Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 164 takie materiały
    Samochody Elvisa Presleya #2 – #2 Cadillac Fleetwood Sixty Special
Chociaż mama Elvisa nie posiadała prawa jazdy, dostała od syna w prezencie wielkiego różowego Cadillaca. Auto stoi do dzisiaj w muzeum Presleya i obwozi gości.
Różowy Fleetwood ma takie same osiągi jak pierwszy samochód Elvisa (V8, 5.4, 250KM).
    #2 Cadillac Fleetwood Sixty Special
    Chociaż mama Elvisa nie posiadała prawa jazdy, dostała od syna w prezencie wielkiego różowego Cadillaca. Auto stoi do dzisiaj w muzeum Presleya i obwozi gości.
    Różowy Fleetwood ma takie same osiągi jak pierwszy samochód Elvisa (V8, 5.4, 250KM).
    2 czerwca 2014, 16:07 przez piotr3101 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Special(n)e Ferrari 458 –
    19 maja 2014, 20:05 przez szopen (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    0:01 Hans Schori, Mitsubishi Lancer Evo RS, 2.3 Turbo
    0:33 Dusan Borkovic, Mitsubishi Lancer Evo 9, 2.0 Turbo
    1:48 Robert Immoos, Mitsubishi Lancer Evo 8, 2.0 Turbo
    2:15 Ronnie Bratschie, Mitsubishi Lancer Evo 8, 2.0 Turbo
    4:07 Thomas Kessler, Mitsubishi Lancer Evo 8, 2.0 Turbo
    4:34 Christian Hofmänner, Mitsubishi Lancer Evo 10, 2.0 Turbo
    4:59 Michael Widmer, Mitsubishi Lancer Evo 10, 2.0 Turbo
    6:27 Gottlieb Häfliger, Mitsubishi Lancer Evo 9, 2.4 Turbo
    7:52 Roger Schnellmann, Mitsubishi Lancer Evo 8, 2.0 Turbo
    8:23 Toni Büeler, Mitsubishi Lancer Evo 9, 2.0 Turbo
    8:35 Toni Büeler, Mitsubishi Lancer Evo 6 RS, 2.3 Turbo
    11:00 René Marti, Mitsubishi Lancer Evo 6, 2.1 Turbo
    12:20 René Laubscher, Mitsubishi Lancer Evo 8, 2.2 Turbo
    14:00 Jérôme Raeli, Mitsubishi Lancer Evo 6, 2.0 Turbo
    15:16 Cédric Junod, Mitsubishi Lancer Evo 8, 2.0 Turbo
    15:34 Yanick Bodson, Mitsubishi Lancer Evo 8 RS, 2.0 Turbo
    15:54 Domenika Benesova, Mitsubishi Lancer Evo 9, 2.0 Turbo
    16:01 Oskar Benes, Mitsubishi Lancer Evo 10, 2.0 Turbo
    16:09 Jiry Los, Mitsubishi Lancer Evo 9, 2.0 Turbo
    16:19 Jaromir Maly, Mitsubishi Lancer Evo 8, 2.0 Turbo
    16:30 Yves Fischer, Mitsubishi Lancer Evo 8, 2.0 Turbo
    16:41 Hansruedi Geizendanner, Mitsubishi Lancer Evo 8, 2.0 Turbo
    16:52 Christian Schweiger, Mitsubishi Lancer Evo 7, 2.0 Turbo
    16:59 Lukas Vojacek, Mitsubishi Lancer Evo 8, 2.0 Turbo
    17:07 Oswald Kothgassner, Mitsubishi Lancer Evo 6, 2.0 Turbo
    10 maja 2014, 16:06 przez Ivan303 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Norman Timbs Special 1948 –
    5 maja 2014, 12:57 przez PiereLuigi (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Fiat 124 Special USA –
    3 maja 2014, 14:56 przez karol1994 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Fiat 125 Special – Welcome to Cuba
    Welcome to Cuba
    19 kwietnia 2014, 20:36 przez 15SLE87MR (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Ford Capri MK3 – Capri Mk III została nazwana wewnętrznie jako "Project Carla", i chociaż niewiele więcej niż znaczące uaktualnienie Capri II jest określane jako Mk III. Pierwsze samochody były dostępne w marcu 1978 roku, ale nie udało się powstrzymać spadku wyników w sprzedaży. Koncepcja silnie zmodyfikowanego Capri II była pokazywana w 1976 roku Genewie: Capri II było z przodu bardzo podobne do Escorta RS2000 (cztery reflektory oraz czarny grill), oraz tylny spojler. Mk III dostało ulepszoną aerodynamiką, prowadząc do poprawy osiągów i ekonomiki względem Mk II, a poczwórne reflektory stały się znakiem towarowym.

Dostępne modele mk3:
Capri L (1.3, 1.6)    
Capri LS (1.6)  
Capri GL (1.6, 2.0)  
Capri S (1.6, 2.0, 2.3, 3.0)    
Capri Laser (1.6, 2.0)    
Capri Ghia (2.0, 3.0)  
Capri 2.8 Injection (2.8)    
Capri 2.8 Injection Special (2.8)    
Capri 280 (2.8)

Ponadto modele specjalne:    
Capri Cabaret I i II (1.6, 2.0)    
Capri Calypso I i II (1.6)    
Capri Cameo (1.3, 1.6)    
Capri GT4 (1.6, 2.0)    
Capri Tempo (1.3, 1.6)
1980 - wprowadzenie do oferty 'topowego' modelu 2.8i - 160 KM, 0–100 km/h 7,8 s
1981 - Ford Capri Turbo - 2.8 turbo - 188 KM
1981 - Zakspeed Capri - wersja przeznaczona do wyścigów torowych
1982 - Tickford Capri - angielska luksusowa wersja, silnik 2.8i turbo 200 KM, 0–100 km/h 6,0 s; całość składana w zakładach Tickford'a
1984 - koniec produkcji w Niemczech
1986 - pożegnalna, limitowana seria 280 "Brookland" dostępna jedynie w kolorze brookland green,
1987 - zakończenie produkcji trzeciej generacji
    Capri Mk III została nazwana wewnętrznie jako "Project Carla", i chociaż niewiele więcej niż znaczące uaktualnienie Capri II jest określane jako Mk III. Pierwsze samochody były dostępne w marcu 1978 roku, ale nie udało się powstrzymać spadku wyników w sprzedaży. Koncepcja silnie zmodyfikowanego Capri II była pokazywana w 1976 roku Genewie: Capri II było z przodu bardzo podobne do Escorta RS2000 (cztery reflektory oraz czarny grill), oraz tylny spojler. Mk III dostało ulepszoną aerodynamiką, prowadząc do poprawy osiągów i ekonomiki względem Mk II, a poczwórne reflektory stały się znakiem towarowym.

    Dostępne modele mk3:
    Capri L (1.3, 1.6)
    Capri LS (1.6)
    Capri GL (1.6, 2.0)
    Capri S (1.6, 2.0, 2.3, 3.0)
    Capri Laser (1.6, 2.0)
    Capri Ghia (2.0, 3.0)
    Capri 2.8 Injection (2.8)
    Capri 2.8 Injection Special (2.8)
    Capri 280 (2.8)

    Ponadto modele specjalne:
    Capri Cabaret I i II (1.6, 2.0)
    Capri Calypso I i II (1.6)
    Capri Cameo (1.3, 1.6)
    Capri GT4 (1.6, 2.0)
    Capri Tempo (1.3, 1.6)
    1980 - wprowadzenie do oferty 'topowego' modelu 2.8i - 160 KM, 0–100 km/h 7,8 s
    1981 - Ford Capri Turbo - 2.8 turbo - 188 KM
    1981 - Zakspeed Capri - wersja przeznaczona do wyścigów torowych
    1982 - Tickford Capri - angielska luksusowa wersja, silnik 2.8i turbo 200 KM, 0–100 km/h 6,0 s; całość składana w zakładach Tickford'a
    1984 - koniec produkcji w Niemczech
    1986 - pożegnalna, limitowana seria 280 "Brookland" dostępna jedynie w kolorze brookland green,
    1987 - zakończenie produkcji trzeciej generacji
    18 kwietnia 2014, 7:00 przez KubsonBDG (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Norman Timbs Special 1948 –
    15 kwietnia 2014, 13:13 przez PiereLuigi (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    ;D
    7 kwietnia 2014, 12:20 przez radwan (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Ford Model 40 Special Speedster –
    4 kwietnia 2014, 11:32 przez PiereLuigi (PW) | Do ulubionych | Skomentuj