Szukaj
Znalazłem 15 takich materiałów
Ma ok. 4,9 m długości, 1,9 m szerokości i 1,45 m wysokości.
Na pokładzie posiada ogromną ilość systemów i gadżetów elektronicznych, jak przystało na takiego producenta, pozwalających na w pełni autonomiczną jazdę.
honda civic hb v gen 94 rok
Body-kit:
- pomalowanie budy - kolor desert sage metallic green z lexusa czerwiec rok 2014
- dokładka backyard
- lusterka F1 style
- tylnia burta usdm laminat
- owiewki szyb heko
- nakładki progów z vi gena
- usunięcie mocowań tablicy rej. z przedniego zderzaka
- usunięcie listew bocznych
- pomalowanie kratki w zderzaku czarna struktura
- oem chlapacze na tył
- lotka BYS
Wnętrze:
- czarne wnętrze z wersji noblesse,
- oem podłokietnik,
- czarne fotele kubełkowe z regulacją – fejk foteli recaro
- czarne czteropunktowe 3’’ pasy takata
- oem dywaniki civic
- wypinka kierownicy
- nakładki na pedały mugen
- zegary honda s2000
- obszycie podsufitki alcantarą na czarno
- kierownica obszyta czarną skórą z zieloną nicią
- boczki przód oraz tył czarna eko skóra plus podwójna zielona nić
- tylna kanapa czarna eko skóra plus podwójna zielona nić
- mieszek zmiany biegów i ręcznego czarna eko skóra plus podwójna zielona nić
- gałka skunk2
- pomalowanie przednich i tylnich słupków w czarny mat
- pomalowanie pilotów szyb, ramki deski i ramion kierownicy czarny połysk z zieloną perłą
Silnik:
- pełny clean pod maską
- swap na silnik d16z6, poprzednią jednostką było d15b2,
- pomalowanie silnika, skrzyni oraz osprzętu czarną bazą w połysku na to rudo-miedziany xylaric pokryty dwoma warstwami lakieru bezbarwnego
- chromowanie śrub silnika i osprzętu
- kapitalny remont silnika, nowe panewki, pierścienie, uszczelniacze zaworowe, planowanie głowicy, komplet uszczelek, nowy rozrząd, świece oraz przewody
- przeniesienie akumulatora do bagażnika
- przeniesienie puszki z bezpiecznikami do wnętrza auta
- magnetyczne korki oleju
- mocowanie chłodnicy czarne password jdm czarne
- washersy czarne password jdm
- gruba chłodnica wody
(na obecną chwilę silnik przechodzi remont i jest składany, do końca listopada przewidziane jest zakończenie swapa)
Układ dolotowy:
- parówa carbon dexcraft
Układ wydechowy:
- kolektor bisimoto
- wywalenie katalizatora
- pełen przelot 2,16"
- shotgun
Elektryka:
- elektryczny szyberdach
- elektryczne szyby
Elektronika:
- seria,
Oświetlenie:
- clear black plus soczewki bixenon
- xenon H1 z przetwornicami typu slim 4300K
- ambery
- fogi zółte
- lampy tył red white usdm
- płaskie kierunki boczne
Układ hamulcowy:
- swap tarcz przód na 262mm
- swap tarcz na tył 242mm
- stalowy oplot na tył
- pomalowanie zacisków na czarny połysk z dodatkiem rudo-miedzianego xylaricu
Układ napędowy:
- seria
Zawieszenie:
- gwint TA plus sprężyny z coiloverów
- skrócenie mocowań przedniego i tylnego gwintu, przód o 25mm, tył o 29mm
- skrócenie widełek amortyzatora o 5mm
- custom regulowane wahacze tył zakres regulacji od 0 do -13 stopni
- przerobione regulowane wahacze przód zakres regulacji do -13stopni
- w pełni customowe zwrotnice
- wydłużenie dolnego przedniego wahacza o 20mm
- custom koło, tył 16’’ 10j, rant 4’’, przód 9.5’’ rant 3.5’’, dawcą rotoru jest 14’’ OZ, śrubki felg poddane chromowaniu, rotor pomalowany miedzianą perłą,
Car-audo:
- głośniki sony xplode
- radio 2 din
Link do fan page na fb:
https://www.facebook.com/HONDA-CIVIC-EG-4-by-Maniek-1111-1532308000369904/
Wydech: Strumienica zamiast katalizatora, rury 45mm, tłumik środkowy standard i specjalny tłumik końcowy za 30 zł.
Vmax? W zależności od regulacji. Do tej pory rekord 195 km/h.
Nagrywane Sony Xperia e4g aka "Ziemniak"
Na lekcji jednego z zawodowych przedmiotów nauczyciel dał zadanie by dobrać się w dwuosobowe grupy i po kolei wychodzić "pocykać" fotki przy okazji bawiąc się parametrami fotografii (ustawiając czas naświetlania, przysłonę itp.) i po wykonaniu "sesji" napisać notatkę jakich ustawień użyliśmy do wykonania fotki i napisać wnioski.
Wg mnie to foto wyszło całkiem ciekawie, chyba zakupię sobie jakąś cyfróweczkę by cykać więcej takich kadrów. A nóż, może w przyszłym roku będzie w kalendarzu MK.
Chętnie poczytam komentarze co na temat tej fotki sądzicie.
MODEL: Golf MK2.
SILNIK: 2.0 2e GTI.
MOC: 115KM, 164Nm.
ZAWIESZENIE: Gwint Tatechnix.
UKŁAD HAMULCOWY: Seria.
KOŁA: BBS RA 15″ 6J.
NADWOZIE: Lakier LY3D, cały pakiet GT+dokładka z GTi, grill (wąskie żebro) w czarnym macie, wszystkie dodatki jak emblematy w kolorze czarnym, usunięta wycieraczka z tyłu i lampy Wessem z krzyżami dymione.
WNĘTRZE: Dywaniki, podsufitka i słupki w kolorze czarnym, miękka deska, kierownica Raid HP 30cm i Momo Corse 32cm obszyte w czarnej alkantarze, mieszek i gałka zmiany biegów od Golfa Mk3 XX Yahre obszyte alkantarą.
AUDIO: Radio Sony CDX GT212 i głośniki Nokii oryginalne.
MODEL: Golf MK2 – Westmoreland Edition.
SILNIK: 1.3 NZ.
MOC: Zawrotne 40KW/55PS.
ZAWIESZENIE: Zawieszenie gwintowane KW Variant 2.
UKŁAD HAMULCOWY: Seria (przód tarcze 239mm a tył bębny).
KOŁA: BBS RM 012 z oponami Nankang NS2 165/50.
NADWOZIE: Westmoreland front (oryginalna atrapa made in USA) + światła Hella DE z soczewkami Bi-Xenon oraz żarnikami 4300K, tylne lampy z wersji USA biało-czerwone.
WNĘTRZE: Typowe dla wersji CL (czarne), licznik z GTI USA wyskalowany w milach i z MFA.
AUDIO: Montaż systemu audio – Sony CDX-CA900, monitor 7″ w konsoli środkowej, jednostka centralna PC (Intel BLKD201GLY2 Celeron 220 + 512MB DDRII + HDD 250GB), głośniki Hertz ESK 130 w drzwiach, subwoofer Pioneer TS-W306DVX, wzmacniacz Alpine MRV-F540, kabel zasilający 50mm2 czysta miedź.
MODEL: VW Passat B3 GT.
SILNIK: 2.8 VR6.
MOC: 174KM.
MODY POD MASKA: Brak.
ZAWIESZENIE: Gwint Tuning Art.
UKŁAD HAMULCOWY: 2x tarcza 280 mm + zaciski Audi s2 , tył seria tarcza.
KOŁA: Keskin Kt1 na lato , zima BBS.
NADWOZIE: Pakiet GT, projektory Hella.
WNĘTRZE: pół skórzane kubełkowe fotele, ori wnętrze GT.
AUDIO: Sony , Sub BOSCHMANN Z3-12DVC , wzmak Carpower HPB-1502 , w drzwiach zestaw Boschmann.
Silnik: 899 ccm
Moc: 40 KM
Rok: 1996
Modyfikacje i naprawy wykonane w moim przydomowym garażu,
w ciągu ostatnich 2 lat eksploatacji:
WNĘTRZE:
Podłokietniki przednich foteli, pokrowce ROCO szyte na miarę, prędkościomierz
zmieniony z cc sporting z obrotomierzem, półka na tunelu środkowym, skórzane obszycia
drążka zmiany biegów i hamulca ręcznego, kratki nawiewów pomalowane pod kolor auta,
podświetlanie drzwi podłączone pod oświetlenie wewnętrznego lusterka (zapala się po
otwarciu drzwi), światło w bagażniku, filcowe obicia drzwi. Wnętrze wygłuszone.
ZEWNĄTRZ:
Przód reflektory malowane na wzór sportinga, żarówki OSRAM +90 % światła do tego białe
postojówki ledowe, białe kierunkowskazy z przodu, halogeny przeciwmgielne.
Spryskiwacze na ramionach wycieraczki, znaczek fiata pomalowany na
czarno,przyciemniane szyby tylne, centralny zamek, alarm, podgrzewane
lusterka,podłączone pod ogrzewanie szyby tylnej, lampy tył zmienione na lampy ze
sportinga. Alufelgi ze sportinga, zaciski i bębny malowane na srebrny kolor.
Spód i progi zabezpieczone podkładem oraz Bitgumem.
AUDIO
radio SONY XPLOD, 3 drożne głośniki tył SONY XS o mocy szczytowej 420W,
na przodzie MAGNATY 120W.
SILNIK
Nowa uszczelka pod głowicą wymienione uszczelniacze zaworowe, świece, kable cewki,
termostat, uszczelka pod pokrywą zaworów, uszczelka pod miską oleju, filtry oleju,
powietrza paliwa w tym gazu, przedmuchany układ chłodzenia
pod ciśnieniem, nowe płyny ustrojowe.
UKŁAD NAPĘDOWY
Wymienione:
simeringi na wale oraz uszczelniacz skrzyni biegów, uszczelniacze półosi,
nowe sprzęgło LUK-a.
UKŁAD WYDECHOWY
Katalizator zastąpiony puszką z rurką przelotową, tłumik końcowy z fiata 125p dający
miły, nie za głośny pomruk.
UKŁAD HAMULCOWY
Wymienione:
tarcze hamulcowe przód + klocki i cylinderki z uszczelkami , z tyłu tarcze kotwiczne,
bębny i szczęki hamulcowe, korektory siły hamowania, pompa hamulcowa, nowa linka
hamulca ręcznego.
ZAWIESZENIE
Wymienione:
amortyzatory przód, poduszki amortyzatorów, amortyzatory tył, nowe tuleje metalowo
gumowe.
POZDRO
1 2 > ostatnia ›
« poprzednia 1 2 następna »