Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 15 takich materiałów
    Vantrue N4PRO tryb hdr i SONY STARVIS 2 gen
    22 czerwca 2023, 14:19 przez ~anonimow | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    yttt

    Sony Vision-S – Producent telewizorów pokazał swój prototyp samochodu elektrycznego. Zrobili to w w nieoczywistym miejscu, na targach elektroniki użytkowej CES w Las Vegas. 
 Ma ok. 4,9 m długości, 1,9 m szerokości i 1,45 m wysokości. 
 Na pokładzie posiada ogromną ilość systemów i gadżetów elektronicznych, jak przystało na takiego producenta, pozwalających na w pełni autonomiczną jazdę.
    Producent telewizorów pokazał swój prototyp samochodu elektrycznego. Zrobili to w w nieoczywistym miejscu, na targach elektroniki użytkowej CES w Las Vegas.
    Ma ok. 4,9 m długości, 1,9 m szerokości i 1,45 m wysokości.
    Na pokładzie posiada ogromną ilość systemów i gadżetów elektronicznych, jak przystało na takiego producenta, pozwalających na w pełni autonomiczną jazdę.
    Model:
    honda civic hb v gen 94 rok

    Body-kit:
    - pomalowanie budy - kolor desert sage metallic green z lexusa czerwiec rok 2014
    - dokładka backyard
    - lusterka F1 style
    - tylnia burta usdm laminat
    - owiewki szyb heko
    - nakładki progów z vi gena
    - usunięcie mocowań tablicy rej. z przedniego zderzaka
    - usunięcie listew bocznych
    - pomalowanie kratki w zderzaku czarna struktura
    - oem chlapacze na tył
    - lotka BYS

    Wnętrze:
    - czarne wnętrze z wersji noblesse,
    - oem podłokietnik,
    - czarne fotele kubełkowe z regulacją – fejk foteli recaro
    - czarne czteropunktowe 3’’ pasy takata
    - oem dywaniki civic
    - wypinka kierownicy
    - nakładki na pedały mugen
    - zegary honda s2000
    - obszycie podsufitki alcantarą na czarno
    - kierownica obszyta czarną skórą z zieloną nicią
    - boczki przód oraz tył czarna eko skóra plus podwójna zielona nić
    - tylna kanapa czarna eko skóra plus podwójna zielona nić
    - mieszek zmiany biegów i ręcznego czarna eko skóra plus podwójna zielona nić
    - gałka skunk2
    - pomalowanie przednich i tylnich słupków w czarny mat
    - pomalowanie pilotów szyb, ramki deski i ramion kierownicy czarny połysk z zieloną perłą

    Silnik:
    - pełny clean pod maską
    - swap na silnik d16z6, poprzednią jednostką było d15b2,
    - pomalowanie silnika, skrzyni oraz osprzętu czarną bazą w połysku na to rudo-miedziany xylaric pokryty dwoma warstwami lakieru bezbarwnego
    - chromowanie śrub silnika i osprzętu
    - kapitalny remont silnika, nowe panewki, pierścienie, uszczelniacze zaworowe, planowanie głowicy, komplet uszczelek, nowy rozrząd, świece oraz przewody
    - przeniesienie akumulatora do bagażnika
    - przeniesienie puszki z bezpiecznikami do wnętrza auta
    - magnetyczne korki oleju
    - mocowanie chłodnicy czarne password jdm czarne
    - washersy czarne password jdm
    - gruba chłodnica wody
    (na obecną chwilę silnik przechodzi remont i jest składany, do końca listopada przewidziane jest zakończenie swapa)

    Układ dolotowy:
    - parówa carbon dexcraft

    Układ wydechowy:
    - kolektor bisimoto
    - wywalenie katalizatora
    - pełen przelot 2,16"
    - shotgun

    Elektryka:
    - elektryczny szyberdach
    - elektryczne szyby

    Elektronika:
    - seria,

    Oświetlenie:
    - clear black plus soczewki bixenon
    - xenon H1 z przetwornicami typu slim 4300K
    - ambery
    - fogi zółte
    - lampy tył red white usdm
    - płaskie kierunki boczne

    Układ hamulcowy:
    - swap tarcz przód na 262mm
    - swap tarcz na tył 242mm
    - stalowy oplot na tył
    - pomalowanie zacisków na czarny połysk z dodatkiem rudo-miedzianego xylaricu

    Układ napędowy:
    - seria

    Zawieszenie:
    - gwint TA plus sprężyny z coiloverów
    - skrócenie mocowań przedniego i tylnego gwintu, przód o 25mm, tył o 29mm
    - skrócenie widełek amortyzatora o 5mm
    - custom regulowane wahacze tył zakres regulacji od 0 do -13 stopni
    - przerobione regulowane wahacze przód zakres regulacji do -13stopni
    - w pełni customowe zwrotnice
    - wydłużenie dolnego przedniego wahacza o 20mm
    - custom koło, tył 16’’ 10j, rant 4’’, przód 9.5’’ rant 3.5’’, dawcą rotoru jest 14’’ OZ, śrubki felg poddane chromowaniu, rotor pomalowany miedzianą perłą,


    Car-audo:
    - głośniki sony xplode
    - radio 2 din

    Link do fan page na fb:
    https://www.facebook.com/HONDA-CIVIC-EG-4-by-Maniek-1111-1532308000369904/
    25 grudnia 2017, 17:57 przez ManiekHondaCivic (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Klasyka gatunku!
    22 października 2017, 1:49 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Gaźnik: FOS 34S2C16 z Poloneza 1.6
    Wydech: Strumienica zamiast katalizatora, rury 45mm, tłumik środkowy standard i specjalny tłumik końcowy za 30 zł.

    Vmax? W zależności od regulacji. Do tej pory rekord 195 km/h.

    Nagrywane Sony Xperia e4g aka "Ziemniak"
    16 kwietnia 2016, 13:18 przez kondjovi (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Zwykły Gofr Variant – Witam, zdjęcie zostało wykonane szkolnym aparatem Sony DSC-H7. Na fotce widnieje auto jednego z nauczycieli uczących klasę, do której należę. O co chodzi? Już wyjaśniam:

Na lekcji jednego z zawodowych przedmiotów nauczyciel dał zadanie by dobrać się w dwuosobowe grupy i po kolei wychodzić "pocykać" fotki przy okazji bawiąc się parametrami fotografii (ustawiając czas naświetlania, przysłonę itp.) i po wykonaniu "sesji" napisać notatkę jakich ustawień użyliśmy do wykonania fotki i napisać wnioski.

Wg mnie to foto wyszło całkiem ciekawie, chyba zakupię sobie jakąś cyfróweczkę by cykać więcej takich kadrów. A nóż, może w przyszłym roku będzie w kalendarzu MK.

Chętnie poczytam komentarze co na temat tej fotki sądzicie.
    Witam, zdjęcie zostało wykonane szkolnym aparatem Sony DSC-H7. Na fotce widnieje auto jednego z nauczycieli uczących klasę, do której należę. O co chodzi? Już wyjaśniam:

    Na lekcji jednego z zawodowych przedmiotów nauczyciel dał zadanie by dobrać się w dwuosobowe grupy i po kolei wychodzić "pocykać" fotki przy okazji bawiąc się parametrami fotografii (ustawiając czas naświetlania, przysłonę itp.) i po wykonaniu "sesji" napisać notatkę jakich ustawień użyliśmy do wykonania fotki i napisać wnioski.

    Wg mnie to foto wyszło całkiem ciekawie, chyba zakupię sobie jakąś cyfróweczkę by cykać więcej takich kadrów. A nóż, może w przyszłym roku będzie w kalendarzu MK.

    Chętnie poczytam komentarze co na temat tej fotki sądzicie.
    Red Golf Mk2 by kamyk – Więcej info i fotek w źródle. 

MODEL: Golf MK2.
SILNIK: 2.0 2e GTI.
MOC: 115KM, 164Nm.
ZAWIESZENIE: Gwint Tatechnix.
UKŁAD HAMULCOWY: Seria.
KOŁA: BBS RA 15″ 6J.
NADWOZIE: Lakier LY3D, cały pakiet GT+dokładka z GTi, grill (wąskie żebro) w czarnym macie, wszystkie dodatki jak emblematy w kolorze czarnym, usunięta wycieraczka z tyłu i lampy Wessem z krzyżami dymione.
WNĘTRZE: Dywaniki, podsufitka i słupki w kolorze czarnym, miękka deska, kierownica Raid HP 30cm i Momo Corse 32cm obszyte w czarnej alkantarze, mieszek i gałka zmiany biegów od Golfa Mk3 XX Yahre obszyte alkantarą.
AUDIO: Radio Sony CDX GT212 i głośniki Nokii oryginalne.
    Więcej info i fotek w źródle.

    MODEL: Golf MK2.
    SILNIK: 2.0 2e GTI.
    MOC: 115KM, 164Nm.
    ZAWIESZENIE: Gwint Tatechnix.
    UKŁAD HAMULCOWY: Seria.
    KOŁA: BBS RA 15″ 6J.
    NADWOZIE: Lakier LY3D, cały pakiet GT+dokładka z GTi, grill (wąskie żebro) w czarnym macie, wszystkie dodatki jak emblematy w kolorze czarnym, usunięta wycieraczka z tyłu i lampy Wessem z krzyżami dymione.
    WNĘTRZE: Dywaniki, podsufitka i słupki w kolorze czarnym, miękka deska, kierownica Raid HP 30cm i Momo Corse 32cm obszyte w czarnej alkantarze, mieszek i gałka zmiany biegów od Golfa Mk3 XX Yahre obszyte alkantarą.
    AUDIO: Radio Sony CDX GT212 i głośniki Nokii oryginalne.
    Golf MK2 – Westmoreland Edition by piter. – Szerszy opis w źródle.
MODEL: Golf MK2 – Westmoreland Edition.
SILNIK: 1.3 NZ.
MOC: Zawrotne 40KW/55PS.
ZAWIESZENIE: Zawieszenie gwintowane KW Variant 2.
UKŁAD HAMULCOWY: Seria (przód tarcze 239mm a tył bębny).
KOŁA: BBS RM 012 z oponami Nankang NS2 165/50.
NADWOZIE: Westmoreland front (oryginalna atrapa made in USA) + światła Hella DE z soczewkami Bi-Xenon oraz żarnikami 4300K, tylne lampy z wersji USA biało-czerwone.
WNĘTRZE: Typowe dla wersji CL (czarne), licznik z GTI USA wyskalowany w milach i z MFA.
AUDIO: Montaż systemu audio – Sony CDX-CA900, monitor 7″ w konsoli środkowej, jednostka centralna PC (Intel BLKD201GLY2 Celeron 220 + 512MB DDRII + HDD 250GB), głośniki Hertz ESK 130 w drzwiach, subwoofer Pioneer TS-W306DVX, wzmacniacz Alpine MRV-F540, kabel zasilający 50mm2 czysta miedź.
    Szerszy opis w źródle.
    MODEL: Golf MK2 – Westmoreland Edition.
    SILNIK: 1.3 NZ.
    MOC: Zawrotne 40KW/55PS.
    ZAWIESZENIE: Zawieszenie gwintowane KW Variant 2.
    UKŁAD HAMULCOWY: Seria (przód tarcze 239mm a tył bębny).
    KOŁA: BBS RM 012 z oponami Nankang NS2 165/50.
    NADWOZIE: Westmoreland front (oryginalna atrapa made in USA) + światła Hella DE z soczewkami Bi-Xenon oraz żarnikami 4300K, tylne lampy z wersji USA biało-czerwone.
    WNĘTRZE: Typowe dla wersji CL (czarne), licznik z GTI USA wyskalowany w milach i z MFA.
    AUDIO: Montaż systemu audio – Sony CDX-CA900, monitor 7″ w konsoli środkowej, jednostka centralna PC (Intel BLKD201GLY2 Celeron 220 + 512MB DDRII + HDD 250GB), głośniki Hertz ESK 130 w drzwiach, subwoofer Pioneer TS-W306DVX, wzmacniacz Alpine MRV-F540, kabel zasilający 50mm2 czysta miedź.
    Passat B3 GT VR6 style USA „Passkud” by Luki. – Więcej w źródle.
MODEL: VW Passat B3 GT.
SILNIK: 2.8 VR6.
MOC: 174KM.
MODY POD MASKA: Brak.
ZAWIESZENIE: Gwint Tuning Art.
UKŁAD HAMULCOWY: 2x tarcza 280 mm + zaciski Audi s2 , tył seria tarcza.
KOŁA: Keskin Kt1 na lato , zima BBS.
NADWOZIE: Pakiet GT, projektory Hella.
WNĘTRZE: pół skórzane kubełkowe fotele, ori wnętrze GT.
AUDIO: Sony , Sub BOSCHMANN Z3-12DVC , wzmak Carpower HPB-1502 , w drzwiach zestaw Boschmann.
    Więcej w źródle.
    MODEL: VW Passat B3 GT.
    SILNIK: 2.8 VR6.
    MOC: 174KM.
    MODY POD MASKA: Brak.
    ZAWIESZENIE: Gwint Tuning Art.
    UKŁAD HAMULCOWY: 2x tarcza 280 mm + zaciski Audi s2 , tył seria tarcza.
    KOŁA: Keskin Kt1 na lato , zima BBS.
    NADWOZIE: Pakiet GT, projektory Hella.
    WNĘTRZE: pół skórzane kubełkowe fotele, ori wnętrze GT.
    AUDIO: Sony , Sub BOSCHMANN Z3-12DVC , wzmak Carpower HPB-1502 , w drzwiach zestaw Boschmann.
    Fiat Cinquecento – Fiat Cinquecento S
Silnik: 899 ccm
Moc: 40 KM
Rok: 1996


Modyfikacje i naprawy wykonane w moim przydomowym garażu, 

w ciągu ostatnich 2 lat eksploatacji:


WNĘTRZE:


Podłokietniki przednich foteli, pokrowce ROCO szyte na miarę, prędkościomierz 

zmieniony z cc sporting z obrotomierzem, półka na tunelu środkowym, skórzane obszycia  

drążka zmiany biegów i hamulca ręcznego, kratki nawiewów pomalowane pod kolor auta, 

podświetlanie drzwi podłączone pod oświetlenie wewnętrznego lusterka (zapala się po 

otwarciu drzwi), światło w bagażniku, filcowe obicia drzwi. Wnętrze wygłuszone.


ZEWNĄTRZ:


Przód reflektory malowane na wzór sportinga, żarówki OSRAM +90 % światła do tego białe 

postojówki ledowe, białe kierunkowskazy z przodu, halogeny przeciwmgielne. 

Spryskiwacze na ramionach wycieraczki, znaczek fiata pomalowany na 

czarno,przyciemniane szyby tylne, centralny zamek, alarm, podgrzewane 

lusterka,podłączone pod ogrzewanie szyby tylnej, lampy tył zmienione na lampy ze 

sportinga. Alufelgi ze sportinga, zaciski i bębny malowane na srebrny kolor. 

Spód i progi zabezpieczone podkładem oraz Bitgumem. 


AUDIO


radio SONY XPLOD, 3 drożne głośniki tył SONY XS o mocy szczytowej 420W, 

na przodzie MAGNATY 120W.


SILNIK


Nowa uszczelka pod głowicą wymienione uszczelniacze zaworowe, świece, kable cewki, 

termostat, uszczelka pod pokrywą zaworów, uszczelka pod miską oleju, filtry oleju, 

powietrza paliwa w tym gazu, przedmuchany układ chłodzenia 

pod ciśnieniem, nowe płyny ustrojowe. 


UKŁAD NAPĘDOWY


Wymienione:

simeringi na wale oraz uszczelniacz skrzyni biegów, uszczelniacze półosi, 

nowe sprzęgło LUK-a.


UKŁAD WYDECHOWY


Katalizator zastąpiony puszką z rurką przelotową, tłumik końcowy z fiata 125p dający 

miły, nie za głośny pomruk.


UKŁAD HAMULCOWY


Wymienione:

tarcze hamulcowe przód + klocki i cylinderki z uszczelkami , z tyłu tarcze kotwiczne, 

bębny i szczęki hamulcowe, korektory siły hamowania, pompa hamulcowa, nowa linka 

hamulca ręcznego. 


ZAWIESZENIE


Wymienione:

amortyzatory przód, poduszki amortyzatorów, amortyzatory tył, nowe tuleje metalowo 

gumowe. 


POZDRO
    Fiat Cinquecento S
    Silnik: 899 ccm
    Moc: 40 KM
    Rok: 1996


    Modyfikacje i naprawy wykonane w moim przydomowym garażu,

    w ciągu ostatnich 2 lat eksploatacji:


    WNĘTRZE:


    Podłokietniki przednich foteli, pokrowce ROCO szyte na miarę, prędkościomierz

    zmieniony z cc sporting z obrotomierzem, półka na tunelu środkowym, skórzane obszycia

    drążka zmiany biegów i hamulca ręcznego, kratki nawiewów pomalowane pod kolor auta,

    podświetlanie drzwi podłączone pod oświetlenie wewnętrznego lusterka (zapala się po

    otwarciu drzwi), światło w bagażniku, filcowe obicia drzwi. Wnętrze wygłuszone.


    ZEWNĄTRZ:


    Przód reflektory malowane na wzór sportinga, żarówki OSRAM +90 % światła do tego białe

    postojówki ledowe, białe kierunkowskazy z przodu, halogeny przeciwmgielne.

    Spryskiwacze na ramionach wycieraczki, znaczek fiata pomalowany na

    czarno,przyciemniane szyby tylne, centralny zamek, alarm, podgrzewane

    lusterka,podłączone pod ogrzewanie szyby tylnej, lampy tył zmienione na lampy ze

    sportinga. Alufelgi ze sportinga, zaciski i bębny malowane na srebrny kolor.

    Spód i progi zabezpieczone podkładem oraz Bitgumem.


    AUDIO


    radio SONY XPLOD, 3 drożne głośniki tył SONY XS o mocy szczytowej 420W,

    na przodzie MAGNATY 120W.


    SILNIK


    Nowa uszczelka pod głowicą wymienione uszczelniacze zaworowe, świece, kable cewki,

    termostat, uszczelka pod pokrywą zaworów, uszczelka pod miską oleju, filtry oleju,

    powietrza paliwa w tym gazu, przedmuchany układ chłodzenia

    pod ciśnieniem, nowe płyny ustrojowe.


    UKŁAD NAPĘDOWY


    Wymienione:

    simeringi na wale oraz uszczelniacz skrzyni biegów, uszczelniacze półosi,

    nowe sprzęgło LUK-a.


    UKŁAD WYDECHOWY


    Katalizator zastąpiony puszką z rurką przelotową, tłumik końcowy z fiata 125p dający

    miły, nie za głośny pomruk.


    UKŁAD HAMULCOWY


    Wymienione:

    tarcze hamulcowe przód + klocki i cylinderki z uszczelkami , z tyłu tarcze kotwiczne,

    bębny i szczęki hamulcowe, korektory siły hamowania, pompa hamulcowa, nowa linka

    hamulca ręcznego.


    ZAWIESZENIE


    Wymienione:

    amortyzatory przód, poduszki amortyzatorów, amortyzatory tył, nowe tuleje metalowo

    gumowe.


    POZDRO
    6 listopada 2014, 23:17 przez jaro91andre (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Źródło:

    własne