak prezentuje się tego typu połączenie i czy warto dać mu szansę, sprawdź nasz artykuł!
Nowa Toyota RAV4
SUV-y to wszechstronne auta, na których można polegać w każdej sytuacji. Nie inaczej ma się sprawa z nowymi hybrydami produkcji Toyoty. Model RAV4 to jeden z najpopularniejszych modeli tego producenta, który sprawdza się zarówno w środowisku miejskim, jak i na długich trasach.
Nowa Toyota RAV4 jest wyposażona w nowoczesny napęd hybrydowy o mocy maksymalnej 222 KM, a także zautomatyzowany system 4x4, który automatycznie dostosowuje ustawienia do warunków panujących na drodze.
Duży zbiornik paliwowy i bardzo pojemna bateria pozwalają na wykorzystanie jego możliwości w pełni nawet na bardzo długich trasach. Zwłaszcza dzięki systemom umożliwiającym odzyskanie części energii kinetycznej z hamowania i zwalniania, by ponownie zasilić nią napęd.
Nowa Toyota RAV4 to również minimalistyczny, ale bardzo nowoczesny i elegancki design, który zdecydowanie zwraca na siebie uwagę. Stanowi idealne wyważenie między funkcjonalnością i stylem, dając kierowcy i jego pasażerom to, co najlepsze.
Nowa Toyota Highlander
Highlander, podobnie jak RAV4 to SUV, który zadowoli nawet najbardziej wymagających klientów. Tak jak wcześniej omawiany model, jest naszpikowany nowoczesną technologią zwiększającą komfort i bezpieczeństwo jazdy. Wśród jego funkcji można wymienić między innymi układ wczesnego reagowania w razie ryzyka zderzenia, system monitorowania martwego pola w lusterkach czy monitoring obejmujący kamery 360 stopni.
Nowa Toyota Highlander jest przy tym nieco większa rozmiarami niż RAV4 i oferuje jeszcze potężniejszą moc, wynoszącą aż 248 KM. Dzięki temu podróżowanie w każdych warunkach staje się proste i przyjemne. Zwłaszcza przy tym standardzie wykończenia, które oferuje pełen komfort i przestrzeń nawet dla 7 pasażerów naraz. I to w standardowej wersji.
Co istotne, nowa Toyota Highlander to także małe centrum multimedialne naszpikowane najnowocześniejszymi udogodnieniami dla kierowcy. 12,3 calowy ekran pozwala na dostosowanie deski rozdzielczej do indywidualnych preferencji, a dzięki możliwości sparowania telefonu z wyświetlaczem auta, można pozostać w łączności ze światem w bezpieczny sposób.
Toyota Poznań Ukleja - gdzie kupić SUV-a?
Wybór odpowiedniego modelu SUV-a to tylko część udanego zakupu. Ważne jest także to, by nabyć dane auto na korzystnych warunkach. Najlepszej jakości obsługę i wsparcie znajdziesz w autoryzowanych salonach, takich jak Toyota Poznań Ukleja. Pracujący tam specjaliści będą w stanie zapewnić Ci profesjonalne doradztwo na każdym etapie zakupu i w pełni dopasować wybrany samochód do Twoich potrzeb.
Co istotne, zakupy SUV-a w autoryzowanym salonie pozwolą Ci także na pełne wykorzystanie wsparcia posprzedażowego i łatwiejsze rozwiązywanie ewentualnych problemów, które mogą pojawić się w późniejszych etapach użytkowania auta. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej, sprawdź salon Toyota Poznań Ukleja i skorzystaj z pomocy fachowców!

    Toyota słynie z innowacji takich jak napędy hybrydowe, które sprawiają, że jest to jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek na rynku motoryzacyjnym. Duże zainteresowanie tą technologią przyczyniło się nie tylko do rozwoju aut kompaktowych, ale także pojawienia się hybrydowych SUV-ów. Jeśli ciekawi Cię, jak prezentuje się tego typu połączenie i czy warto dać mu szansę, sprawdź nasz artykuł!

    Nowa Toyota RAV4

    SUV-y to wszechstronne auta, na których można polegać w każdej sytuacji. Nie inaczej ma się sprawa z nowymi hybrydami produkcji Toyoty. Model RAV4 to jeden z najpopularniejszych modeli tego producenta, który sprawdza się zarówno w środowisku miejskim, jak i na długich trasach.

    Nowa Toyota RAV4 jest wyposażona w nowoczesny napęd hybrydowy o mocy maksymalnej 222 KM, a także zautomatyzowany system 4x4, który automatycznie dostosowuje ustawienia do warunków panujących na drodze.

    Duży zbiornik paliwowy i bardzo pojemna bateria pozwalają na wykorzystanie jego możliwości w pełni nawet na bardzo długich trasach. Zwłaszcza dzięki systemom umożliwiającym odzyskanie części energii kinetycznej z hamowania i zwalniania, by ponownie zasilić nią napęd.

    Nowa Toyota RAV4 to również minimalistyczny, ale bardzo nowoczesny i elegancki design, który zdecydowanie zwraca na siebie uwagę. Stanowi idealne wyważenie między funkcjonalnością i stylem, dając kierowcy i jego pasażerom to, co najlepsze.

    Nowa Toyota Highlander

    Highlander, podobnie jak RAV4 to SUV, który zadowoli nawet najbardziej wymagających klientów. Tak jak wcześniej omawiany model, jest naszpikowany nowoczesną technologią zwiększającą komfort i bezpieczeństwo jazdy. Wśród jego funkcji można wymienić między innymi układ wczesnego reagowania w razie ryzyka zderzenia, system monitorowania martwego pola w lusterkach czy monitoring obejmujący kamery 360 stopni.

    Nowa Toyota Highlander jest przy tym nieco większa rozmiarami niż RAV4 i oferuje jeszcze potężniejszą moc, wynoszącą aż 248 KM. Dzięki temu podróżowanie w każdych warunkach staje się proste i przyjemne. Zwłaszcza przy tym standardzie wykończenia, które oferuje pełen komfort i przestrzeń nawet dla 7 pasażerów naraz. I to w standardowej wersji.

    Co istotne, nowa Toyota Highlander to także małe centrum multimedialne naszpikowane najnowocześniejszymi udogodnieniami dla kierowcy. 12,3 calowy ekran pozwala na dostosowanie deski rozdzielczej do indywidualnych preferencji, a dzięki możliwości sparowania telefonu z wyświetlaczem auta, można pozostać w łączności ze światem w bezpieczny sposób.

    Toyota Poznań Ukleja - gdzie kupić SUV-a?

    Wybór odpowiedniego modelu SUV-a to tylko część udanego zakupu. Ważne jest także to, by nabyć dane auto na korzystnych warunkach. Najlepszej jakości obsługę i wsparcie znajdziesz w autoryzowanych salonach, takich jak Toyota Poznań Ukleja. Pracujący tam specjaliści będą w stanie zapewnić Ci profesjonalne doradztwo na każdym etapie zakupu i w pełni dopasować wybrany samochód do Twoich potrzeb.

    Co istotne, zakupy SUV-a w autoryzowanym salonie pozwolą Ci także na pełne wykorzystanie wsparcia posprzedażowego i łatwiejsze rozwiązywanie ewentualnych problemów, które mogą pojawić się w późniejszych etapach użytkowania auta. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej, sprawdź salon Toyota Poznań Ukleja i skorzystaj z pomocy fachowców!

    20 października 2023, 3:37 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych
    Jak wymienić zamek w drzwiach – Pochłaniające nas czynności dnia codziennego pozwalają nam zapomnieć o kwestii bezpieczeństwa. Jedną z takich rzeczy są zamki na klucz znajdujące się w naszych drzwiach od mieszkania. Aby chronić siebie oraz drogocenne przedmioty, warto mieć na uwadze wymianę takiego mechanizmu na nowszy, który będzie znacznie skuteczniejszy w swoich działaniach.
Jak wymienić zamek
W kwestii wymiany zamka w drzwiach nie jesteśmy zmuszeni wzywać specjalisty, jeżeli posiadamy podstawowe narzędzia, możemy bez większego problemu poradzić sobie samodzielnie. Aby wymiana zamka przebiegała pomyślnie warto wcześniej zaopatrzyć się w śrubokręt, za pomocą którego wykonany większość pracy. Pierwszym etapem będzie odkręcenie szyldu wraz z klamką. W ten sposób dostaniemy się do wnętrza drzwi a docelowy zamek będzie w naszym zasięgu. Kolejnym etapem będzie odkręcenie następnych śrubek mocujących zamek, warto posłużyć się śrubokrętem aby podważyć zamek, który może stawiać opór. Następnym krokiem będzie dokładne wymiarowanie zamka na podstawie jego parametrów będziemy mogli zakupić nowy pasujący zamek. Jest to bardzo ważny moment, ponieważ źle dobrany zamek względem wielkości nie będzie pasował, co więcej nie narazimy się na ewentualne niedogodności. Po zakupie nowego elementu pozostaje nam zamiana oraz wykonanie tych samych czynności tylko w odwrotnej kolejności.Po wymianie nowego zamka, a przed dokręceniem szyldu z klamką, można sprawdzić czy mechanizm działa poprawnie, w przypadku błędnego działania unikniemy tym samym niepotrzebnej pracy i straty czasu.
Fachowa wymiana zamka
Zdarza się również, że zamek wymaga od nas natychmiastowej reakcji związanej z jego wymianą. Nie zawsze jednak możemy mieć odpowiednio dużo czasu, aby się tym zająć. Dlatego dobrym rozwiązaniem jest skorzystanie z usług profesjonalnych ślusarzy z https://www.pogotowie-zamkowe-poznan.pl/, którzy posiadają odpowiednie doświadczenie oraz sprzęt pozwalający na prawidłową wymianę zamka w naszych drzwiach. Warto wiedzieć że usługi proponowane przez specjalistów dostępne są siedem dni w tygodniu, przez całą dobę, a więc w dowolnym momencie możemy dzwonić po pomoc. Jest to o wiele szybsze i przede wszystkim pewniejsze rozwiązanie naszego problemu. Warto wiedzieć, że cena za tego typu usługi jest przystępna, choć głównie uwarunkowana jest rodzajem zamka oraz drzwi. Specjaliści zalecają wymianę zamka przynajmniej raz na kilka lat ze względu na bezpieczeństwo.

    Pochłaniające nas czynności dnia codziennego pozwalają nam zapomnieć o kwestii bezpieczeństwa. Jedną z takich rzeczy są zamki na klucz znajdujące się w naszych drzwiach od mieszkania. Aby chronić siebie oraz drogocenne przedmioty, warto mieć na uwadze wymianę takiego mechanizmu na nowszy, który będzie znacznie skuteczniejszy w swoich działaniach.

    Jak wymienić zamek

    W kwestii wymiany zamka w drzwiach nie jesteśmy zmuszeni wzywać specjalisty, jeżeli posiadamy podstawowe narzędzia, możemy bez większego problemu poradzić sobie samodzielnie. Aby wymiana zamka przebiegała pomyślnie warto wcześniej zaopatrzyć się w śrubokręt, za pomocą którego wykonany większość pracy. Pierwszym etapem będzie odkręcenie szyldu wraz z klamką. W ten sposób dostaniemy się do wnętrza drzwi a docelowy zamek będzie w naszym zasięgu. Kolejnym etapem będzie odkręcenie następnych śrubek mocujących zamek, warto posłużyć się śrubokrętem aby podważyć zamek, który może stawiać opór. Następnym krokiem będzie dokładne wymiarowanie zamka na podstawie jego parametrów będziemy mogli zakupić nowy pasujący zamek. Jest to bardzo ważny moment, ponieważ źle dobrany zamek względem wielkości nie będzie pasował, co więcej nie narazimy się na ewentualne niedogodności. Po zakupie nowego elementu pozostaje nam zamiana oraz wykonanie tych samych czynności tylko w odwrotnej kolejności.Po wymianie nowego zamka, a przed dokręceniem szyldu z klamką, można sprawdzić czy mechanizm działa poprawnie, w przypadku błędnego działania unikniemy tym samym niepotrzebnej pracy i straty czasu.

    Fachowa wymiana zamka

    Zdarza się również, że zamek wymaga od nas natychmiastowej reakcji związanej z jego wymianą. Nie zawsze jednak możemy mieć odpowiednio dużo czasu, aby się tym zająć. Dlatego dobrym rozwiązaniem jest skorzystanie z usług profesjonalnych ślusarzy z https://www.pogotowie-zamkowe-poznan.pl/, którzy posiadają odpowiednie doświadczenie oraz sprzęt pozwalający na prawidłową wymianę zamka w naszych drzwiach. Warto wiedzieć że usługi proponowane przez specjalistów dostępne są siedem dni w tygodniu, przez całą dobę, a więc w dowolnym momencie możemy dzwonić po pomoc. Jest to o wiele szybsze i przede wszystkim pewniejsze rozwiązanie naszego problemu. Warto wiedzieć, że cena za tego typu usługi jest przystępna, choć głównie uwarunkowana jest rodzajem zamka oraz drzwi. Specjaliści zalecają wymianę zamka przynajmniej raz na kilka lat ze względu na bezpieczeństwo.

    26 listopada 2021, 10:15 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych
    Czy warto zainwestować w powłokę ceramiczną na samochód? – Prawdopodobnie nie ma kierowcy, który nie chciałby, by jego samochód lśnił i wyglądał jak nowy – nawet po wielu latach eksploatacji. Obecnie takie możliwości są na wyciągnięcie ręki. Wystarczy zdecydować się na nałożenie powłoki ceramicznej na lakier auta, aby zabezpieczyć karoserię na długi czas. Wielu kierowców zastanawia się nad tym, czy rzeczywiście powłoka ceramiczna jest opłacalna i czy taka ochrona lakieru spełni ich oczekiwania. Postanowiliśmy zapytać o to specjalistów z lubelskiego studia auto detailingowego RClinic, którzy na co dzień nakładają powłoki ceramiczne Gtechniq – niekwestionowanego światowego lidera w tej dziedzinie. Oto, czego się dowiedzieliśmy.
Powłoka ceramiczna – czym jest?
Najogólniej mówiąc powłoka ceramiczna to cienka warstwa preparatu nanoszonego na odpowiednio przygotowany lakier, która ma za zadanie długotrwale zabezpieczyć go przed utratą połysku i koloru. Na zbliżonej zasadzie działają woski. Mimo to nieporównywalnie większa trwałość oraz przewidziany na lata okres użytkowania jest tym, co różni powłokę ceramiczną od wosku. O ile bowiem nawet dobrej klasy wosk utrzyma się na karoserii kilka miesięcy, o tyle profesjonalnie nałożona powłoka ceramiczna będzie skutecznie chronić lakier nawet przez 9 lat. Aby tak się stało, konieczne jest skorzystanie z usług doświadczonych i wykwalifikowanych specjalistów, którzy mają do dyspozycji nie tylko potrzebne narzędzia i wiedzę, ale także wykonują usługę nałożenia powłoki ceramicznej w optymalnych warunkach. To właśnie dlatego najwyższej klasy powłoki (jak choćby Gtechniq Crystal Serum Ultra) nie są dostępne w obrocie detalicznym – nakładają je wyłącznie autoryzowane salony detailingowe, takie jak RClinic w Lublinie.
Na czym polega nałożenie powłoki ceramicznej?
Sam proces na pierwszy rzut oka nie wydaje się szczególnie skomplikowany. Warunki, w jakich jest nakładana powłoka na dany samochód, a także umiejętności i doświadczenie osoby odpowiedzialnej za to zadanie, mają kluczowe znaczenie dla finalnego efektu – ale to nie jedyne aspekty, jakie trzeba uwzględnić.
Generalnie rzecz biorąc, można wyróżnić następujące etapy nakładania powłoki ceramicznej na samochód:
- przygotowanie powłoki lakierniczej auta – na tym etapie dokonywane są szczegółowe oględziny lakieru pod kątem obecności zanieczyszczeń, zmatowień, przebarwień, korozji, nierówności itd. Następnie wszystkie zanieczyszczenia stałe usuwa się za pomocą odpowiednich do tego narzędzi i preparatów. Oczyszczony lakier jest polerowany, po czym dodatkowo weryfikuje się jego stan oraz usuwa ewentualne pozostałości;
- nałożenie powłoki ceramicznej w przewidzianych przez producenta warunkach i przy użyciu właściwych narzędzi i akcesoriów. Chodzi przede wszystkim o odpowiednie oświetlenie, optymalną temperaturę, a także o doświadczenie specjalisty nakładającego powłokę. Robiąc to w sposób nieumiejętny, nie tylko ryzykujemy, że nie będzie ona spełniać swej podstawowej roli, ale również zwiększamy prawdopodobieństwo trwałego uszkodzenia lakieru – co przekłada się na dodatkowe koszty.
Nałożoną powłokę ceramiczną należy bezpośrednio po aplikacji na samochód chronić przed oddziaływaniem wilgoci przez określony przez producenta czas – przykładowo dla powłoki Gtechniq Crystal Serum Ultra wynosi on 12 godzin.
Powłoka ceramiczna – cena
Przeciętny koszt usługi profesjonalnego nałożenia powłoki ceramicznej na auto może wahać się między ok. 1200-5000 złotych – zależnie od wielkości samochodu oraz klasy i jakości użytego preparatu. W każdym przypadku warto jednak pamiętać, że na cenę powłoki ceramicznej składa się koszt przygotowania istniejącej powłoki lakierniczej oraz sam preparat zabezpieczający. Zabezpieczyć możemy również felgi oraz wnętrze. Najlepszym wyjściem jest zwrócenie się do wybranego studia auto detailingowego z prośbą o dokładną wycenę usługi.
Na jakie auta można nakładać powłokę ceramiczną?
Można spotkać się z informacją, że powłoki ceramiczne najlepiej sprawdzają się w przypadku samochodów nowych (z salonu) lub niedługo po zakupie. Prawda jest jednak taka, że aplikacja powłoki ceramicznej na auto kilku - lub nawet kilkunastoletnie również podniesie jego walory wizualne (po uprzednim przygotowaniu lakieru we właściwy sposób) i zabezpieczy karoserię przed mikrozarysowaniami eksploatacyjnymi oraz ułatwi jej pielęgnację.
Czytelników, którzy chcą dowiedzieć się więcej na temat powłok ceramicznych, zachęcamy do kontaktu ze studiem detailingu RClinic, którego specjaliści udzielili nam informacji niezbędnych do stworzenia powyższego artykułu.

    Prawdopodobnie nie ma kierowcy, który nie chciałby, by jego samochód lśnił i wyglądał jak nowy – nawet po wielu latach eksploatacji. Obecnie takie możliwości są na wyciągnięcie ręki. Wystarczy zdecydować się na nałożenie powłoki ceramicznej na lakier auta, aby zabezpieczyć karoserię na długi czas. Wielu kierowców zastanawia się nad tym, czy rzeczywiście powłoka ceramiczna jest opłacalna i czy taka ochrona lakieru spełni ich oczekiwania. Postanowiliśmy zapytać o to specjalistów z lubelskiego studia auto detailingowego RClinic, którzy na co dzień nakładają powłoki ceramiczne Gtechniq – niekwestionowanego światowego lidera w tej dziedzinie. Oto, czego się dowiedzieliśmy.

    Powłoka ceramiczna – czym jest?

    Najogólniej mówiąc powłoka ceramiczna to cienka warstwa preparatu nanoszonego na odpowiednio przygotowany lakier, która ma za zadanie długotrwale zabezpieczyć go przed utratą połysku i koloru. Na zbliżonej zasadzie działają woski. Mimo to nieporównywalnie większa trwałość oraz przewidziany na lata okres użytkowania jest tym, co różni powłokę ceramiczną od wosku. O ile bowiem nawet dobrej klasy wosk utrzyma się na karoserii kilka miesięcy, o tyle profesjonalnie nałożona powłoka ceramiczna będzie skutecznie chronić lakier nawet przez 9 lat. Aby tak się stało, konieczne jest skorzystanie z usług doświadczonych i wykwalifikowanych specjalistów, którzy mają do dyspozycji nie tylko potrzebne narzędzia i wiedzę, ale także wykonują usługę nałożenia powłoki ceramicznej w optymalnych warunkach. To właśnie dlatego najwyższej klasy powłoki (jak choćby Gtechniq Crystal Serum Ultra) nie są dostępne w obrocie detalicznym – nakładają je wyłącznie autoryzowane salony detailingowe, takie jak RClinic w Lublinie.

    Na czym polega nałożenie powłoki ceramicznej?

    Sam proces na pierwszy rzut oka nie wydaje się szczególnie skomplikowany. Warunki, w jakich jest nakładana powłoka na dany samochód, a także umiejętności i doświadczenie osoby odpowiedzialnej za to zadanie, mają kluczowe znaczenie dla finalnego efektu – ale to nie jedyne aspekty, jakie trzeba uwzględnić.

    Generalnie rzecz biorąc, można wyróżnić następujące etapy nakładania powłoki ceramicznej na samochód:

    - przygotowanie powłoki lakierniczej auta – na tym etapie dokonywane są szczegółowe oględziny lakieru pod kątem obecności zanieczyszczeń, zmatowień, przebarwień, korozji, nierówności itd. Następnie wszystkie zanieczyszczenia stałe usuwa się za pomocą odpowiednich do tego narzędzi i preparatów. Oczyszczony lakier jest polerowany, po czym dodatkowo weryfikuje się jego stan oraz usuwa ewentualne pozostałości;

    - nałożenie powłoki ceramicznej w przewidzianych przez producenta warunkach i przy użyciu właściwych narzędzi i akcesoriów. Chodzi przede wszystkim o odpowiednie oświetlenie, optymalną temperaturę, a także o doświadczenie specjalisty nakładającego powłokę. Robiąc to w sposób nieumiejętny, nie tylko ryzykujemy, że nie będzie ona spełniać swej podstawowej roli, ale również zwiększamy prawdopodobieństwo trwałego uszkodzenia lakieru – co przekłada się na dodatkowe koszty.

    Nałożoną powłokę ceramiczną należy bezpośrednio po aplikacji na samochód chronić przed oddziaływaniem wilgoci przez określony przez producenta czas – przykładowo dla powłoki Gtechniq Crystal Serum Ultra wynosi on 12 godzin.

    Powłoka ceramiczna – cena

    Przeciętny koszt usługi profesjonalnego nałożenia powłoki ceramicznej na auto może wahać się między ok. 1200-5000 złotych – zależnie od wielkości samochodu oraz klasy i jakości użytego preparatu. W każdym przypadku warto jednak pamiętać, że na cenę powłoki ceramicznej składa się koszt przygotowania istniejącej powłoki lakierniczej oraz sam preparat zabezpieczający. Zabezpieczyć możemy również felgi oraz wnętrze. Najlepszym wyjściem jest zwrócenie się do wybranego studia auto detailingowego z prośbą o dokładną wycenę usługi.

    Na jakie auta można nakładać powłokę ceramiczną?

    Można spotkać się z informacją, że powłoki ceramiczne najlepiej sprawdzają się w przypadku samochodów nowych (z salonu) lub niedługo po zakupie. Prawda jest jednak taka, że aplikacja powłoki ceramicznej na auto kilku - lub nawet kilkunastoletnie również podniesie jego walory wizualne (po uprzednim przygotowaniu lakieru we właściwy sposób) i zabezpieczy karoserię przed mikrozarysowaniami eksploatacyjnymi oraz ułatwi jej pielęgnację.

    Czytelników, którzy chcą dowiedzieć się więcej na temat powłok ceramicznych, zachęcamy do kontaktu ze studiem detailingu RClinic, którego specjaliści udzielili nam informacji niezbędnych do stworzenia powyższego artykułu.

    6 sierpnia 2021, 10:48 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych
    Nieograniczony garaż marzeń cz.2 Abarth 500 Biposto – Zgodnie z zapowiedzą kolejny obiekt do kolekcji: Abarth 500 Biposto
Autko stworzone z zwykłego Fiata 500.
Jednak specjaliści z Abarth'a dodali 190 konny silni, pakiet hamulców Brembo, wnętrze z samochodu wyścigowego (klatka bezpieczeństwa w standardzie) oraz sekwencyjną skrzynię biegów. Ten uroczy potworek rozpędza się do 100 w 5,9s. Bardzo fajna zabawka i dlatego chciałbym go mieć.
Pozdrawiam i do następnego przedstawiciela z literki A. ;)
    Zgodnie z zapowiedzą kolejny obiekt do kolekcji: Abarth 500 Biposto
    Autko stworzone z zwykłego Fiata 500.
    Jednak specjaliści z Abarth'a dodali 190 konny silni, pakiet hamulców Brembo, wnętrze z samochodu wyścigowego (klatka bezpieczeństwa w standardzie) oraz sekwencyjną skrzynię biegów. Ten uroczy potworek rozpędza się do 100 w 5,9s. Bardzo fajna zabawka i dlatego chciałbym go mieć.
    Pozdrawiam i do następnego przedstawiciela z literki A. ;)
    21 stycznia 2018, 22:20 przez Autofil (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Źródło:

    www.autokult.pl

    To niepozorne Subaru Impreza ma 600 KM i kręci się do 12 000 obr/min. To dla was mało? Auto wygląda na seryjne. Prawdziwy fan japońskiej motoryzacji nie pozna po odpaleniu silnika, że to sleeper. Specjaliści z GotitRex zbudowali boksera o niesamowitych osiągach. GotitRex nie dość, że uturbił jednostkę EJ za pomocą Garetta GTW3884, ale także poddał ją destrokerowi. Poprzez zmniejszenie pojemności skokowej tuner zdołał zwiększyć gamę obrotów silnika aż do 12 000 obr/min, dzięki czemu przy odcięciu na trzecim biegu na prędkościomierzu zobaczycie 225 km/h.


    Jednostka po finalnym wystrojeniu generuje ponad 600 KM mocy na kole, co przy masie własnej pojazdu 1100 kg gwarantuje zmoczenie swojej nowej bielizny.
    21 grudnia 2017, 20:51 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Dzisiaj sprawdzaliśmy to miejsce i potwierdziliśmy, że oznakowanie jest dobrze wdrożone - wyjaśnił rzecznik Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Jan Krynicki, odnosząc się do nagrania pokazującego groźne zdarzenie na S7. W piątek sześć samochodów jechało ekspresówką pod prąd, jeden za drugim. W piątek po południu drogą ekspresową S7 w okolicach Ostródy w województwie warmińsko-mazurskim sześć pojazdów jechało pod prąd. Pokazuje to nagranie. - Pomyślałem, że pierwsza ciężarówka źle pojechała, a reszta ruszyła za nią w ciemno - komentował autor tego materiału. Odcinek drogi ekspresowej, na którym doszło do niebezpiecznego zdarzenia, został oddany do użytku 11 sierpnia tego roku, a więc zaledwie tydzień przed tym, jak jadący poprawnie trasą S7 kierowca nagrał pędzące pod prąd samochody.
    Tymczasowe znaki i linie Reporter, który przyjechał obejrzeć miejsce zdarzenia, relacjonował, że ten odcinek drogi wygląda jak wielki plac budowy. Jest na nim wiele tymczasowych znaków i linii, które mogą być mylące dla kierowców. Jednak rzecznik Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Jan Krynicki uważa, że w tym przypadku drogowcy nie mają sobie nic do zarzucenia. - W jaki sposób kierowcy znaleźli się na nitce, jadąc pod prąd, wyjaśniamy i wspólnie z policją będziemy analizować sytuację, bo już dzisiaj sprawdzaliśmy to miejsce i oznakowanie i potwierdziliśmy, że oznakowanie jest dobrze wdrożone, co było też sprawdzone w dniu oddania. To pierwszy taki incydent od momentu oddania drogi do użytku - zapewnił. - Sprawdziliśmy ponownie to oznakowanie i potwierdziliśmy jego poprawność i intuicyjność - podkreślił rzecznik GDDKiA.
    "Nie patrzą na znaki, jadą za innymi" - Niektórzy kierowcy nie patrzą na znaki, tylko jadą za innymi. Jakieś trzy godziny wcześniej jechałem tym odcinkiem w przeciwnym kierunku i dla mnie wszystko było oznaczone czytelnie - podkreślił Reporter. O komentarz do tej sprawy poprosiliśmy policję. Oficer prasowy Komendy Powiatowej w Ostródzie, aspirant sztabowy Janusz Karczewski poinformował, że sprawa została przekazana Komendzie Głównej Policji. - Ich specjaliści będą analizować nagranie - zaznaczył.
    8 września 2017, 2:14 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Zawieszenie Polo 6N - Dwa lewe sworznie wahacza #2 – Kolejna wesoła inwencja twórcza ludzi "naprawiających" polo. Dwa lewe sworznie wahacza. Koło przesunięte o parę centymetrów w przód i opona wesoło wcinająca plastikowe zakole? Tak ma być, wierz mi jestem inżynierem.
    Kolejna wesoła inwencja twórcza ludzi "naprawiających" polo. Dwa lewe sworznie wahacza. Koło przesunięte o parę centymetrów w przód i opona wesoło wcinająca plastikowe zakole? Tak ma być, wierz mi jestem inżynierem.
    Prezentacja Sierry, która stała trzy lata pod płotem. Specjaliści na moją chorobę rozkładają ręce.
    Polscy specialiści – w 1983 wyprodukowano pierwsze BMW z turbodoładowanym silnikiem Diesla, było to BMW e28 524td, od tamtej pory wszystkie montowanie silniki diesla wyposażone są w turbosprężarkę.

Jak widać "Polscy specjaliści" jeszcze do tego nie doszli!
    W 1983 wyprodukowano pierwsze BMW z turbodoładowanym silnikiem Diesla, było to BMW e28 524td, od tamtej pory wszystkie montowanie silniki diesla wyposażone są w turbosprężarkę.

    Jak widać "Polscy specjaliści" jeszcze do tego nie doszli!
    Jak "specjaliści" potrafią regenerować turbo – Turbina w A4 B8 po 20 tyś od regeneracji.
    Turbina w A4 B8 po 20 tyś od regeneracji.