Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 54 takie materiały
    Toyota AE86 Trueno – Kompaktowy samochód osobowy oparty na piątej generacji Corolli produkowany przez japońską firmę Toyota w latach 1983–1987. Dostępny był jako 2-drzwiowe coupe oraz 3-drzwiowy hatchback. Wersja Levin charakteryzowała się zespolonymi lampami przednimi, Trueno zaś chowanymi reflektorami. AE86 napędzane jest benzynowym silnikiem R4 o pojemności 1,6 l. W Europie oraz Japonii samochód dostępny był z wyposażonym we wtrysk paliwa silnikiem 4A-GEU DOHC używanym także w 1. generacji modelu MR2. Generował on moc maksymalną 130 KM oraz moment obrotowy 150 Nm. Oprócz tego istniała także słabsza odmiana tego silnika o mocy 120 KM i momencie obrotowym 142 Nm. Cechą charakterystyczną silników z rodziny 4A-GE montowanych w AE86 i MR2 był system T-VIS - kolektor dolotowy o zmiennej długości poprawiający charakterystykę przebiegu krzywej momentu obrotowego. Na rynek północnoamerykański przygotowano wersję z silnikiem 4A-GEC. By spełnić normy czystości spalin dla stanu Kalifornia moc obniżono do 114 KM, a moment obrotowy do 136 Nm. Oprócz tego w USA dostępna była uboższa wersja SR5 wyposażona w słabszy silnik SOHC 4A-C o mocy 88 KM oraz hamulce bębnowe na tylnej osi. Opcjonalnie silnik można było zblokować z 4-biegowym automatem dostępnym tylko w wersji SR5. Na obu osiach pojazdu użyto wentylowanych hamulców tarczowych. Niezależne zawieszenie przednich kół oparte zostało na kolumnach MacPhersona. Opcjonalnie AE86 mógł zostać wyposażony w mechanizm różnicowy o ograniczonym poślizgu.
    Kompaktowy samochód osobowy oparty na piątej generacji Corolli produkowany przez japońską firmę Toyota w latach 1983–1987. Dostępny był jako 2-drzwiowe coupe oraz 3-drzwiowy hatchback. Wersja Levin charakteryzowała się zespolonymi lampami przednimi, Trueno zaś chowanymi reflektorami. AE86 napędzane jest benzynowym silnikiem R4 o pojemności 1,6 l. W Europie oraz Japonii samochód dostępny był z wyposażonym we wtrysk paliwa silnikiem 4A-GEU DOHC używanym także w 1. generacji modelu MR2. Generował on moc maksymalną 130 KM oraz moment obrotowy 150 Nm. Oprócz tego istniała także słabsza odmiana tego silnika o mocy 120 KM i momencie obrotowym 142 Nm. Cechą charakterystyczną silników z rodziny 4A-GE montowanych w AE86 i MR2 był system T-VIS - kolektor dolotowy o zmiennej długości poprawiający charakterystykę przebiegu krzywej momentu obrotowego. Na rynek północnoamerykański przygotowano wersję z silnikiem 4A-GEC. By spełnić normy czystości spalin dla stanu Kalifornia moc obniżono do 114 KM, a moment obrotowy do 136 Nm. Oprócz tego w USA dostępna była uboższa wersja SR5 wyposażona w słabszy silnik SOHC 4A-C o mocy 88 KM oraz hamulce bębnowe na tylnej osi. Opcjonalnie silnik można było zblokować z 4-biegowym automatem dostępnym tylko w wersji SR5. Na obu osiach pojazdu użyto wentylowanych hamulców tarczowych. Niezależne zawieszenie przednich kół oparte zostało na kolumnach MacPhersona. Opcjonalnie AE86 mógł zostać wyposażony w mechanizm różnicowy o ograniczonym poślizgu.
    15 kwietnia 2022, 18:41 przez AwokadoOo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Dodge Neon SRT-4 – Samochód osobowy klasy kompaktowej produkowany przez amerykańską markę Dodge w latach 1994-2005. Pierwsza generacja została zaprezentowana po raz pierwszy w 1994 roku. Drugą generację zaprezentowano w 1999 roku. Neon drugiej generacji był produkowany tym razem tylko jako czterodrzwiowy sedan z silnikiem SOHC i pięcioprzełożeniową manualna skrzynią biegów. W drugiej generacji podniesiono komfort jazdy kosztem osiągów. W latach 2003 - 2005 Dodge produkował także sportową odmianę SRT-4. Do napędu użyto turbodoładowanego silnika R4 o pojemności 2,4 l, silnik wytwarzał moc maksymalną 233 KM. Moc przenoszona była na oś przednią poprzez 5-biegową manualną skrzynię biegów. SRT-4 osiągał prędkość maksymalną 246 km/h i przyspieszał do 100 km/h w 5,6 sekund.
    Samochód osobowy klasy kompaktowej produkowany przez amerykańską markę Dodge w latach 1994-2005. Pierwsza generacja została zaprezentowana po raz pierwszy w 1994 roku. Drugą generację zaprezentowano w 1999 roku. Neon drugiej generacji był produkowany tym razem tylko jako czterodrzwiowy sedan z silnikiem SOHC i pięcioprzełożeniową manualna skrzynią biegów. W drugiej generacji podniesiono komfort jazdy kosztem osiągów. W latach 2003 - 2005 Dodge produkował także sportową odmianę SRT-4. Do napędu użyto turbodoładowanego silnika R4 o pojemności 2,4 l, silnik wytwarzał moc maksymalną 233 KM. Moc przenoszona była na oś przednią poprzez 5-biegową manualną skrzynię biegów. SRT-4 osiągał prędkość maksymalną 246 km/h i przyspieszał do 100 km/h w 5,6 sekund.
    13 kwietnia 2022, 21:10 przez AwokadoOo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Porsche 968 Turbo S – Samochód sportowy klasy kompaktowej produkowany przez niemiecką markę Porsche w latach 1991-1995. Samochód został wyposażony we wtryskowy układ zasilania i hamulce tarczowe wentylowane wraz z ABS-em. W wersji Turbo S samochód posiada czterocylindrowy silnik SOHC turbo o pojemności 3 litrów. Silnik generuje moc maksymalną 305 KM, a samochód osiąga prędkość maksymalną 282 km/h i przyspiesza od 0 do 100 km/h w 4,9 sekundy.
    Samochód sportowy klasy kompaktowej produkowany przez niemiecką markę Porsche w latach 1991-1995. Samochód został wyposażony we wtryskowy układ zasilania i hamulce tarczowe wentylowane wraz z ABS-em. W wersji Turbo S samochód posiada czterocylindrowy silnik SOHC turbo o pojemności 3 litrów. Silnik generuje moc maksymalną 305 KM, a samochód osiąga prędkość maksymalną 282 km/h i przyspiesza od 0 do 100 km/h w 4,9 sekundy.
    5 kwietnia 2022, 20:48 przez AwokadoOo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Audi 80 GLS
    1976 – 1978
    R4-8v SOHC (gaźnik)
    1588 cm³
    85 przy 5600 obr./min
    170 km/h
    " Kolizja przy zmianie pasa ruchu na ul. Morskiej w Gdyni w grudniu 2020. Nikt z uczestników zdarzenia nie został ranny. "
    -Bardzo dziękuję za obejrzenie filmu i odwiedzenie mojego profilu. Nie zapomnij za subskrybować mojego kanału oraz koniecznie zostaw łapkę w górę i komentarz-
    Subskrybuj i bądź na bieżąco
    21 stycznia 2021, 15:50 przez AutemSzanujeZasady (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    AutemSzanujeZasady

    Skoda 120 1987r swap EJ20 sohc
    9 października 2019, 21:27 przez PanKu (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    własne

    Skoda 120 swap EJ20 sohc.
    Pierwsze testy, jeszcze przepustnica nie otwiera się na więcej niż do połowy około
    9 października 2019, 21:37 przez PanKu (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    własne

    12 stycznia 2018, 10:14 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Ferrari 250 GT SWB Berlinetta – Wyprodukowano zaledwie 165 egzemplarzy ( 89 z homologacją drogową ) , pod maską umieszczono silnik V12 SOHC o pojemności 3 litrów z trzema gaźnikami Webera , jednostka rozwijała moc 240 KM .
    Wyprodukowano zaledwie 165 egzemplarzy ( 89 z homologacją drogową ) , pod maską umieszczono silnik V12 SOHC o pojemności 3 litrów z trzema gaźnikami Webera , jednostka rozwijała moc 240 KM .
    EG3 Made in Japan – Wyprodukowana niedaleko Osaki, w mieście Suzuka. Podobno ten model był testowany na słynnym torze, który znajduje się w tym mieście. Kto wie, może kiedyś tam wróci
    Wyprodukowana niedaleko Osaki, w mieście Suzuka. Podobno ten model był testowany na słynnym torze, który znajduje się w tym mieście. Kto wie, może kiedyś tam wróci