Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 12 takich materiałów
    Zapraszam Was do testu opon Bridgestone Potenza Sport. Jest to opona letnia UHP, która jest mi bardzo dobrze znana. Miałem okazję testować ją między innymi podczas @Miata Challenge , sprawdziłem ją w mokrych i suchych warunkach. Natomiast tym razem miałem okazję przetestować ją, jak się zachowuje w dużo cięższym od Miaty, BMW M4! Dodatkowo zobaczycie NOWOŚĆ, czyli Bridgestone Potenza Race, długo oczekiwana oponę typu semi slick od japońskiego giganta.
    8 listopada 2022, 17:35 przez radzioflatout (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    www.youtube.com/motolab

    17 lutego 2022, 19:18 przez radzioflatout (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    www.youtube.com/radzioflatout

    23 września 2021, 19:29 przez radzioflatout (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    www.youtube.com/motolab

    Trzy rodzaje opon, jeden tor, jedno auto. Zapraszam do obejrzenia tego materiału.
    21 września 2021, 22:12 przez nitro2112 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    6 maja 2021, 20:14 przez radzioflatout (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    www.youtube.com/motolab

    I to jest opona All Seasons! – Slick na upalne lato, środkowe rowki odprowadzające na deszcz, lamele na zimę, a druty jako kolce na lód!
    Slick na upalne lato, środkowe rowki odprowadzające na deszcz, lamele na zimę, a druty jako kolce na lód!
    28 marca 2018, 22:51 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Cześć mam do zaoferowania niesamowity filmik w roli głównej z oponami semi slick advan 205.
    22 lipca 2015, 14:11 przez ~Dopalacze | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Źródło:

    Wlasne

    McLaren P1 GTR jest jeszcze mocniejszy, ma 986 KM! – Pod maską znalazły się te same silniki, co w klasycznym P1, które jednak poddano modyfikacjom. Dzięki temu auto generuje o 83 KM więcej, czyli łącznie aż 986 KM. Poprawiono także aerodynamikę, która jest teraz lepiej dostosowana do jazdy po torze. Zwiększył się także rozstaw przednich kół o 80 mm i zmodyfikowano splitter. Poprawiono też chłodzenie silnika oraz skuteczność hamulców, którym już wcześniej niczego nie brakowało. Auto mogło wyhamować z 300 km/h do zera w czasie zaledwie 6,2 sekundy (246 metrów), a teraz ma być jeszcze lepiej. Wersja GTR jest także niżej zawieszona i pozbawiono ją regulacji wysokości dostępnej standardowej wersji P1. Inne są także 19-calowe felgi na których znalazły się opony typu slick przystosowane do jazdy po torze.
    Pod maską znalazły się te same silniki, co w klasycznym P1, które jednak poddano modyfikacjom. Dzięki temu auto generuje o 83 KM więcej, czyli łącznie aż 986 KM. Poprawiono także aerodynamikę, która jest teraz lepiej dostosowana do jazdy po torze. Zwiększył się także rozstaw przednich kół o 80 mm i zmodyfikowano splitter. Poprawiono też chłodzenie silnika oraz skuteczność hamulców, którym już wcześniej niczego nie brakowało. Auto mogło wyhamować z 300 km/h do zera w czasie zaledwie 6,2 sekundy (246 metrów), a teraz ma być jeszcze lepiej. Wersja GTR jest także niżej zawieszona i pozbawiono ją regulacji wysokości dostępnej standardowej wersji P1. Inne są także 19-calowe felgi na których znalazły się opony typu slick przystosowane do jazdy po torze.
    Nie ma to jak slick'i ;) – Stać kogoś na q7 ale opon nie wymieni...
    Stać kogoś na q7 ale opon nie wymieni...
    28 czerwca 2014, 22:20 przez mrbolek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    Źródło:

    Spotkanie na światłach