Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 205 takich materiałów
    Buick 55 Special, custom 2door coupe, choptop, airride. Custom aluminium interior in progress!
    20 maja 2022, 19:50 przez KernerCustom (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Mercedes-Benz 540K Special Roadster – Luksusowy samochód osobowy produkowany przez firmę Mercedes-Benz w latach 1936–1940, nosił oznaczenie W24. Samochód został po raz pierwszy zaprezentowany podczas 1936 Paris Motor Show, konstrukcyjnie był rozwinięciem modelu 500K, który zaś wywodził się z Mercedesa SSK. 540K dostępny był jako: 2-miejscowy kabriolet, 4-miejscowe coupe oraz 7-miejscowa limuzyna. Napędzany benzynowym R8 znanym z 500K powiększonym do pojemności 5,4 l. Silnik osiągał moc maksymalną 117 KM, tak jak w poprzedniku występowała sprężarka Roots, której uruchomienie podnosiło wartość mocy do 183 KM, dzięki czemu prędkość maksymalna samochodu wynosiła 170 km/h. Moc przenoszona była na oś tylną poprzez 4- lub opcjonalnie 5-biegową manualną skrzynię biegów. Wyposażony był w układ hamulcowy ze wspomaganiem. 540K charakteryzował się podobnym układem podwozia jak 500K, był jednak lżejszy, głównie dzięki zastosowaniu w ramie rur o owalnym przekroju. Łącznie powstało 406 egzemplarzy 540K.
    Luksusowy samochód osobowy produkowany przez firmę Mercedes-Benz w latach 1936–1940, nosił oznaczenie W24. Samochód został po raz pierwszy zaprezentowany podczas 1936 Paris Motor Show, konstrukcyjnie był rozwinięciem modelu 500K, który zaś wywodził się z Mercedesa SSK. 540K dostępny był jako: 2-miejscowy kabriolet, 4-miejscowe coupe oraz 7-miejscowa limuzyna. Napędzany benzynowym R8 znanym z 500K powiększonym do pojemności 5,4 l. Silnik osiągał moc maksymalną 117 KM, tak jak w poprzedniku występowała sprężarka Roots, której uruchomienie podnosiło wartość mocy do 183 KM, dzięki czemu prędkość maksymalna samochodu wynosiła 170 km/h. Moc przenoszona była na oś tylną poprzez 4- lub opcjonalnie 5-biegową manualną skrzynię biegów. Wyposażony był w układ hamulcowy ze wspomaganiem. 540K charakteryzował się podobnym układem podwozia jak 500K, był jednak lżejszy, głównie dzięki zastosowaniu w ramie rur o owalnym przekroju. Łącznie powstało 406 egzemplarzy 540K.
    Lexus IS F – IS F to sportowa odmiana Lexusa IS drugiej generacji, produkowany był w latach 2007-2014. Jest pierwszy samochodem z serii Lexus F. Samochód został zaprezentowany po raz pierwszy podczas targów motoryzacyjnych North American International Auto Show 2007. W 2003 roku, na cztery lata przed premierą modelu, IS F Lexus pokazał na targach SEMA zmodyfikowany egzemplarz modelu IS z silnikiem V8. Auto o nazwie IS 430 zostało opracowane w USA przez warsztat Rod Millen Special Vehicles. Motor V8 3UZ-FE wytwarzał moc 340 koni mechanicznych, przekazywaną na tylną oś przez 6-biegową, manualną skrzynię Getrag oraz mechanizm różnicowy o ograniczonym poślizgu. Od standardowego modelu IS odróżnia się zmodyfikowanym nadwoziem, większym silnikiem, sportowym zawieszeniem, skuteczniejszymi hamulcami oraz innymi mniejszymi zmianami. Auto pojawiło się w sprzedaży w 2007 roku w Japonii oraz USA, a w 2008 roku w Europie. W 2009 roku auto przeszło facelifting. W 2011 IS-F przeszedł kilka znaczących modyfikacji, które poprawiły jego właściwości jezdne. Zmodyfikowano zawieszenie, a tylna oś doczekała się mechanizmu różnicowego o ograniczonym tarciu. Do napędu IS F został użyty ośmiocylindrowy silnik o pojemności 4,9 l, który generuje moc maksymalną 423 KM i moment obrotowy 505 Nm. Samochód osiąga elektronicznie ograniczoną prędkość maksymalną 270 km/h. Przyspieszenie 0-100 km/h jest różne i zależy od ustawień samochodu. 25 lipca 2014 roku z taśm montażowych japońskiej fabryki Iwate zjechał ostatni Lexus IS F.
    IS F to sportowa odmiana Lexusa IS drugiej generacji, produkowany był w latach 2007-2014. Jest pierwszy samochodem z serii Lexus F. Samochód został zaprezentowany po raz pierwszy podczas targów motoryzacyjnych North American International Auto Show 2007. W 2003 roku, na cztery lata przed premierą modelu, IS F Lexus pokazał na targach SEMA zmodyfikowany egzemplarz modelu IS z silnikiem V8. Auto o nazwie IS 430 zostało opracowane w USA przez warsztat Rod Millen Special Vehicles. Motor V8 3UZ-FE wytwarzał moc 340 koni mechanicznych, przekazywaną na tylną oś przez 6-biegową, manualną skrzynię Getrag oraz mechanizm różnicowy o ograniczonym poślizgu. Od standardowego modelu IS odróżnia się zmodyfikowanym nadwoziem, większym silnikiem, sportowym zawieszeniem, skuteczniejszymi hamulcami oraz innymi mniejszymi zmianami. Auto pojawiło się w sprzedaży w 2007 roku w Japonii oraz USA, a w 2008 roku w Europie. W 2009 roku auto przeszło facelifting. W 2011 IS-F przeszedł kilka znaczących modyfikacji, które poprawiły jego właściwości jezdne. Zmodyfikowano zawieszenie, a tylna oś doczekała się mechanizmu różnicowego o ograniczonym tarciu. Do napędu IS F został użyty ośmiocylindrowy silnik o pojemności 4,9 l, który generuje moc maksymalną 423 KM i moment obrotowy 505 Nm. Samochód osiąga elektronicznie ograniczoną prędkość maksymalną 270 km/h. Przyspieszenie 0-100 km/h jest różne i zależy od ustawień samochodu. 25 lipca 2014 roku z taśm montażowych japońskiej fabryki Iwate zjechał ostatni Lexus IS F.
    30 kwietnia 2022, 0:00 przez AwokadoOo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Jaguar XE SV Project 8 – Samochód osobowy klasy średniej produkowany przez brytyjską marką Jaguar od 2015 roku. Został po raz pierwszy oficjalnie zaprezentowany jako samochód koncepcyjny podczas targów motoryzacyjnych w Genewie w 2014 roku. Wersja produkcyjna pojazdu zaprezentowana została oficjalnie po raz pierwszy w październiku 2014 roku podczas targów motoryzacyjnych w Paryżu. Stylistycznie pojazd nawiązuje do większego modelu XF. est to pierwszy w historii marki pojazd oraz pierwszy model w segmencie klasy średniej, który otrzymał aluminiowy szkielet nadwozia wykonany z wysokowytrzymałego stopu aluminium serii 6000 oraz RC 5754, czyli stopu aluminium powstałego głównie z odzyskanego materiału. SV Project 8 to specjalna limitowana wersja XE, która zadebiutowała na Goodwood Festival of Speed ​​w 2017 roku. Jaguar XE został zmodyfikowany przez zespół Special Vehicle Operations. SV Project 8 napędzany jest pięciolitrowym V8 ze sprężarką, który generuje moc 592 KM, co pozwala na osiągnięcie prędkości maksymalnej 322 km/h i przyspieszenia do 60 mil na godzinę w 3,3 sekundy.
    Samochód osobowy klasy średniej produkowany przez brytyjską marką Jaguar od 2015 roku. Został po raz pierwszy oficjalnie zaprezentowany jako samochód koncepcyjny podczas targów motoryzacyjnych w Genewie w 2014 roku. Wersja produkcyjna pojazdu zaprezentowana została oficjalnie po raz pierwszy w październiku 2014 roku podczas targów motoryzacyjnych w Paryżu. Stylistycznie pojazd nawiązuje do większego modelu XF. est to pierwszy w historii marki pojazd oraz pierwszy model w segmencie klasy średniej, który otrzymał aluminiowy szkielet nadwozia wykonany z wysokowytrzymałego stopu aluminium serii 6000 oraz RC 5754, czyli stopu aluminium powstałego głównie z odzyskanego materiału. SV Project 8 to specjalna limitowana wersja XE, która zadebiutowała na Goodwood Festival of Speed ​​w 2017 roku. Jaguar XE został zmodyfikowany przez zespół Special Vehicle Operations. SV Project 8 napędzany jest pięciolitrowym V8 ze sprężarką, który generuje moc 592 KM, co pozwala na osiągnięcie prędkości maksymalnej 322 km/h i przyspieszenia do 60 mil na godzinę w 3,3 sekundy.
    25 kwietnia 2022, 22:33 przez AwokadoOo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Lotus Esprit Turbo SE – W 1987 roku Esprit został zmodernizowany przez brytyjskiego projektanta Petera Stevensa. Stevens, który później zaprojektował McLarena F1, zaprojektował mniej kanciastego, bardziej zaokrąglonego Esprita. Zmieniony Esprit nie otrzymał nowego numeru serii, ale często jest nazywany kodem projektu X180. W 1989 roku system K-Jetronic został zastąpiony systemem wielopunktowego wtrysku paliwa Lotus/Delco. Ten zmieniony silnik znany był jako Typ 910S.  Silnik 910S trafił do nowego modelu Special Equipment (SE), który również otrzymał zmiany w nadwoziu, z progami bocznymi równoległymi do nadwozia, pięcioma kanałami powietrznymi w przedniej tamie, lusterkami bocznymi z Citroena CX i dodanie tylnego skrzydła. Nowy silnik wytwarzał moc 264 KM. Prędkość maksymalna wynosiła 257 km/h, a czas przyspieszania do 100 km/h 5,2 sekundy.
    W 1987 roku Esprit został zmodernizowany przez brytyjskiego projektanta Petera Stevensa. Stevens, który później zaprojektował McLarena F1, zaprojektował mniej kanciastego, bardziej zaokrąglonego Esprita. Zmieniony Esprit nie otrzymał nowego numeru serii, ale często jest nazywany kodem projektu X180. W 1989 roku system K-Jetronic został zastąpiony systemem wielopunktowego wtrysku paliwa Lotus/Delco. Ten zmieniony silnik znany był jako Typ 910S. Silnik 910S trafił do nowego modelu Special Equipment (SE), który również otrzymał zmiany w nadwoziu, z progami bocznymi równoległymi do nadwozia, pięcioma kanałami powietrznymi w przedniej tamie, lusterkami bocznymi z Citroena CX i dodanie tylnego skrzydła. Nowy silnik wytwarzał moc 264 KM. Prędkość maksymalna wynosiła 257 km/h, a czas przyspieszania do 100 km/h 5,2 sekundy.
    19 lutego 2022, 21:04 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Lotus Europa Twin Cam Special –
    17 stycznia 2022, 20:28 przez AwokadoOo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj