Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 71 takich materiałów
    Parkowanie level expert – Piękne parkowanie właściciela Smarcika.
    Piękne parkowanie właściciela Smarcika.
    24 października 2014, 21:37 przez Marshal92 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Źródło:

    włsne

    Marzenia Niemca – Wracając z spaceru natknąłem się na taki oto wynalazek.
    Wracając z spaceru natknąłem się na taki oto wynalazek.
    19 października 2014, 16:38 przez ~jac22 | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    własne

    Co wleciało do Omci w ostatnim tygodniu – 1.Airbox SIMOTA CARBON INTAKE SYSTEM
2.Tarcze Zimmermann
3.Radio GMS 6321 SMART
4.Kamerka cofania
5.Zmiana uszczelek nieszczęsnych plastikowych pokryw zaworów.
    1.Airbox SIMOTA CARBON INTAKE SYSTEM
    2.Tarcze Zimmermann
    3.Radio GMS 6321 SMART
    4.Kamerka cofania
    5.Zmiana uszczelek nieszczęsnych plastikowych pokryw zaworów.
    28 września 2014, 21:32 przez buzka92 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (12)
    Źródło:

    Własne

    Smart w wersji na "bogato" –
    26 sierpnia 2014, 23:53 przez mcguzak (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    31 lipca 2014, 16:06 przez Italianiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Smart ForTwo – Dla jednych pośmiewisko, dla innych pasja.
Chciałbym Wam pokazać ten samochód nie z perspektywy właściciela i kierowcy, a obserwatora. Tym SMARTem jeździ mój tata, kupił go w 2006 roku bo potrzebował samochodu wyższego od przeciętnej osobówki, który będzie nie wiele palił i będzie w miarę bezawaryjny. Początkowo traktował go jako zwykłe auto, ale jak wiadomo, pasja rodzi się powoli. Na chwilę obecną "odkurzacz" jest dopieszczany w każdym calu, pomimo dieslowskiego turbodoładowanego silnika 800cm3 dysponuje już mocą 65KM. Wgrana została nowa mapa, która podniosła moc o około 20KM, zmniejszając przy tym i tak już niewielkie spalanie o 0.5 litra na 100km (obecnie pali około 3.2 litra ropy), oraz pozwoliła urwać około 7 cennych sekund przyśpieszenia do 100km/h. Ponadto auto zyskało o wiele lepsze przyśpieszenie powyżej setki (Vmax około 150-160km/h). Niestety nie zawsze było tak kolorowo. Smart po niecałym roku od zakupu pokazał na co go stać, oraz to, że gwiazdki na testach zderzeniowych nie zostały przydzielone ot tak. W momencie kiedy mój tata wyprzedzał kolumnę samochodów, którą prowadził TIR, znalazł się w punkcie zerowym kierowcy przed nim. Auto zostało zepchnięte na pobocze, po czym uderzyło z całym impetem w bok naczepy ciężarówki. Skończyło się to wykręceniem paru piruetów na drodze, oraz 3 krotnym dachowaniem na poboczu. Gdybym usłyszał tę historię od kogoś innego i nie znał możliwości auta, pomyślałbym, że kierowca w ciężkim stanie został odwieziony do szpitala. Otóż nie, klatka wbudowana w samochód zatrzymała każde uderzenie, dzięki czemu kierowcy zupełnie nic się nie stało. W samym Smarcie ucierpiały jedynie zaczepy przednich lamp, szyba dachowa, oraz szyba bagażnika, cała konstrukcja została nienaruszona.

Powiedzcie co myślicie o tym aucie. Mam nadzieję, że "otworzyłem oczy niedowiarkom" oraz zmieniłem u niektórych pogląd na ten samochód. Uwierzcie, że w obecnym secie jest w stanie otworzyć oczy niejednemu streetracerowi na światłach. 6 biegowy tiptronic robi swoje.
    Dla jednych pośmiewisko, dla innych pasja.
    Chciałbym Wam pokazać ten samochód nie z perspektywy właściciela i kierowcy, a obserwatora. Tym SMARTem jeździ mój tata, kupił go w 2006 roku bo potrzebował samochodu wyższego od przeciętnej osobówki, który będzie nie wiele palił i będzie w miarę bezawaryjny. Początkowo traktował go jako zwykłe auto, ale jak wiadomo, pasja rodzi się powoli. Na chwilę obecną "odkurzacz" jest dopieszczany w każdym calu, pomimo dieslowskiego turbodoładowanego silnika 800cm3 dysponuje już mocą 65KM. Wgrana została nowa mapa, która podniosła moc o około 20KM, zmniejszając przy tym i tak już niewielkie spalanie o 0.5 litra na 100km (obecnie pali około 3.2 litra ropy), oraz pozwoliła urwać około 7 cennych sekund przyśpieszenia do 100km/h. Ponadto auto zyskało o wiele lepsze przyśpieszenie powyżej setki (Vmax około 150-160km/h). Niestety nie zawsze było tak kolorowo. Smart po niecałym roku od zakupu pokazał na co go stać, oraz to, że gwiazdki na testach zderzeniowych nie zostały przydzielone ot tak. W momencie kiedy mój tata wyprzedzał kolumnę samochodów, którą prowadził TIR, znalazł się w punkcie zerowym kierowcy przed nim. Auto zostało zepchnięte na pobocze, po czym uderzyło z całym impetem w bok naczepy ciężarówki. Skończyło się to wykręceniem paru piruetów na drodze, oraz 3 krotnym dachowaniem na poboczu. Gdybym usłyszał tę historię od kogoś innego i nie znał możliwości auta, pomyślałbym, że kierowca w ciężkim stanie został odwieziony do szpitala. Otóż nie, klatka wbudowana w samochód zatrzymała każde uderzenie, dzięki czemu kierowcy zupełnie nic się nie stało. W samym Smarcie ucierpiały jedynie zaczepy przednich lamp, szyba dachowa, oraz szyba bagażnika, cała konstrukcja została nienaruszona.

    Powiedzcie co myślicie o tym aucie. Mam nadzieję, że "otworzyłem oczy niedowiarkom" oraz zmieniłem u niektórych pogląd na ten samochód. Uwierzcie, że w obecnym secie jest w stanie otworzyć oczy niejednemu streetracerowi na światłach. 6 biegowy tiptronic robi swoje.
    28 lipca 2014, 12:08 przez Snupi (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (19)
    Źródło:

    Własne

    Citroen C4 Cactus wjeżdża do polskich salonów – Citroen C4 Cactus zwraca na siebie uwagę m.in. dzięki łączonej przedniej kanapie z centralnym podłokietnikiem. Taka opcja wymaga jednak zakupu wersji Live i nie jest dostępna – nawet za dopłatą – w wersji Start. Nowy model wyróżnia się także funkcją „airbumps”. Jest to nic innego, jak gumowe nakładki na drzwi, które dodają autu atrakcyjności, a jednocześnie skutecznie chronią przed zadrapaniami parkingowymi.

Wrażenie robi także wnętrze, nietypowe jak na auta z tej kategorii cenowej. Znajdziemy tam przede wszystkim seryjnie montowany ekran dotykowy o przekątnej 7 cali. Jest też poduszka dla pasażera zainstalowana… w dachu. Dzięki temu Cactus oferuje więcej miejsca dla pasażera z przodu i pojemniejsze schowki. Za dopłatą producent proponuje także panoramiczny, przeszklony dach. Citroen twierdzi, że zapewnia to znakomite doświetlenie kabiny, a jednocześnie nie będzie dodatkowo nagrzewało wnętrza.

Citroen wspomina także o nietypowych wycieraczkach „Smart Wash”, w których spryskiwacz został wmontowany w koniec pióra wycieraczki. Efektem tego rozwiązania jest dobra widoczność przez cały czas mycia szyby i znacznie bardziej oszczędne wykorzystanie płynu. Nie zabrakło też kamery cofania, asystenta „Parks Assist”, który automatycznie wykonuje manewr parkowania. Jest także system wspomagania ruszania na wzniesieniu, doświetlanie zakrętów i dostęp do Internetu z wykorzystaniem transmisji 3G.
    Citroen C4 Cactus zwraca na siebie uwagę m.in. dzięki łączonej przedniej kanapie z centralnym podłokietnikiem. Taka opcja wymaga jednak zakupu wersji Live i nie jest dostępna – nawet za dopłatą – w wersji Start. Nowy model wyróżnia się także funkcją „airbumps”. Jest to nic innego, jak gumowe nakładki na drzwi, które dodają autu atrakcyjności, a jednocześnie skutecznie chronią przed zadrapaniami parkingowymi.

    Wrażenie robi także wnętrze, nietypowe jak na auta z tej kategorii cenowej. Znajdziemy tam przede wszystkim seryjnie montowany ekran dotykowy o przekątnej 7 cali. Jest też poduszka dla pasażera zainstalowana… w dachu. Dzięki temu Cactus oferuje więcej miejsca dla pasażera z przodu i pojemniejsze schowki. Za dopłatą producent proponuje także panoramiczny, przeszklony dach. Citroen twierdzi, że zapewnia to znakomite doświetlenie kabiny, a jednocześnie nie będzie dodatkowo nagrzewało wnętrza.

    Citroen wspomina także o nietypowych wycieraczkach „Smart Wash”, w których spryskiwacz został wmontowany w koniec pióra wycieraczki. Efektem tego rozwiązania jest dobra widoczność przez cały czas mycia szyby i znacznie bardziej oszczędne wykorzystanie płynu. Nie zabrakło też kamery cofania, asystenta „Parks Assist”, który automatycznie wykonuje manewr parkowania. Jest także system wspomagania ruszania na wzniesieniu, doświetlanie zakrętów i dostęp do Internetu z wykorzystaniem transmisji 3G.
    Smart Fortwo kontra S-Clasa.
    21 lipca 2014, 14:53 przez BrainRabbit (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Tak wygląda nowy Smart Fortwo – Bezpieczeństwo? Producent przeprowadził crash test z Mercedesem klasy S, który waży 2x tyle co Fortwo. Ponadto auta zyskały zupełnie nowy wygląd. Pod maską znajdziemy silniki o mocach 71 KM oraz 90 KM, a napęd przekazywany jest na tylne koła.
    Bezpieczeństwo? Producent przeprowadził crash test z Mercedesem klasy S, który waży 2x tyle co Fortwo. Ponadto auta zyskały zupełnie nowy wygląd. Pod maską znajdziemy silniki o mocach 71 KM oraz 90 KM, a napęd przekazywany jest na tylne koła.
    Smart vs Mustang
    29 maja 2014, 13:19 przez KantoS (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)