Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 47 takich materiałów
    Agresywne zachowanie pieszego na zwrócenie uwagi. Napotkałem się na niemiłą sytuację w Sosnowcu próbując przejechać przez skrzyżowanie (w zasadzie już zjeżdżając z niego) zauważyłem dwójkę starszych ludzi którzy stoją już praktycznie na przejściu Pan machał mi żebym jechał dalej, a obok niego stoi Pani nie wiedząc czy jest to próba wymuszenia odszkodowania czy może po prostu nie wiedza tych państwa że mają pierwszeństwo chciałem ich miło i kulturalnie poinformować o tym że jak nie chcą przechodzić przez przejście niech się odsuną na przysłowiowe dwa metry ponieważ nie jest on osobą uprawnioną do kierowania ruchem i że za coś takiego mogę dostać mandat, Pan jak usłyszał że możemy dostać mandat za nie ustąpienie pierwszeństwa pieszemu na pasach odezwał się do mnie słowami "Jedź Jedź bo ci" po czym wykonał ruch ręką jakby chciał uderzyć w auto ręką (nie uderzył) nie chcą dalej się kłócić albo doprowadzać do szarpaniny ze względu na innych uczestników ruchu żeby go nie tamować również nie kulturalnie odpowiedziałem Panu "Gnoju stary sp#@^*alaj" i odjechałem spotkałem dużo takich sytuacji w życiu ale zazwyczaj piesi odchodzili kulturalnie albo się cofali a tutaj taka sytuacja...
    10.02.2024 Sosnowiec
    12 lutego 2024, 19:09 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Sytuacja rozpoczyna się na skrzyżowaniu Al. Gen. Władysława Sikorskiego/ Jana III Sobieskiego, zgodnie z oznakowaniem zająłem główny pas przeznaczony do jazdy na wprost i po zapaleniu się zielonego światła przystąpiłem do ruchu.
    W chwili zbliżania się do zatoczki autobusowej zauważyłem że kierujący pojazdem BMW zwalnia gdyż kończy się jego pas ruchu.
    By nie powodować zagrożenia na głównym pasie dla kierującego pojazdem VW PASAT i w celu uniknięcia kolizji przyspieszyłem.
    Po zakończonym manewrze kierowca BMW zaczął świecić do mnie długimi światłami, na co zareagowałem niecenzuralnie "Niech Sp^@*dala" po czym kierowca Srebrnego BMW rozpoczął manewr wyprzedzania przed przejściem dla pieszych na podwójnej ciągłej oraz wymusił pierwszeństwo przejazdu na kierującym Czarnym BMW zmuszając go do ucieczki na prawy pas ruchu w celu uniknięcia kolizji.
    Po zakończonym manewrze wyprzedzania przed przejściem dla pieszych, kierowca srebrnego BMW zatrzymał się na przejściu dla pieszych, zatrzymał ruch do jazdy na wprost, oraz wysiadł z auta.
    Na nagraniu z tylnej kamery oraz po szybkości opuszczenia pojazdu widać również że kierowca srebrnego BMW poruszał się bez zapiętych pasów bezpieczeństwa.
    Na zakończenie pragnę dodać że człowiek ten również groził mi że mnie pobije lub wyrządzi inną krzywdę cielesną cytuje " I kto k@^wa jechał, w palnik chcesz dostać gamoniu jeden".

    Zdarzenie zostało zgłoszone na Policje drogą mailowa, ale do dnia dzisiejszego autor nie otrzymał odpowiedzi, a próba kontaktu telefonicznego zakończyła się niepowodzeniem.
    Autor zapowiada jednak osobiste odwiedziny aby dowiedzieć coś więcej w sprawie zgłoszenia.

    2.05.2023 Warszawa
    4 czerwca 2023, 23:48 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Pierwsze wrażenia po obejrzeniu Ducati Diavel V4, Multistrady V4 Rally, Monstera SP, Streetfightera SP oraz Panigale V4R. Garść informacji o osiągach i wyposażeniu.
    23 listopada 2022, 19:04 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Samochód, który nagina fizykę i sprawa, że każdy motoryzacyjny rekord drży w posadach. Z zaskoczenia pobił rekord w Goodwood absolutnie niewiarygodnym przejazdem, zostawiając w tyle bolid F1 czy VW IDR. Co odpowiada za jego niebotyczną prędkość i jakie kolejne rekordy Speirling zamierza bić? To i wiele więcej w najnowszym filmie!
    22 października 2022, 15:22 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    1 sierpnia 2022, 13:35 przez Kasuki (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    www.moto-tour.com.pl

    W tym vlogu, przedstawię Wam urywek z życia driftera :) Tym razem organizuję zlot samochodów tuningowych i DRIFT SHOW w miejscowości Dynów. W tym odcinku zobaczycie jak sie bawiliśmy na tym evencie :)
    SPOSORZY IMPREZY:
    Mtuning.pl - https://www.facebook.com/MTuningPerformance
    AUTORE - https://www.facebook.com/autorecardetailing
    ELWIK - https://www.facebook.com/elwikinstalacje
    NAVIODRON - https://www.facebook.com/naviodron
    EUROCAPITOL - https://www.facebook.com/Eurocapitol-Sp-z-o-o-100137648468179/
    URBAN LIGHT - https://www.facebook.com/Urban-Lights-106986405177313/
    CIEĆKO WELDING -https://www.facebook.com/profile.php?id=100063526382922
    PATCAR - https://www.facebook.com/Patcar-262707817977027
    -------------------------------------------------------------------------------------
    Zapraszam na naszego fanpage
    ♦ Facebook ► https://www.facebook.com/elwikdriftteam
    ♦ INSTAGRAM ► elwik_drift_team
    -------------------------------------------------------------------------------------
    Partnerzy i sponsorzy:
    EL-WiK - Autohandel i Wynajem Samochodów
    https://www.facebook.com/elwikws
    EL-WiK Elektryka, Energetyka i Automatyka
    https://www.facebook.com/elwikinstalacje
    ACT drift series
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100063475235168
    Spawanie Specjalistyczne - Arkadiusz Ciećko
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100063526382922
    Pat Car
    https://www.facebook.com/Patcar-262707817977027
    NavioDron
    https://www.facebook.com/naviodron
    -------------------------------------------------------------------------------------
    ➡Wszelkie prawa zastrzeżone! Kopiowanie, powielanie i wykorzystywanie bez wiedzy autora zabronione.
    ✅Można Udostępniać
    #bmw #drift #tuning
    30 maja 2022, 23:42 przez ElwikDriftTeam (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    YouTube

    Honda RVF750R RC45 – Honda RVF750R RC45 był w pełni prześwitującym motocyklem wyścigowym stworzonym do celów homologacji na Mistrzostwa Świata Superbike przez Honda Racing Corporation . RVF750R był następcą VFR750R RC30 (nie mylić ze sportowo-turystycznym VFR750F ). Podobnie jak jego poprzednik, RVF750R posiadał chłodzony cieczą 4-suwowy silnik V4 DOHC z krzywkami napędzanymi zębatkami i jednostronnym wahaczem , ale w przeciwieństwie do RC30 wykorzystywał elektroniczny wtrysk paliwa , w konfiguracji bardzo podobnej do produkcji NR750 z 1992 roku. Amerykański silnik miał pojemność 749,2 cm3 i został oceniony na 101 moc ; wersja europejska została oceniona na 118 koni mechanicznych. Prosta modyfikacja okablowania w skrzynce PGM-FI zwiększyła moc w amerykańskim silniku do 118 KM. Był produkowany od 1994 do 1995 roku i sprzedawany w ograniczonej liczbie (Stany Zjednoczone otrzymały model tylko w pierwszym roku), a następnie VTR1000R SP-1 RC51 w 2000 roku. W przeciwieństwie do VFR750R RC30 i VFR750F , z których pierwotnie pochodził silnik napęd zębaty krzywek został przeniesiony ze środka silnika pomiędzy cylindry na jedną stronę, co pozwoliło na nieco węższy silnik.
    Honda RVF750R RC45 był w pełni prześwitującym motocyklem wyścigowym stworzonym do celów homologacji na Mistrzostwa Świata Superbike przez Honda Racing Corporation . RVF750R był następcą VFR750R RC30 (nie mylić ze sportowo-turystycznym VFR750F ). Podobnie jak jego poprzednik, RVF750R posiadał chłodzony cieczą 4-suwowy silnik V4 DOHC z krzywkami napędzanymi zębatkami i jednostronnym wahaczem , ale w przeciwieństwie do RC30 wykorzystywał elektroniczny wtrysk paliwa , w konfiguracji bardzo podobnej do produkcji NR750 z 1992 roku. Amerykański silnik miał pojemność 749,2 cm3 i został oceniony na 101 moc ; wersja europejska została oceniona na 118 koni mechanicznych. Prosta modyfikacja okablowania w skrzynce PGM-FI zwiększyła moc w amerykańskim silniku do 118 KM. Był produkowany od 1994 do 1995 roku i sprzedawany w ograniczonej liczbie (Stany Zjednoczone otrzymały model tylko w pierwszym roku), a następnie VTR1000R SP-1 RC51 w 2000 roku. W przeciwieństwie do VFR750R RC30 i VFR750F , z których pierwotnie pochodził silnik napęd zębaty krzywek został przeniesiony ze środka silnika pomiędzy cylindry na jedną stronę, co pozwoliło na nieco węższy silnik.
    Pagani Zonda C12-S – Supersamochód produkowany przez firmę Pagani Automobili Sp.A w latach 2002–2004, dostępny jako 2-drzwiowe coupe. Następca modelu Pagani Zonda C12. Do napędu użyto siedmiolitrowego V12, generującą moc maksymalną 557 KM. Maksymalny moment obrotowy wynosi 750 Nm. Prędkość maksymalna C12-S jest nieznana, zaś przyspieszenie do 100 km/h trwa 3,7 sekundy. Moc przenoszona była na tylną oś poprzez 6-biegową manualną skrzynię biegów. Samochód został zastąpiony przez model Pagani Zonda F.
    Supersamochód produkowany przez firmę Pagani Automobili Sp.A w latach 2002–2004, dostępny jako 2-drzwiowe coupe. Następca modelu Pagani Zonda C12. Do napędu użyto siedmiolitrowego V12, generującą moc maksymalną 557 KM. Maksymalny moment obrotowy wynosi 750 Nm. Prędkość maksymalna C12-S jest nieznana, zaś przyspieszenie do 100 km/h trwa 3,7 sekundy. Moc przenoszona była na tylną oś poprzez 6-biegową manualną skrzynię biegów. Samochód został zastąpiony przez model Pagani Zonda F.
    8 kwietnia 2022, 21:18 przez AwokadoOo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Pagani Zonda Cinque Roadster – Produkowany przez Pagani Automobili Sp.A w latach 2008-2009. Dostępny był jako 2-drzwiowe coupe oraz 2-drzwiowy roadster, oba modele miały takie same dane techniczne. Napędzany silnikiem V12 o pojemności 7,3 l, który generował moc maksymalną 678 KM. Prędkość maksymalna samochodu wynosi 350 km/h, a osiągnięcie 100 km/h zajmuje tylko 3,4 sekundy. Samochód został zastąpiony przez Pagani Zonda R.
    Produkowany przez Pagani Automobili Sp.A w latach 2008-2009. Dostępny był jako 2-drzwiowe coupe oraz 2-drzwiowy roadster, oba modele miały takie same dane techniczne. Napędzany silnikiem V12 o pojemności 7,3 l, który generował moc maksymalną 678 KM. Prędkość maksymalna samochodu wynosi 350 km/h, a osiągnięcie 100 km/h zajmuje tylko 3,4 sekundy. Samochód został zastąpiony przez Pagani Zonda R.