Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 10 takich materiałów
    Cadillac CTS-V – CTS - samochód osobowy klasy wyższej produkowany pod amerykańską marką Cadillac w latach 2002–2019. CTS został po raz pierwszy zaprezentowany w 2002 roku. Został zbudowany na nowej płycie podłogowej GM Sigma. Zwiastował on powrót Cadillaca z klasycznym napędem na tylną oś pojazdu. Był pierwszym Cadillaciem od zakończenia produkcji modelu Cimarron w 1988 roku oferowanym z manualną skrzynią biegów. Trzecia i ostatnia generacja CTS miała światowy debiut w kwietniu 2013 roku podczas targów motoryzacyjnych w Nowym Jorku. Pojazd został zbudowany na płycie podłogowej GM Alpha oraz zaprojektowany zgodnie z nowym językiem stylistycznym marki, nazwanym Art & Science. Podczas targów motoryzacyjnych w Detroit w styczniu 2015 roku zaprezentowana została wersja CTS-V. Wnętrze pojazdu zostało wyposażone m.in. w fotele Recaro, internet Wi-Fi oraz 12-calowy ekran na desce rozdzielczej, a z zewnątrz pojazd wyróżniają m.in. większej od podstawowej wersji wloty powietrza, dodatkowa dolna listwa oraz maska z charakterystycznym garbem. Maska, przedni i tylny spojler oraz dyfuzor zostały wykonane z karbonu. CTS-V napędzany jest 6,2-litrowym silnikiem V8 wspomaganym kompresorem o mocy 640 KM i momencie obrotowym 855 Nm. Prędkość maksymalna samochodu wynosi 322 km/h, a przyspieszenie do 100 km/h zajmuje 3,2 sekundy.
    CTS - samochód osobowy klasy wyższej produkowany pod amerykańską marką Cadillac w latach 2002–2019. CTS został po raz pierwszy zaprezentowany w 2002 roku. Został zbudowany na nowej płycie podłogowej GM Sigma. Zwiastował on powrót Cadillaca z klasycznym napędem na tylną oś pojazdu. Był pierwszym Cadillaciem od zakończenia produkcji modelu Cimarron w 1988 roku oferowanym z manualną skrzynią biegów. Trzecia i ostatnia generacja CTS miała światowy debiut w kwietniu 2013 roku podczas targów motoryzacyjnych w Nowym Jorku. Pojazd został zbudowany na płycie podłogowej GM Alpha oraz zaprojektowany zgodnie z nowym językiem stylistycznym marki, nazwanym Art & Science. Podczas targów motoryzacyjnych w Detroit w styczniu 2015 roku zaprezentowana została wersja CTS-V. Wnętrze pojazdu zostało wyposażone m.in. w fotele Recaro, internet Wi-Fi oraz 12-calowy ekran na desce rozdzielczej, a z zewnątrz pojazd wyróżniają m.in. większej od podstawowej wersji wloty powietrza, dodatkowa dolna listwa oraz maska z charakterystycznym garbem. Maska, przedni i tylny spojler oraz dyfuzor zostały wykonane z karbonu. CTS-V napędzany jest 6,2-litrowym silnikiem V8 wspomaganym kompresorem o mocy 640 KM i momencie obrotowym 855 Nm. Prędkość maksymalna samochodu wynosi 322 km/h, a przyspieszenie do 100 km/h zajmuje 3,2 sekundy.
    7 listopada 2018, 21:19 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Mitsubishi SIGMA 3.0 V6 – Przedstawiam wam moją sigme, auto coraz rzadziej spotykane na naszych drogach.
    Przedstawiam wam moją sigme, auto coraz rzadziej spotykane na naszych drogach.
    Mitsubishi Sigma Station Wagon – Nowy zakup, zmęczony życiem. Ratujemy!
    Nowy zakup, zmęczony życiem. Ratujemy!
    Mitsubishi DIAMANTE FULL TIME 4WD 3.0V6 – Mitsubishi Diamante ,aktualnie auto bardzo bardzo rzadkie. Od 1998 - 2013 jeździłem tylko sigmami i diamantami, ten drugi szczególnie zapamiętałem. Wyposażenie na tamte czasy? Rewelacja! Niestety u nas ciężko było o wersje 4wd, jednak widziałem taką na własne oczy.
    Mitsubishi Diamante ,aktualnie auto bardzo bardzo rzadkie. Od 1998 - 2013 jeździłem tylko sigmami i diamantami, ten drugi szczególnie zapamiętałem. Wyposażenie na tamte czasy? Rewelacja! Niestety u nas ciężko było o wersje 4wd, jednak widziałem taką na własne oczy.
    Mitsubishi Galant Sigma –
    3 kwietnia 2014, 15:21 przez PiereLuigi (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Galant Sigma –
    24 lutego 2014, 9:56 przez Chlodny (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Radomski youngtimer – Mitsubishi Sigma 3.0 V6
    Mitsubishi Sigma 3.0 V6
    1 maja 2013, 19:20 przez Damir (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Zeus Twelve Sigma – Silnik: 5.935 litra 60º V12
Moc: 510 bhp / 380 KW @ 6500 rpm
Prędkość maksymalna: 302 km/h
    Silnik: 5.935 litra 60º V12
    Moc: 510 bhp / 380 KW @ 6500 rpm
    Prędkość maksymalna: 302 km/h
    8 kwietnia 2013, 11:42 przez DaN0 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Za sterami Mitsubishi Sigma – Robi wrażenie, szczególnie ciekawa jest ta łopatka do wyjmowania gałek ocznych.
    Robi wrażenie, szczególnie ciekawa jest ta łopatka do wyjmowania gałek ocznych.
    27 lutego 2013, 16:40 przez PatrykMfst (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)

    1