Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 164 takie materiały
    Wasze zdanie – Mój Ojciec prowadzi firmę zajmującą się sprzedażą części demontowanych z samochodów, które sam kupuje i sprowadza. Co powiecie na serię zdjęć ciekawszych aut, które do nas trafiają? 
Na zachętę zamieszczam zdjęcie Amerykańskiego krążownika, który do nas niedawno trafił.
    Mój Ojciec prowadzi firmę zajmującą się sprzedażą części demontowanych z samochodów, które sam kupuje i sprowadza. Co powiecie na serię zdjęć ciekawszych aut, które do nas trafiają?
    Na zachętę zamieszczam zdjęcie Amerykańskiego krążownika, który do nas niedawno trafił.
    5 lutego 2015, 20:48 przez vjg (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Źródło:

    własne

    Z serii: auta w polskich filmach i serialach – Cześć! Chciałbym zapoczątkować nową serię obrazków, a mianowicie samochody, które wystąpiły w polskich serialach i filmach. Mam nadzieję, że pomysł się spodoba i zachęcam wszystkich do zabawy!

Fiat 125p
    Cześć! Chciałbym zapoczątkować nową serię obrazków, a mianowicie samochody, które wystąpiły w polskich serialach i filmach. Mam nadzieję, że pomysł się spodoba i zachęcam wszystkich do zabawy!

    Fiat 125p
    Lamborghini Countach LP 400S '79 – Lamborghini Countach LP 400S powstało w 237 egzemplarzach, które specjaliści dzielą na trzy serie. To licytowane pochodzi z pierwszej z trzech, obejmującej 50 sztuk i wyróżniającej się felgami Campagnolo Bravo w kształcie tarczy telefonu.  Samochód w dużej części zachował oryginalną stylizację Bertone, która w latach 70-tych szokowała swoją futurystyczną formą. W porównaniu z LP400 poszerzono jedynie rozstaw kół (dodane nakładki na błotnikach) i opony, by zapewnić lepszą przyczepność.
    Lamborghini Countach LP 400S powstało w 237 egzemplarzach, które specjaliści dzielą na trzy serie. To licytowane pochodzi z pierwszej z trzech, obejmującej 50 sztuk i wyróżniającej się felgami Campagnolo Bravo w kształcie tarczy telefonu. Samochód w dużej części zachował oryginalną stylizację Bertone, która w latach 70-tych szokowała swoją futurystyczną formą. W porównaniu z LP400 poszerzono jedynie rozstaw kół (dodane nakładki na błotnikach) i opony, by zapewnić lepszą przyczepność.
    27 grudnia 2014, 11:30 przez M_POWER (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Źródło:

    gieldaklasykow.pl

    Mega transporty – Scania wioząca silos.

*dziś pewna osoba chciała podszyć się pod tę serię. Admini byli jednak czujni, lecz po co takie sytuacje? Nie lepiej trochę pomyśleć i wymyślić coś własnego?
    Scania wioząca silos.

    *dziś pewna osoba chciała podszyć się pod tę serię. Admini byli jednak czujni, lecz po co takie sytuacje? Nie lepiej trochę pomyśleć i wymyślić coś własnego?
    Yamaha XS650 Monsters – Zachęcony przez użytkowników postanowiłem kontynuować serię o Cafe racerach.
Dzisiaj dwie mocno przerobione Yamahy XS650.
    Zachęcony przez użytkowników postanowiłem kontynuować serię o Cafe racerach.
    Dzisiaj dwie mocno przerobione Yamahy XS650.
    Mega transporty, powrót? – Kiedyś prowadziłem tu serię "Mega transporty", czyli zdjęcia przedstawiające przewożenie wielkich ładunków. Jak myślicie, powrócić z tą serią?
    Kiedyś prowadziłem tu serię "Mega transporty", czyli zdjęcia przedstawiające przewożenie wielkich ładunków. Jak myślicie, powrócić z tą serią?
    Silniki – Serie B, K, J, F. Co byście do swojej budy  włożyli? Ja bym wybrał B16A/A2.
    Serie B, K, J, F. Co byście do swojej budy włożyli? Ja bym wybrał B16A/A2.
    17 października 2014, 21:04 przez Konto usunięte | Do ulubionych | Skomentuj (9)
    Po zmianie na ciemna serie –
    14 października 2014, 21:54 przez sawiq (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    własne

    Alfa Romeo 164 ProCar – Zachęcony materiałem pt. E36 w innej odsłonie wrzucam prototyp Alfy Romeo 164 w wersji dla serii wyścigowej ProCar.

Samochód powstał w 1988 roku, oczywiście z normalną 164 wspólny ma tylko wygląd i oznaczenie. Został zbudowany pod kątem startów w serii wyścigowej ProCar (tej samej, w której 10 lat wcześniej startowało BMW M1).
Silnik V10 umieszczony był centralnie, wywodził się z jednostki napędzającej bolidu F1, miał moc 620 KM i pozwolił rozpędzić 164 ProCar do 340 km/h, a do setki samochód zbierał się w mniej niż dwie sekundy.
Jednym z kierowców testowych był Ricardo Patrese, trzeci najbardziej doświadczony kierowca F1 (257 wyścigów na koncie) w historii, facet stwierdził bez ogródek, że samochód jest, cytuję "przerażająco szybki". Wystarczy tylko wspomnieć, że podczas Grand Prix F1 na Monzie w 1988 roku Ayrton Senna zdobył pole position z czasem 1:25.97. Miesiąc później Ricardo Patrese już na trzecim okrążeniu na Monzie testując prototyp 164 ProCar zszedł z czasem okrążenia poniżej 1:24.00.

Efekt był taki, że FIA zlikwidowała serię ProCar jeszcze w tym samym roku, zanim rozegrano pierwszy wyścig. Po prostu samochody były zbyt szybkie i mogłoby wydarzyć się to samo, co w grupie B.
    Zachęcony materiałem pt. E36 w innej odsłonie wrzucam prototyp Alfy Romeo 164 w wersji dla serii wyścigowej ProCar.

    Samochód powstał w 1988 roku, oczywiście z normalną 164 wspólny ma tylko wygląd i oznaczenie. Został zbudowany pod kątem startów w serii wyścigowej ProCar (tej samej, w której 10 lat wcześniej startowało BMW M1).
    Silnik V10 umieszczony był centralnie, wywodził się z jednostki napędzającej bolidu F1, miał moc 620 KM i pozwolił rozpędzić 164 ProCar do 340 km/h, a do setki samochód zbierał się w mniej niż dwie sekundy.
    Jednym z kierowców testowych był Ricardo Patrese, trzeci najbardziej doświadczony kierowca F1 (257 wyścigów na koncie) w historii, facet stwierdził bez ogródek, że samochód jest, cytuję "przerażająco szybki". Wystarczy tylko wspomnieć, że podczas Grand Prix F1 na Monzie w 1988 roku Ayrton Senna zdobył pole position z czasem 1:25.97. Miesiąc później Ricardo Patrese już na trzecim okrążeniu na Monzie testując prototyp 164 ProCar zszedł z czasem okrążenia poniżej 1:24.00.

    Efekt był taki, że FIA zlikwidowała serię ProCar jeszcze w tym samym roku, zanim rozegrano pierwszy wyścig. Po prostu samochody były zbyt szybkie i mogłoby wydarzyć się to samo, co w grupie B.
    14 września 2014, 12:20 przez polak (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)