Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 8 takich materiałów
    Zużycie paliwa w cyklu miejskim.
    7 listopada 2020, 17:05 przez Marekzeszczecina (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    8 października 2015, 12:02 przez ~motocamil94 | Do ulubionych | Skomentuj
    Najnowszy nabytek Mazda 6 – Jak wam się podoba w tym kolorze? Czy "standardowy" czerwony ładniejszy?
    Jak wam się podoba w tym kolorze? Czy "standardowy" czerwony ładniejszy?
    Wideo test nowej Mazdy 6 w wariancie kombi z benzynowym silnikiem 2.0 SkyActiv-G 165 KM i-ELOOP. Zachęcamy do subskrybowania kanału YouTube.com/jazdyprobne oraz lajkowania profilu dostępnego w źródle.
    Mazda6 2.2 SkyActiv-D –
    3 maja 2014, 11:12 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Technologia SKYACTIV oznacza zaprojektowanie na nowo każdej istotnej części samochodu, od silnika, po podwozie i od nadwozia po skrzynię biegów. Dowiedz się, co skłoniło nas do poszukiwań lepszych osiągów i wydajności, jak udoskonaliliśmy metody i w jaki sposób doszliśmy do przełomowego rozwiązania -- technologii SKYACTIV
    3 marca 2014, 20:00 przez DanielTel (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (6)
    Nietypowy silnik wysokoprężny o pojemności 2,2 litra – Mazda przygotowuje na sezon 2014 wyścigów Grand-Am w USA nietypowy silnik wysokoprężny o pojemności 2,2 litra.

Skyactiv-D to nowa generacja wysokoprężnych silników Mazdy - lżejszych i bardziej oszczędnych w porównaniu z produkowanymi dotychczas jednostkami MZR-CD. Obecnie motor Skyactiv-D o pojemności 2,2 litra i mocy 150 lub 175 KM dostępny jest w modelu CX-5.
Na tej bazie powstał wyczynowy silnik, który korzysta z seryjnego bloku, ma wtrysk common rail i dwustopniowe turbodoładowanie. Tak jak w przypadku standardowej jednostki Skyactiv-D, stopień sprężania wynosi jedynie 14:1. Efekt? Moc 400 KM przy 5200 obr./min.
Mazda bierze udział w wyścigach serii Grand-Am od czterech lat.
    Mazda przygotowuje na sezon 2014 wyścigów Grand-Am w USA nietypowy silnik wysokoprężny o pojemności 2,2 litra.

    Skyactiv-D to nowa generacja wysokoprężnych silników Mazdy - lżejszych i bardziej oszczędnych w porównaniu z produkowanymi dotychczas jednostkami MZR-CD. Obecnie motor Skyactiv-D o pojemności 2,2 litra i mocy 150 lub 175 KM dostępny jest w modelu CX-5.
    Na tej bazie powstał wyczynowy silnik, który korzysta z seryjnego bloku, ma wtrysk common rail i dwustopniowe turbodoładowanie. Tak jak w przypadku standardowej jednostki Skyactiv-D, stopień sprężania wynosi jedynie 14:1. Efekt? Moc 400 KM przy 5200 obr./min.
    Mazda bierze udział w wyścigach serii Grand-Am od czterech lat.

    1