Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 6 takich materiałów
    Przerabiamy SMG na Manuala, pomiar na słabszej mapie i szykowanie wozu do wyścigów.
    7 sierpnia 2022, 16:27 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Mój nowy nabytek - BMW M3 Cabrio 3.2 Evo SMG – Witam, chciałbym przedstawić Wam mój najnowszy nabytek. Jest to BMW E36 M3 w wersji Cabrio z silnikiem 3.2 Evolution o mocy 321ps i skrzynią biegów SMG. Przywiozłem ją osobiście z Niemiec. Aktualnie przygotowywana do sezonu letniego. Jak wiadomo, tego typu auto będzie służyć jako drugie, typowo hobbystycznie. Na ostatnim zdjęciu widać też mój sprzęt na codzień - BMW E65 735i. Będę dodawał zdjęcia z prac nad M3, ale nie obejmą one żadnego tuningu - będzie to doprowadzanie auta do jak najlepszego stanu tj. nowe kompletne zawieszenie, hamulce, inne części eksploatacyjne, nowa tapicerka oraz lakierowanie każdego elementu który ma jakąś skazę. Przy czym auto nie zmieni się wizualnie - nie wyobrażam sobie M3 na innych felgach niż fabryczne, gwintowanych zawieszeń itp. Ona sama w sobie jest już wyjątkowa. Pozdrawiam Wszystkich.
    Witam, chciałbym przedstawić Wam mój najnowszy nabytek. Jest to BMW E36 M3 w wersji Cabrio z silnikiem 3.2 Evolution o mocy 321ps i skrzynią biegów SMG. Przywiozłem ją osobiście z Niemiec. Aktualnie przygotowywana do sezonu letniego. Jak wiadomo, tego typu auto będzie służyć jako drugie, typowo hobbystycznie. Na ostatnim zdjęciu widać też mój sprzęt na codzień - BMW E65 735i. Będę dodawał zdjęcia z prac nad M3, ale nie obejmą one żadnego tuningu - będzie to doprowadzanie auta do jak najlepszego stanu tj. nowe kompletne zawieszenie, hamulce, inne części eksploatacyjne, nowa tapicerka oraz lakierowanie każdego elementu który ma jakąś skazę. Przy czym auto nie zmieni się wizualnie - nie wyobrażam sobie M3 na innych felgach niż fabryczne, gwintowanych zawieszeń itp. Ona sama w sobie jest już wyjątkowa. Pozdrawiam Wszystkich.
    16 stycznia 2015, 11:27 przez bukovsky (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (11)
    Źródło:

    własne

    Nowe auto Małysza – Adam Małysz przesiadł się z Toyoty Hilux do tylnonapędowego buggy SMG 2015.

 Specyfikacja techniczna SMG Buggy 2015:
-lekka konstrukcja na ramie z rur z poszyciem z włókna węglowego i kewlaru
-425-konny silnik V8 o pojemności 7 litrów
-6-stopniowa sekwencyjna skrzynia biegów
-napęd tylko na tylną oś.
    Adam Małysz przesiadł się z Toyoty Hilux do tylnonapędowego buggy SMG 2015.

    Specyfikacja techniczna SMG Buggy 2015:
    -lekka konstrukcja na ramie z rur z poszyciem z włókna węglowego i kewlaru
    -425-konny silnik V8 o pojemności 7 litrów
    -6-stopniowa sekwencyjna skrzynia biegów
    -napęd tylko na tylną oś.
    22 września 2014, 16:49 przez piotr3101 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Dane techniczne

    Silnik i napęd:
    Typ: V10, 90o, S85B50
    Ustawienie: Z przodu, wzdłużnie
    Rozrząd: DOHC, 4 zawory na cylinder
    Objętość skokowa: 4999 cm3
    Doładowanie: Dwa kompresory ASA T1-316
    Moc maksymalna: 800 KM przy 7500-8000 obr./min
    Moc litrowa: 160,03 KM/l (seryjny – 101,42 KM/l)
    Maksymalny moment obrotowy: 800 Nm przy 5000 obr./min
    Skrzynia biegów: 7-biegowa, manualna zautomatyzowana z sekwencyjną zmianą biegów SMG
    Typ napędu: Na tylne koła

    Hamulce i koła:
    Hamulce przednie: Tarczowe, wentylowane, średnica 380 mm, 8-tłoczkowe zaciski
    Hamulce tylne: Tarczowe, wentylowane, średnica 360 mm, 6-tłoczkowe zaciski
    Koła przednie: 9,0 x 20”
    Koła tylne: 10,5 x 20”
    Opony przednie: 255/35 R 20
    Opony tylne: 285/30 R 20

    Masy i wymiary:
    Masa własna: 1785 kg
    Stosunek masy do mocy: 2,23 kg/KM (seryjny – 3,52 kg/KM)
    Długość: 4871 mm
    Szerokość: 1855 mm
    Rozstaw osi: 2781 mm

    Osiągi:
    Przyspieszenie 0-100 km/h: Poniżej 4,35 s
    Przyspieszenie 0-200 km/h: 9,50 s
    Przyspieszenie 0-300 km/h: 24,90 s
    Prędkość maksymalna: Ponad 370 km/h

    Koszty:
    Cena gotowego auta: 252 100,84 euro + podatki

    Imponujące dane techniczne i ten dzwięk.
    9 kwietnia 2012, 16:35 przez folley212 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    G-Power M5 Touring Hurricane RS (2011) Najszybsze kombi świata!!! – Dane techniczne

Silnik i napęd:
Typ: V10, 90o, S85B50
Ustawienie: Z przodu, wzdłużnie
Rozrząd: DOHC, 4 zawory na cylinder
Objętość skokowa: 4999 cm3
Doładowanie: Dwa kompresory ASA T1-316
Moc maksymalna: 750 KM przy 7500-8000 obr./min
Objętościowy wskaźnik mocy: 150,03 KM/l (101,42 KM/l)
Maksymalny moment obrotowy: ok. 750 Nm przy 5000 obr./min
Skrzynia biegów: 7-biegowa, manualna zautomatyzowana z sekwencyjną zmianą biegów SMG
Typ napędu: Na tylne koła
Hamulce i koła:

Hamulce przednie: Tarczowe, wentylowane, średnica 396 mm, 6-tłoczkowe zaciski
Hamulce tylne: Tarczowe, wentylowane, średnica 380 mm, 4-tłoczkowe zaciski
Koła przednie: 20″ Silverstone Diamond
Koła tylne: 20″ Silverstone Diamond
Opony przednie: 255/35 R 20
Opony tylne: 285/30 R 20
Masy i wymiary:

Masa własna: 1955 kg
Stosunek masy do mocy: 2,61 kg/KM (seryjny – 3,86 kg/KM)
Długość: 4855 mm
Szerokość: 1846 mm
Rozstaw osi: 2889 mm
Osiągi:

Przyspieszenie 0-100 km/h: 4,50 s
Przyspieszenie 0-200 km/h: 9,70 s
Przyspieszenie 0-300 km/h: 26,00 s
Prędkość maksymalna: 359 km/h
    Dane techniczne

    Silnik i napęd:
    Typ: V10, 90o, S85B50
    Ustawienie: Z przodu, wzdłużnie
    Rozrząd: DOHC, 4 zawory na cylinder
    Objętość skokowa: 4999 cm3
    Doładowanie: Dwa kompresory ASA T1-316
    Moc maksymalna: 750 KM przy 7500-8000 obr./min
    Objętościowy wskaźnik mocy: 150,03 KM/l (101,42 KM/l)
    Maksymalny moment obrotowy: ok. 750 Nm przy 5000 obr./min
    Skrzynia biegów: 7-biegowa, manualna zautomatyzowana z sekwencyjną zmianą biegów SMG
    Typ napędu: Na tylne koła
    Hamulce i koła:

    Hamulce przednie: Tarczowe, wentylowane, średnica 396 mm, 6-tłoczkowe zaciski
    Hamulce tylne: Tarczowe, wentylowane, średnica 380 mm, 4-tłoczkowe zaciski
    Koła przednie: 20″ Silverstone Diamond
    Koła tylne: 20″ Silverstone Diamond
    Opony przednie: 255/35 R 20
    Opony tylne: 285/30 R 20
    Masy i wymiary:

    Masa własna: 1955 kg
    Stosunek masy do mocy: 2,61 kg/KM (seryjny – 3,86 kg/KM)
    Długość: 4855 mm
    Szerokość: 1846 mm
    Rozstaw osi: 2889 mm
    Osiągi:

    Przyspieszenie 0-100 km/h: 4,50 s
    Przyspieszenie 0-200 km/h: 9,70 s
    Przyspieszenie 0-300 km/h: 26,00 s
    Prędkość maksymalna: 359 km/h
    3 kwietnia 2012, 15:49 przez thoomas233 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)

    1