Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 5 takich materiałów
    Myślę, że znalezisko dość nietypowe. Łada Riva 1600 SLX. Eksport na Anglię 1988 rok.
    Kierownica po prawej stronie i bogatsze wyposażenie. Z relacji właściciela stoi pod domem już 20 lat, co by się zgadzało, ponieważ podatek drogowy ostatni raz opłacony był w 1996 roku.
    Ruska stal nie przetrwała próby czasu. Mimo tragicznego wyglądu, właściciel z sentymentu nie chce się jej pozbyć. Lada jest z nim od nowości kupiona w Irlandii. W swojej karierze w 93 roku odwiedziła Polskę i Rosję.
    Odważny gość, zdecydować się pokonać tyle tysięcy kilometrów takim sprzętem. Miłego oglądania. Pozdrawiam
    1 sierpnia 2015, 15:17 przez jacki7878 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Prośba o pomoc – Drodzy motomaniacy, mam do Was prośbę o pomoc. Otóż w posiadanym przeze mnie Nissanie Primera p10 2.0 slx 115KM zetknąłem się z dziwnym problemem. Auto na 4 i 5 biegu po przekroczeniu 3000 obr/min (100-120 km/h) nie mam mocy a silnik zaczyna buczeć a auto bardzo powoli przyśpiesza. Dodam że auto do 3000 na 4 i 5 biegu jest bdynamiczne, a efekt buczenia silnika nie występuje. Proszę was o pomoc w diagnozie przyczyny.
    Drodzy motomaniacy, mam do Was prośbę o pomoc. Otóż w posiadanym przeze mnie Nissanie Primera p10 2.0 slx 115KM zetknąłem się z dziwnym problemem. Auto na 4 i 5 biegu po przekroczeniu 3000 obr/min (100-120 km/h) nie mam mocy a silnik zaczyna buczeć a auto bardzo powoli przyśpiesza. Dodam że auto do 3000 na 4 i 5 biegu jest bdynamiczne, a efekt buczenia silnika nie występuje. Proszę was o pomoc w diagnozie przyczyny.
    9 listopada 2013, 21:32 przez adixs213 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (8)
    Nissan Bluebird SLX – Moje stare autko żałuję że sprzedałem.
    Moje stare autko żałuję że sprzedałem.
    18 kwietnia 2013, 18:20 przez ~FIBO | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Własne

    Škoda Octavia – Škoda Octavia została wprowadzona na rynek pod koniec 1996 roku. Był to pierwszy model Škody, który powstał w biurach konstrukcyjnych koncernu Volkswagena. Dzięki Octavii Škoda znacznie umocniła swoją pozycje na europejskim rynku motoryzacyjnym.

W Škodzie Octavii wykorzystano płytę podłogową VW Golfa IV generacji (Platforma VW A4 PQ 34). Ten model Škody wytwarzano w dwóch wersjach nadwoziowych 5-drzwiowy liftback oraz kombi oraz początkowo w trzech wersjach wyposażenia LX, GLX i SLX. Dużą popularnością cieszyły się wersje promocyjne, m.in.: Laurin&Klement, Tour.

Octavia przeszła drobny face lifting w 2000 roku. Wtedy zmieniono nazwy wersji wyposażeniowych na Classic, Ambiente i Elegance, rozpoczęto także sprzedaż modelu w wersji RS (Rallye Sport).

Od roku 2001 podstawowa wersja Octavii - liftback dostępna była również z napędem na cztery koła.

Pomimo rozpoczęcia sprzedaży Octavii drugiej generacji na początku 2004 roku, model ten oferowany pozostał w ofercie pod oznaczeniem Škoda Octavia Tour. Produkcja zakończona została 9 listopada 2010 roku. w zakładzie we Vrchlabí. Powodem zakończenia produkcji było słabnące zainteresowanie tym modelu na rynku. W ciągu 12 lat wyprodukowano 1 442 126 egzemplarzy,
    Škoda Octavia została wprowadzona na rynek pod koniec 1996 roku. Był to pierwszy model Škody, który powstał w biurach konstrukcyjnych koncernu Volkswagena. Dzięki Octavii Škoda znacznie umocniła swoją pozycje na europejskim rynku motoryzacyjnym.

    W Škodzie Octavii wykorzystano płytę podłogową VW Golfa IV generacji (Platforma VW A4 PQ 34). Ten model Škody wytwarzano w dwóch wersjach nadwoziowych 5-drzwiowy liftback oraz kombi oraz początkowo w trzech wersjach wyposażenia LX, GLX i SLX. Dużą popularnością cieszyły się wersje promocyjne, m.in.: Laurin&Klement, Tour.

    Octavia przeszła drobny face lifting w 2000 roku. Wtedy zmieniono nazwy wersji wyposażeniowych na Classic, Ambiente i Elegance, rozpoczęto także sprzedaż modelu w wersji RS (Rallye Sport).

    Od roku 2001 podstawowa wersja Octavii - liftback dostępna była również z napędem na cztery koła.

    Pomimo rozpoczęcia sprzedaży Octavii drugiej generacji na początku 2004 roku, model ten oferowany pozostał w ofercie pod oznaczeniem Škoda Octavia Tour. Produkcja zakończona została 9 listopada 2010 roku. w zakładzie we Vrchlabí. Powodem zakończenia produkcji było słabnące zainteresowanie tym modelu na rynku. W ciągu 12 lat wyprodukowano 1 442 126 egzemplarzy,
    30 maja 2012, 16:07 przez MatiG96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)

    1