Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 7 takich materiałów
    Fiat 126p w stodole klepany – Maluszek mojej roboty.

Malczana własnoręcznie zacząłem rozbierać, ciąć, docinać orurowanie, (spawany był u mechanika bo nie mam migomatu), pomalowany był także przeze mnie, potem poskładałem to do kupy i oto tego efekt.

Była to wersja z 2000 roku więc myślę że nie pokaleczyłem tego wozu

Aktualnie Maluszek jest gdzieś w opakowaniach żyletek albo coś. Stracił kompresję, zaczął pękać na drzwiach bo podłogę i progi miał przerdzewiałe więc nie opłacało mi się remontować silnika.

Jeżeli ktoś chce mogę wstawić więcej fotek.
    Maluszek mojej roboty.

    Malczana własnoręcznie zacząłem rozbierać, ciąć, docinać orurowanie, (spawany był u mechanika bo nie mam migomatu), pomalowany był także przeze mnie, potem poskładałem to do kupy i oto tego efekt.

    Była to wersja z 2000 roku więc myślę że nie pokaleczyłem tego wozu

    Aktualnie Maluszek jest gdzieś w opakowaniach żyletek albo coś. Stracił kompresję, zaczął pękać na drzwiach bo podłogę i progi miał przerdzewiałe więc nie opłacało mi się remontować silnika.

    Jeżeli ktoś chce mogę wstawić więcej fotek.
    20 sierpnia 2013, 14:08 przez DuDzio (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (10)
    Gleba air ride, gwint spawany, przedni zderzak oderwany – bo bez gwiazdy nie ma jazdy
    Bo bez gwiazdy nie ma jazdy
    2 sierpnia 2013, 16:18 przez Yankees (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Moja cicha bestia – Po zimowym remoncie. 
Silnik: 
cylnder- 60/4/3 
tłok- MZA 1p toczony
wydech- spawany ręcznie
gaźnik- amal 21
Zapłon- Ducati Energia
v max- ponad 90

Wizualka jak na zdjęciach
    Po zimowym remoncie.
    Silnik:
    cylnder- 60/4/3
    tłok- MZA 1p toczony
    wydech- spawany ręcznie
    gaźnik- amal 21
    Zapłon- Ducati Energia
    v max- ponad 90

    Wizualka jak na zdjęciach
    2 lipca 2013, 12:53 przez RypTek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (6)
    Źródło:

    własne

    Simson tuning – Z seri jak wszyscy to i ja.
Mój simek po tuningu:
*cylinder 70/5 4 kanały płuczące i boost port
* spawany wydech liczony na 9500rpm
*gaźnik 19mm 
i jeszcze wiele drobiazgów ,a wizualnie to to co na zdjęciu:D
    Z seri jak wszyscy to i ja.
    Mój simek po tuningu:
    *cylinder 70/5 4 kanały płuczące i boost port
    * spawany wydech liczony na 9500rpm
    *gaźnik 19mm
    i jeszcze wiele drobiazgów ,a wizualnie to to co na zdjęciu:D
    7 lipca 2012, 12:35 przez ~simtun | Do ulubionych | Skomentuj (7)
    JagTiger – Jagdtiger (Sd. Kfz. 186 Panzerjäger Tiger Ausf. B) - niemieckie ciężkie działo pancerne zbudowane na podwoziu czołgu ciężkiego PzKpfw VI B Königstiger (Tiger II). Był to najcięższy pojazd pancerny użyty bojowo podczas II wojny światowej. Jagdtiger był nazywany czasem "samobieżnym bunkrem"


Państwo	 III Rzesza
Producent	Henschel
Porsche
Typ pojazdu	ciężki niszczyciel czołgów
Trakcja	gąsienicowa
Załoga	6 (dowódca, celowniczy, dwóch ładowniczych, strzelec-radiotelegrafista, kierowca)


Prototypy	1943
Produkcja	lipiec 1944 – kwiecień 1945
Wycofanie	1945
Wyprodukowano	85


Silnik	1 silnik gaźnikowy, 12-cylindrowy Maybach HL 230 P30 o mocy 700 KM (515 kW)
Transmisja	mechaniczna
Poj. zb. paliwa	865 l
Pancerz	spawany z płyt stalowych, o grubości: 25 – 250 mm
Długość	7,527 m
Szerokość	3,625 m
Wysokość	2,945 m
Prześwit	0,49 m (na podwoziu typu Henschel)
0,48 m (na podwoziu typu Porsche)
Masa	75 000 kg (na podwoziu typu Henschel)
76 000 kg (na podwoziu typu Porsche)
Moc jedn.	9,3 KM/t


Prędkość	38 km/h (po drodze)
17 km/h (w terenie)
Zasięg	170 km (po drodze)
80 km (w terenie)


Uzbrojenie
1 armata PaK 44/2 L/55 kal. 128 mm
(zapas amunicji- 40szt.)
1 lub 2 karabiny maszynowe MG 34 kal. 7,92 mm
    Jagdtiger (Sd. Kfz. 186 Panzerjäger Tiger Ausf. B) - niemieckie ciężkie działo pancerne zbudowane na podwoziu czołgu ciężkiego PzKpfw VI B Königstiger (Tiger II). Był to najcięższy pojazd pancerny użyty bojowo podczas II wojny światowej. Jagdtiger był nazywany czasem "samobieżnym bunkrem"


    Państwo III Rzesza
    Producent Henschel
    Porsche
    Typ pojazdu ciężki niszczyciel czołgów
    Trakcja gąsienicowa
    Załoga 6 (dowódca, celowniczy, dwóch ładowniczych, strzelec-radiotelegrafista, kierowca)


    Prototypy 1943
    Produkcja lipiec 1944 – kwiecień 1945
    Wycofanie 1945
    Wyprodukowano 85


    Silnik 1 silnik gaźnikowy, 12-cylindrowy Maybach HL 230 P30 o mocy 700 KM (515 kW)
    Transmisja mechaniczna
    Poj. zb. paliwa 865 l
    Pancerz spawany z płyt stalowych, o grubości: 25 – 250 mm
    Długość 7,527 m
    Szerokość 3,625 m
    Wysokość 2,945 m
    Prześwit 0,49 m (na podwoziu typu Henschel)
    0,48 m (na podwoziu typu Porsche)
    Masa 75 000 kg (na podwoziu typu Henschel)
    76 000 kg (na podwoziu typu Porsche)
    Moc jedn. 9,3 KM/t


    Prędkość 38 km/h (po drodze)
    17 km/h (w terenie)
    Zasięg 170 km (po drodze)
    80 km (w terenie)


    Uzbrojenie
    1 armata PaK 44/2 L/55 kal. 128 mm
    (zapas amunicji- 40szt.)
    1 lub 2 karabiny maszynowe MG 34 kal. 7,92 mm
    23 maja 2012, 18:33 przez ~DooLaaR | Do ulubionych | Skomentuj (3)

    1